Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb net de afgelopen vier dagen allerlei belangrijke personen in mijn leven uitgebreid aandacht gegeven en ben van plan dat over drie dagen weer te doen. Mag ik éven rust? ![]() En ook geen complimentjes vandaag ![]() Vriend is ook stier. Voor hem geldt hetzelfde wat betreft de belangrijke personen. En hij is vandaag de hele dag alleen thuis, dus met die complimentjes zal dat ook zo'n vaart niet lopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De gevoelens voor een bepaald persoon jagen jou een beetje angst aan.
Min of meer. Je had niet verwacht dat het zo intens zou voelen. Oh? Eigenlijk wel. Je moet nu goed bekijken of je er meer mee wilt doen of niet. Er valt niets mee te doen. Wees niet bang om ook eens je ongelijk toe te geven en wat vriendelijker te zijn dan je eigenlijk in gedachten had. Ik heb altijd gelijk. (a) En ik ben hartstikke vriendelijk, maar ik zal me inhouden. Wees vooral voorzichtig wanneer je onenigheid hebt met je partner. Welke partner?
|
Tegen de avond zou je geneigd kunnen zijn jezelf aan iets te buiten te gaan. Dat mag natuurlijk wel eens een keertje, maar laat het niet al te ver gaan.
Nee, vanavond mag het absoluut niet te ver gaan. Als je jezelf ontheemd voelt en er vandaag de gelegenheid toe hebt, zoek dan je roots op. Dit kan een bezoek aan je familie inhouden, maar je kunt bijvoorbeeld ook door de straat fietsen waar je geboortehuis staat. Laat in ieder geval dierbare herinneringen de revue passeren. Mja.. ik zou niet weten waar ik dan heen zou moeten ![]() |
![]() |
|
Waterman - Je bent in een heuse feeststemming. Misschien valt er daadwerkelijk wat te vieren, maar ook zonder een directe aanleiding heb je het gevoel dat de vlag uit moet. Ook andere mensen worden vanzelf vrolijk als jij in hun buurt bent. Om die reden zul je veel gedaan kunnen krijgen, ook al zal dat niet je opzet zijn. Verkoop de huid niet voordat de beer is geschoten. Je kunt nu immers beter het zekere voor het onzekere nemen, voordat je iets kwijt bent wat je nog hard nodig zult hebben.
Nee, totaal niet, mijn vriendin is net teruggegaan naar Frankrijk. Er valt niks te vieren en volgens mij worden mensen niet echt heel vrolijk van me ![]() ''Verkoop de huid niet voor de beer is geschoten'' Waar doelen ze op?! ![]()
|
Over de hele linie is er alleen maar winst.
Nou, ik heb vandaag alleen maar geluierd en geld uitgegeven bij de supermarkt. ![]() Nodig eens een paar leuke mensen uit voor een gezellige avond. Jaaa, DK UK mini-meet! Bespaar geen geld op noodzakelijke reparaties aan apparatuur. Er is, voor zover ik weet, niks kapot. Concentreer je vandaag eens wat meer op je werk. Besteed ook minutieuze aandacht aan zakelijke kwesties. Ik moet me idd wel gaan focussen op m'n studiewerk nu. Nog maar een paar dagen te gaan tot m'n tentamens en ik heb nog geen reet gedaan. ![]() Je wilt zo graag de leiding nemen in die ene situatie. Je wilt zelf erg graag je taken uitvoeren en je denkt erover om nog wat meer hooi op je vork te nemen. Neuh, ik ben geen leidinggevend tiepje. En nóg meer werken? Nuh-uh, I don't think so.
|
Verwijderd
|
Vriendjespolitiek komt veel vaker voor dan je misschien zou denken. Je kunt je er tegen verzetten, maar het is verstandig om er je voordeel mee te doen. Baat het niet dan schaadt het niet. Houd je hoofd er vandaag goed bij. Je moet proberen om hoofdzaken van bijzaken te blijven onderscheiden. Jouw werk eist alle energie van jou op. Je doet een nieuwe kennis op en die persoon kan erg belangrijk voor jou worden.
hetzalwel |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ook scones en PG-tips thee. Met melk natuurlijk. En in de ochtend een full-english breakfast met allerhande dode beesten, kippen-ovulaties en gebakken schimmels.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Je hebt de neiging om altijd overal serieus op in te gaan. Jij hebt het bijvoorbeeld ook niet door wanneer iets een grapje is. Toch hoeft dat niet altijd. Soms kun je dingen het beste gewoon langs je af laten glijden.
Oh ja ik ben zo serieus ![]() Probeer niet roekeloos te worden, want dit zou averechts uit kunnen pakken. ohja, zou roekeloosheid negatief kunnen uitpakken? ![]() Als je het goed aanpakt, kun je aan het eind van deze dag terecht erg trots op jezelf zijn. En laat me raden: als ik het slecht aanpak kan ik niet trots zijn op mezelf? Je staat vandaag behoorlijk op scherp. niet echt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Je zou eens wat aardiger tegen die ene persoon kunnen zijn. Jij hebt zo’n hekel aan hem of haar, maar komt dat niet omdat je eigenlijk jaloers bent? Je kunt het omdraaien en juist wat dingen leren van hem of haar. Dan maak je nog iets positiefs van de situatie. Het is natuurlijk goed om je eigen stempel ergens op te drukken, maar blijf daarbij wel binnen de regels. Natuurlijk kun je regels af en toe een beetje buigen, het is alleen niet de bedoeling om ze te breken.
Ik ben helemaal niet onaardig tegen mensen en ik ben al helemaal niet jaloers. En ik vind dat regels er zijn om gebroken te worden.
|
Het zal de hele dag moeite kosten om goed met anderen om te gaan.
Ik heb de hele dag nog geen levend wezen gezien en dat gaat ook niet gebeuren, isolatie. ![]() Handhaaf goede omgangsvormen, anders belandt een partnerschap in de gevarenzone. Moet je er me nog een keer weer aan herinneren dat ik geen partner heb? Bij elke cent die je uitgeeft denk je na. Elke keer twijfel je weer of je je portemonnee wel had moeten trekken. Klopt een beetje, ik heb vandaag de bol.com bon gebruikt en ik twijfelde wel welke boeken ik moest nemen. Probeer je wat meer te focussen op de dingen die je echt wilt bereiken. Ook een fotoalbum kan je daarbij van dienst zijn. Hoe kan een fotoalbum mij helpen bij de dingen die ik wil bereiken? ![]()
|
Verwijderd
|
Het zal de hele dag moeite kosten om goed met anderen om te gaan. Handhaaf goede omgangsvormen, anders belandt een partnerschap in de gevarenzone.
Nou het ging allemaal prima vandaag. Bij elke cent die je uitgeeft denk je na. wat een goede grap ![]() Elke keer twijfel je weer of je je portemonnee wel had moeten trekken. Dat wel ja Probeer je wat meer te focussen op de dingen die je echt wilt bereiken. Ook een fotoalbum kan je daarbij van dienst zijn. Nee daar heb ik geen zin in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je wel eens wetenschappelijke artikelen gelezen die proberen de kloppendheid van horoscopen te bewijzen? Die falen altijd jammerlijk ![]() Enige nut van horoscopen is dat ze mensen die niet goed weten wat ze met hun dag/maand/leven aanmoeten, een richting geven waar ze zelf misschien niet zo gauw op gekomen zou zijn. Maar dat heeft niets te maken met de stand van de planeten, maar meer met dat mensen dan ineens waarde hechten aan advies van een vreemde. |
![]() |
|
Je voelt je helemaal nieuw en verbeterd.
Hm, ik heb wel een nieuwe laptoptas. Dat is wel een verbetering, want mijn oude viel uit elkaar. Je weet nu namelijk dat mensen je nog net zo leuk vinden als je minder geld aan ze uitgeeft. Het gaat ze namelijk om je sprankelende persoonlijkheid. ![]() ![]() edit: ik heb een donald duck pocket voor mijn vriend gekocht, dus die zal ik maar terugvragen en terugbrengen want het gaat hem toch alleen om mijn sprankelende persoonlijkheid! Vraag de hulp van een vriend of vriendin bij een probleem waar je niet uitkomt. "schat, krijg jij de mosterdpot open?" Bedwing jouw impulsiviteit en vertrouw ook eens op anderen. ![]() Je kunt die ene situatie snel doorgronden. Nou, deze horoscoop kan ik niet doorgronden!
Laatst gewijzigd op 30-12-2009 om 21:56. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Tot nu toe vallen dingen me vooral mee. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 31-12-2009 om 11:43. |
![]() |
|
Zoek eens wat afleiding.
Komt goed, vrienden, boodschappen, eten, hangen, drinken, stad. Het is zeker geen dag om precisiewerk te verrichten Was ik ook niet van plan! je moet beslist vermijden om in gesprekken gevoelige zaken aan te snijden. Hmmz Misschien is het een goed idee om eens vroeger naar bed te gaan dan je gewend bent. Wút ![]() Wanneer je single bent, wordt dit echt een topdag. Je geniet namelijk met volle teugen van je vrijgezellenbestaan en je kunt vrijelijk flirten wanneer je daar zin in hebt. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Je ontmoet iemand, maar het lijkt alsof jullie elkaar al jaren kennen. Jullie snappen elkaar volledig. Het is fijn wanneer je zo iemand leert kennen, je kunt er namelijk alles mee bespreken. Dat had je echt even nodig
Wat leuk. Je hebt het geluk de laatste tijd aan jouw zijde, maar vergeet niet dat het gebruik van je verstand ook erg belangrijk is. Je kunt niet altijd alleen maar afgaan op je gevoel. Wanneer je intuïtie en kennis kunt combineren, heb je een uitstekende positie. ik ben de vriendin van kazet, dat heb ik al vaker gehoord dus. |
![]() |
|
Je mag best wat minder streng zijn voor jezelf. Je eist zo veel, dat je energieniveau op een historisch dieptepunt is. Ontspan je wat meer, door te lezen bijvoorbeeld.
'ontspan je' - dat klinkt bekend. Dat moet ik ook doen. Maar ik vind dat zo'n loos advies. Oh is DAT het! Ik moet me gewoon ontspannen, daarom ben ik zo gestresst! *ontspan* zo klaar! ![]() Kijk op je werk uit dat je jezelf niet uitput. Het is vakantie. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan. wut? Je hebt erg veel te doen, probeer dus de juiste beslissingen te nemen. Beperk je tot enkele praktische zaken en laat het daarbij. Ik heb erg veel te doen en ik mag geen fouten maken en ik moet VOORAL ONTSPANNEN!!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je ziet er vandaag fantastisch uit.
Dankje ![]() Geniet van alle complimenten. zal ik doen. Verder leuk jij de soms saaie verplichtingen op met jouw verrassende humor. nee hoor. Tussen jou en je partner verloopt het iets minder soepel. nee hoor het verloopt allemaal prima hier. Je gevoel en verstand staan lekker op één lijn. Tegen het eind van de dag zul je deelgenoot worden gemaakt van iets wat belangrijk voor je is en loop je in ieder geval gevoelsmatig weer synchroon met je omgeving. oke wat leuk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag kan het lijken alsof je steeds iets kwijt bent.
noes! Misschien heb je de afgelopen tijd dingen iets te goed opgeruimd. haha. Het is echter waarschijnlijker dat je je vandaag erg onzeker voelt. Ik voel me o zo onzeker. Daardoor heb je veel behoefte aan vertrouwde dingen om je heen, maar zo zit het leven niet in elkaar. Waarom niet? Wanneer je tevreden bent met jezelf, kun je ook veel meer geven aan de mensen om je heen. aha. Zij voelen dat ook aan, hoe graag jij ook verborgen houdt dat je niet altijd lekker in je vel zit. goh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Dat is eng. Citaat:
Citaat:
'De beste stuurlui staan aan wal'? Citaat:
Nope, klopt nog steeds niet.
|
Je ziet er vandaag fantastisch uit.
Ehhhh nou niet bepaald. ![]() Geniet van alle complimenten. Tellen die van gisternacht ook nog? Toen kreeg ik ze wel dus blijkbaar zag ik er toen ook wel oke uit. Verder leuk jij de soms saaie verplichtingen op met jouw verrassende humor. Ik ben supergrappig, je weet toch! Tussen jou en je partner verloopt het iets minder soepel. Jullie gaan er bij deze service wel echt vanuit dat elke leeuw een partner heeft hè? Je gevoel en verstand staan lekker op één lijn. Hahaha grapjas, was dat maar zo, mijn gevoel werkt nooit mee. ![]() Tegen het eind van de dag zul je deelgenoot worden gemaakt van iets wat belangrijk voor je is en loop je in ieder geval gevoelsmatig weer synchroon met je omgeving. Deze snap ik niet helemaal.
|
Verwijderd
|
Vandaag kan het lijken alsof je steeds iets kwijt bent.
nuchter zijn was grotendeels zoek ja Misschien heb je de afgelopen tijd dingen iets te goed opgeruimd. :') dat zal Het is echter waarschijnlijker dat je je vandaag erg onzeker voelt. Daardoor heb je veel behoefte aan vertrouwde dingen om je heen, maar zo zit het leven niet in elkaar. Je zit er helemaal naast horoscoopje Wanneer je tevreden bent met jezelf, kun je ook veel meer geven aan de mensen om je heen. hmhm algemene kennis noemen we dat Zij voelen dat ook aan, hoe graag jij ook verborgen houdt dat je niet altijd lekker in je vel zit. dit kan je ook tegen de andere sterrebeeldjes zeggen... |
![]() |
|
Als iemand jouw mening vraagt kun je gerust je mond opendoen. Het kan geen kwaad als je je wat minder om materiële zaken zou bekommeren. Met de liefde blijft het eeuwig een kwestie van geven en nemen. Je wilt je huis een flinke opknap- of schoonmaakbeurt geven. Je zult nooit proberen om onder je verplichtingen uit te komen, dus loop je het risico om overwerkt te raken. En daar is al helemaal niemand mee geholpen.
Klopt helemaal niet. Messchien morgen. Want heb eigenlijk de hele dag geslapen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Daghoroscoop SanneMons | 5 | 05-06-2010 15:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #25 Nona | 487 | 16-04-2005 00:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |