Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Btw, volgens mij is na jullie dood Siorins en jou verhaal nogal ontkracht met suggesties ![]() En wat heb ik toch sommige mensen heel gemeen gemanipuleerd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat ik dat niet gezien heb van Tink, klote.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, die eerste eetronde was echt geniaal van mij, al zeg ik het zelf. Dat ik toen zo goed heb 'gegokt' dat VeGs gegeten zou worden.
![]() Mijn god, mensen, wat heb ik me op lopen vreten. ![]() ![]() Over de dorpelingen functies heb ik me nooit druk gemaakt, dat zou ik vanzelf wel te weten komen. De laatste wolf, tja, daar zat ik er een beetje naast, maar ik moest toch wat invullen als derde wolf, toch? En @ Archont. Ik weet niet waarom iedereen jou steeds maar vertrouwde, want als 'nieuweling' zag ik meteen dat je zo raar aan het doen was, haha. Je was zo zwaar verdacht bezig. En nog eventjes één ding: VeGs heeft mij nooit verteld dat jij 'altijd als eerste de geliefden eruit wilde' en dat was ook niet de reden dat ik jou verdacht vond, maar natuurlijk moest je dat nog eventjes vertellen nadat wij dood waren. Je hebt zoveel lopen liegen en verzinnen en ik heb me zo vaak moeten inhouden om er niet op te reageren. ![]() Maar ik heb veel lol gehad, en ik ben toch niet zo slecht in het spelletje als ik had verwacht. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en ik bedacht me net. Als Abzg nou andere mensen had gekozen als geliefden dan hadden die een veeeeel betere kans gehad om te winnen, want uiteindelijk had Archont mij/VeGs toch proberen te eten of de dorpelingen overgehaald om ons op te hangen. Dat VeGs en ik het zo overduidelijk met elkaar eens maken had namelijk echt helemaal niets te maken met het feit dat we geliefden waren. Als er andere geliefden waren had ik haar nog steeds gesteund omdat ze gewoon gelijk had.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. Dat probeerden wij dus ook de hele tijd tegen iedereen te vertellen. Pas NA de eerste eetronde werden de geliefden bekend gemaakt, dat heeft de Spelleider letterlijk gezegd ook nog.
Daarom werd ik ook zo boos dat jij bleef zeggen dat VeGs en ik pas jullie gingen beschuldigen NADAT de geliefden gekozen waren, want op dat moment waren we dus echt nog geen geliefden. ![]() Ik heb VeGs beschermd omdat ik jou verdacht als wolf, en zij was de meest logische keuze. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik dacht van wel. Maar je kan van mij aannemen dat ik dat toch wel had gedaan
![]() Ik ben nog tot de laatste 6 gekomen. En Neko* tot de laatste 8/9. Mooi, terwijl we al vanaf ronde 1 verdacht waren ![]() Maar femic hebben we redelijk goed nog buiten schot kunnen houden alleen jammer dat we écht écht niet wisten waar die ziener zat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh well, ik had jou door.
![]() ![]() Maargoed, niet slecht voor een eerste spelletje. Ik denk dat ik toch wel aardig goed door kan hebben wanneer iemand liegt en wanneer niet, dus dat wordt leuk de vogende keer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat laatste tja, ik heb in het begin van het spel slecht en ondoordacht gespeeld wat mij verdacht maakte. Vandaar dat je achter mij kwam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En niet alleen in het begin hoor, eigenlijk de hele tijd. Allemaal van die subtiele dingetjes waardoor bij mij steeds mijn narigheidsknobbel gaat werken zegmaar. Ik vind het ook gewoon nog steeds raar dat niet meer mensen dat doorhadden. Bijna alsof ze het niet wilden zien. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar ik verwacht niet dat het spel de volgende keer zo gaat. De kans dat in de eerste ronde bijna een wolf gehangen wordt is heel klein. Neko* heeft daar vanaf het begin tegenop moeten boksen, en daardoor moesten de overige wolven (of in dit geval: Archont) al vanaf het begin proberen het spel te beïnvloeden. Dat is lastig en valt veel meer op. Evenals de verrader; meestal kun je er niet zo snel de hand op leggen of die bezig is geweest is niet. Het was iig een erg leuk spel ![]() Citaat:
Agressiever spelen roept van nature meer weerstand op. |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Sorry, 't is allang bedtijd geweest.. wat ik bedoelde te zeggen was natuurlijk dat je moet oppassen met mensen vertrouwen omdat ze hetzelfde zeggen als jij. Daarmee kan je behoorlijk de mist in gaan, zeker als je daarna theorieën van die persoon overgaat nemen want "ze klinken zo logisch en we waren het eerder ook al eens".
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens, zelfs als wij geen geliefden waren geworden, en zij uiteindelijk heks, dan doet dat niets af aan de theorieën die zij heeft gepost vóórdat ze heks werd. Mijn punt was eigenlijk dat ik het sowieso al met haar eens was, en dat het dus los stond van het feit dat wij uiteindelijk geliefden werden. ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Oh ik had trouwens ronde 1 VeGs opgevraagd (ik was je te snel af, nog voor je me behekste hihi ![]() ![]() ![]() Props voor de spelleiders. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind dat je goed gespeeld hebt Tink*, want ik dacht namelijk dat je wolfsbane was. Daarom hebben we jou ook niet gegeten
![]() En Siorin, jij volgde wel zó blind je eigen theorieen. Nu had ej het dan wel goed, omdat neko in de penarie zat en ik dus veel wolfacties moest maken die jij toevallig ziet. Maar het is niet zo dat jij aan posts kan zien of iemand ''liegt''. Dat is een beetje overdreven.. Je doet zelfs ná het spel weer of jij alles weet en over inzichten in hebt ![]() Daarnaast heb ik nog wel gemenere dingen gedaan dan alleen maar manipuleren ![]() ![]() En buiten het spel om heel lief zijn tegen CM en zelfs een cartoon uitzoeken om sympathie te wekken zodat ze mij niet zou schieten ![]() ![]() Dat vond ik échte échte wolfacties ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Edit: Deze post is een reactie op Archont. Ik had de nieuwe posts nog niet gezien.
Lol, ik heb helemaal nergens gezegd dat ik alles wist. Stop daar toch eens mee. ![]() Ik heb gezegd dat ik wist dat jij en Neko* wolf waren en dat Allure verrader was. Dan maakt het toch niet uit hoe ik dat wist? Je kunt met een beetje gezond verstand en een narigheidsknobbel wel aardig ver komen hoor, daar hoef je geen ziener voor te zijn. En ik volgde niet blind mijn theorieën. Jij bleef maar volhouden dat het allemaal berust was op 'gevoel' en 'gissingen', maar dat was nu eenmaal niet zo. Trouwens, waarom zou ik andere theorieën volgen dan de mijne? Het zou nogal dom zijn om bijvoorbeeld Batave te gaan lopen beschuldigen, terwijl ik hem helemaal niet verdacht vind. ![]() En trouwens, je zat inderdaad soms wel heel wolverig te slijmen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() O, ik had pas erg laat door wie de derde wolf was, Femic was zo stil dat het moeilijk was haar te verdenken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was makkelijker geweest om jou te laten hangen dan Tink of Toddish als voorbeeld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wil je ook een stemoverzicht?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En misschien hoe precies ronde 1 nou in elkaar zat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wist je dan niet dat ik geliefde was? ![]() Eigenlijk horen de geliefden direct gekozen te worden, nog voor de eerste eetronde. En omdat we het nu pas te horen kregen na de eetronde, dacht ik dat je dat later nog alsnog zou horen? |
![]() |
|
Ja leerling en later na de eetronde kreeg ik ook nog te horen dat je geliefde was, want dat was gelijk nog niet bekend omdat abzg nog moest kiezen. Maar ik wist niet aan wie je gekoppeld zat he, dat was pure mazzel, want niemand wilde die ronde echt op je stemmen, maar wel op Siorin en van haar had ik eigenlijk geen idee over de functie.
![]()
|
Overzicht weerwolfspel:
Hangronde 1: Abzg: Tink*, Fizzle-fluffy, Allure, Mean, Siorin Fizzle-fluffy: Abzg (gewijzigd naar Neko*) Neko*: Aapje *, Batave, Abzg, Ggcy8, VeGs Kopmuntkip: Siorin (gewijzigd naar Abzg) Batave: Toddish Niet gestemd: kopmuntkip Gelijkspel tussen Abzg en Neko*, wolven kiezen voor Abzg. Abzg (dorpeling) wordt opgehangen. Wordt hierdoor Cupido. Eetronde 1: Weerwolven: VeGs (mislukt door bescherming Tovenaar) Tovenaar: VeGs Heks: niet behekst Ziener: VeGs (leerling) Cupido: VeGs en Siorin Er wordt niemand opgegeten. Rol Mean (jager) wordt overgenomen door CreativeMusic. Mean krijgt rode kaart wegens maandban. Hangronde 2: Archont: Aapje*, VeGs, Siorin Kopmuntkip: Allure, Tink*, Ggcy8, Batave, Fizzle-fluffy, Toddish Ggcy8: Fizzle-fluffy (gewijzigd naar kopmuntkip) Niet gestemd: Kopmuntkip, CreativeMusic Kopmuntkip (Heks) wordt opgehangen, VeGs wordt Leerlingheks. Kopmuntkip krijgt rode kaart wegens drie keer niet stemmen (twee hangrondes, een eetronde) Eetronde 2: Weerwolven: VeGs (mislukt door bescherming Tovenaar) Tovenaar: VeGs Leerlingheks: Tink* Ziener: geblokkeerd door Heks, vroeg Archont op Er wordt niemand opgegeten. Hangronde 3: Ggcy8: Toddish, Siorin: Ggcy8, Allure, Tink* Archont: Aapje*, CreativeMusic VeGs: Allure (gewijzigd naar Siorin) Neko*: Siorin, Batave, VeGs Gelijkspel tussen Siorin en Neko*, wolven kiezen voor Siorin. Siorin (geliefde)(Tovenaar) wordt opgehangen. VeGs (geliefde)(Leerlingheks) sterft aan liefdesverdiet. Eetronde 3 Weerwolven: Aapje* Ziener: Batave (wolfsbane) Aapje* (dorpeling) wordt opgegeten. Hangronde 4: CreativeMusic: Allure Neko*: CreativeMusic, Batave, Toddish Archont: Tink*, Ggcy8 Niet gestemd: Fizzle-fluffy (te laat) Neko* (weerwolf) wordt opgehangen. Eetronde 4: Weerwolven: Ggcy8 Ziener: niet opgevraagd Ggcy8 (dorpeling) wordt opgegeten. Hangronde 5: CreativeMusic: Allure, Toddish, Fizzle-fluffy, Batave, Tink* Archont: CreativeMusic CreativeMusic (jager) wordt opgehangen. Eetronde 5: Weerwolven: Fizzle-fluffy Ziener: Toddish (dorpeling) Jager: Archont Fizzle-fluffy (dorpeling) wordt opgegeten. Archont (weerwolf) wordt neergeschoten door de Jager. Hangronde 6: Batave: Allure, Femic: Tink*, Toddish, Batave Femic (weerwolf) wordt opgehangen. Femic was de laatste wolf; de dorpelingen hebben gewonnen. Overlevenden: Allure (Verrader) Batave (Wolfsbane) Tink* (Ziener) Toddish (dorpeling) Korte statistieken: 6 hangrondes, waarvan 2 gelijkspel 5 eetrondes, waarin 3 spelers zijn opgegeten 11 sterfgevallen, 6 opgehangen, 3 opgegeten, 1 liefdesverdriet, 1 neergeschoten 2 succesvolle beschermingen Tovenaar 1 succesvolle blokkering Heks (ziener) 3 opvragingen Ziener, 1 geblokkeerde opvraging 1 mededorpeling opgehangen 2 medestanders dorpelingen opgehangen (tovenaar, jager) 1 medestander wolven opgehangen (heks) 2 wolven opgehangen 1 geliefde opgehangen, 1 medestander wolven gestorven aan liefdesverdriet 1 wolf neergeschoten door jager 3 dorpelingen opgegeten 0 medestanders dorpelingen opgegeten 0 medestanders wolven door wolven opgegeten Rode kaart voor kopmuntkip en mean. Tijdens dit spel zijn 2,5 flessen rode wijn, drie pakjes toastjes met camembert, 2 Kips leverworsten, 1 normale leverworst, 18 koppen koffie, 3 bananen en 2 bevlekte Grob Nröjb boxers verbruikt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 Geel | 500 | 19-03-2010 23:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 |