Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmmm.... grootste deel van mijn vrienden is homo of bi.... Ik heb er totaal geen probleem mee.
Ik was 14 ofzo toen ik tegen mijn toendertijd beste vriendin vertelde dat ik een oogje had op een klasgenote, en dat was ergens midden in een gesprek (overigens was die klasgenote niet de eerste meid waar ik een oogje op had). Ik denk dat het een jaar later was dat ik er een keer iets over gezegt heb tegen mijn ouders. Meer omdat ik er nooit een probleem mee gehad heb. Ik ben bi, so what? In de derde klas havo hebben we een keer een discussie gehad in de klas bij engels over homo discriminatie. Iedereen zei dat ze dat nog nooit gedaan hadden. Ik heb toendertijd m'n bek open getrokken en gezegt wat ik van hun gedrag vond. Dit heeft mij een goed cijfer opgeleverd voor engels en veel 'respect' van een aantal leerlingen. Als ik ergens discriminatie of pest gedrag tegen kom tegenover wie dan ook dan trek ik mijn bek open. Iedereen is wie hij/zij is. anyways, back on topic, ik zou er niet vreemd van op kijken, ik ben het gewent in mijn omgeving. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Aankijken van homo's Verwijderd | 81 | 17-04-2005 13:28 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
thuis voel ik me niet thuis karamba | 16 | 23-12-2002 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Homoseksualiteit, geaccepteerd of niet?? Verwijderd | 47 | 02-12-2002 18:29 | |
Seksualiteit |
Houding tegenover homo's JurG | 54 | 14-02-2002 19:33 |