Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De hoogste baas van het Openbaar Ministerie (OM), Harm Brouwer, heeft excuses aangeboden aan de weduwe van Thomas van der Bijl.
Van der Bijl is een van de slachtoffers in het grote liquidatieproces Passage. Brouwer schreef de excuusbrief nadat officier van justitie Digna van Boetzelaer grove en kwetsende taal op de voicemail van de weduwe had achtergelaten. Dat zei een woordvoerster van het OM dinsdag. Van Boetzelaer, voormalig persofficier van justitie, en de weduwe-Van der Bijl hadden al langere tijd contact met elkaar om zaken af te wikkelen na de dood van Van der Bijl. Volgens de woordvoerster van de OM-top gebeurde het incident vorige week, toen de aanklaagster de weduwe probeerde op te bellen en haar voicemail kreeg. In plaats van de verbinding te verbreken, heeft Van Boetzelaer de telefoon neergelegd terwijl de voicemail nog liep. Volgens De Telegraaf heeft zij vervolgens in een conversatie met een collega dingen gezegd als “die hoer van Van der Bijl.” “Er zijn zeer kwetsende dingen gezegd”, aldus de woordvoerster van het OM. “Harm Brouwer heeft daar afstand van genomen en meteen een excuusbrief geschreven.” Het dossier rond de weduwe-Van der Bijl is inmiddels bij iemand anders dan Van Boetzelaer ondergebracht. omg :') |
![]() |
||
Citaat:
|
||
Citaat:
![]() Het OM doet ook wel heel erg zijn best om in een negatief daglicht te komen bij de bevolking.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat ga jij vandaag doen?
![]() Ik heb mezelf heel erg faal ziekgemeld op mijn werk, want ik had echt geen zin. Ik werk trouwens in totaal iets van 4 jaar daar en heb dat nog nooit gedaan. Ik heb nog niet eens zelf gebeld. Wat een faalhaas ben ik toch. ![]() ![]() Trouwens ook wel 1x nog ziekgemeld terwijl ik geen zin had, maar toen viel ik ook bijna flauw, dusja. Niet zo handig als je achter de kassa zit. Iedereen zei ook dat ik er heel wit uit zag en ze stuurden me zelfs naar huis. ![]() Ik heb wel aan mezelf beloofd dat ik dan vandaag een verslag moet maken voor stage/school. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het trouwens een erg domme regel op mijn werk, dat wanneer je ziek bent, je jezelf alleen op de dag dat je moet werken je pas ziek mag melden.
Als je de dag van te voren al duisentziek bent, kun je toch dan al bellen en zeggen dat je zeer waarschijnlijk niet kunt komen. Dan kunnen ze tenminste nog op tijd vervanging regelen. ![]() Om mezelf wat minder schuldig te laten voelen: Waar ik eerst werkte meldden mensen zich gewoon ziek als ze na het uitgaan zich brak voelden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me echt 3x niks om onverwacht zwanger te raken. Ik studeer nog en we hebben net een appartementje gekocht. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|