Advertentie | |
|
![]() |
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
![]() ![]() Net terug van vakantie met mijn lief, was echt fijn. Even tijd voor ons 2-tjes na al die drukte was echt wat we nodig hadden. We hebben veel gelachen en ook fijn gepraat over ons leven en de toekomst voor ons samen. Vanmorgen afscheid nemen van elkaar was minder ![]() ![]() ![]() En nu weer verder met studie! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb zin om te zeggen dat ik hem mis, maar mis ik hém wel of alleen de aandacht? niet over na denken, want hij is niet leuk. Maartoch. Stomme gedachten, weg ermee! ik wil rust en kalmte en een leuke jongen
![]() en nou speelt hij niet en nog blijf ik bezig. ik heb gewoon geen ruggengraat |
![]() |
|
Heheh, ik herken het gevoel wel hoor.. zo stond ik er een jaar geleden zelf ook nog in. Scharrelen heeft wel wat nadelen, maar ook best wel wat voordelen
![]() OT: Godver. Vanwege gezondheidsproblemen (die al jaren spelen) dacht ik dat ik dit jaar niet 60 ects zou halen maar 45.. en nu ziet het eruit alsof ik sowieso de 60 haal en misschien zelfs 67,5 ga halen. Dus ik ben dat blij aan hem (de zweedse ex, waar ik over een paar weken naartoe ga) aan het vertellen.. geen enkele reactie. Alleen maar "ik overweeg ook om een extra vak erbij te doen". En nou weet ik niet zo goed of het emotioneel en zeikerig van mij is dat ik dan denk "ja halloohoo, dit is groot nieuws! vorig jaar kon ik uberhaupt niet studeren en nu gaat het heel erg veel beter dan verwacht". Maar ik had in ieder geval wel op iets meer reactie gehoopt. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, ik mis hem.
Ben gisteren ingeklapt, en er is me een hoop duidelijk geworden in mijn eigen leven. Er moeten even wat dingen op hold, en andere dingen eerst verwerken. Gelukkig is ie wel erg lief als ik hem bel, hij vind helemaal niet dat ik een teleurstelling ben, en hij snapt dat het me soms wel te veel is. Hij zegt precies wat ik nodig heb, als ik in de put zit en het gevoel heb dat ik mezelf, mijn moeder, en mijn stage/school teleurstel. Wat ik ook doe. Helaas gaat het met hem ook niet zo lekker (niks met onze relatie te maken) en dan issie liever alleen, en die ruimte wil ik hem ook geven. Als ik het zou vragen zou ie langskomen, en ik kan echt een knuffel gebruiken. Maar op dit moment zet ik zijn belang voorop, want ik ben momenteel toch al even niks meer waard.. daar hoef ik hem niet in mee te slepen..
||
Citaat:
![]()
|
@ grl: Ik snap je reactie verdomd goed! Een beetje enthousiasme is op z'n plek. Überhaupt gewoon je jaar halen is goed, en dan in jouw situatie
![]() OT: Morgen sleutel halen! JAHOE! Het scheelt als je een bijdehande tante te pakken hebt bij de gemeente... Nice. Nu als de sodemieter bellen en dingen regelen en... Wow ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Mja, nou ja, ik heb 'm in ieder geval gezegd dat ik op iets meer reactie gehoopt had. Ik geloof dat-ie dat wel begreep maar dat hij het gevoel had van "ik dacht dat je allang wist dat ik supertrots op je ben en dat ik het allemaal geweldig vind". Daar heeft-ie ook wel gelijk in, meestal heb ik ook geen (of weinig) "yay go you!!" nodig.. gisteren wel, en dat pikte hij niet helemaal op. En mja, dat is waar msn als schuldige moet worden aangewezen denk ik.
![]()
|
Heb dus inderdaad gevraagd of het goed was als ik mee zou gaan wandelen met de jongen die ik leuk vind. Uiteindelijk 3 dagen in de bossen doorgebracht (wel samen met nog 3 andere vrienden erbij) en het was heel gezellig. Ben er nog steeds niet over uit wat hij van mij vindt; ook omdat ik hem nog niet heel goed ken en hem niet met veel andere meisjes heb zien omgaan, dus niet echt kan zeggen of hij zich anders gedraagt bij mij als hij bij anderen doet. Maar het was in ieder geval wel erg gezellig, en toen ik zei dat ik volgende week misschien wel een dag wilde gaan snowboarden zei hij dat hij wel mee zou willen. Verder had hij mij (+een paar andere vrienden) uitgenodigd om gisteravond bij hem te komen eten, en zie ik hem misschien vanavond weer als een andere vriend een etentje organiseerd.
Dus wat dat betreft zie ik hem in ieder geval vaak genoeg, nu alleen nog wat meer duidelijkheid of hij mij ook leuk vindt... Maar hoe het ook eindigt, ik ben ergens ook al blij met het feit dat ik me eindelijk over mijn ex heen heb kunnen zetten.
|
![]() |
go breg! dat klikt idd erg goed
![]() ![]() @ grl, wow 67,5 punten in een jaar O.o hoe doe je dat? O.O @ Dott, heb je ook niemand anders die je even kan knuffelen? En goed dat hij zo lief is ![]() @ ICU, succes met je huisje! Vandaag vriendlief niet zien maar wel via msn praten, gek eigenlijk hoe gemakkelijk dat gaat, praten op school en dan vervolgens gewoon verder praten op msn, we houden maar niet op ![]() Ik ga zo bezig min kamer op te ruimen en dan allemaal kaarsjes enzo zoeken en het tweede matras halen enzo, zodat we een heerlijk weekend kunnen hebben, heerlijk zo'n vriendje die ook van romantische dingen houd ![]() |
![]() |
|
Jawel, maar ik duld niet zo heel veel mensen in mijn buurt al ik me zo voel.
Eigenlijk alleen mijn moeder en hem.. en vroeger mijn ex. Ligt namelijk heel erg aan hoe die persoon is en hoe ik mij voel.. Maar eigenlijk wil ik voornamelijk alleen zijn, en ik wil dat hij zich beter gaat voelen, en als ik daaroor afstand moet nemen vind ik dat prima ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Bah ik ben het 'moeten missen' zo spuugzat. En stiekem mag ik van mezelf niet klagen want we zien elkaar wel elke 3-4 weken. Maar na bijna 2 volle weken samen heb ik nu een beetje last van afkickverschijnselen
![]()
|
Verwijderd
|
@ Zoef: Waarom moet je hem zolang missen dan? Ik heb een ex in Zwolle en een in Amsterdam gehad, en ondanks de afstand, zagen we elkaar toch elk weekend (ik woonde in Noord-Brabant en daarna in Belgisch Limburg).
Maar na 2 volle weken is dat inderdaad weer even aanpassen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb m 2 jaar geleden leren kennen toen ik met een vriend naar kopenhagen ging. Hij is een vriend van de jongens waar we toen een week hebben gecrashed. En na een hoop over en weer msnen en hij die hier 2 keer is geweest sloeg op Roskilde anderhalf jaar geleden de vonk echt over. Toen hebben we tot November vorig jaar iets gehad. Maar dat liep allemaal niet zo soepel, negatieve punten begonnen zwaarder te wegen dan de positieve punten etc. en het was dus beter als het over was.
maar toen was ie in mei weer hier, en toen hebben we besloten het nog een keer te proberen, en sinds dien gaat t richtig goed (dus nu een maand of uhm 7) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik ben maar op zijn netlogprofiel gegaan om dat aan te passen, want ik was het een beetje beu dat ik daar nog steeds op stond als zijn lief terwijl hij allang met een ander ligt te rollebollen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jemig, wat is dit zeg. Gister gewerkt en nog nooit zoveel complimenten/aandacht/etc gekregen. Goed voor mijn ego dit
![]() En lieve, mooie, leuke man waar ik ooit mee gezoend heb, vroeg me nog mee naar een andere kroeg, maar ben niet gegaan en daar ben ik trots op. Ow en de ouwe was er ook nog en dat was ook weer bijzonder. |
![]() |
|
@Mutant:
![]() OT: Drie jaar! Drie jaar! ![]() ![]()
|
Als ik ergens geen zin in heb, is het wel in papers en tentamens
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Soort van half afgesproken vanavond nog een drankje te doen met de ouwe... Weet nu niet meer of ik hoop dat we normaal doen of dat ik hoop weer in zijn bed te belanden.
Nou ja.. Eerst maar eens zien of ik wel zin heb om het huis uit te gaan, want na 10 dagen werken in 11 dagen ben ik drank wel zat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vogelvrij, proficiat!!!
En ja, ik heb overwogen al zijn internetdingen te wijzigen, overhoop te gooien, iets mee te doen, maar daar ben ik toch wat te oud voor denk ik ^^. Morgen ga ik eindelijk Doberman eens bezoeken, een van mijn oudste internetvrienden, ik ken hem al meer dan 10 jaar ofzo. We hebben wel periodes niet gesproken enzo, maar we vinden elkaar blijkbaar altijd terug ^^. Ik ben benieuwd, niet op liefdesgebied ofzo, maar gewoon vriendschappelijk, gaat het klikken irl enzo ![]() Edit: dat is als het weer meezit natuurlijk, het is tenslotte toch 2 uur rijden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wij hebben zondag 2,5 jaar ook alweer zo onwijs lang. Aan de ene kant voelt het helemaal niet zo lang. Met m'n ex-vriend was ik veel langer samen maar deed ik lang niet al die dingen die ik nu met m'n vriend doe, heel bizar ![]() ![]() Hij is net twee dagen hier geweest en het is gewoon tof dat hij hier aan z'n scriptie bezig is terwijl ik aan het werk ben en we doen samen toffe dingen en morgen komt hij weer hierheen (ik hoop tenminste dat de Randstadrail blijft rijden door het weer en dat ie niet hoeft te werken) en dan zijn we lekker een weekendje samen thuis ![]()
|
Hm ik was/ben toch nog wel onzeker, oa omdat officieel iets beginnen voor hem iets anders betekent dan voor mij. Gister na uitgaan bij hem geslapen en er maar over begonnen. Maar omdat ik half dronken was werd dat beetje een drama, haha ik kan dan echt zeuren en een probleem van niks maken. Maargoed hij was wel lief, we kennen elkaar gewoon nog niet goed maar hij wil me beter leren kennen en me vaak zien enzo, nu zien we elkaar vooral snachts. Maarja hij is super druk met afstuderen, dus elkaar vaak zien (en dan niet snachts) is lastig. Was beetje bang dat ik m had afgeschikt met mn drama queen gedrag, maar hij heeft al weer lief gesmst
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #106 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 14:30 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |