Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
bij brood eet ik altijd eerst de korst, dan de rest
ander eten bewaar ik ook altijd het lekkerste voor het laatst dingen met pudding(tompoes, puddingbroodje) bewaar ik altijd de pudding voor het laatst dingen met glazuur(tompoes, petit-four) haal ik het glazuur af en eet ik het glazuur als laatste |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lust alles van tomaten (saus, gedroogd, etc), maar geen rouwe tomaten.
Ik drink vaak lauw of warm water, maar ook afgekoelde thee of koffie. Vroeger at ik altijd stukjes rouw bladerdeeg. Ik vind ontzettend veel dingen te zoet. Als periode heb ik melk drinken, dat doe ik zelden, maar soms ineens heel veel. Ook heb ik een jaar of twee door bijna ieder gerecht kerrie gegooid. |
![]() |
|
Ik eet eerst mijn garnering, dan de rauwe groentes en de salade, dan de gekookte groentes, dan aardappelen of rijst en als laatst het vlees (tegenwoordig vleesvervanger). Ik ben er wel minder streng in dan vroeger trouwens.
Hierdoor heb ik nooit veel vlees gegeten: tegen de tijd dat mijn aardappelen op waren had ik al bijna geen honger meer. |
![]() |
|
![]() |
Totaal ronde en platte chips vind ik het lekkerst.
Ik eet graag geroosterde boterhammen met alleen mayonaise. O ja, als ik bolletjes ijs in een bakje/schaaltje heb, dan ga ik dat altijd roeren. Zodat het één brei is, een soort vla maar dan van ijs. Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 12:14. |
![]() |
|
ja sorry ik wist niet dat ik al gepost had in dit topic!
Oh, ik vind bananen echt SMERIG, maar elke dag eet ik er wel een, want door de yoghurt of sinaasappelsap geprakt vind ik ze wel lekker. Maar als iemand een banaan eet en er zitten van die draadjes aan en die eten ze gewoon mee op dan ga ik over mijn nek. Ik zit altijd een kwartier die draadjes eraf te pulken, ik ben heel bang dat er een meekomt. IEL! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragenlijst andere cultuur CloveR3110 | 1 | 05-11-2011 11:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Pharaoh Rafiq | 192 | 06-07-2004 20:59 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bolkestein tikt Washington op de vingers Unexplained | 40 | 12-07-2003 21:15 | |
Flora & Fauna |
zwanger roborovski dwerghamstertje ?! Verwijderd | 9 | 10-03-2003 13:42 |