Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2009, 18:41
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
hihi hoe gaat het nu tussen jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2009, 19:37
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Citaat:
hihi hoe gaat het nu tussen jullie?
Haha ik dacht net, laat ik eens een update plaatsen.
Ik heb hem uiteindelijk maar toegevoegd op hyves en 20 minuten later (altijd precies 20, ook met die smsjes), had hij me geaccepteerd. Daarna had hij direct een berichtje gestuurd, weer met xxx op het eind . Ik heb daarna geantwoord en hij heeft daarop weer geantwoord. Op zijn laatste bericht heb ik de volgende dag pas geantwoord omdat het laat werd... en helaas heb ik op mijn laatste berichtje geen antwoord meer gehad (is nu 2 dagen geleden). Ik baal daar wel van

Maar goed ik denk dat ik nu best wel vast zit, de bal ligt nu bij hem toch?

Oja! Wat ook raar is, hij heeft zijn krabbels geblokkeerd, ook voor vrienden! Dan vraag ik me af wat hij verbergt.. een vriendinnetje misschien?
Oud 12-11-2009, 21:34
Pwnostar
Pwnostar is offline
"Je vind wel iemand" Hij kan moeilijk zichzelf uitnodigen. Hij wil gewoon dat jij zegt "ga jij mee dan als ik niemand kan vinden". is toch duidelijk 8D
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 07:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom ligt de bal bij hem? Kan jij hem niet gewoon mee uit vragen?
Oud 13-11-2009, 16:11
Atelier Madame
Citaat:
Haha ik dacht net, laat ik eens een update plaatsen.
Ik heb hem uiteindelijk maar toegevoegd op hyves en 20 minuten later (altijd precies 20, ook met die smsjes), had hij me geaccepteerd. Daarna had hij direct een berichtje gestuurd, weer met xxx op het eind . Ik heb daarna geantwoord en hij heeft daarop weer geantwoord. Op zijn laatste bericht heb ik de volgende dag pas geantwoord omdat het laat werd... en helaas heb ik op mijn laatste berichtje geen antwoord meer gehad (is nu 2 dagen geleden). Ik baal daar wel van

Maar goed ik denk dat ik nu best wel vast zit, de bal ligt nu bij hem toch?

Oja! Wat ook raar is, hij heeft zijn krabbels geblokkeerd, ook voor vrienden! Dan vraag ik me af wat hij verbergt.. een vriendinnetje misschien?
Vind het niet zo gek dat hij krabbels persoonlijk wil houden, ook niet iedereen hoeft de berichtjes die ik van anderen krijg te lezen hoor. Maar heeft hij in zn hyvesprofiel geen relatie status? Ik denk dat het toch tijd wordt om dingen op de man af te vragen, vraag hem mee uit (ze hebben niet voor niets die leuke tikken via hyves uitgevonden '.. heeft zin om met jou een drankje te doen..'). Bedoel op deze manier maak je jezelf ook alleen maar gek.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 17:17
metalheadje
metalheadje is offline
ik denk toch echt dat hij je leuk vind maar net als jij moeite heb jongens te begrijpen heb ik zelf ontzettend veel moeite meiden te begrijpe
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 19:05
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Citaat:
Vind het niet zo gek dat hij krabbels persoonlijk wil houden, ook niet iedereen hoeft de berichtjes die ik van anderen krijg te lezen hoor. Maar heeft hij in zn hyvesprofiel geen relatie status? Ik denk dat het toch tijd wordt om dingen op de man af te vragen, vraag hem mee uit (ze hebben niet voor niets die leuke tikken via hyves uitgevonden '.. heeft zin om met jou een drankje te doen..'). Bedoel op deze manier maak je jezelf ook alleen maar gek.
Ja krabbels persoonlijk houden oké, maar ook voor 'vrienden' zeg maar? Dus dat ze zichtbaar zijn voor niemand? En niemand kan je dan ook krabbelen? Ik denk dat hij daarom ook een bericht had gestuurd, omdat je gewoonweg niet kan krabbelen.

Ik maak mezelf inderdaad alleen maar gek. Ik heb er nu wat meer afstand van omdat ik hem een week niet gezien heb en hoe meer ik eraan denk, hoemeer ik denk dat er toch wel wat was. Gewoon dingen als die complimenten en als ik het dan een beetje probeerde weg te lachen zei hij ineens heel serieus: nee, echt, het staat je echt heel goed.
Of dat hij altijd zo vaak langsliep en aan het eind van elk gesprek zei: ik kom zo nog wel even terug/ even kijken (en dat ook deed).

Maar nu zit ik er wel mee dat hij niet meer gereageerd heeft op mijn laatste bericht? Ik wil echt geen bord voor m'n kop hebben, dus ik zie het als een hint dat hij niet veel meer ervan wil maken. Maar dat wil ík niet!
Oud 17-11-2009, 14:59
Changshan
Changshan is offline
^ Je hebt hem misschien voor zijn gevoel afgewezen door je zo lang passief te gedragen... Logisch dat hij er steeds minder energie in steekt.
Oud 17-11-2009, 15:34
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Idd, ik heb je zijn mobiele nummer? Stuur hem gewoon een bericht of bel hem. Als ik me in zijn situatie verplaats kan ik het goed begrijpen, er is weinig respons van jou geweest.
Oud 17-11-2009, 18:18
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Citaat:
^ Je hebt hem misschien voor zijn gevoel afgewezen door je zo lang passief te gedragen... Logisch dat hij er steeds minder energie in steekt.
Citaat:
Idd, ik heb je zijn mobiele nummer? Stuur hem gewoon een bericht of bel hem. Als ik me in zijn situatie verplaats kan ik het goed begrijpen, er is weinig respons van jou geweest.
Wow.. wow..! Heb ik weinig respons gegeven? Dat valt toch wel mee, ik heb hem gesmst (toen ik zogenaamd hulp nodig had) en ik heb hem toegevoegd op hyves én ik heb het laatste bericht gestuurd! Dat is voor mijn doen echt uitzonderlijk veel he, maar goed dat weet hij natuurlijk niet.

Oke maar goed, stel dat het inderdaad zo is, wat zal ik nu doen dan? Ik kan hem niet mee uit vragen, want ik ben pas over een maand weer terug in die stad. Hyvesberichtje gaat niet werken want daar reageert hij vooralsnog niet meer op.
Ik wil op zich wel weer wat ondernemen want als ik wacht tot ik hem weer kan zien (over een maand dus) dan gaat elke interesse die er misschien wel was helemaal uitgedoofd zijn, ben ik bang.
Ik ga trouwens wel over een week in het weekend erheen met wat vrienden, om te stappen. Zou leuk zijn als ik hem dan tegenkom
Oud 17-11-2009, 18:40
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Probeer dan tijdens dat weekend iets af te spreken...
Oud 19-11-2009, 17:26
Changshan
Changshan is offline
Ja, regel een ontmoeting via de sms.

En hoeveel onbeantwoorde hyvesberichtjes heb je nou gestuurd, laat staan berichtjes met iets concreets erin waar hij op zou kunnen antwoorden?
Oud 19-11-2009, 18:33
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Citaat:
Probeer dan tijdens dat weekend iets af te spreken...
Inkoppertje he

Citaat:
Ja, regel een ontmoeting via de sms.

En hoeveel onbeantwoorde hyvesberichtjes heb je nou gestuurd, laat staan berichtjes met iets concreets erin waar hij op zou kunnen antwoorden?
Oke voer mij het smsje dat ik ga sturen iets van: 'hey, (tijdje niet gezien?), ik ben dit weekend weer eens in Utrecht, ga je nog ergens heen op zaterdag? Misschien kom ik je wel tegen in de stad? (Lijkt me wel leuk?)'
Hij klinkt stom.
Maar ik kan niet 1 op 1 met hem gaan afspreken dat weekend want ik ben dan ook met vrienden... maar zou wel leuk zijn als we allebei op dezelfde plaats gingen met eigen mensen en elkaar dan tegenkwamen Ging alles maar zoals in mijn droomwereldje....

En ik heb 1 onbeantwoord hyvesbericht gestuurd en die was zeer zeker wel concreet hoor Ik vroeg erin naar een speciaal feest waar hij over vertelde dat hij heen zou gaan en hoe het was!
Toeeeevallig
Oud 19-11-2009, 21:47
Changshan
Changshan is offline
Ach ja, vragen hoe iets was. ^^ Expressieven... beter gebruik je directieven; vraag je of hij er ook is wanneer jij ergens bent. 'Hey, tijdje niet gezien! Ik ben dit weekend weer eens in Utrecht, ga je nog ergens heen op zaterdag? Misschien kom ik je wel tegen in de stad? Zo ja, laat anders even weten waar je bent! (Lijkt me wel leuk?) x'

Misschien kom ik je trouwens onbewust wel tegen in Utrecht, tien tegen één dat ik er dan ook uitga. Al is dat dan misschien naar het PANN-feest, daar gaan de meeste vrienden die avond heen.
Oud 19-11-2009, 23:45
Juana__
Juana__ is offline
Doen zoals changshan zegt... dan vraag jij hem om iniciatief te nemen... als hij er dan geen neemt...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 08:32
Verwijderd
Dat smsje dat je voorstelt lijkt me prima, maar het kan nog wat concreter. Niet 'misschien kom ik je wel tegen', want dat komt over alsof je hem als vage kennis beschouwt, maar 'als jij ook gaat stappen, waar ga je meestal naar toe? dan kan ik je daar opzoeken'.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 20:39
Atelier Madame
upje, want we zijn natuuriljk benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 21:17
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Hoihoi hoog tijd voor een updateje, voor de mensen die erin geinteresseerd zijn.

Nou voordat ik dat weekend een sms wilde sturen, heb ik eerst een bericht gestuurd via hyves omdat ik toch niet echt durfde. Het is alweer een tijdje geleden maar ik stuurde iets heel saais () dat ik weer in de stad zou zijn dat weekend en hij stuurde terug dat hij bijna elke dag bij z'n werk was dus als ik weer kwam sporten dan zou ik hem wel tegenkomen. Ik vond het zo op de oppervlakte blijven dat ik het toen even opgegeven heb, niks meer gestuurd en ook niet naar de sportschool gegaan, wel heel veel lol gehad met mn vrienden tijdens het stappen .

Nou goed nu dan, op mijn een na laatste dag van het onderzoek dat ik deed in een andere stad stuurde hij een bericht. Hoe het onderzoek ging en hoe het met mij ging... dus ik weer terug dat ik toevallig bijna klaar was en ben geëindigt met: wanneer zie ik je weer eens?
Toen heeft hij weer teruggestuurd; kom je van de week nog sporten? dan zie ik je dan wel!
Zucht...

Kortom: geen vooruitgang, ondanks mijn afstandelijke gedrag volgens mij ook geen achteruitgang. Maar nu gaat dus hetzelfde dansje weer beginnen geloof ik Ik weet ook echt niet hoe ik het moet aanpakken, ik dúrf al die directe dingen echt niet te doen gewoon, want ik twijfel nog steeds over hoe hij erover denkt. Ben nog steeds bang dat het alleen voor z'n werk is ofzo

(Ik vond het trouwens wel echt super leuk dat hij ineens uit zichzelf een bericht stuurde, heel toevallig precies aan het eind van mn onderzoek, alsof hij het bijhield )
Oud 13-12-2009, 22:13
Juana__
Juana__ is offline
Een jongen zal je echt geen berichtje sturen om te vragen hoe het met jou gaat, spontaan, omdat het enkel voor zijn werk is. (tenzij jij zijn client zou zijn en hij dus goede relatie's wil onderhouden, maar zo is het hier toch niet)

Als je terug gaat sport, vraag hem dan 'heb je me gemist', maar niet op een serieuse manier, probeer wat plagerig, flirterig over te komen en spontaan.
Of geef hem een complimentje 'je ziet er goed uit' en dan kijken hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 15:09
Changshan
Changshan is offline
Tsja, hoe vaak heb jij hem gevraagd of je hem buiten het sporten om nog eens zou zien..? Vergelijk jouw gedachtegang is met hoe die van hem zou kunnen zijn.
Oud 14-12-2009, 18:21
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Nou vandaag nam het verhaal een dramatische wending .
Ik kwam daar aan en hij kwam weer gelijk naar me toe, hing eigenlijk de hele tijd weer om me heen, oud en vertrouwd en leuk was het weer Ik zat direct weer lekker op m'n roze wolkje.

Op een gegeven moment was hij echt te lang bij mij gebleven, een goed uur, maar hij was wel aan het werk en zijn collega's gaven hem vieze blikken. Dus hij ging een rondje maken en zou daarna weer naar me terugkomen.

Een jongen die daar ook werkt en een vriend is van hem kwam op dat moment naar me toe en vertelde me een heel verhaal, over hoe de jongen die ik leuk vind een vriendin heeft. Hij heeft zelf niks over mij gezegd maar iedereen krijgt het vermoeden dat hij me leuk vind, omdat hij steeds in mijn buurt te vinden is als ik er ben. Het leek hem (de vriend dus) nodig om mij in ieder geval te vertellen hoe het zat. Hij zei dat er een grote kans was dat die jongen er zelf niet mee zou komen omdat hij nogal een zwak had voor mooie meisjes.

Nou het hoge woord is er dus uit, via een ander. Hij heeft een vriendin dus ik kan het wel vergeten. Ik weet dan niet wat al dat gedoe was, bezigheidstherapie ofzo.

Lekker typisch weer voor mij Ik doe er wel koeltjes over maar ik begon echt goed verliefd op 'm te worden Nou kan ik weer lekker gaan afkicken en dat gaat prima aangezien ik alweer een afspraak met 'm heb om hem weer te zien

Oud 14-12-2009, 21:49
Juana__
Juana__ is offline
Citaat:
Opgelet... het kan zijn dat hij een vriendin heeft.... dat zou kunnen verklaren waarom hij langs de ene kant wel lijkt geintereseert te zijn en langs de andere kant jou niet mee uitvraagt... En net omdat hij jou wel leuk vindt, vermeldt hij zijn vriendin niet.
Het kan zijn. Misschien probeer je dat beter eerst te weten te komen?
Dus toch...
jammer
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 23:21
Verwijderd
oh shit, wat zonde
sterkte
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 09:26
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik denk dat het beste is om hem zelf eens om duidelijkheid te vragen. Zet hem desnoods voor het blok. En als jij zelf denkt dat hem nog een keer te zien is niet in jouw beste belang is moet je gewoon afzeggen.
Oud 15-12-2009, 10:35
Atelier Madame
He jammer zeg
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 12:45
Changshan
Changshan is offline
Ik ken het type, slappe dude die zich altijd wil vermaken met mooie meisjes, ongeacht bezetheid of niet. Voor het blok zetten heeft dus ook geen zin, tenzij je last van hem begint te krijgen.

Steek in ieder geval maar in je zak dat je een mooi meisje bent en zorg er de volgende keer wat eerder voor dat je dit soort dingen te weten komt, zoals we je al hadden aangeraden... Sterkte.
Oud 15-12-2009, 13:03
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Bedankt voor jullie reacties

Ik had er inderdaad wel eerder achter mogen komen hoe het zat, maar goed ergens denk ik dat ik het ook wel wist, normaal twijfel ik nooit zo erg als dit keer.
Ik ga hem niet voor het blok zetten, want ik wil me niet laten kennen. Aan de ene kant wil ik die afspraken wel afzeggen, aan de andere kant wil ik toch gaan. Ik vind dat ik gewoon erg naďef ben geweest en wil ook gewoon doorgaan alsof er niks aan de hand is geweest.

Ik sprak die collega/vriend van hem vanochtend weer en toen vroeg híj me uit! Hij vroeg of ik erg geschokt was door wat hij me gisteren vertelde en ik deed alsof ik dat niet was, ik heb maar gewoon gedaan alsof ik helemaal niks voor die jongen voelde. Waarop die gast dus vroeg of ik anders iets met hem wilde gaan drinken
Vind het toch een beetje raar????
Oud 15-12-2009, 13:06
Changshan
Changshan is offline
Hahaha, kennelijk ben je gewoon onwijs knap, maar zo verlegen dat je dat niet doorhebt. En nu die (single) jongen je gewaarschuwd heeft voor je crush, is zijn automatische (en zeer mannelijke) vervolgactie om zelf wat te proberen. xD
Oud 15-12-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, kennelijk ben je gewoon onwijs knap, maar zo verlegen dat je dat niet doorhebt. En nu die (single) jongen je gewaarschuwd heeft voor je crush, is zijn automatische (en zeer mannelijke) vervolgactie om zelf wat te proberen. xD
dit
wat een held, die collega
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 00:55
Changshan
Changshan is offline
Niet dat niet ook veel vrouwen het zo simpel aanpakken.

Maar goed, LadyLike87, daten?
Oud 16-12-2009, 18:17
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Hahahaha die reacties van jullie.
Mannen
Oud 16-12-2009, 18:39
Verwijderd
Nou, ik heb het hele verhaal gelezen. Ik zat op het puntje van m'n stoel.

Maar ben je nou iets met die andere jongen gaan drinken, of niet? En hoe heb je eigenlijk op die jongen gereageerd toen hij je die dingen over je crush vertelde?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 19:11
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Citaat:
Nou, ik heb het hele verhaal gelezen. Ik zat op het puntje van m'n stoel.

Maar ben je nou iets met die andere jongen gaan drinken, of niet? En hoe heb je eigenlijk op die jongen gereageerd toen hij je die dingen over je crush vertelde?
Hahaha jaja GTST is er niks bij

Ik ben niet iets gaan drinken met die andere jongen, mijn hoofd stond er op dat moment echt niet naar. We hebben wel telefoonnummers en e-mails uitgewisseld.

Hoe ik op hem gereageerd heb toen hij die dingen vertelde, zo veel mogelijk alsof ik me van geen kwaad bewust was eerlijk gezegd. Toen hij zei dat m'n crush een vriendin had, heb ik zelfs nog gevraagd waarom hij het nodig vond om dat aan mij te vertellen omdat dat mij toch niks aanging. Toen vertelde hij dat ze al een tijdje de situatie aan het bekijken waren en zagen dat m'n crush wel vaak in mijn buurt te vinden was etc en dat ik dus moest weten dat hij zo'n type was die wel een vriendin heeft maar ook een behoorlijk zwakke plek voor 'mooie meisjes'.
Ik heb weer gereageerd met een: oh, zo zag ik het helemaal niet joh. Hij was toch gewoon vriendelijk en dat soort dingen

Toen ik dat verhaal aanhoorde dacht ik alleen maar: Niets.Laten.Merken.
Maar hij zal vast wel iets aan me gezien hebben, anders zou hij die 'interventie' denk ik niet doen...
Oud 16-12-2009, 19:24
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Bah ik krijg net een bericht van m'n crush (bij gebrek aan betere benaming) over die afspraak die ik met hem heb, hoe laat we hadden afgesproken en dat hij er naar uit kijkt. We gaan samen sporten morgenavond
Ik heb de afspraak niet afgezegd
Oud 16-12-2009, 21:03
Changshan
Changshan is offline
Pff, heb je die vriend niet even bedankt voor z'n hulptvaardigheid... logisch dat 'ie dan als wraak je nog eens in verlegenheid brengt door je mee te drinken te vragen.

