Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Huisarts heeft het recht te weigeren, moslima heeft het recht om een klacht in te dienen.
Puur omdat dat mens gelovig is, hoeft dat niet te betekenen dat de huisarts dat moet waarderen. Kindje was ziek, de moeder niet. Zolang hij maar bereid was de patient te behandelen zie ik niet wat hij fout doet.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, wat je vind van de Nuremberger Processen is wel relevant. Als je consequent bent (en ze dus afkeurt), geef je aan dat rechtvaardigheid ondergeschikt is aan de wil van de menigte, en kunnen we kijken of dat een goed idee is. Als je inconsequent bent en ze goedkeurt, geef je aan dat je terug moet komen van je eerdere statement dat rechtvaardigheid gelinkt is aan wat wet is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Daarnaast kun je het nota bene zelfs online checken dat er problemen mee zouden komen: http://www.primair-hap.nl/Contactgeg...tadutrecht.htm "Bij elk bezoek aan de Huisartsenpost vragen wij u om uw legitimatiebewijs, zodat wij uw burgerservicenummer (BSN) kunnen controleren. Zo weten we zeker dat u degene bent die hoort bij het BSN en de andere gegevens in onze administratie." Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een boerka valt onder een masker. Een masker is namelijk per definitie iets dat het gezicht bedekt waardoor het onherkenbaar wordt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@T_ID, Dus, als ze zich kon identificeren was er niets aan de hand geweest? Uit het artikel blijkt nergens dat zij daar wel of niet toe bereid was. Daarnaast ben ik niet zo van de zionistische samenzweringen, maar jouw persoonlijke observaties neem ik, na velen jaren discusseren met je, af en toe met een korreltje zout.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik haalde het stuk op de website nog even aan ten overvloede, zodat niemand claimt dat ze daar al waren toen ze er überhaupt achter kwamen dat er restricties waren. Zo kun je er ook wel degelijk terecht zonder van tevoren te bellen, maar dan eindig je achterin de wachtrij, en ze willen het er eigenlijk niet hebben. Citaat:
Tja, wat is daarover te discussiëren? Voor wie zichzelf onmogelijk maakt, is nu eenmaal vrij veel niet mogelijk. Dat is even logisch als het klinkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iets rechtvaardig vinden omdat het een regel is, vind ik niet zon sterk argument, dat was voor mij duidelijk bij LL. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom hebben we eigenlijk deze discussie over het probleem dat die vader en moeder voor zichzelf gemaakt hebben? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hun opstelling is alsof ik een gereformeerde kerkdienst verstoor door er een groot bord met de tekst "God is dood" binnen te dragen, en me er vervolgens over beklaag dat ik vanwege mijn levensovertuiging gediscrimineerd werd. Ik heb het grondrecht om vrij van elke vorm van religie te leven. Ik heb geen recht om die ten koste van andere mensen, of ten koste van alle andere bezwaren, overal en altijd te uiten, of op (extreem-)aanstootgevende manier. Je hebt grondrechten, en je hebt overdrijven. Deze zaak valt duidelijk onder overdrijven. Er bestaat ten slotte niet zoiets als een grondrecht om willekeurig welke religieuze uiting altijd te mogen uiten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie dat namelijk als 'samenleving'. Zonder dat, kun je geen samenleving hebben. Zonder dat, vind je feitelijke dat niemand zich ooit hoeft te storen aan de belangen van zijn medemens. En gezien hoe extreem dat is, ben ik best benieuwd naar waarom.
||
Citaat:
de beste vrouw is niet geweigerd haar lap; wellicht om, zou het?, redenen der hygiëne. Overigens lijkt het me juist van een bekrompen geest getuigen om willens en wetens tegen vele mensen hun schenen aan te schoppen door telkens opnieuw een drama te schoppen over religieuze uitingen (of dat nu een kruis van een conducteur of een lap van een moslima is) gewoon; lap af, naar de huisarts, lap op. makkelijke oplossing, gelijk recht en geen drama.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 |