Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2009, 13:32
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
jaa het gaat gewoon geweldig. ik erger me soms aan zijn laksheid betreft schoolwerk, omdat ik daar juist heel hard mijn best voor doe. maar ik besef me wel dat t zijn leven is, zijn keuzes, en ik hem niet moet proberen te veranderen daarin.

en dan is er dat ik m mis natuurlijk..ik ben heel erg gedemotiveerd om dingen te ondernemen, omdat ik alleen maar bij hem wil zijn, en dat toch niet kan. ja t klinkt misschien wat vaag, maar het is heel moeilijk zo'n lange afstandsrelatie.
Hoe vaak proberen jullie elkaar eigenlijk te zien? Eens in de twee maanden een week ofzo?

ot: hier is het geweldig. Wij hebben juist een verschrikkelijke korte afstand relatie, aangezien we zo ongeveer tegenover elkaar wonen. Lekker elke nacht samen slapen en elkaar tussendoor snel kunnen zien. We stellen ons alleen qua missen soms een beetje aan, 2 dagen zonder elkaar in het weekend en we begroeten elkaar alsofw we maanden zonder elkaar moesten
Advertentie
Oud 30-11-2009, 15:24
geheimpje
geheimpje is offline
Soms denk ik dat ik er wel helemaal klaar mee ben... maar een halve dag later voel ik me alweer naar door alles wat er gebeurd is. Ik wil verdomme mijn geld terug en ik ben in de veronderstelling dat ik het dan allemaal wat meer kan laten rusten... Al denk ik dat dat ook tegen gaat vallen want ik ken mezelf wel een beetje.

Heb ook het gevoel alsof ik zo nutteloos ben.... in elk opzicht van m'n leven eigenlijk. Vanaf januari heb ik geen baan meer en ik ben nu alweer een tijd druk aan het bedenken wat ik dan zou willen (studie, werk, whatever) en ik weet het gewoon niet.

Ik geloof dat ik in ieder geval eerst maar eens aan mezelf moet gaan werken voordat ik me weer volledig op een jongen stort.
Oud 30-11-2009, 16:12
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Donderdag een date.. maar ik weet niet ik voel eigenlijk zo weinig voor hem terwijl hij mij overduidelijk leuk vind.. Ik vind dat ik het een kans moet geven, want je weet nooit en misschien vind ik hem na donderdag toch wel super leuk.
Ik twijfel maaar ik laat de date wel door gaan en zie wel wat er van komt.
Oud 30-11-2009, 16:15
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Hoe vaak proberen jullie elkaar eigenlijk te zien? Eens in de twee maanden een week ofzo?
haha je hebt echt t tegenovergestelde van mij! jaloers op jou.

nee we proberen elke maand 5-10 dagen. maar nu toevallig komt het mij niet uit, dus wordt het anderhalve maand. hij komt de 27e hierheen, maar blijft dan wel lekker lang <3
Oud 30-11-2009, 18:18
I C U
I C U is offline
@ Xentric: Wauw! Wat goed van je Ik denk echt dat dit de juiste beslissing is. Goed werk! En sterkte verder, trouwens

@ Soirin: Fijn dat hij alles op een rijtje heeft en jou bovenaan die rij heeft gezet Nice!

OT: Vanavond naar het huisje, meten etc. Van het weekend gekeken naar dingen die we willen hebben en godzijdank hebben we dezelfde smaak, dat is echt zo relaxed. Verder gaat het goed, druk (vooral in m'n hoofd) enzo... Majah, allesch komt goed.
Oud 01-12-2009, 00:03
Dott
Dott is offline
Haha, ik blijf posten

Net bij hem geweest, en twijfels die hij eerder had over het moment van onze relatie lijken nu helemaal weg.
Hij moet hard bezig om op een bepaalde opleiding te mogen komen, daar gaat wel veel tijd in zitten dus hij wil het met mij 'rustig aan doen' terwijl hij me wel heeft verzekerd dat dat echt niet aan mij ligt, en dat is fijn want ik geloof hem
Maar in verband met dit harde werk twijfelde hij na de eerste maand nogal over de timing van de relatie en of dat nu wel plek had in zn leven.
Maar nu we zo samen onze weg in alles vinden gaat het lekker
Ik moet er alleen voor waken dat we wat meer weg gaan om leuke dingen te doen, een x bios ofzo.
Vind met hem thuis zijn ook fijn, maar moeten afwisseling houden vind ik

Morgen lekker naar de Sauna met mama, om de stress van de eerste toets weg te werken, dus dat word ook lekker
Oud 01-12-2009, 08:44
ST*R
ST*R is offline
Heeeel leuk weekend met beste vriendin gehad Verder over 2 dagen weer eten met de date jongen! Zin in. Ow en de seks jongen wil steeds afspreken en ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren eigenlijk wil ik m wel weer zien..
Oud 01-12-2009, 09:28
igfy
igfy is offline
Eigenlijk gaat het best goed zo, met samenwonen en alles. Ik durf het alleen nooit te zeggen omdat ik bang ben dat ik het dan jinx..

verder alweer het bericht gekregen dat een van mijn beste vrienden misschien naar de andere kant van het land gaat verhuizen. Heb echt het idee dat er niemand meer overblijft...
Oud 01-12-2009, 13:12
Verwijderd
@Xentric: ik vind het wel tof van je dat je hem iig wil steunen Zeker omdat dat niet makkelijk is voor je.
Oud 01-12-2009, 19:28
Verwijderd
Citaat:
@Xentric: ik vind het wel tof van je dat je hem iig wil steunen Zeker omdat dat niet makkelijk is voor je.
I second that.
Oud 01-12-2009, 19:57
I C U
I C U is offline
Ik heb een tweede liefde in m'n leven: een mini laptop. Hij is zo schattig... Of misschien is het een zij... Ik heb het nog geen naam gegeven Nu maar hopen dat Joep niet jaloers wordt (dat is mijn saaie 15" laptop)

Gisteren zijn we weer bij ons toekomstig huisje wezen kijken: ik wil daar met hem gaan wonen, het liefst vandaag nog! Maar goed, geduld en spullen uitzoeken Jahoe!
Oud 01-12-2009, 21:17
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dit, en wat ik me eigenlijk al eerder afvroeg... was hij eigenlijk al zo voordat hij uitgezonden werd of is het daarna begonnen? Praat het niet goed, maar het zou wel een hele hoop verklaren.
Oud 01-12-2009, 23:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind het vragen om moeilijkheden, eerlijk gezegd. Maar goed, je moet doen wat voor jou goed voelt. Een buitenstaander kan dat nooit echt beoordelen (weet ik uit ervaring).
Oud 02-12-2009, 08:06
Volk
Volk is offline
Goed
Oud 02-12-2009, 09:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik vind het vragen om moeilijkheden, eerlijk gezegd. Maar goed, je moet doen wat voor jou goed voelt. Een buitenstaander kan dat nooit echt beoordelen (weet ik uit ervaring).
Helemaal mee eens

En verder is het op liefdesgebied nogal stil. Bij vriendinnen gebeurt wel een hoop (een stel uit elkaar na jaren, ander stel gaat trouwen, een heeft een nieuwe relatie, ander al jaren stabiele relatie), dus ik geniet nu van de verhalen van anderen
Oud 02-12-2009, 12:24
Verwijderd
Ik ben zooo gek op hem! (L) We gaan zaterdag sinterklaas vieren bij zijn ouders, samen met zijn broer en zus, en iedereen is er zo mee bezig, zo leuk! Hij heeft ook zo'n leuke familie.
Oud 02-12-2009, 17:17
Goldinates
Goldinates is offline
Om mezelf een beetj uit te drukke wil ik graag even Bowwow citeren (hij schreef het op Twitter) :

i tell people, just cause we have money and are famous dont mean we dont make mistakes like yall. dont be fooled by our images.
Nee ik ben niet rijk en ben niet beroemd Maar ik bedoel mensen kijken te veel naar de eerste indruk. Het lijkt misschien raar maar ik heb vaak het gevoel dat mensen hun vooroordelen tov mij of andere nadat we elkaar al jaren kennen nog steeds een beetj aanslepen. Ik kan bv enorm arrogant overkomen omdat ik nogal graag zeg wat ik denk zonder dat ik het op een zachte manier aanbreng. Mensen die me goed kennen weten dat ik dat niet arrogant bedoel maar gwn mijn mening zeg. Dit maakt mijn relaties (vriendschappelijk en liefdesrelaties) nogal moeilijk... Te veel vooroordelen nog voor je eraan begint, het is altijd moeilijker om te veranderen in iemands ogen dan om van niets uit een indruk te maken!
Oud 02-12-2009, 18:23
Qimm
Qimm is offline
wat is een bowwow?
Oud 02-12-2009, 18:53
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
wat is een bowwow?
Een jonge rapper...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bow_Wow
Oud 02-12-2009, 18:58
Verwijderd
Hij zegt dat hij me leuk vindt. Dan hoor ik een week niets meer. Kom ik 'm tegen dan raakt 'ie me even aan om daarna weer niets te laten horen. Ik snap 't niet meer
Oud 02-12-2009, 20:26
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ja inderdaad ben inderdaad een stomme sukkel. Einde steunen met zn probs.
Wat naar dat je dan nog zo'n trap na krijgt zeg Sterkte!
Oud 02-12-2009, 21:14
Verwijderd
Onzeker om niks. Blij als ik hem morgen weer zie.
Oud 02-12-2009, 21:30
wup
wup is offline
Wat kan ik toch blij worden van een broertje wat spontaan langs komt met vriendin. De hele avond spelletjes gespeeld haha.

Nu nog even lessen voor morgen voorbereiden
Oud 02-12-2009, 21:59
Neko*
Neko* is offline
Deed ik zo mijn best om niet teveel tijd met/bij Ex door te brengen, blijken plannen ineens gewijzigd te zijn en zit ik heel dit weekend met hem 'opgescheept'. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en wat ik erbij voel. Het is vooral zo vervelend omdat hij dacht dat hij mij wel verteld had dat het veranderd was. Was dat echt zo geweest had ik me erop voor kunnen bereiden, nu is het ineens 'Wow, ok, eh. Ja, nouja. En nu?' Ik geloof dat ik hier niet zo heel goed in ben, dit hele break-up gebeuren...
Oud 02-12-2009, 22:34
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Waah gedate.. en ik vind hem niet leuk..
Ik dacht dat het een leuke jongen was, maar nee ik voel het niet zo stom want hij vind mij overduidelijk wel leuk. Ik heb geprobeerd te hinten maar het werkt niet, denk ik.. Ik weet het niet.
Maar de film was wel leuk en het was wel een leuke avond, al voelde ik me op het laatst zo ongemakkelijk. Bah....
Oud 02-12-2009, 22:40
Luna
Luna is offline
Ik ben wel weer een beetje bijgekomen van het hele drama. Denk er natuurlijk veel aan maar voel me rustiger en de nare beelden zijn grotendeels uit mn hoofd verdwenen.
Nu ben ik 'echt naar mn nieuwe kamer verhuisd en het is wel fijn maar toch voelt het alsof ik de verkeerde keuze maakte door hier te gaan wonen en niet bij mn vriendje. Maar ik wil het een kans geven dus we zien wel.
Verder mag ik volgende week mee met mn beste vriendinnetje naar haar 20 weken echo, ik kan niet wachten. Wel goed om even wat nieuw leven te zien.
Oud 02-12-2009, 22:57
Dott
Dott is offline
Citaat:
Deed ik zo mijn best om niet teveel tijd met/bij Ex door te brengen, blijken plannen ineens gewijzigd te zijn en zit ik heel dit weekend met hem 'opgescheept'. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en wat ik erbij voel. Het is vooral zo vervelend omdat hij dacht dat hij mij wel verteld had dat het veranderd was. Was dat echt zo geweest had ik me erop voor kunnen bereiden, nu is het ineens 'Wow, ok, eh. Ja, nouja. En nu?' Ik geloof dat ik hier niet zo heel goed in ben, dit hele break-up gebeuren...
Hey meis, dat is wel heftig ja *nufs*
probeer er gewoon het beste van te maken.
Het weekend is maar 2 dagen

ot: Ben net bij hem geweest, en cadeautjes gegeven.
Hij doet dan wel niet mee met onze sint, maar kon dit niet laten liggen.
Veel getwijfeld maar cadeau bleek een schot in de roos.
Hij kan het nogal moeilijk uiten maar hij was er volgens mij echt happy mee..

ik wou alleen dat ik weer zo veel/lekker/vroeg kon slapen als een paar weken geleden, ben nog helemaal stuiter
Oud 02-12-2009, 23:25
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Beetje eenzaam, zo nu en dan.
Oud 03-12-2009, 07:19
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hey meis, dat is wel heftig ja *nufs*
probeer er gewoon het beste van te maken.
Het weekend is maar 2 dagen
3 dagen. Vrijdagavond viert hij z'n verjaardag dus dat is ook fijn. Heb ook nog geen flauw idee wat ik 'm moet geven. Maar goed. Zal wel loslopen.
Oud 03-12-2009, 09:14
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik ben wel weer een beetje bijgekomen van het hele drama. Denk er natuurlijk veel aan maar voel me rustiger en de nare beelden zijn grotendeels uit mn hoofd verdwenen.
Nu ben ik 'echt naar mn nieuwe kamer verhuisd en het is wel fijn maar toch voelt het alsof ik de verkeerde keuze maakte door hier te gaan wonen en niet bij mn vriendje. Maar ik wil het een kans geven dus we zien wel.
Verder mag ik volgende week mee met mn beste vriendinnetje naar haar 20 weken echo, ik kan niet wachten. Wel goed om even wat nieuw leven te zien.
Fijn dat het wat beter gaat , al blijft het natuurlijk moeilijk. En als het voelt als de verkeerde keuze, kun je dan niet over een tijdje weer bij je vriend gaan wonen? Of willen jullie dat nog niet?
Ik moet zeggen dat samenwonen goed bevalt . Ik post hier niet zoveel omdat ik vaak niets nieuws te vertellen heb, het is gewoon bijna altijd leuk en fijn samen, maar dat levert nou niet echt spannende verhalen op.
Oud 03-12-2009, 14:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
Fijn dat het wat beter gaat , al blijft het natuurlijk moeilijk. En als het voelt als de verkeerde keuze, kun je dan niet over een tijdje weer bij je vriend gaan wonen? Of willen jullie dat nog niet?
Ik moet zeggen dat samenwonen goed bevalt . Ik post hier niet zoveel omdat ik vaak niets nieuws te vertellen heb, het is gewoon bijna altijd leuk en fijn samen, maar dat levert nou niet echt spannende verhalen op.
, dat is fijn toch, dat het zo soepel loopt?! Ben jij nou nog met een master bezig of al aan t werk?

Wij hebben t afgelopen halfjaar eigenlijk al samen gewoond en dat was heel leuk maar ik wilde toch een kamer voor mezelf, en meer in t centrum want het huis van mn vriendje staat buiten de ring.
Ik denk dat als ik klaar ben met mn bachelor (in Juni) ik toch bij hem ga wonen want dat voelt toch het meest natuurlijk, en dan kunnen we wat meer sparen voor onze reis volgend jaar.
Oud 03-12-2009, 14:52
stout!
stout! is offline
Citaat:
, dat is fijn toch, dat het zo soepel loopt?! Ben jij nou nog met een master bezig of al aan t werk?

Wij hebben t afgelopen halfjaar eigenlijk al samen gewoond en dat was heel leuk maar ik wilde toch een kamer voor mezelf, en meer in t centrum want het huis van mn vriendje staat buiten de ring.
Ik denk dat als ik klaar ben met mn bachelor (in Juni) ik toch bij hem ga wonen want dat voelt toch het meest natuurlijk, en dan kunnen we wat meer sparen voor onze reis volgend jaar.
Ik ben bezig met een schakeljaar, dus moet nog even . Als alles goed gaat begin ik in september aan de master.
Normaal had ik gezegd 'dan proberen jullie toch gewoon samen iets te vinden binnen de ring' maar daar ben ik de afgelopen maanden mee bezig geweest dus dat zou ik niemand meer aanraden . Fijn iig dat het goed voelt, bij ons ging het ook zo; eerst een tijdje samen op mijn kamer, toen weer apart en uiteindelijk weer samen.
En wat vet, een reis, waarnaartoe? Ik heb ook zooo de reiskriebels maar niets in in het vooruitzicht. En met onze huur (binnen de ring) hebben we ook niet echt ruimte om te sparen
Oud 03-12-2009, 20:36
wup
wup is offline
Woehoe! Ticket naar Amerika geboekt! Samen met mn beste, want de laatste week ga ik samen met haar in New York spenderen Zin zin zin!
Oud 04-12-2009, 10:28
Dott
Dott is offline
Vanavond sinterklaas met vrienden + aanhang van het grootste deel.
Zou eerst niet gaan maar vanwege uitval van mensen en het anders lastig uitkomen met de lootjes ga ik toch ,maar wel
En omdat het stiekem best leuk is, en het grootste struikelblok om niet t gaan eigenlijk niet echt een struikelblok blijkt te zijn
Dus heb er wel zin in ^^

Heb gevraagd of hij ook mee wilde, omdat ik me er goed bij zou voelen.
Ik heb nog geen antwoord (weet wel dat ie de sms ontvangen heeft) maar vermoed toch dat ie niet mee wil.
Het zijn voor hem allemaal vreemden + een ex van me & vriendin.
Maar goed, ik ga geen vragen beantwoorden voor hem, dus heb het toch maar gevraagd

Verder krijg ik zondag een cadeautje van vriendinnetje maar ik weet niet wat het is en dat frustreerd me
Heb er zelfs over gedroomd
Oud 04-12-2009, 11:26
ST*R
ST*R is offline
Het wordt steeds leuker met hem hij is lief, schattig, stoer, sexy, serieus, intelligent, grappig en ehh vast nog wel meer haha. Hij zegt echt lieve dingen en doet lief en ooowww! Het voelt goed met hem. En nog steeds geen seks gehad! Heb nog nooit zo lang gewacht geloof ik.. Hij kreeg alleen vanmorgen te horen dat zn oma op sterven ligt.. Wist niet echt hoe ik daar mee om moest gaan, omdat ik m pas net ken, maar volgens mij ging t wel goed. En hij vroeg wanneer we elkaar weer zouden zien en nu zie ik m al snel weer <3
Oud 04-12-2009, 11:28
I C U
I C U is offline
@ Xentric: inderdaad fuck hem

Morgen Sinterklaas, ben benieuwd. Als ik zie hoe dat gisteravond ging op m'n oma's verjaardag, wordt morgen een lange lange dag... Gelukkig kan ik lekker geiten met m'n nichtje en vriendlief
Oud 04-12-2009, 15:03
Verwijderd
Niet meer onzeker, wat seks al niet doet Fijn met hem. Zin in de Sinterklazen!
Oud 04-12-2009, 16:00
Verwijderd
gister bij een vriendinnetje wezen chillen en stappen en dat was echt enorm gezellig . hoef niet meer vaak aan mijn ex te denken en dat is echt een opluchting

maar nu komt de kerst er aan en dan heb ik altijd behoefte aan een vriendje, suf!
Oud 04-12-2009, 17:28
Verwijderd
Als je een vriendschap wil beëindigen, moet je dat dan ook echt tegen de ander zeggen? In dit geval is het al vrij dood geloof ik. Ik hoor in elk geval amper iets meer, maar het zou ook best kunnen dat de persoon in kwestie dat niet bedoeld als vriendschap-beëindigen. Maar ik ben er meer dan klaar mee
Oud 04-12-2009, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Niet meer onzeker, wat seks al niet doet Fijn met hem. Zin in de Sinterklazen!
Je laatste zinnetje klinkt dan ineens heel anders
Oud 04-12-2009, 18:35
indigo
indigo is offline
Ha, wij zijn zo goed in samen uitslapen . Echt fijn om dan nog zo sloom in m'n bed te liggen en daarna lekker te ontbijten en hmm. Morgen Sinterklaas vieren hier thuis met aanhang, dus daar heb ik zin in .
Oud 04-12-2009, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Je laatste zinnetje klinkt dan ineens heel anders
Het laatste kadootje ben ik zelf? (A) Jij bedoelde het ws nog fouter
Oud 04-12-2009, 19:34
Verwijderd
ja
Oud 04-12-2009, 19:53
Verwijderd
De Sint vandaag was een meisje
Oud 05-12-2009, 09:12
Verwijderd
Nog twee weken en we zitten in Parijs... Hmmm, ik kijk er nu al naar uit. Vandaag eerst nog even Sinterklaas vieren met zijn familie en dan morgen met de mijne.
Oud 05-12-2009, 10:29
I C U
I C U is offline
Vanavond Sinterklazen, ben benieuwd... Hopelijk is iedereen tevreden etc. Komt vast goed.

't Vriendje is lief! En van mij, ook wel een prettig gevoel.
Oud 05-12-2009, 11:00
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
't Vriendje is lief! En van mij, ook wel een prettig gevoel.
Fijn gevoel is dat inderdaad, dat mijn vriend gewoon bij mij hoort en bij niemand anders als lover ... en het gaat zo super goed tussen ons <3. Volgende week zijn ouders ontmoeten en die week erop samen naar londen
Oud 05-12-2009, 11:19
Dott
Dott is offline
Gister viel echt 100% mee.
Hij wilde niet mee (zoals verwacht) en toen heb ik 'iets' te veel gedronken (te lekkere wijn)
En op de terugweg van het huis van het Satanklaas feest naar mijn huis ging ik hem bellen en even fijn gepraat, al weet ik er weinig meer van, het was erg druk in mn hoofd op dat moment..
Maar hij zei dat ie van me houdt, en datwas zelfs in dronken staat heel fijn om te horen.
Ik schaam me meestal de volgende dag voor mijn acties, maar weet dat dat nu niet hoeft, omdat hij het niet erg vind

Vriendin van ex is toffe chick.
Erg met dr gelachen ensamen met haar de fake kerstboom opgezet hier in huis terwijl ex en vriend van hem eten gingen halen voor feest.
Misschien worden we nog wel vriendinnetjes
Oud 05-12-2009, 11:50
Verwijderd
Sinterklazen was echt leuk, mn familie vond het heel gezellig dat ie erbij was - en ik ook natuurlijk <3
Oud 05-12-2009, 12:05
Verwijderd
Pfff.... Ik maak het ons af en toe zo moeilijk, maar op dit moment kan ik echt niet anders. Ik kan atm niet omgaan met iemand die zwakker is dan ik, en soms is hij dat en dan doe ik stom. Bah
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten