Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Nou, wetten en regeltjes maken je beperkt en ik hou me meer bezig met gevoelens dan met regels. Zo heb je de regel dat iemand die psygisch niet in orde is niet kan worden geholpen als diegene dat niet wilt. Hoe ver deze persoon ook de kluts kwijt is en geen bedreiging vormt voor mensen dan zou die persoon het besluit mogen nemen. Dus worden deze personen te laat geholpen. Zet dan de regels aan de kant en help die persoon! Wetten zijn ook bepaald door mensen die ik niet ken, ik bepaal zelf wel wat ik doe. Dat wilt niet zeggen dat ik roekeloos tegen alle wetten in ga. Ik vind wetten een beetje jammer, zonder die regeltjes zou het een chaos zou worden, zonder regels zouden mensen niet in paniek hoeven te raken of weet ik wat gaan doen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wedden van wel, dat het kan ![]() Je lijkt mijn zo'n persoon die niet weet waar die over praat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
ik ging altijd langs de duren in amsterdam en er was altijd een grote lampionen optocht door het vondelpark met sint maarten.
was zelf niet thuis met sint maarten maar hoorde wel van amsterdamse kids dat ze nog langs de deuren geweest waren en dat mensen kids langs hadden gehad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 |