Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oh en Paranoide zocht een manier om het hardteken en het zachtteken in het cyrillisch uit te leggen. Nou ik leg het even uit met de n. Het hardteken maakt de n zoals we hem normaal ook al zeggen. Het zachtteken maakt hem zoals het snorretje hem maakt: ñ ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() pleeeaaase post nog Franse dingen! hoe jullie het uitspreken enzo! vind ik leuk om te lezen ![]() Citaat:
![]() Maar tandarts nu! laterz |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bonne nuit, je voudrais utiliser le toilette sil vous plait? En hij lachte me vet hard uit. Maar hij wees me de plee wel. Mijn vriendinnen zeiden dat hij hun uitlegde dat ik het te netjes vroeg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ja ik vraag het ook netjes! Waar ik mn handen kan wassen ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dokter Sarah: Oh ja, ik kom er aan! Even snel deze post aftypen hoor!
|
Verwijderd
|
Ik was ooit op een camping met twee jongerengroepjes, een Nederlands en een Frans. Maar het Nederlanse groepje bestond uit herrieschoppers dus ik sloot me aan bij het Franse groepje. In dat groepje was 1 meisje dat op extra hoog niveau Engels had op school, dus die kwam net een beetje uit haar woorden, en zij was tolk als ik iets wilde zeggen. Na drie dagen met dat groepje optrekken was mijn Frans beter dan haar Engels dus ging ik af en toe dingen in het Frans stamelen. Maar toen keek ze heel gekwetst dus liet ik haar maar weer tolken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
<een paar minuten later> En toen zei de secretaresse "Sarah, neuro aan de lijn voor jou" dus stopte ik met typen ![]() |
![]() |
|
Ik was vandaag in de sportschool voor mijn nieuwe baan en een van de medewerkers zei: 'zeg, Elea, wanneer kom je weer eens sporten?' dus ik zei sorry en legde uit waarom ik zo lang niet was geweest. En hij: 'oh dat geeft niet hoor, was maar een gewetensvraagje.'
Dus ik heb maar meteen een les geboekt voor vanavond ![]() |
![]() |
|
|