Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2009, 02:01
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Citaat:
Die homecoming stones kosten wel een significante hoeveelheid gold en zitten op een aardige cooldown, dus die ga je niet zomaar de hele tijd voor jan lul gebruiken.
Same goes for all the other cooldown/charges items, zoals potions etc.

Wat mijn punt is, en dan quote ik mijzelf nog even:
Citaat:
Volgende vraag. De healers, kunnen die teleporten in HoN? (als ability)
Teleporten was een ability die aan maar 2 heroes besteed waren bij dota. Het feit dat nu iedere hero dat kan vernaait de exclusiviteit significant, omdat het een zeer belangrijk aspect van de game betreft. Buitengelaten als dat alleen teleporten 'back to base' is, aangezien je nu binnen enkele secondes van atck naar defence kan switchen met een hero die (zoals ze zeker NIET bedoeld zijn als teleporter) wel de boel kan ownen bij base.

Das geen strategie meer
Oud 27-12-2009, 12:33
Verwijderd
Er is één healer die kan teleporten ja, met haar ult kan je ook meerdere personen meenemen zelfs. Homecoming stones kunnen alleen gebruikt worden op de towers en gebouwen van jezelf, het is niet alsof je zo even weg kan blinken naar waarever.

En dat is juist veel meer strategie
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 09:00
Verwijderd
Nymph kan ook lui naar haar toe teleporten met staff of the master. En van attack naar def kunnen gaan stopt gaan backdooring goed, als je van def naar attack wil gaan of na dood te zijn geweest snel wil kunnen aanvallen moet je of nymph in je team hebben, sand wraith zijn of post haste hebben. Geen van die items zijn gamebreaking trouwens.

Hoe zit het trouwens met de clanscene? Ik heb mijn weg ondertussen omhoog gepubd tot 1750 maar op de officiele fora is er niets qua europese clans.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 13:04
Verwijderd
Zijn al wat clans aan de slag, hoewel die idd voornamelijk uit amerika komen. Het is allemaal natuurlijk ook nog niet zo officieel zonder matchmaking en in de closed beta.

Nice rating trouwens. Ik zit al sinds het begin te schommelen tussen 1650 en 1500. Meestal na een winstreak waarin ik 1600+ kom zitten er opeens weer scouts tussen zonder wards en ragequitters waardoor ik weer helemaal afzak -_-

Laatst gewijzigd op 29-12-2009 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 13:23
Sherlock
Sherlock is offline
heb ook nog beta's liggen speel het laatste tijd redelijk veel weer. ik hou van ondersteunende gastjes heerlijk als je ziet dat door jou niemand in je team dood gaat
Oud 12-04-2010, 17:14
Verwijderd
Update: het spel is nu in open beta, dus je kan nu voor het spel uitgebracht wordt nog gratis spelen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 05:12
Verwijderd
Kan m niet instaleren

Doe nu nog dota maar heb HoN wel eens gedaan bij m'n broer.

Was zo'n dikke kever die Slardar bleek te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 15:19
Verwijderd
Hoezo kun je 'm installeren?

En je was duidelijk Pestilence!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten