Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb gewoon gelunched @ work en net boterhammen gegeten. gelunched is fout geschreven volgens elmer, het moet met een t zegt ie maar dat vind ik niet staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je wilt lopen, moet je met je rug richting uitgang van CS rechtdoor lopen, dan kom je langs een windgat met hoge gebouwen waar je wegwaait, die helemaal uitlopen en dan ben je er ook. Als je een megagroot wit gebouw ziet (het ijspaleis, stadhuis) dan zit je goed. kan echt niet missen. Die straat die je moet uitlopen heet trouwens turfmarkt. Als mijn uitleg te onduidelijk is moet je gewoon iemand naar het spui vragen, dat weet iedereen te vinden. Het is ongeveer 10 min lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nummer 2 is de buis van Eustachius, die gaat van je neus naar je oor. Als je 1 oor dicht hebt zitten komt dat in 95% van de gevallen óf door een oorsmeerprop, dan helpt uitspuiten, óf doordat de buis van Eustachius verstopt zit met dik snot waardoor je trommelvlies vacuum wordt gezogen en niet meer goed trilt. En in dat laatste geval helpt neusspray. |
![]() |
|
|