Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bijna, in levende lijve.
Moeten jullie kaken even stil blijven. Ik rijg jullie met een mes aan jullie schijtert. Ik wijs even op het feit..dat dit topic anders ligt. Ga over mijn lijk, straks ligt er een krans en kist. Dat krijg je als je met hansje bitcht. NU weer bij de kettingreactie, Dank u wel Anders hang je, welkom in de hell |
![]() |
|
het ziekenhuis uit
ontslagen worden met zo'n vrolijkheid tot werken weer mag terwijl ik lachend kom zij zo serieus zonder het besef dat ze het menen dat ze me ontslaan ontslagen worden, voor de tweede keer.
|
Verwijderd
|
Voor de tweede keer
keer ik mij om en loop weg weg van alle aandacht die ik krijg Krijg allemaal de tyfusteringbla denk ik Ik vond de aandacht slechts voor heel even leuk Leuk betekent niet altijd Altijd alle aandacht krijgen is vermoeiend Vermoeiend om mee om te kunnen gaan Gaan zij zo door, of stoppen zij? |
![]() |
|
gaan zij zo door, of stoppen zij?
laat me toch mijn eigen ding doen. waarom bemoeien jullie je met mij? ik wil mijn eigen leven leven. gevangen in mijn eigen gedachten ik kan toch nergens anders heen niks anders doen dan gewoon wachten, tot er iemand komt om me te redden...
|
![]() |
De boze geesten van jouw toekomst
Ze vreten zich langzaam een weg naar binnen Tot ze ook een deel van mij zijn... Je verlammende angst Bang om een verkeerde stap te zetten Je staat midden op het kruispunt En je durft ineens niets meer... "Zet die verkeerde stap nou En daarna nog één en nog één Van fouten kun je leren Eenmaal veilig aan de overkant..." De angst om je te verliezen Het legt me compleet lam Ineens zak ik door mijn knieën Omdat ik jouw gewicht niet meer dragen kan...
|
|