Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2010, 08:41
Dott
Dott is offline
^^ herken ik heel erg.
Mijn ouders zijn ook gescheiden, en hij heeft gewoon nog beide ouders thuis en een broer.
En soms dan zit ik daar aan tafel en kijk ik rond, en dan denk ik.. hmm.. misschien heb ik toch wat gemist..

ot: hebben allebei beetje rottige dagen, slecht slapen, hoofdpijn..
Vermoed dat ik hem van het weekend wel weer zie, maar we zien wel..
Mijn gevoel word er niet anders om
Oud 06-01-2010, 09:42
ST*R
ST*R is offline
Nou dat nare gevoel heeft hij helemaal weg genomen, het was weer heel leuk Het slaat nergens op, maar als we niet samen zijn kan ik best onzeker zijn.. Komt ws door vorige jongens die het opeens, uit het niks stopte, en ben bang dat hij ook zoiets gaat doen. Maargoed, niet aan denken, en genieten van hoe het nu is. Ik ben echt ontzettend verliefd op hem en wil nog steeds met m trouwen

Laatst gewijzigd op 06-01-2010 om 09:59.
Oud 06-01-2010, 11:11
wup
wup is offline
Citaat:
haha nee inmiddels laat ik mij zelfs niet meer afschrikken door overweldigende schoonheid of andere moeilijkheden zoals het benaderen van het, hard aan het werk zijnde- ietwat arrogant ogende- maar verreweg het leukste meisje uit de tent zijnde, barmeisje!
Kom jij dan eens bij mij aan de bar hangen? ( al betwijfel ik dat ik het leukste meisje uit de tent ben, dus nog minder reden om je te laten afschrikken)

Net 2 dagen achter elkaar de kroeg in mijn eentjes gedraaid en dat ging ( alleen jammer dat ik om 3 uur mijn baas moest bellen omdat het alarm op hol sloeg...). . Was heel gezellig met een oud- collega en goede gesprekken gehad
Oud 06-01-2010, 12:12
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ik weet gewoon zeker dat ik het allerliefste en leukste vriendje heb die er rondloopt <3 mijn god wat is ie leuk .. zit nu tegenover hem te studeren en hij is lekker serieus bezig, hmmm verliefd
Oud 06-01-2010, 13:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[...]en wil nog steeds met m trouwen
Oh jee!
Oud 06-01-2010, 13:39
Verwijderd
ik kom hier bijna nooit meer, maar ik was weer even benieuwd hoe alles ging hier gaat het nog steeds meer dan prima, alles leuk blabla en ik ben nog steeds verliefd (L)
Oud 06-01-2010, 14:09
groovy
groovy is offline
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Onder het mom van beter laat dan nooit .

Net terug van vakantie met mijn lief, was echt fijn. Even tijd voor ons 2-tjes na al die drukte was echt wat we nodig hadden. We hebben veel gelachen en ook fijn gepraat over ons leven en de toekomst voor ons samen. Vanmorgen afscheid nemen van elkaar was minder . Maar hij was zo lief en hij zei dat hij me ging missen <3. Ik probeer dit weekend toch nog voor 1 nachtje naar hem toe te gaan, anders zie ik hem zo lang weer niet . Ik ben echt blij dat we deze dagen samen hebben gehad, nu heb ik het idee dat ik er weer tegen aan kan .

En nu weer verder met studie!
Oud 06-01-2010, 19:27
Verwijderd
ik heb zin om te zeggen dat ik hem mis, maar mis ik hém wel of alleen de aandacht? niet over na denken, want hij is niet leuk. Maartoch. Stomme gedachten, weg ermee! ik wil rust en kalmte en een leuke jongen niet eentje die met je speelt alsof je een kat bent die naar een touwtje grijpt. pff
en nou speelt hij niet en nog blijf ik bezig. ik heb gewoon geen ruggengraat
Oud 06-01-2010, 19:29
Lorelei
Lorelei is offline
Als je alleen de aandacht mist, kan die ook gegeven worden door iemand anders. Zoek een scharrel and find out
Oud 06-01-2010, 19:33
Verwijderd
@grl: als ik dat kon deed ik 't misschien wel, maar ik ben veel te afwachtend en blabla
hij was de eerste die mij leuk vond dus dat was al een hele ervaring. Ik mis denk ik de waardering een beetje. Scharrelen vind ik maar eng haha
Oud 06-01-2010, 20:13
Lorelei
Lorelei is offline
Heheh, ik herken het gevoel wel hoor.. zo stond ik er een jaar geleden zelf ook nog in. Scharrelen heeft wel wat nadelen, maar ook best wel wat voordelen

OT: Godver. Vanwege gezondheidsproblemen (die al jaren spelen) dacht ik dat ik dit jaar niet 60 ects zou halen maar 45.. en nu ziet het eruit alsof ik sowieso de 60 haal en misschien zelfs 67,5 ga halen. Dus ik ben dat blij aan hem (de zweedse ex, waar ik over een paar weken naartoe ga) aan het vertellen.. geen enkele reactie. Alleen maar "ik overweeg ook om een extra vak erbij te doen". En nou weet ik niet zo goed of het emotioneel en zeikerig van mij is dat ik dan denk "ja halloohoo, dit is groot nieuws! vorig jaar kon ik uberhaupt niet studeren en nu gaat het heel erg veel beter dan verwacht". Maar ik had in ieder geval wel op iets meer reactie gehoopt.
Oud 06-01-2010, 21:06
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Heheh, ik herken het gevoel wel hoor.. zo stond ik er een jaar geleden zelf ook nog in. Scharrelen heeft wel wat nadelen, maar ook best wel wat voordelen

OT: Godver. Vanwege gezondheidsproblemen (die al jaren spelen) dacht ik dat ik dit jaar niet 60 ects zou halen maar 45.. en nu ziet het eruit alsof ik sowieso de 60 haal en misschien zelfs 67,5 ga halen. Dus ik ben dat blij aan hem (de zweedse ex, waar ik over een paar weken naartoe ga) aan het vertellen.. geen enkele reactie. Alleen maar "ik overweeg ook om een extra vak erbij te doen". En nou weet ik niet zo goed of het emotioneel en zeikerig van mij is dat ik dan denk "ja halloohoo, dit is groot nieuws! vorig jaar kon ik uberhaupt niet studeren en nu gaat het heel erg veel beter dan verwacht". Maar ik had in ieder geval wel op iets meer reactie gehoopt.
Wat was ook alweer de reden dat het uit ging tussen jullie?
Oud 06-01-2010, 21:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat was ook alweer de reden dat het uit ging tussen jullie?
Hij kreeg een burnout en depressie. In die tijd ben ik eigenlijk gewoon teveel hulpverlener geweest en te weinig vriendin. Dat was niet zo goed voor onze relatie.
Oud 07-01-2010, 09:48
Dott
Dott is offline
Hmm, ik mis hem.
Ben gisteren ingeklapt, en er is me een hoop duidelijk geworden in mijn eigen leven.
Er moeten even wat dingen op hold, en andere dingen eerst verwerken.
Gelukkig is ie wel erg lief als ik hem bel, hij vind helemaal niet dat ik een teleurstelling ben, en hij snapt dat het me soms wel te veel is.
Hij zegt precies wat ik nodig heb, als ik in de put zit en het gevoel heb dat ik mezelf, mijn moeder, en mijn stage/school teleurstel.
Wat ik ook doe.
Helaas gaat het met hem ook niet zo lekker (niks met onze relatie te maken) en dan issie liever alleen, en die ruimte wil ik hem ook geven.
Als ik het zou vragen zou ie langskomen, en ik kan echt een knuffel gebruiken.
Maar op dit moment zet ik zijn belang voorop, want ik ben momenteel toch al even niks meer waard.. daar hoef ik hem niet in mee te slepen..
Oud 07-01-2010, 12:14
Optima
Optima is offline
alsof ik de domste fout ooit heb begaan en mijn hele leven er spijt van zal hebben....

ik heb het uitgemaakt met de man van wie ik zielsveel hield en die zielsveel van mij hield
Oud 07-01-2010, 12:37
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
En nou weet ik niet zo goed of het emotioneel en zeikerig van mij is dat ik dan denk "ja halloohoo, dit is groot nieuws! vorig jaar kon ik uberhaupt niet studeren en nu gaat het heel erg veel beter dan verwacht". Maar ik had in ieder geval wel op iets meer reactie gehoopt.
Dat is toch op zijn minst wel behoorlijk lomp van hem. Ik zou ook not amused zijn in jouw plaats.
Oud 07-01-2010, 13:01
I C U
I C U is offline
@ grl: Ik snap je reactie verdomd goed! Een beetje enthousiasme is op z'n plek. Überhaupt gewoon je jaar halen is goed, en dan in jouw situatie Superbe!

OT: Morgen sleutel halen! JAHOE! Het scheelt als je een bijdehande tante te pakken hebt bij de gemeente... Nice. Nu als de sodemieter bellen en dingen regelen en... Wow Drukke boel! Leuk leuk leuk!
Oud 07-01-2010, 13:26
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Maar ik had in ieder geval wel op iets meer reactie gehoopt.
Klinkt inderdaad wat lomp, maar er is wel meer lomp op msn/via internet; enthousiasme is nu eenmaal moeilijk over te brengen. Zeker voor mannen, die minder in woorden zien. Misschien wil hij je dus pas blij feliciteren als hij je in het echt ziet, nu dat toch gaat gebeuren.
Oud 07-01-2010, 13:56
Lorelei
Lorelei is offline
Mja, nou ja, ik heb 'm in ieder geval gezegd dat ik op iets meer reactie gehoopt had. Ik geloof dat-ie dat wel begreep maar dat hij het gevoel had van "ik dacht dat je allang wist dat ik supertrots op je ben en dat ik het allemaal geweldig vind". Daar heeft-ie ook wel gelijk in, meestal heb ik ook geen (of weinig) "yay go you!!" nodig.. gisteren wel, en dat pikte hij niet helemaal op. En mja, dat is waar msn als schuldige moet worden aangewezen denk ik.
Oud 07-01-2010, 14:16
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
waarom heb ej het uitgemaakt dan?
ben ook benieuwd!
Oud 07-01-2010, 14:38
Breg
Breg is offline
Heb dus inderdaad gevraagd of het goed was als ik mee zou gaan wandelen met de jongen die ik leuk vind. Uiteindelijk 3 dagen in de bossen doorgebracht (wel samen met nog 3 andere vrienden erbij) en het was heel gezellig. Ben er nog steeds niet over uit wat hij van mij vindt; ook omdat ik hem nog niet heel goed ken en hem niet met veel andere meisjes heb zien omgaan, dus niet echt kan zeggen of hij zich anders gedraagt bij mij als hij bij anderen doet. Maar het was in ieder geval wel erg gezellig, en toen ik zei dat ik volgende week misschien wel een dag wilde gaan snowboarden zei hij dat hij wel mee zou willen. Verder had hij mij (+een paar andere vrienden) uitgenodigd om gisteravond bij hem te komen eten, en zie ik hem misschien vanavond weer als een andere vriend een etentje organiseerd.

Dus wat dat betreft zie ik hem in ieder geval vaak genoeg, nu alleen nog wat meer duidelijkheid of hij mij ook leuk vindt... Maar hoe het ook eindigt, ik ben ergens ook al blij met het feit dat ik me eindelijk over mijn ex heen heb kunnen zetten.
Oud 07-01-2010, 14:53
WAT
WAT is offline
go breg! dat klikt idd erg goed En hey, anders hou je er misschien gewoon een toffe vriend aan over, die kun je ook niet te veel hebben

@ grl, wow 67,5 punten in een jaar O.o hoe doe je dat? O.O

@ Dott, heb je ook niemand anders die je even kan knuffelen? En goed dat hij zo lief is

@ ICU, succes met je huisje!

