Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2009, 06:59
Alifar
Alifar is offline
De mijne klopt vandaag wel eens een keertje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2009, 07:13
Verwijderd
Misschien heb je meer of minder bewust het gevoel dat je de laatste tijd iets te veel gebruik hebt gemaakt van andere mensen.
Wat?
Op zich is het normaal dat mensen elkaar gebruiken, maar het zou kunnen dat de balans in jouw geval uit evenwicht is.
Wat?
Laat dit een signaal zijn en verander er iets aan.
Wat?
Dit zou een dag kunnen zijn dat geven meer voldoening geeft dan nemen.
...
Niet iedereen is even vergevingsgezind.
Goh
Gelukkig kun je jezelf als voorbeeld nemen.
..
Doe dus tegen die persoon, zoals jij dat ook zou willen in die positie.
-_-
Dan komt het wel
het, jaja
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 12:04
Verwijderd
“Ik zal ze een poepje laten ruiken”, zou je lijfspreuk kunnen zijn.
haha nee krijg nogal de kriebels van dat soort teksten.

Als je het niet letterlijk neemt, zou dit inderdaad een goed voornemen kunnen zijn. Wellicht heb je je licht al te lang onder de korenmaat geschoven en wordt het tijd je talenten te etaleren.
onder de korenmaat geschoven? wat betekent dat in vredesnaam?
Aan 'talenten' etaleren heb ik geen behoefte.

Jouw beschermengel is vandaag gelukkig zeer dichbij.

gelukkig maar, kan ik met een gerust hart over straat.

Beoordeel jezelf niet alleen op het wel of niet slagen in het werk.
doe ik toch ook niet.

Je zult een aanbod krijgen, waar je gerust op in kunt gaan.

Dus als een junk mij een nieuwe fiets aanbiedt voor twee tientjes kan ik die gerust kopen, goed om te weten.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 12:07
Neko*
Neko* is offline
Verklaar jouw daden tegenover een vriend of vriendin, dan zal hij of zij begrip tonen. De tijd verandert nu eenmaal. Zet eerst jouw eigen gevoelens eens op een rijtje. Probeer de realiteit eens onder ogen te zien, je zit zo vaak met je hoofd in de wolken. Op school of op je werk ben je een topper. Je schakelt snel en je weet wanneer je de handen uit de mouwen moet steken. Verder gebeurt er veel. Je agenda staat bomvol afspraken en allerlei privézaken passeren de revue. Gun jezelf dan ook een rustige avond.

Nou, vanochtend wel iemand iets uitgelegd aan mij, en daardoor wel meer begrip gekregen dus zowaar klopt er eens iets. Dat met de hoofd in de wolken is ook wel een beetje waar, stiekem, en de bomvolle agenda (helaas) ook. Die rustige avond komt pas ergens halverwege januari...
Oud 28-12-2009, 12:09
Verwijderd
Je kunt het vandaag met de meeste mensen wel goed vinden en dat zorgt ervoor dat je in een vrolijke stemming raakt. Daardoor kun je veel dingen geregeld krijgen.

Nou ik ben benieuwd ;D
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 12:12
Martiño
Martiño is offline
Je omgeving is erg enthousiast over jouw nieuwste project.
Nou jongens, enthousiasme!

Je kunt daar dus ook een hoop steun vinden.
Aww

De mensen om je heen kunnen je oppeppen en natuurlijk ook eens een handje helpen.
Handen uit de mouwen luie donders

Toch is het goed dat jij een beetje de kritische noot bent.
Hm

Geduld is momenteel niet je sterkste eigenschap. Je kunt niet wachten tot het avond is.
Nee, want pizza.

Je doet er alles aan om voor iedereen te zorgen.
Ohjee

Ook al het lekkers gaat niet aan jouw neus voorbij en je komt sneller aan dan anders. Weet wat je eet!
Oei, rustig aan dus met de pizza vanavond.
Oud 28-12-2009, 12:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je te ver naar de toekomst kijkt, word je nerveus. Ach, die toekomst komt vanzelf dichterbij.

Ja, ik ben zenuwachtig over die meeting en hij is al over 2 uur.

Soms moet je de tijd even uitzitten, maar er zijn ook zeer inspirerende tijden.
Yesss, jullie gaan mij inspireren! cool.

Je ergert je rot aan je huisgenoten. Niemand ruimt iets op of doet zijn of haar deel. Je frustraties steek je dan ook niet onder stoelen of banken.
Ik erger me idd rot aan m'n huisgenote, maar ze is nu op vakantie en ik heb het huis voor mij alleen. Heeerrrlijk.

In je relatie is het al niet veel beter. Het feit dat jij niet bepaald gezellig bent, draagt ook bij aan de ongezellige sfeer. Vergeet dat niet.

Welke relatie? En ik ben gvd de gezelligheid zelve.
Oud 28-12-2009, 12:29
Volk
Volk is offline
Citaat:
Als je te ver naar de toekomst kijkt, word je nerveus. Ach, die toekomst komt vanzelf dichterbij.
Niet waar. De toekomst ontspant mij juist omdat nog helemaal niks vast staat

Citaat:
Soms moet je de tijd even uitzitten, maar er zijn ook zeer inspirerende tijden.
Eh... ok?
Citaat:
Je ergert je rot aan je huisgenoten. Niemand ruimt iets op of doet zijn of haar deel.
Niet waar. Hij heeft heel het huis opgeruimd gister! En straks helpt hij mee met de afwas wat eigenlijk mijn taak is.
Citaat:
Je frustraties steek je dan ook niet onder stoelen of banken.
Ik ben niet gefrustreerd!!!!
Citaat:
In je relatie is het al niet veel beter.
... Mijn relatie is geweldig.... Niet liegen over mijn relatie graag, stomme sterren...
Citaat:
Het feit dat jij niet bepaald gezellig bent, draagt ook bij aan de ongezellige sfeer. Vergeet dat niet.
Ik ben kei gezellig

Klopt wederom niet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Horoscoop – StierDag Horoscoop van 29 December 2009
21 april t/m 21 mei

Het is tijd om de belangrijke personen in jouw leven wat meer aandacht te geven. Van hem of haar moet je het uiteindelijk toch hebben. Helaas ben je soms wat teveel met jezelf bezig. Je zit niet altijd even lekker in je vel, maar vandaag is dat compleet anders. Je krijgt namelijk veel aandacht en oneindig veel complimentjes. Dat is voor jou een echte opsteker. Mijd mensen met een negatieve inslag, want dat zou op jou kunnen overslaan.

Ik heb net de afgelopen vier dagen allerlei belangrijke personen in mijn leven uitgebreid aandacht gegeven en ben van plan dat over drie dagen weer te doen. Mag ik éven rust?

En ook geen complimentjes vandaag maar het is nog vroeg! En gelukkig zat ik al goed in mijn vel.

Vriend is ook stier. Voor hem geldt hetzelfde wat betreft de belangrijke personen. En hij is vandaag de hele dag alleen thuis, dus met die complimentjes zal dat ook zo'n vaart niet lopen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 11:16
Alifar
Alifar is offline
Citaat:
Ik heb net de afgelopen vier dagen allerlei belangrijke personen in mijn leven uitgebreid aandacht gegeven en ben van plan dat over drie dagen weer te doen. Mag ik éven rust?

En ook geen complimentjes vandaag maar het is nog vroeg! En gelukkig zat ik al goed in mijn vel.

Vriend is ook stier. Voor hem geldt hetzelfde wat betreft de belangrijke personen. En hij is vandaag de hele dag alleen thuis, dus met die complimentjes zal dat ook zo'n vaart niet lopen
Ja dat doet iedereen met de kerst
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 12:02
Tink*
Tink* is offline
De gevoelens voor een bepaald persoon jagen jou een beetje angst aan.

Min of meer.

Je had niet verwacht dat het zo intens zou voelen.

Oh? Eigenlijk wel.

Je moet nu goed bekijken of je er meer mee wilt doen of niet.

Er valt niets mee te doen.

Wees niet bang om ook eens je ongelijk toe te geven en wat vriendelijker te zijn dan je eigenlijk in gedachten had.

Ik heb altijd gelijk. (a) En ik ben hartstikke vriendelijk, maar ik zal me inhouden.

Wees vooral voorzichtig wanneer je onenigheid hebt met je partner.

Welke partner?
Oud 29-12-2009, 12:05
Lorelei
Lorelei is offline
Tegen de avond zou je geneigd kunnen zijn jezelf aan iets te buiten te gaan. Dat mag natuurlijk wel eens een keertje, maar laat het niet al te ver gaan.

Nee, vanavond mag het absoluut niet te ver gaan.

Als je jezelf ontheemd voelt en er vandaag de gelegenheid toe hebt, zoek dan je roots op. Dit kan een bezoek aan je familie inhouden, maar je kunt bijvoorbeeld ook door de straat fietsen waar je geboortehuis staat. Laat in ieder geval dierbare herinneringen de revue passeren.

Mja.. ik zou niet weten waar ik dan heen zou moeten
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 12:28
Rivka
Rivka is offline
Waterman - Je bent in een heuse feeststemming. Misschien valt er daadwerkelijk wat te vieren, maar ook zonder een directe aanleiding heb je het gevoel dat de vlag uit moet. Ook andere mensen worden vanzelf vrolijk als jij in hun buurt bent. Om die reden zul je veel gedaan kunnen krijgen, ook al zal dat niet je opzet zijn. Verkoop de huid niet voordat de beer is geschoten. Je kunt nu immers beter het zekere voor het onzekere nemen, voordat je iets kwijt bent wat je nog hard nodig zult hebben.

Nee, totaal niet, mijn vriendin is net teruggegaan naar Frankrijk.
Er valt niks te vieren en volgens mij worden mensen niet echt heel vrolijk van me
''Verkoop de huid niet voor de beer is geschoten'' Waar doelen ze op?!
Oud 29-12-2009, 15:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Over de hele linie is er alleen maar winst.
Nou, ik heb vandaag alleen maar geluierd en geld uitgegeven bij de supermarkt.

Nodig eens een paar leuke mensen uit voor een gezellige avond.
Jaaa, DK UK mini-meet!

Bespaar geen geld op noodzakelijke reparaties aan apparatuur.
Er is, voor zover ik weet, niks kapot.

Concentreer je vandaag eens wat meer op je werk. Besteed ook minutieuze aandacht aan zakelijke kwesties.
Ik moet me idd wel gaan focussen op m'n studiewerk nu. Nog maar een paar dagen te gaan tot m'n tentamens en ik heb nog geen reet gedaan.

Je wilt zo graag de leiding nemen in die ene situatie. Je wilt zelf erg graag je taken uitvoeren en je denkt erover om nog wat meer hooi op je vork te nemen.

Neuh, ik ben geen leidinggevend tiepje. En nóg meer werken? Nuh-uh, I don't think so.
Oud 29-12-2009, 15:01
Rivka
Rivka is offline
UK mini-meet (maxi's allowed)!
Oud 29-12-2009, 15:17
Verwijderd
Vriendjespolitiek komt veel vaker voor dan je misschien zou denken. Je kunt je er tegen verzetten, maar het is verstandig om er je voordeel mee te doen. Baat het niet dan schaadt het niet. Houd je hoofd er vandaag goed bij. Je moet proberen om hoofdzaken van bijzaken te blijven onderscheiden. Jouw werk eist alle energie van jou op. Je doet een nieuwe kennis op en die persoon kan erg belangrijk voor jou worden.

hetzalwel
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 15:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
UK mini-meet (maxi's allowed)!
mini-meet als in klein groepje mensen, niet dat er alleen maar mini's komen. Er zal namelijk veel drank en nicotine aanwezig zijn.
Maar ook scones en PG-tips thee. Met melk natuurlijk. En in de ochtend een full-english breakfast met allerhande dode beesten, kippen-ovulaties en gebakken schimmels.
Oud 29-12-2009, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Je verwacht wat hulp van de mensen om je heen. Toch krijg je die niet echt. Waarschijnlijk komt dat doordat ze het zelf al druk genoeg hebben. Misschien willen ze wel, maar het zit er gewoon even niet in.

Citaat:
Je bent de laatste tijd verstandig met je geld omgegaan.
suuuuure

Citaat:
Er gaat zich eindelijk een heftig liefdesverhaal afspelen in jouw leven. Gek genoeg vind je het dichter bij huis dan je zou verwachten.
Misschien gaat dit over de LEKKERE HUNK die ik volgens mijn jaarhoroscoop van de CosmoGirl zou ontmoeten volgend jaar
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 16:08
Geel
Geel is offline
Citaat:
Vriendjespolitiek komt veel vaker voor dan je misschien zou denken. Je kunt je er tegen verzetten, maar het is verstandig om er je voordeel mee te doen. Baat het niet dan schaadt het niet.
Wat!? Ik dacht dat horoscoop eerlijke dingen waren!!!!

Citaat:
Houd je hoofd er vandaag goed bij. Je moet proberen om hoofdzaken van bijzaken te blijven onderscheiden.
Oookeeeey..
Citaat:
Jouw werk eist alle energie van jou op.
Uhu, omdat ik de hele tijd hoofdzaken van bijzaker loop te onderscheiden!
Citaat:
Je doet een nieuwe kennis op en die persoon kan erg belangrijk voor jou worden.
Kan.. ok, dan zal ik het in m'n achterhoofd meedragen de rest van m'n leven.
Oud 29-12-2009, 16:55
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
mini-meet als in klein groepje mensen, niet dat er alleen maar mini's komen. Er zal namelijk veel drank en nicotine aanwezig zijn.
Maar ook scones en PG-tips thee. Met melk natuurlijk. En in de ochtend een full-english breakfast met allerhande dode beesten, kippen-ovulaties en gebakken schimmels.
Ik ben voor!
Oud 30-12-2009, 19:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je hebt de neiging om altijd overal serieus op in te gaan. Jij hebt het bijvoorbeeld ook niet door wanneer iets een grapje is. Toch hoeft dat niet altijd. Soms kun je dingen het beste gewoon langs je af laten glijden.
Oh ja ik ben zo serieus
Probeer niet roekeloos te worden, want dit zou averechts uit kunnen pakken. ohja, zou roekeloosheid negatief kunnen uitpakken?

Als je het goed aanpakt, kun je aan het eind van deze dag terecht erg trots op jezelf zijn. En laat me raden: als ik het slecht aanpak kan ik niet trots zijn op mezelf?
Je staat vandaag behoorlijk op scherp.

niet echt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Je ontvangt misschien een bericht waardoor je een beetje van streek raakt. Luid niet te snel de noodklok, vraag eerst eens na wat het precies inhoudt. Dan kun je er misschien wel achter komen dat het best meevalt. Laat het dus eerst even zakken.
Nu is in een ziekenhuis de kans best groot dat zoiets gebeurt. Maar helaas voor de sterren lagen vandaag al mijn patiënten gewoon langzaam maar zeker beter te worden. Geen tegenvallers.

Citaat:
Probeer de dingen niet te lang voor je uit te schuiven. Wat je vandaag kunt doen, hoeft morgen niet meer. Het geeft je ook een rustiger gevoel wanneer de dingen gewoon af zijn.
Wat een verrassende inzichten biedt de horoscoop toch weer. Maar de sterren mogen blij met me zijn: ik heb vooruitgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 19:45
Rivka
Rivka is offline
Horoscopen zijn stom.
Oud 30-12-2009, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Horoscopen zijn stom.
behalve een echte
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 19:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je zou eens wat aardiger tegen die ene persoon kunnen zijn. Jij hebt zo’n hekel aan hem of haar, maar komt dat niet omdat je eigenlijk jaloers bent? Je kunt het omdraaien en juist wat dingen leren van hem of haar. Dan maak je nog iets positiefs van de situatie. Het is natuurlijk goed om je eigen stempel ergens op te drukken, maar blijf daarbij wel binnen de regels. Natuurlijk kun je regels af en toe een beetje buigen, het is alleen niet de bedoeling om ze te breken.

Ik ben helemaal niet onaardig tegen mensen en ik ben al helemaal niet jaloers. En ik vind dat regels er zijn om gebroken te worden.
Oud 30-12-2009, 19:48
Verwijderd
Citaat:
behalve een echte
Die zijn nog stommer, want dan betaal je veel geld voor onzin in plaats van dat je het gratis ergens leest
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 19:50
Tink*
Tink* is offline
Het zal de hele dag moeite kosten om goed met anderen om te gaan.

Ik heb de hele dag nog geen levend wezen gezien en dat gaat ook niet gebeuren, isolatie.

Handhaaf goede omgangsvormen, anders belandt een partnerschap in de gevarenzone.

Moet je er me nog een keer weer aan herinneren dat ik geen partner heb?

Bij elke cent die je uitgeeft denk je na. Elke keer twijfel je weer of je je portemonnee wel had moeten trekken.

Klopt een beetje, ik heb vandaag de bol.com bon gebruikt en ik twijfelde wel welke boeken ik moest nemen.

Probeer je wat meer te focussen op de dingen die je echt wilt bereiken. Ook een fotoalbum kan je daarbij van dienst zijn.

Hoe kan een fotoalbum mij helpen bij de dingen die ik wil bereiken?
Oud 30-12-2009, 19:51
Verwijderd
Het zal de hele dag moeite kosten om goed met anderen om te gaan. Handhaaf goede omgangsvormen, anders belandt een partnerschap in de gevarenzone.
Nou het ging allemaal prima vandaag.

Bij elke cent die je uitgeeft denk je na.
wat een goede grap

Elke keer twijfel je weer of je je portemonnee wel had moeten trekken.
Dat wel ja

Probeer je wat meer te focussen op de dingen die je echt wilt bereiken. Ook een fotoalbum kan je daarbij van dienst zijn.
Nee daar heb ik geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Die zijn nog stommer, want dan betaal je veel geld voor onzin in plaats van dat je het gratis ergens leest
Mwah nee.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Mwah nee.
OK niet zo heel veel geld dan.
Heb je wel eens wetenschappelijke artikelen gelezen die proberen de kloppendheid van horoscopen te bewijzen? Die falen altijd jammerlijk

Enige nut van horoscopen is dat ze mensen die niet goed weten wat ze met hun dag/maand/leven aanmoeten, een richting geven waar ze zelf misschien niet zo gauw op gekomen zou zijn. Maar dat heeft niets te maken met de stand van de planeten, maar meer met dat mensen dan ineens waarde hechten aan advies van een vreemde.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 21:50
Martiño
Martiño is offline
Je voelt je helemaal nieuw en verbeterd.
Hm, ik heb wel een nieuwe laptoptas. Dat is wel een verbetering, want mijn oude viel uit elkaar.

Je weet nu namelijk dat mensen je nog net zo leuk vinden als je minder geld aan ze uitgeeft. Het gaat ze namelijk om je sprankelende persoonlijkheid.

edit: ik heb een donald duck pocket voor mijn vriend gekocht, dus die zal ik maar terugvragen en terugbrengen want het gaat hem toch alleen om mijn sprankelende persoonlijkheid!

Vraag de hulp van een vriend of vriendin bij een probleem waar je niet uitkomt.
"schat, krijg jij de mosterdpot open?"

Bedwing jouw impulsiviteit en vertrouw ook eens op anderen.

Je kunt die ene situatie snel doorgronden.
Nou, deze horoscoop kan ik niet doorgronden!

Laatst gewijzigd op 30-12-2009 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Al die andere mensen hebben allemaal een saai leven, maar bij jou gebeurt er tenminste iets. Je hebt nog tijd genoeg om je te settelen en de dingen te doen zoals ze horen. Geniet ervan dat je nu nog de kont tegen de krib kunt gooien.
Haha dat gaat echt zó niet over mij lekker saai gesetteld leven <3

Citaat:
Als je gewend bent alles perfect te doen, zul je vandaag behoorlijk gefrustreerd raken. Zelfs je woorden pakken anders uit dan je bedoelde. Dingen die je normaal in een handomdraai voor elkaar hebt, gaan je vandaag maar moeilijk af.
Was ik maar gewend alles perfect te doen!
Tot nu toe vallen dingen me vooral mee.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Je hoort een nieuwtje waar je steil van achterover slaat.
Dat komt nog wel, ik ben altijd als eerste van alles op de hoogte
Citaat:
Als single straal je iets aantrekkelijks uit. Dat brengt de harten van het andere geslacht al snel op hol.
Haha dat kan wel kloppen

Laatst gewijzigd op 31-12-2009 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 11:24
Calyx
Calyx is offline
Zoek eens wat afleiding.
Komt goed, vrienden, boodschappen, eten, hangen, drinken, stad.

Het is zeker geen dag om precisiewerk te verrichten
Was ik ook niet van plan!

je moet beslist vermijden om in gesprekken gevoelige zaken aan te snijden.
Hmmz

Misschien is het een goed idee om eens vroeger naar bed te gaan dan je gewend bent.
Wút

Wanneer je single bent, wordt dit echt een topdag. Je geniet namelijk met volle teugen van je vrijgezellenbestaan en je kunt vrijelijk flirten wanneer je daar zin in hebt.

Wanneer je een partner hebt ligt het echter even wat ingewikkelder.
Oud 31-12-2009, 11:29
Verwijderd
Je ontmoet iemand, maar het lijkt alsof jullie elkaar al jaren kennen. Jullie snappen elkaar volledig. Het is fijn wanneer je zo iemand leert kennen, je kunt er namelijk alles mee bespreken. Dat had je echt even nodig
Wat leuk.

Je hebt het geluk de laatste tijd aan jouw zijde, maar vergeet niet dat het gebruik van je verstand ook erg belangrijk is. Je kunt niet altijd alleen maar afgaan op je gevoel. Wanneer je intuïtie en kennis kunt combineren, heb je een uitstekende positie.

ik ben de vriendin van kazet, dat heb ik al vaker gehoord dus.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je mag best wat minder streng zijn voor jezelf. Je eist zo veel, dat je energieniveau op een historisch dieptepunt is. Ontspan je wat meer, door te lezen bijvoorbeeld.
'ontspan je' - dat klinkt bekend. Dat moet ik ook doen. Maar ik vind dat zo'n loos advies. Oh is DAT het! Ik moet me gewoon ontspannen, daarom ben ik zo gestresst! *ontspan* zo klaar!

Kijk op je werk uit dat je jezelf niet uitput.
Het is vakantie.

Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
wut?

Je hebt erg veel te doen, probeer dus de juiste beslissingen te nemen. Beperk je tot enkele praktische zaken en laat het daarbij.
Ik heb erg veel te doen en ik mag geen fouten maken en ik moet VOORAL ONTSPANNEN!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:30
Verwijderd
Je ziet er vandaag fantastisch uit.
Dankje

Geniet van alle complimenten.
zal ik doen.

Verder leuk jij de soms saaie verplichtingen op met jouw verrassende humor.

nee hoor.

Tussen jou en je partner verloopt het iets minder soepel.
nee hoor het verloopt allemaal prima hier.

Je gevoel en verstand staan lekker op één lijn. Tegen het eind van de dag zul je deelgenoot worden gemaakt van iets wat belangrijk voor je is en loop je in ieder geval gevoelsmatig weer synchroon met je omgeving.

oke wat leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:33
Verwijderd
Vandaag kan het lijken alsof je steeds iets kwijt bent.
noes!

Misschien heb je de afgelopen tijd dingen iets te goed opgeruimd.
haha.

Het is echter waarschijnlijker dat je je vandaag erg onzeker voelt.
Ik voel me o zo onzeker.

Daardoor heb je veel behoefte aan vertrouwde dingen om je heen, maar zo zit het leven niet in elkaar.
Waarom niet?

Wanneer je tevreden bent met jezelf, kun je ook veel meer geven aan de mensen om je heen.
aha.

Zij voelen dat ook aan, hoe graag jij ook verborgen houdt dat je niet altijd lekker in je vel zit.
goh.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:34
Verwijderd
whut ben jij ook weegschaal welke dag?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:36
Verwijderd
11!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:37
Verwijderd
van oktober?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:39
Verwijderd
Yesh
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:39
Verwijderd
Ik ben de 19e jarig
mag ik op je feestje komen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:48
Verwijderd
ligt het aan mij of zijn er zoveeeeeel mensen in rocktober jarig

ouders batsen graag in feb.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Als je studeert of iets te bestuderen hebt, zit je vandaag goed. Geestelijk gezien ben je namelijk heel alert en spits. Niets ontgaat je en je hebt een gezonde dosis nieuwsgierigheid. Verder voel je je heerlijk vrij. Helemaal niets staat je in de weg. Je had eerder wat onverwachte vertragingen, maar die behoren nu gelukkig helemaal tot het verleden. Echte problemen doen zich voorlopig even niet voor en daardoor kun je nu even flink wat werk verzetten.
Alert en spits, na een zware oud en nieuw alcoholwise? Hehehehe mocht ik willen, heb de hele dag alleen maar male chick lit gelezen en tv gekeken (de slechtste romcom die ik kon vinden ).

Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 17:54
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Lichamelijke kwaaltjes moet je niet altijd afdoen met “het zal wel psychisch zijn”.
Hee, ho, wat?
Dat is eng.

Citaat:
Kijk goed uit voordat je een bepaalde raad van iemand opvolgt. Jouw vaardigheid op het vlak van communicatie is vandaag groter dan ooit.
Bullshit, ik trap iedereen die mij een gelukkig nieuwjaar wenst voor z'n kont.

Citaat:
Maak met je partner of met goede vrienden wat betere afspraken. Wanneer er twee stuurlui aan het roer staan, is het nogal moeilijk om het schip bestuurbaar te houden.
Ja, wat is 't volgende?
'De beste stuurlui staan aan wal'?

Citaat:
En een beetje controle heb je de komende tijd nou juist wat meer nodig.
Ik ben in control hoor, maak je daar maar geen zorgen om.

Nope, klopt nog steeds niet.
Oud 01-01-2010, 18:02
Tink*
Tink* is offline
Je ziet er vandaag fantastisch uit.

Ehhhh nou niet bepaald.

Geniet van alle complimenten.

Tellen die van gisternacht ook nog? Toen kreeg ik ze wel dus blijkbaar zag ik er toen ook wel oke uit.

Verder leuk jij de soms saaie verplichtingen op met jouw verrassende humor.

Ik ben supergrappig, je weet toch!

Tussen jou en je partner verloopt het iets minder soepel.

Jullie gaan er bij deze service wel echt vanuit dat elke leeuw een partner heeft hè?

Je gevoel en verstand staan lekker op één lijn.

Hahaha grapjas, was dat maar zo, mijn gevoel werkt nooit mee.

Tegen het eind van de dag zul je deelgenoot worden gemaakt van iets wat belangrijk voor je is en loop je in ieder geval gevoelsmatig weer synchroon met je omgeving.

Deze snap ik niet helemaal.
Oud 01-01-2010, 18:07
Verwijderd
Vandaag kan het lijken alsof je steeds iets kwijt bent.
nuchter zijn was grotendeels zoek ja
Misschien heb je de afgelopen tijd dingen iets te goed opgeruimd.
:') dat zal
Het is echter waarschijnlijker dat je je vandaag erg onzeker voelt. Daardoor heb je veel behoefte aan vertrouwde dingen om je heen, maar zo zit het leven niet in elkaar.
Je zit er helemaal naast horoscoopje
Wanneer je tevreden bent met jezelf, kun je ook veel meer geven aan de mensen om je heen.
hmhm algemene kennis noemen we dat
Zij voelen dat ook aan, hoe graag jij ook verborgen houdt dat je niet altijd lekker in je vel zit.
dit kan je ook tegen de andere sterrebeeldjes zeggen...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 19:14
Skilly
Skilly is offline
Als iemand jouw mening vraagt kun je gerust je mond opendoen. Het kan geen kwaad als je je wat minder om materiële zaken zou bekommeren. Met de liefde blijft het eeuwig een kwestie van geven en nemen. Je wilt je huis een flinke opknap- of schoonmaakbeurt geven. Je zult nooit proberen om onder je verplichtingen uit te komen, dus loop je het risico om overwerkt te raken. En daar is al helemaal niemand mee geholpen.

Klopt helemaal niet. Messchien morgen. Want heb eigenlijk de hele dag geslapen
Oud 01-01-2010, 21:48
Martiño
Martiño is offline
Op het wikkeltje van mijn gelukschocolaatje bij de Chinees stond dat mijn artistieke instincten zich komende week gaan ontwikkelen.
Reageren

Regels voor berichten