Tsja, natuurlijk zeg je die afspraak niet meteen af. Zou er ook moeite mee hebben dat meteen te doen. Maak er gewoon iets gezelligs van en als ie gaat flirten/insinueren o.i.d., confronteer hem. Anders niet.
Oud 16-12-2009, 21:21
Verwijderd
Ja, ze (en hij) zullen het vast wel aan je gezien hebben, daar kun je helaas weinig aan doen. Maar toch goed dat je zo gereageerd hebt.
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, succes/sterkte morgenavond...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 12:07
Whoop1991
Whoop1991 is offline
Woow echt een spannend verhaal

Overkwam mij dit maar eens een keer (A)
Ik ben benieuwd naar je komende belevenissen

Waarschijnlijk heeft die vriend van die jongen wel het één en ander gemerkt. Misschien heeft die jongen (die met jou zat te flirten) ook wel iets vertelt tegen die vriend.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 14:27
Verwijderd
aai dat is wel kut!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 15:51
Verwijderd
Aw heel jammer, meid. Ik heb ook met veel spanning en medeleven dit topic gelezen de laatste tijd, haha. Maar nu weet je in ieder geval hoe het zit, ook al is het niet zo uitgepakt als je had gewild..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 21:18
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Ik vind het nog steeds zo jammer jongens . Die afspraak van net was echt weer leuk gewoon.
Het klikt zo onwijs goed, het is altijd weer jammer als het tijd is om te gaan. We hebben veel dingen gemeen met elkaar en daarom ook veel om over te praten maar zelfs als we het oneens zijn is het leuk.

Maar goed ik moet wel zeggen, ik ben me nu veel bewuster van hoe zijn collega's ons observeren en dat is aardig storend. Als ik thuiskom voel ik me ook ontzettend onnozel, ik weet dat ik ermee op moet houden maar als ik hem dan weer spreek of een bericht krijg of wat dan ook ben ik weer als was in z'n handen. Bah.
Ik heb hem ook niet geconfronteerd of wat dan ook, zelfs niet toen hij weer begon over mijn figuur (ik moest wel gelijk denken aan de reactie van ChangShan ). Door hem te confronteren neem ik namelijk aan dat hij er meer mee bedoelt en dat heeft híj nooit gezegd.

Nu doe ik dus alsof we alleen maar een leuke vriendschap aan het opbouwen zijn terwijl er voor mij toch wel wat meer achter zit Maar ik kan het gewoon niet opbrengen om nee te zeggen als hij dan zegt: het was gezellig, maandag weer?
Ik geloof niet dat dit verhaal de goede kant op gaat
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit: dag later, slecht geslapen en besloten dat ik ermee ophoud. Ik bel hem straks dat we geen afspraken meer zullen maken voor de komende tijd omdat dat voor mij niet goed uitkomt. Zal hem vast nog wel toevallig tegenkomen daar, maar ik ga dus niet meer met 'm afspreken, anders wordt het alleen maar erger.
Het moet maar afgelopen zijn met die crush nu, wordt veel te vermoeiend.

Laatst gewijzigd op 18-12-2009 om 11:39. Reden: Wilde geen nieuw bericht aanmaken.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2009, 13:46
Mark
Mark is offline
Als je hem wilt voor de lusten, dan lukt je dat waarschijnlijk wel. Hij is bezet, maar waarschijnlijk op zoek naar spanning in zijn relatie. Flirten en verliefdheid zijn het leukste wat een mens kan meemaken. Als je daar serieus op in gaat en je bent werkelijk zo lekker als de mannen in dit topic hebben gevisualiseerd, dan wordt het nog een leuke kerst voor je!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten