Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is één healer die kan teleporten ja, met haar ult kan je ook meerdere personen meenemen zelfs. Homecoming stones kunnen alleen gebruikt worden op de towers en gebouwen van jezelf, het is niet alsof je zo even weg kan blinken naar waarever.
En dat is juist veel meer strategie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nymph kan ook lui naar haar toe teleporten met staff of the master. En van attack naar def kunnen gaan stopt gaan backdooring goed, als je van def naar attack wil gaan of na dood te zijn geweest snel wil kunnen aanvallen moet je of nymph in je team hebben, sand wraith zijn of post haste hebben. Geen van die items zijn gamebreaking trouwens.
Hoe zit het trouwens met de clanscene? Ik heb mijn weg ondertussen omhoog gepubd tot 1750 maar op de officiele fora is er niets qua europese clans. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn al wat clans aan de slag, hoewel die idd voornamelijk uit amerika komen. Het is allemaal natuurlijk ook nog niet zo officieel zonder matchmaking en in de closed beta.
Nice rating trouwens. Ik zit al sinds het begin te schommelen tussen 1650 en 1500. Meestal na een winstreak waarin ik 1600+ kom zitten er opeens weer scouts tussen zonder wards en ragequitters waardoor ik weer helemaal afzak -_- Laatst gewijzigd op 29-12-2009 om 14:40. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Je beste gameprestaties aller tijden Noedelhap | 103 | 24-01-2012 11:46 | |
Games |
Ik heb verslaving nodig Noeleke | 55 | 08-09-2010 20:15 | |
De Kantine |
Sherlock / Jasper verjaardagstopic! Verwijderd | 40 | 04-07-2010 19:52 | |