![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het blijft lastig om dingen af te wegen, want je weegt twee kansen af.. Hoe groot is de kans dat het vaccin schadelijk is voor mijn ongeboren kind (<12 weken zwanger) tegenover de kans dat je astma ontspoord door de Mexicaanse griep en dat dit voorkomen kan worden door een vaccinatie.. Beide zijn kansen die je eigenlijk niet of nauwelijks kunt inschatten. Dus blijft een lastig keuze imo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet niet wat ik zou doen als ik zwanger was want ik kan nu wel zeggen dat ik voor mezelf zou kiezen maar daar ben ik helemaal niet zo zeker van dat ik dat zou doen als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn. Daar komt wel bij dat ik een vrij ernstige vorm van astma heb die zonder een griepvirus al vrij snel ontspoord waarbij ik prednison, etc nodig heb dus op een griepvirus zit ik zelf absoluut niet te wachten, zeker niet als er een vaccin beschikbaar is. Het raarre vind ik alleen dat je in z'n situatie geen keuze krijgt.
@ Dutchess: er worden toch steeds meer vaccin geproduceerd met behulp van celtechniek ipv in kippeneieren waarbij je dus wel die vaccinaties kan halen ook al heb je last van een kippeneiwitallergie. Meende me te herinneren dat er bij de mexicaanse griep ook een farmaceut was die de vaccins met de celtechniek maakte maar dat zou je bij je huisarts na moeten vragen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Imuran en/of prednison Verwijderd | 9 | 12-07-2011 18:50 | |
De Kantine |
Genisaaile wratten en blue waffle #1316 Verwijderd | 500 | 16-02-2011 21:55 |