Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik eiglijk iedere dag zwart kohl potlood van miss sporty en verder doordeweeks nix omda ik der dan geen zin in heb en ut nie echt nodig vind.
Als ik uitga of feest heb of whatever is ut altijd verschillend wat ik gebruik.. meestal kohlpotlood (miss sporty), oogschaduw (zeer verschillend), wa poeder (hema), lipgloss (hema,etos) |
![]() |
|
ik gebruik gewoon wat een lichtroze lippenstift, daarover wat lipgloss (meestal gewoon lipgloss hoor
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mond open, beetje je hoofd kantelen naar voren ( ![]() En dan beetje van boven naar beneden met het borsteltje langs je wimpers. (Bij je bovenste wimpers doe je van beneden naar boven.) Daarna kan je eventuele uitschieters weghalen met een wattenstaafje met beetje oogmakeupremover of babyolie.
||
Citaat:
Ik gebruikte altijd veel bourjois totdat ik dar allergisch voor ben. Nu heb ik Clinique voor mijn ogen in donkerbruin, goudkleurig, highlighter, paars en groen. (gelukkig dat ik al het geld terugkreeg voor die bourjoispotjes!! ![]() Als mascara heb ik Lancome magnificile zwart. Die blijft echt de hele dag zitten en geeft supervolle wimpers Verder wat blush van No 7 of bronzing powder van Hema, wat shimmer van hema, lipgloss van hema of bourjois. En van die gel voor wenkbrauwen van No 7. Houd ze in model Verder een dun laagje foundation van Max factor. Ik houd absoluut niet van plamuur maar wel van variatie. Daarom veel verschillende shimmers en oogschaduw. Gelukkig kan ik voor de rest van mijn gezicht nog wel alles hebben want anders zou het echt een fortuin kosten!
|
![]() |
Ik gebruik elke dag sowieso mascara (die wit-zwarte van Bourjois) en lippenbalsem (blistex meestal.)
Soms gebruik ik een camouflagestick om wallen weg te werken..en als ik zin heb oogpotlood (bruin) en/of oogschaduw (wit parelmoerachtig of bruin). Verder heb ik nog een soort glans voor op je wangen van lancome, geeft een erg leuk effect, maar dat gebruik ik niet zovaak.. Meestal gebruik ik producten van Bourjois: voor mij betaalbaar en goede kwaliteit. Maar ik gebruik ook regelmatig dingen van Lancome of Chanel van mn moeder.
|
![]() |
ik gebruik elke dag mascara eyeliner en oogpotlood , dat was het wel weer , lippestift vind ik vies , af en toe als ik uit ga dan maak ik wat figuurtjes bij mijn ogen met eyeliner
ik haal het gewoon altijd bij de kruidvat vandaan , lekker goedkoop en het blijft heel goed zitten
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Eigen boek schrijven. xMia.! | 5 | 21-03-2016 19:03 | |
Lifestyle |
Het Grote Make-up Topic Red Lion | 42 | 06-04-2005 19:59 | |
Lifestyle |