Vandaag vriendlief niet zien maar wel via msn praten, gek eigenlijk hoe gemakkelijk dat gaat, praten op school en dan vervolgens gewoon verder praten op msn, we houden maar niet op
Ik ga zo bezig min kamer op te ruimen en dan allemaal kaarsjes enzo zoeken en het tweede matras halen enzo, zodat we een heerlijk weekend kunnen hebben, heerlijk zo'n vriendje die ook van romantische dingen houd
Oud 07-01-2010, 15:08
Dott
Dott is offline
Jawel, maar ik duld niet zo heel veel mensen in mijn buurt al ik me zo voel.
Eigenlijk alleen mijn moeder en hem.. en vroeger mijn ex.
Ligt namelijk heel erg aan hoe die persoon is en hoe ik mij voel..
Maar eigenlijk wil ik voornamelijk alleen zijn, en ik wil dat hij zich beter gaat voelen, en als ik daaroor afstand moet nemen vind ik dat prima
Oud 07-01-2010, 15:14
WAT
WAT is offline
Citaat:
Jawel, maar ik duld niet zo heel veel mensen in mijn buurt al ik me zo voel.
Eigenlijk alleen mijn moeder en hem.. en vroeger mijn ex.
Ligt namelijk heel erg aan hoe die persoon is en hoe ik mij voel..
Maar eigenlijk wil ik voornamelijk alleen zijn, en ik wil dat hij zich beter gaat voelen, en als ik daaroor afstand moet nemen vind ik dat prima
pssst, stuur een lief kaartje niet iets heel groots en overweldigends maar iets liefs en kleins, zo kun je zonder al te veel te doen soms ineens iemands dag een stuk beter maken (al zou ik die tip eigenlijk aan je vriend moeten geven )
Oud 07-01-2010, 15:15
zoef de haas
zoef de haas is offline
Bah ik ben het 'moeten missen' zo spuugzat. En stiekem mag ik van mezelf niet klagen want we zien elkaar wel elke 3-4 weken. Maar na bijna 2 volle weken samen heb ik nu een beetje last van afkickverschijnselen .
Oud 07-01-2010, 16:25
Verwijderd
@ grl, super knap van je studiepunten en wat stom dat hij zo ongeinteresseerd doet..

ennnn bedankt voor de felicitaties! heb een super leuke verjaardag gehad, vanavond komt een vriend uit utrecht wijntjes drinken en toastjes eten en daar heb ik zin in!
Oud 07-01-2010, 16:25
Verwijderd
@ Zoef: Waarom moet je hem zolang missen dan? Ik heb een ex in Zwolle en een in Amsterdam gehad, en ondanks de afstand, zagen we elkaar toch elk weekend (ik woonde in Noord-Brabant en daarna in Belgisch Limburg).

Maar na 2 volle weken is dat inderdaad weer even aanpassen Ik ken het.
Oud 07-01-2010, 16:49
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
@ Zoef: Waarom moet je hem zolang missen dan? Ik heb een ex in Zwolle en een in Amsterdam gehad, en ondanks de afstand, zagen we elkaar toch elk weekend (ik woonde in Noord-Brabant en daarna in Belgisch Limburg).

Maar na 2 volle weken is dat inderdaad weer even aanpassen Ik ken het.
Hij woont in Kopenhagen ik in Zwolle. En dat doe je niet zomaar elk weekend even. Wat stom is want vliegend zou het net zo lang duren als bijvoorbeeld maastricht-groningen, maar financieel gezien is t een beetje onhaalbaar
Oud 07-01-2010, 17:09
Verwijderd
Ah ok, Kopenhagen is nog wel een straatje verder ^^ Dan snap ik het.

Mag ik vragen hoe jullie elkaar hebben ontmoet? En hoelang zijn jullie samen?
Oud 07-01-2010, 17:41
zoef de haas
zoef de haas is offline
ik heb m 2 jaar geleden leren kennen toen ik met een vriend naar kopenhagen ging. Hij is een vriend van de jongens waar we toen een week hebben gecrashed. En na een hoop over en weer msnen en hij die hier 2 keer is geweest sloeg op Roskilde anderhalf jaar geleden de vonk echt over. Toen hebben we tot November vorig jaar iets gehad. Maar dat liep allemaal niet zo soepel, negatieve punten begonnen zwaarder te wegen dan de positieve punten etc. en het was dus beter als het over was.
maar toen was ie in mei weer hier, en toen hebben we besloten het nog een keer te proberen, en sinds dien gaat t richtig goed (dus nu een maand of uhm 7)
Oud 07-01-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
...
Ok, dan ben je het toch wel gewend intussen, je hoort vaak dat het reizen begint te vervelen enzo... Maar ik wens je veel succes ^^ Ik weet niet of ik het zou kunnen ^^

OT: Ik ben maar op zijn netlogprofiel gegaan om dat aan te passen, want ik was het een beetje beu dat ik daar nog steeds op stond als zijn lief terwijl hij allang met een ander ligt te rollebollen . De lul heeft mij zijn pw van alles gegeven en het is ook nog eens simpel te onthouden ^^. Nou ja, als ie begint te zeiken, dan schop ik hem gewoon!
Oud 07-01-2010, 21:31
Verwijderd
Soms ord ik zonder reden ontzettend boos op hem en dan ga ik een beetje stom doen. Bah.
Oud 08-01-2010, 08:49
wup
wup is offline
Jemig, wat is dit zeg. Gister gewerkt en nog nooit zoveel complimenten/aandacht/etc gekregen. Goed voor mijn ego dit
En lieve, mooie, leuke man waar ik ooit mee gezoend heb, vroeg me nog mee naar een andere kroeg, maar ben niet gegaan en daar ben ik trots op.
Ow en de ouwe was er ook nog en dat was ook weer bijzonder.
Oud 08-01-2010, 10:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Mutant: Nou ja, het zou verwerpelijk zijn als je vanuit zijn naam allerlei onaangename berichten zou versturen, maar nu heb je alleen wat gecorrigeerd, toch?

OT: Drie jaar! Drie jaar! Alleen jammer dat we elkaar de hele dag nauwelijks zien. Maar toch: drie jaar samen!
Oud 08-01-2010, 11:25
WAT
WAT is offline
gefeli Vogelvrij!!!!

Ik zie em vanavond weer als hij hier heen komt na schooltijd, wss sta ik dan al pannekoeken te bakken met m'n broertje en ik ben nu hard bezig mijn kamer op te ruimen en allemaal kaarsjes te plaatsen ^^ lekker avondje er van maken ^^
Oud 08-01-2010, 13:48
groovy
groovy is offline
Als ik ergens geen zin in heb, is het wel in papers en tentamens . Maar vandaag te horen gekregen dat ik een vak gehaald heb, dus dat is fijn nieuws . En ik mis hem . We bellen zowat 3/4 keer per dag maar ik wil een knuffel en een kus. Hopelijk kan ik morgen alsnog naar hem toe, anders komt hij aankomende week naar mij omdat we elkaar dit weekend niet kunnen zien. Dat komt niet vaak voor..Dus uiteindelijk zie ik hem toch wel, maar ik wil hem NU zien . Ennn vanavond kan ik met vriendinnen naar de kroeg gaan om een wijntje te drinken, maar ja dan moet het weer wel een beetje meewerken..anders morgen gezellig lunchen met vriendin en daarna een poging wagen om naar vriendlief te gaan .
Oud 08-01-2010, 15:14
metallica
metallica is offline
Citaat:
kut en goed. Weer ruzie over het zelfde waardoor heel 2009 naar de klote is gegaan.
Maar heb hem gezegd op te rotten en dat ik voor mezelf kies. Ik ruik de vrijheid
Huh?! Had je dat niet al een tijd geleden gedaan?
Oud 08-01-2010, 17:10
wup
wup is offline
Soort van half afgesproken vanavond nog een drankje te doen met de ouwe... Weet nu niet meer of ik hoop dat we normaal doen of dat ik hoop weer in zijn bed te belanden.
Nou ja.. Eerst maar eens zien of ik wel zin heb om het huis uit te gaan, want na 10 dagen werken in 11 dagen ben ik drank wel zat.
Oud 08-01-2010, 17:50
kuik
kuik is offline
jesus hij loopt alleen maar te bitchen vandaag, het lijkt wel een wijf.
Oud 08-01-2010, 18:32
Verwijderd
Vogelvrij, proficiat!!!

En ja, ik heb overwogen al zijn internetdingen te wijzigen, overhoop te gooien, iets mee te doen, maar daar ben ik toch wat te oud voor denk ik ^^.

Morgen ga ik eindelijk Doberman eens bezoeken, een van mijn oudste internetvrienden, ik ken hem al meer dan 10 jaar ofzo. We hebben wel periodes niet gesproken enzo, maar we vinden elkaar blijkbaar altijd terug ^^. Ik ben benieuwd, niet op liefdesgebied ofzo, maar gewoon vriendschappelijk, gaat het klikken irl enzo

Edit: dat is als het weer meezit natuurlijk, het is tenslotte toch 2 uur rijden.
Oud 08-01-2010, 18:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
OT: Drie jaar! Drie jaar! Alleen jammer dat we elkaar de hele dag nauwelijks zien. Maar toch: drie jaar samen!
Wow, gefeliciteerd Zolang alweer joh

Wij hebben zondag 2,5 jaar ook alweer zo onwijs lang. Aan de ene kant voelt het helemaal niet zo lang. Met m'n ex-vriend was ik veel langer samen maar deed ik lang niet al die dingen die ik nu met m'n vriend doe, heel bizar En ik ben nog steeds zo verliefd, dat had ik toen ook helemaal niet dus dat vind ik ook heel raar, lijkt niet alsof het dan al zolang is maar het gaat zo super goed en ik kan nog steeds zo verliefd zijn en ik houd zo vreselijk veel van hem

Hij is net twee dagen hier geweest en het is gewoon tof dat hij hier aan z'n scriptie bezig is terwijl ik aan het werk ben en we doen samen toffe dingen en morgen komt hij weer hierheen (ik hoop tenminste dat de Randstadrail blijft rijden door het weer en dat ie niet hoeft te werken) en dan zijn we lekker een weekendje samen thuis Ow, en volgende week zaterdag gaan we onverwachts ineens naar Blijdorp <3
Oud 08-01-2010, 20:38
Verwijderd
Ik hoop zó dat het weer morgen mee werkt en ik toch nog naar hem toe kan. Anders word ik echt heel boos.
Oud 08-01-2010, 20:42
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ik hoop zó dat het weer morgen mee werkt en ik toch nog naar hem toe kan. Anders word ik echt heel boos.
Jij ook al (ik vertrek volgens mij ook nog vanaf dezelfde plaats als jou ).
Oud 08-01-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Jij ook al (ik vertrek volgens mij ook nog vanaf dezelfde plaats als jou ).
Vanuit waar moet jij weg dan?
Oud 08-01-2010, 21:08
Verwijderd
haha het is zó over. Zijn waarschijnlijk laatste poging tot contact ging zo ontzettend mis want ik was boos, had het helemaal gehad.Nou heb ik echt het idee dat ik een periode heb afgesloten en weer verder kan. En dat voelt fijn
Oud 08-01-2010, 21:17
Signy
Signy is offline
waar is siorin???

OT: meuh
Oud 08-01-2010, 21:50
Dott
Dott is offline
Ik mis hem.. hoe idioot..
Oud 08-01-2010, 21:54
ST*R
ST*R is offline
Hm ik was/ben toch nog wel onzeker, oa omdat officieel iets beginnen voor hem iets anders betekent dan voor mij. Gister na uitgaan bij hem geslapen en er maar over begonnen. Maar omdat ik half dronken was werd dat beetje een drama, haha ik kan dan echt zeuren en een probleem van niks maken. Maargoed hij was wel lief, we kennen elkaar gewoon nog niet goed maar hij wil me beter leren kennen en me vaak zien enzo, nu zien we elkaar vooral snachts. Maarja hij is super druk met afstuderen, dus elkaar vaak zien (en dan niet snachts) is lastig. Was beetje bang dat ik m had afgeschikt met mn drama queen gedrag, maar hij heeft al weer lief gesmst
Oud 09-01-2010, 01:09
Optima
Optima is offline
ik begin mezelf weer een beetje leuk te vinden

Damn, wat kan ik lekker dansen zeg
Oud 09-01-2010, 01:35
Miek
Miek is offline
Wat een aparte week!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten