![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kreeg die blauwe schermen hier eerst iedere dag wel, maar na het cleanen van de registry is alles weer goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Even kijken... Er is niet veel dat echt kapot is, maar wel veel dat niet werkt hoe het zou moeten werken.
- Twee spaarlampen zijn gestorven, maar die lampen gebruik ik inmiddels niet meer. - De linker armleuning van één van mijn banken is spontaan ingezakt. - Ge moe kloppen want de bel doet 't nie. - De transparante kap van de caviakooi hangt al jaren met tape e.d. aan elkaar, vooralsnog geen klachten over ontvangen van de bewoners. De waterfles lekt ook wat. - Er zitten putjes in de beeldbuis van de TV want toen ik die kocht (tweedehands) heb ik hem per ongeluk uit de auto laten donderen ![]() - De hometrainer staat op 5 verschillende punten met verscheidene stapels Het Beste boekjes eindelijk stabiel, want z'n poten zijn krom. Ook zit er met tape een computer van een andere hometrainer opgeplakt. - Mijn gasfornuis zou een eigen ontstekingsmechanisme voor de pitjes moeten hebben, maar dat werkt niet. Dus gewoon een keukenaansteker voor dagelijks gebruik. - Laptop is oud en waardeloos: harde schijf is ergens beschadigd wat soms problemen oplevert bij het kopiëren van bestanden, accu werkt circa 10 seconden, optische drive is kapot, ventilator ratelt al eeuwen en de backspacetoets is afgebroken. En buiten staan vier auto's met elk hun eigen waslijst aan problemen (twee zijn er geschorst) ![]() - Koppeling dun. - Koppelingcilinders lek. - Radiateur lek(-kig). - Moet uitgelijnd worden. - Blower momenteel defect, schakelaars voor de verwarming werken niet (staat wel op warm en aan). - Claxon defect. - Achterruitverwarming defect. - Hangt scheef nadat er slechts aan één kant een veer is vervangen. - Slijtage in de versnellingsbak, en hij staat ook niet optimaal afgesteld. - Auto is eh... niet 100% waterdicht. - Uitlaat is lek. - Remschijf loopt wat aan en piept daardoor wat. - Stuurkogel en wiellagers zijn aandachtspunten. - Startmotor matig. - Kofferbak en motorkap sluiten soms wat moeilijk. - Roest op het plaatwerk, roestschade aan de dorpels. De auto is wel uit '76, ter verdediging. En hij weigert te sterven ![]()
|
Welnee, het is alleen kapot als het echt niet meer bruikbaar is
![]() Ik ben vrij goed in het op-het-randje-van-bruikbaar houden van gesloopte dingen, want ik heb er een hekel aan om dingen te vervangen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |