Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Maar als je dan niet zwanger wil worden, heb je dan nooit sterilisatie oid overwogen? Of wil je op latere leeftijd wel nog kinderen kunnen krijgen?
ja dat heb ik weleens overwogen en het zou ook het beste zijn dat ik me niet voortplant, maar toch, het is zo definitief. Wie weet hoe ik erover 10 jaar over denk, misschien staan de zaken dan wel heel anders.
En anders kan ik het dan alsnog doen.
Ik denk trouwens niet dat er dokters zijn die mensen van 24 gaan steriliseren?
Advertentie
Oud 10-11-2009, 21:06
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik moet echt zo hard lachen om dit soort dingen he
wth
Oud 10-11-2009, 21:07
Sherlock
Sherlock is offline
als mijn vriendin over 8 jaar me zou vertellen dat ze zwanger is zou ik hem echt kk hard de pan uit flippen
Oud 10-11-2009, 21:07
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 10-11-2009, 21:08
Verwijderd
De hoogste baas van het Openbaar Ministerie (OM), Harm Brouwer, heeft excuses aangeboden aan de weduwe van Thomas van der Bijl.

Van der Bijl is een van de slachtoffers in het grote liquidatieproces Passage. Brouwer schreef de excuusbrief nadat officier van justitie Digna van Boetzelaer grove en kwetsende taal op de voicemail van de weduwe had achtergelaten.
Dat zei een woordvoerster van het OM dinsdag. Van Boetzelaer, voormalig persofficier van justitie, en de weduwe-Van der Bijl hadden al langere tijd contact met elkaar om zaken af te wikkelen na de dood van Van der Bijl.

Volgens de woordvoerster van de OM-top gebeurde het incident vorige week, toen de aanklaagster de weduwe probeerde op te bellen en haar voicemail kreeg. In plaats van de verbinding te verbreken, heeft Van Boetzelaer de telefoon neergelegd terwijl de voicemail nog liep. Volgens De Telegraaf heeft zij vervolgens in een conversatie met een collega dingen gezegd als “die hoer van Van der Bijl.”
“Er zijn zeer kwetsende dingen gezegd”, aldus de woordvoerster van het OM. “Harm Brouwer heeft daar afstand van genomen en meteen een excuusbrief geschreven.” Het dossier rond de weduwe-Van der Bijl is inmiddels bij iemand anders dan Van Boetzelaer ondergebracht.

omg :')
Oud 10-11-2009, 21:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja dat heb ik weleens overwogen en het zou ook het beste zijn dat ik me niet voortplant, maar toch, het is zo definitief. Wie weet hoe ik erover 10 jaar over denk, misschien staan de zaken dan wel heel anders.
En anders kan ik het dan alsnog doen.
Ik denk trouwens niet dat er dokters zijn die mensen van 24 gaan steriliseren?
Waarom niet eigenlijk. Als je het goed kunt motiveren? Er zijn ook genoeg mannen die zich laten steriliseren.
Oud 10-11-2009, 21:09
Sherlock
Sherlock is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post29860906 daar hadden we het net over
Oud 10-11-2009, 21:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De hoogste baas van het Openbaar Ministerie (OM), Harm Brouwer, heeft excuses aangeboden aan de weduwe van Thomas van der Bijl.

Van der Bijl is een van de slachtoffers in het grote liquidatieproces Passage. Brouwer schreef de excuusbrief nadat officier van justitie Digna van Boetzelaer grove en kwetsende taal op de voicemail van de weduwe had achtergelaten.
Dat zei een woordvoerster van het OM dinsdag. Van Boetzelaer, voormalig persofficier van justitie, en de weduwe-Van der Bijl hadden al langere tijd contact met elkaar om zaken af te wikkelen na de dood van Van der Bijl.

Volgens de woordvoerster van de OM-top gebeurde het incident vorige week, toen de aanklaagster de weduwe probeerde op te bellen en haar voicemail kreeg. In plaats van de verbinding te verbreken, heeft Van Boetzelaer de telefoon neergelegd terwijl de voicemail nog liep. Volgens De Telegraaf heeft zij vervolgens in een conversatie met een collega dingen gezegd als “die hoer van Van der Bijl.”
“Er zijn zeer kwetsende dingen gezegd”, aldus de woordvoerster van het OM. “Harm Brouwer heeft daar afstand van genomen en meteen een excuusbrief geschreven.” Het dossier rond de weduwe-Van der Bijl is inmiddels bij iemand anders dan Van Boetzelaer ondergebracht.

omg :')

Het OM doet ook wel heel erg zijn best om in een negatief daglicht te komen bij de bevolking.
Oud 10-11-2009, 21:10
Martiño
Martiño is offline
Als je een link kopieert uit een post, moet je wel de hele link kopiëren, en niet alleen de tekst van de hyperlink.
Oud 10-11-2009, 21:11
Verwijderd
Ik vind dat soort dingen echt zo verschrikkelijk naar. bah, walgelijk.
Oud 10-11-2009, 21:43
Verwijderd
het is eigenlijk krankzinnig hoe hard mijn huisgenoot muziek draait. Dat hij zijn gasten nog kan verstaan zeg
Oud 10-11-2009, 21:44
Batave
Batave is offline
I am the eggman! I am the eggman! I am the WALRUS COOCOOCACHOO.
Oud 10-11-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
I am the eggman! I am the eggman! I am the WALRUS COOCOOCACHOO.
haaa mijn vriend zingt altijd die eerste regels en dan mag ik de COOOCOOOCACHOO doen
Oud 10-11-2009, 22:14
Batave
Batave is offline
Oud 10-11-2009, 22:14
Batave
Batave is offline
Slaaptrusten
Oud 10-11-2009, 22:15
Verwijderd
welterusten
Oud 10-11-2009, 22:21
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
truste!
Oud 10-11-2009, 22:36
Verwijderd
Ik heb nog wel een leuke Saai-titel in mijn hoofd, voor als anderen mij niet voor zijn met inspiratieloze titels als deze.
Oud 10-11-2009, 22:39
Verwijderd
wow, dat lijkt mij schrikken. Zeker een abortus dan.
Oud 10-11-2009, 22:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb nog wel een leuke Saai-titel in mijn hoofd, voor als anderen mij niet voor zijn met inspiratieloze titels als deze.
;x
Oud 10-11-2009, 22:57
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
dan open jij next topic noodles
Oud 10-11-2009, 22:59
Verwijderd
ik denk ook steeds dat jij topdrop bent martin. door je ava.
Oud 10-11-2009, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ook! 1 van de 2 ava veranderen.
Oud 10-11-2009, 23:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 11-11-2009, 00:53
Verwijderd
Citaat:
dan open jij next topic noodles
Of ik pm mijn suggestie door naar mensen die sneller klaarzitten om een nieuw topic te openen (want ik mis altijd het moment supreme )
Oud 11-11-2009, 06:21
Verwijderd
Oh wat haat ik kou, donker en regen en erdoor moeten fietsen
Oud 11-11-2009, 06:23
Verwijderd
En dan is het ook nog 11-11
Oud 11-11-2009, 06:31
Verwijderd
Oh, het is gewoon al Sint Maarten. Vroeger was dat altijd een hele happening.

Goedemorgen trouwens.
Oud 11-11-2009, 06:33
Verwijderd
goedemorgen!
Oud 11-11-2009, 06:38
Verwijderd
Wat ga jij vandaag doen?

Ik heb mezelf heel erg faal ziekgemeld op mijn werk, want ik had echt geen zin. Ik werk trouwens in totaal iets van 4 jaar daar en heb dat nog nooit gedaan. Ik heb nog niet eens zelf gebeld. Wat een faalhaas ben ik toch.

Trouwens ook wel 1x nog ziekgemeld terwijl ik geen zin had, maar toen viel ik ook bijna flauw, dusja. Niet zo handig als je achter de kassa zit. Iedereen zei ook dat ik er heel wit uit zag en ze stuurden me zelfs naar huis.

Ik heb wel aan mezelf beloofd dat ik dan vandaag een verslag moet maken voor stage/school.
Oud 11-11-2009, 06:44
Verwijderd
Ik vind het trouwens een erg domme regel op mijn werk, dat wanneer je ziek bent, je jezelf alleen op de dag dat je moet werken je pas ziek mag melden.
Als je de dag van te voren al duisentziek bent, kun je toch dan al bellen en zeggen dat je zeer waarschijnlijk niet kunt komen. Dan kunnen ze tenminste nog op tijd vervanging regelen.

Om mezelf wat minder schuldig te laten voelen:
Waar ik eerst werkte meldden mensen zich gewoon ziek als ze na het uitgaan zich brak voelden.
Oud 11-11-2009, 07:40
Verwijderd
boehoe de hele dag alleen thuis. en vrijdag gaat elmer naar zijn moeder en blijft ie daar slapen en ben ik een hele nacht alleen
Oud 11-11-2009, 07:40
Verwijderd
wat een klote site van de kruidvat ik wil gewoon weten hoelaat de winkel opengaat, niet een uur wachten voordat een pdf is geopend ;x
Oud 11-11-2009, 07:46
Verwijderd
Citaat:
boehoe de hele dag alleen thuis. en vrijdag gaat elmer naar zijn moeder en blijft ie daar slapen en ben ik een hele nacht alleen
Aww!
Ik moest vorige vrijdag ook alleen slapen (aankomende ook, daar niet van) en toen sliep ik met mijn moogle knuffel.
Oud 11-11-2009, 07:49
Verwijderd
ik slaap met de kat. ook gezellig en hij jat geen dekens
Oud 11-11-2009, 07:50
Rationeel
Rationeel is offline
kaas

jong of oud; ik vind het lekker
de aroma's maken mij blij

totdat ik constateerde
het is de persoon naast mij

daar zat ik dan, niet al te fijn
bijna kotsend in de volle trein

voor mij is het verhaal meer dan compleet
ik ruik toch liever lichtjes naar zweet

goedemorgen allemaal
Oud 11-11-2009, 07:51
Batave
Batave is offline
Goedemorgen jongelui.
Oud 11-11-2009, 07:51
Verwijderd
Katten zijn lief! Hoe heet 'ie en heb je een foto van 'm? /nieuwsgierig
Oud 11-11-2009, 07:52
Sherlock
Sherlock is offline
Jeej 3 kwartier te vroeg op school
Oud 11-11-2009, 07:53
Verwijderd
Citaat:
wat een klote site van de kruidvat ik wil gewoon weten hoelaat de winkel opengaat, niet een uur wachten voordat een pdf is geopend ;x
Zwangerschapstestje halen, ja? Hoe duur zijn die dingen eigenlijk? Prima gewoonte om elke twee maanden even te checken of alles nog a-okay is, moet ik ook 'ns gaan invoeren. Al die enge verhalen over onopgemerkte zwangerschappen, brr.
Oud 11-11-2009, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Zwangerschapstestje halen, ja? Hoe duur zijn die dingen eigenlijk? Prima gewoonte om elke twee maanden even te checken of alles nog a-okay is, moet ik ook 'ns gaan invoeren. Al die enge verhalen over onopgemerkte zwangerschappen, brr.
Ja, idd. Maar volgensmij zijn die dingen rond de 20 euro of niet? Ik zou het eigenlijk niet precies weten.
Lijkt me echt 3x niks om onverwacht zwanger te raken. Ik studeer nog en we hebben net een appartementje gekocht. Zijn wel al 4 jaar samen, maar ik vind het niet bepaald de ideale situatie voor een kindje.:/ Liever over 5 jaar ofzo.
Oud 11-11-2009, 07:59
Verwijderd
Ik hoorde trouwens een verhaal op de middelbare. Iemand van 15 viel flauw ofzo en wat later kwamen ze er achter dat ze zwanger was.:/
Oud 11-11-2009, 08:02
Rationeel
Rationeel is offline
veilig vrijen is ook niet meer wat het geweest is
Oud 11-11-2009, 08:04
Verwijderd
Citaat:
veilig vrijen is ook niet meer wat het geweest is
Je kunt zwanger worden ondanks dat je de pil slikt. En als je condooms gebruikt kun je zwanger raken van shite zoals voorvocht op je handen. De kans is erg klein, maar toch.
Oud 11-11-2009, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Katten zijn lief! Hoe heet 'ie en heb je een foto van 'm? /nieuwsgierig
Loekie!

Citaat:
ja. Ik heb het huismerk gekocht en die is 7 euro.
Oud 11-11-2009, 08:34
TopDrop
TopDrop is offline
om 8 uur opstaan ftl.
Oud 11-11-2009, 08:38
Verwijderd
jippie een nieuwe puberruil.
Oud 11-11-2009, 08:42
Batave
Batave is offline
* profielwerkstuk maakt *
Oud 11-11-2009, 09:04
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik hoorde trouwens een verhaal op de middelbare. Iemand van 15 viel flauw ofzo en wat later kwamen ze er achter dat ze zwanger was.:/
Bij ons vorig jaar op school nog meisje van net 15 werd zwanger aan begin van het schooljaar
Oud 11-11-2009, 09:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Guten morgen.

Regels voor berichten