Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Soms denk ik dat ik er wel helemaal klaar mee ben... maar een halve dag later voel ik me alweer naar door alles wat er gebeurd is.
![]() Heb ook het gevoel alsof ik zo nutteloos ben.... in elk opzicht van m'n leven eigenlijk. Vanaf januari heb ik geen baan meer en ik ben nu alweer een tijd druk aan het bedenken wat ik dan zou willen (studie, werk, whatever) en ik weet het gewoon niet. Ik geloof dat ik in ieder geval eerst maar eens aan mezelf moet gaan werken voordat ik me weer volledig op een jongen stort. |
![]() |
|
![]() |
Donderdag een date.. maar ik weet niet ik voel eigenlijk zo weinig voor hem terwijl hij mij overduidelijk leuk vind.. Ik vind dat ik het een kans moet geven, want je weet nooit en misschien vind ik hem na donderdag toch wel super leuk.
Ik twijfel maaar ik laat de date wel door gaan en zie wel wat er van komt.
||
Citaat:
![]() ![]() nee we proberen elke maand 5-10 dagen. maar nu toevallig komt het mij niet uit, dus wordt het anderhalve maand. hij komt de 27e hierheen, maar blijft dan wel lekker lang <3
|
@ Xentric: Wauw! Wat goed van je
![]() ![]() ![]() @ Soirin: Fijn dat hij alles op een rijtje heeft en jou bovenaan die rij heeft gezet ![]() OT: Vanavond naar het huisje, meten etc. Van het weekend gekeken naar dingen die we willen hebben en godzijdank hebben we dezelfde smaak, dat is echt zo relaxed. Verder gaat het goed, druk (vooral in m'n hoofd) enzo... Majah, allesch komt goed.
|
Haha, ik blijf posten
![]() Net bij hem geweest, en twijfels die hij eerder had over het moment van onze relatie lijken nu helemaal weg. Hij moet hard bezig om op een bepaalde opleiding te mogen komen, daar gaat wel veel tijd in zitten dus hij wil het met mij 'rustig aan doen' terwijl hij me wel heeft verzekerd dat dat echt niet aan mij ligt, en dat is fijn want ik geloof hem ![]() Maar in verband met dit harde werk twijfelde hij na de eerste maand nogal over de timing van de relatie en of dat nu wel plek had in zn leven. Maar nu we zo samen onze weg in alles vinden gaat het lekker ![]() Ik moet er alleen voor waken dat we wat meer weg gaan om leuke dingen te doen, een x bios ofzo. Vind met hem thuis zijn ook fijn, maar moeten afwisseling houden vind ik ![]() Morgen lekker naar de Sauna met mama, om de stress van de eerste toets weg te werken, dus dat word ook lekker ![]()
|
Heeeel leuk weekend met beste vriendin gehad
![]()
|
Eigenlijk gaat het best goed zo, met samenwonen en alles. Ik durf het alleen nooit te zeggen omdat ik bang ben dat ik het dan jinx..
verder alweer het bericht gekregen dat een van mijn beste vrienden misschien naar de andere kant van het land gaat verhuizen. Heb echt het idee dat er niemand meer overblijft...
|
Ik heb een tweede liefde in m'n leven: een mini laptop. Hij is zo schattig... Of misschien is het een zij... Ik heb het nog geen naam gegeven
![]() ![]() Gisteren zijn we weer bij ons toekomstig huisje wezen kijken: ik wil daar met hem gaan wonen, het liefst vandaag nog! Maar goed, geduld en spullen uitzoeken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder is het op liefdesgebied nogal stil. Bij vriendinnen gebeurt wel een hoop (een stel uit elkaar na jaren, ander stel gaat trouwen, een heeft een nieuwe relatie, ander al jaren stabiele relatie), dus ik geniet nu van de verhalen van anderen ![]()
|
Om mezelf een beetj uit te drukke wil ik graag even Bowwow citeren (hij schreef het op Twitter) :
i tell people, just cause we have money and are famous dont mean we dont make mistakes like yall. dont be fooled by our images. Nee ik ben niet rijk en ben niet beroemd ![]() |
![]() |
|
Deed ik zo mijn best om niet teveel tijd met/bij Ex door te brengen, blijken plannen ineens gewijzigd te zijn en zit ik heel dit weekend met hem 'opgescheept'. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en wat ik erbij voel. Het is vooral zo vervelend omdat hij dacht dat hij mij wel verteld had dat het veranderd was. Was dat echt zo geweest had ik me erop voor kunnen bereiden, nu is het ineens 'Wow, ok, eh. Ja, nouja. En nu?' Ik geloof dat ik hier niet zo heel goed in ben, dit hele break-up gebeuren...
![]()
|
![]() |
Waah gedate.. en ik vind hem niet leuk..
![]() Ik dacht dat het een leuke jongen was, maar nee ik voel het niet ![]() Maar de film was wel leuk en het was wel een leuke avond, al voelde ik me op het laatst zo ongemakkelijk. Bah....
|
Ik ben wel weer een beetje bijgekomen van het hele drama. Denk er natuurlijk veel aan maar voel me rustiger en de nare beelden zijn grotendeels uit mn hoofd verdwenen.
Nu ben ik 'echt naar mn nieuwe kamer verhuisd en het is wel fijn maar toch voelt het alsof ik de verkeerde keuze maakte door hier te gaan wonen en niet bij mn vriendje. Maar ik wil het een kans geven dus we zien wel. Verder mag ik volgende week mee met mn beste vriendinnetje naar haar 20 weken echo, ik kan niet wachten. Wel goed om even wat nieuw leven te zien. ![]()
||
Citaat:
probeer er gewoon het beste van te maken. Het weekend is maar 2 dagen ![]() ot: Ben net bij hem geweest, en cadeautjes gegeven. Hij doet dan wel niet mee met onze sint, maar kon dit niet laten liggen. Veel getwijfeld maar cadeau bleek een schot in de roos. Hij kan het nogal moeilijk uiten maar hij was er volgens mij echt happy mee.. ik wou alleen dat ik weer zo veel/lekker/vroeg kon slapen als een paar weken geleden, ben nog helemaal stuiter ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet zeggen dat samenwonen goed bevalt ![]()
||
Citaat:
![]() Wij hebben t afgelopen halfjaar eigenlijk al samen gewoond en dat was heel leuk maar ik wilde toch een kamer voor mezelf, en meer in t centrum want het huis van mn vriendje staat buiten de ring. Ik denk dat als ik klaar ben met mn bachelor (in Juni) ik toch bij hem ga wonen want dat voelt toch het meest natuurlijk, en dan kunnen we wat meer sparen voor onze reis volgend jaar. ![]()
||
Citaat:
![]() Normaal had ik gezegd 'dan proberen jullie toch gewoon samen iets te vinden binnen de ring' maar daar ben ik de afgelopen maanden mee bezig geweest dus dat zou ik niemand meer aanraden ![]() En wat vet, een reis, waarnaartoe? Ik heb ook zooo de reiskriebels maar niets in in het vooruitzicht. En met onze huur (binnen de ring) hebben we ook niet echt ruimte om te sparen ![]()
|
Vanavond sinterklaas met vrienden + aanhang van het grootste deel.
Zou eerst niet gaan maar vanwege uitval van mensen en het anders lastig uitkomen met de lootjes ga ik toch ,maar wel ![]() En omdat het stiekem best leuk is, en het grootste struikelblok om niet t gaan eigenlijk niet echt een struikelblok blijkt te zijn ![]() Dus heb er wel zin in ^^ Heb gevraagd of hij ook mee wilde, omdat ik me er goed bij zou voelen. Ik heb nog geen antwoord (weet wel dat ie de sms ontvangen heeft) maar vermoed toch dat ie niet mee wil. Het zijn voor hem allemaal vreemden + een ex van me & vriendin. Maar goed, ik ga geen vragen beantwoorden voor hem, dus heb het toch maar gevraagd ![]() Verder krijg ik zondag een cadeautje van vriendinnetje maar ik weet niet wat het is en dat frustreerd me ![]() Heb er zelfs over gedroomd ![]()
|
Het wordt steeds leuker met hem
![]()
|
@ Xentric: inderdaad fuck hem
![]() Morgen Sinterklaas, ben benieuwd. Als ik zie hoe dat gisteravond ging op m'n oma's verjaardag, wordt morgen een lange lange dag... Gelukkig kan ik lekker geiten met m'n nichtje en vriendlief ![]()
|
Verwijderd
|
Als je een vriendschap wil beëindigen, moet je dat dan ook echt tegen de ander zeggen? In dit geval is het al vrij dood geloof ik. Ik hoor in elk geval amper iets meer, maar het zou ook best kunnen dat de persoon in kwestie dat niet bedoeld als vriendschap-beëindigen. Maar ik ben er meer dan klaar mee
![]() |
![]() |
|
Ha, wij zijn zo goed in samen uitslapen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Gister viel echt 100% mee.
Hij wilde niet mee (zoals verwacht) en toen heb ik 'iets' te veel gedronken ![]() En op de terugweg van het huis van het Satanklaas feest naar mijn huis ging ik hem bellen en even fijn gepraat, al weet ik er weinig meer van, het was erg druk in mn hoofd op dat moment.. Maar hij zei dat ie van me houdt, en datwas zelfs in dronken staat heel fijn om te horen. Ik schaam me meestal de volgende dag voor mijn acties, maar weet dat dat nu niet hoeft, omdat hij het niet erg vind ![]() Vriendin van ex is toffe chick. Erg met dr gelachen ensamen met haar de fake kerstboom opgezet hier in huis terwijl ex en vriend van hem eten gingen halen voor feest. Misschien worden we nog wel vriendinnetjes ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 |