Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Dit is dan wel weer aardig, maar dan nog.
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het ook ranzig kut, ja. Dat kutvolk verdient zelf een flinke vuurpijl in de anus. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was in de war met een film van Dylan Moran, A Film With Me In It. Die ik nota bene óók gezien heb, in de bioscoop zelfs. En Man With A Movie Camera heb ik inderdaad ook een aantal keer bekeken, waarvan één keer in het filmmuseum want het is verplichte kost voor Media&Cultuur-studenten. Mooi stuk film, ja. (Er zitten ook veel insider-jokes in voor Russisch-taligen, alleen weet ik nu zo 1-2-3 geen voorbeeld te noemen.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu zou ik persoonlijk m'n kat ook nooit naar buiten laten rond.. de hele maand december, maar goed, je hebt natuurlijk straatkatten en buitenkatten en ontsnapgragekatten. Al maakt dat allemaal niet zoveel uit want hallo, wat voor retard moet je zijn om zoiets te hebben van 'oh ja hey dit is wel een puik plan'. Denken aan de veiligheid van je kat zou überhaupt niet aan de orde moeten zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij dit soort """geintjes""" vind ik het zo erg dat er helemaal geen emotie aan te pas komt. Bij een crime passionel kun je je soms nog wel wat voorstellen, maar voor je eigen vermaak een leven op brute wijze beeindigen, zonder er een cent waarde aan toe te kennen vind ik de ergste vorm van moord. Ook al is het een kat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Happy go lucky kasaaii #799 Verwijderd | 18 | 05-01-2010 14:03 |