Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2010, 00:18
VeGs
VeGs is offline
Nice Tink*; goeie ziener

Told you so @ Archont

Alleen die eerste ronde indd... Wat daar gebeurt is?
Kmk als heks ofzo?

En Spelleiders bedankt met die briljante verhalen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2010, 00:20
Verwijderd
Is batave géén verrader

Komt er nog een mooi schema van alle dingen die de wolven, zieners, etc hebben gedaan?

En ja, ronde 1? Wtf!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:23
Verwijderd
Maar batave je hebt ons zo vaak gelijkgegeven! En vaak met mij meegestemd, neit verdacht gemaakt..

Hmm..En tink ziener, was ik op den duur ook achter, maar waarom heb jij mij niet eerder verdacht gemaakt?

Allure, had ik niet verwacht

nouja ik denk dat wij als wolven 1 fout hebben gemaakt en dat is ggcy8 ophangen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nice Tink*; goeie ziener

Told you so @ Archont

Alleen die eerste ronde indd... Wat daar gebeurt is?
Kmk als heks ofzo?

En Spelleiders bedankt met die briljante verhalen!
Moet haast wel.. En wat dat betreft heeft-ie dan inderdaad goed voor verwarring gezorgd
Oud 16-01-2010, 00:24
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Hmm..En tink ziener, was ik op den duur ook achter, maar waarom heb jij mij niet eerder verdacht gemaakt?
Vermoedelijk omdat Siorin en ik dat al voldoende gedaan hadden.

En geef toe; als ze dat wel gedaan had, hadden jullie haar gelijk gegeten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Vermoedelijk omdat Siorin en ik dat al voldoende gedaan hadden.

En geef toe; als ze dat wel gedaan had, hadden jullie haar gelijk gegeten.
Ik had haar strot persoonlijk afgebeten Ik hoopte eigenlijk en gokte op fizzle als ziener en dat ze mij niet had opgevraagd (you know). Maargoed, ik denk dat wij wolven een moeilijk spel hebben gehad, vanaf ronde 1 zaten we al continue in de verdediging..

Btw, volgens mij is na jullie dood Siorins en jou verhaal nogal ontkracht met suggesties Dus ik blijf het vreemd vinden!

En wat heb ik toch sommige mensen heel gemeen gemanipuleerd maar dat vertel ik nog niet
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:29
VeGs
VeGs is offline
Je bent wel continu verdacht gebleven. En ze maakte wel degelijk toespelingen dat ze jou en Allure niet vertrouwde.

Ik ben wel benieuwd wie ze op gevraagd heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Je bent wel continu verdacht gebleven. En ze maakte wel degelijk toespelingen dat ze jou en Allure niet vertrouwde.

Ik ben wel benieuwd wie ze op gevraagd heeft.
Allure vond ik geen probleem, want als ik erin was gebleven had ik allure zo verdacht mogelijk gemaakt. Omdat ik écht écht dacht dat batave verrader was. We zeiden ook al, gelukkig hebben we een goede verrader erbij

Maar dat ik dat niet gezien heb van Tink, klote..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:36
VeGs
VeGs is offline
Kan ik je troosten dat ze iig één nacht niet heeft kunnen kijken?

Heb ik toch nog iets goeds voor jullie gedaan als heks.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Kan ik je troosten dat ze iig één nacht niet heeft kunnen kijken?

Heb ik toch nog iets goeds voor jullie gedaan als heks.

En voor de duidelijkheid, wij hebben de eerste 2x VeGs proberen op te eten. Niet gelukt want Siorin was de tovenaar.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:45
Verwijderd
Oh, het is in ene afgelopen.
Ben pas net thuis, en zie dus ook nu pas de uitslag.
Jammer jammer, wolfjes...
Vond wel dat iedereen het leuk speelde!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:47
Verwijderd
Oh en CM is uit irritatie opgehangen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat was toch niet zo slim achteraf gezien..
Oud 16-01-2010, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Dat was toch niet zo slim achteraf gezien..
Nee

Maar ggcy8 heeft óns echt genekt denk ik om die op te hangen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:57
Verwijderd
Waarom werd er niemand gegeten in het begin?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:58
Lorelei
Lorelei is offline
Soija:

Citaat:

En voor de duidelijkheid, wij hebben de eerste 2x VeGs proberen op te eten. Niet gelukt want Siorin was de tovenaar.
Oud 16-01-2010, 00:58
Verwijderd
Danku.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:08
Verwijderd
Ja, die eerste eetronde was echt geniaal van mij, al zeg ik het zelf. Dat ik toen zo goed heb 'gegokt' dat VeGs gegeten zou worden. Daarna werden we geliefden dus tja, niet zo vreemd dat ik haar weer beschermd heb.

Mijn god, mensen, wat heb ik me op lopen vreten. Neko* en Archont wolf, Allure verrader, hoe vaak heb ik dat wel niet gezegd? Jullie hadden mijn verdachtmakingen trouwens best wel mogen 'vertrouwen', want denk toch eens na? Wat doen geliefden om te winnen? Inderdaad, zo snel mogelijk de wolven eruit spelen.

Over de dorpelingen functies heb ik me nooit druk gemaakt, dat zou ik vanzelf wel te weten komen. De laatste wolf, tja, daar zat ik er een beetje naast, maar ik moest toch wat invullen als derde wolf, toch?

En @ Archont. Ik weet niet waarom iedereen jou steeds maar vertrouwde, want als 'nieuweling' zag ik meteen dat je zo raar aan het doen was, haha. Je was zo zwaar verdacht bezig. En nog eventjes één ding: VeGs heeft mij nooit verteld dat jij 'altijd als eerste de geliefden eruit wilde' en dat was ook niet de reden dat ik jou verdacht vond, maar natuurlijk moest je dat nog eventjes vertellen nadat wij dood waren. Je hebt zoveel lopen liegen en verzinnen en ik heb me zo vaak moeten inhouden om er niet op te reageren.

Maar ik heb veel lol gehad, en ik ben toch niet zo slecht in het spelletje als ik had verwacht.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:13
Verwijderd
Oh en ik bedacht me net. Als Abzg nou andere mensen had gekozen als geliefden dan hadden die een veeeeel betere kans gehad om te winnen, want uiteindelijk had Archont mij/VeGs toch proberen te eten of de dorpelingen overgehaald om ons op te hangen. Dat VeGs en ik het zo overduidelijk met elkaar eens maken had namelijk echt helemaal niets te maken met het feit dat we geliefden waren. Als er andere geliefden waren had ik haar nog steeds gesteund omdat ze gewoon gelijk had.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:14
Verwijderd
Eerste eetronde waren jullie al geliefdes, toch?

Btw, wij durfde je niet op te eten omdat we eerst dachten dat je ziener was. Hele opluchting toen je het niet was.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:15
Verwijderd
Nee. Dat probeerden wij dus ook de hele tijd tegen iedereen te vertellen. Pas NA de eerste eetronde werden de geliefden bekend gemaakt, dat heeft de Spelleider letterlijk gezegd ook nog.

Daarom werd ik ook zo boos dat jij bleef zeggen dat VeGs en ik pas jullie gingen beschuldigen NADAT de geliefden gekozen waren, want op dat moment waren we dus echt nog geen geliefden.

Ik heb VeGs beschermd omdat ik jou verdacht als wolf, en zij was de meest logische keuze.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:18
Verwijderd
Oh ik dacht van wel. Maar je kan van mij aannemen dat ik dat toch wel had gedaan

Ik ben nog tot de laatste 6 gekomen. En Neko* tot de laatste 8/9. Mooi, terwijl we al vanaf ronde 1 verdacht waren

Maar femic hebben we redelijk goed nog buiten schot kunnen houden alleen jammer dat we écht écht niet wisten waar die ziener zat.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:22
Verwijderd
Oh well, ik had jou door. Ik zat gewoon goed met 3 mensen. Die laatste wolf kon ik ook niets voor verzinnen en CM klonk het meest logisch, en trouwens, ik vond toen ook dat ze verrekte weinig meedeed, dus mocht ze van mij ook wel dood. Maar dat is later toch veranderd, dus..

Maargoed, niet slecht voor een eerste spelletje. Ik denk dat ik toch wel aardig goed door kan hebben wanneer iemand liegt en wanneer niet, dus dat wordt leuk de vogende keer.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Oh well, ik had jou door. Ik zat gewoon goed met 3 mensen. Die laatste wolf kon ik ook niets voor verzinnen en CM klonk het meest logisch, en trouwens, ik vond toen ook dat ze verrekte weinig meedeed, dus mocht ze van mij ook wel dood. Maar dat is later toch veranderd, dus..

Maargoed, niet slecht voor een eerste spelletje. Ik denk dat ik toch wel aardig goed door kan hebben wanneer iemand liegt en wanneer niet, dus dat wordt leuk de vogende keer.
Je hebt best goed gespeeld ja. Alleen je post slecht.

En dat laatste tja, ik heb in het begin van het spel slecht en ondoordacht gespeeld wat mij verdacht maakte. Vandaar dat je achter mij kwam.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:32
Verwijderd
Citaat:
Je hebt best goed gespeeld ja. Alleen je post slecht.

En dat laatste tja, ik heb in het begin van het spel slecht en ondoordacht gespeeld wat mij verdacht maakte. Vandaar dat je achter mij kwam.
Ik post vooral veel. Maar het is nogal lastig soms, want in het Engels zou het voor mij veel makkelijker zijn. Ik neem aan dat het niet echt op prijs zal worden gesteld als ik volledig Engels ga praten, hier.

En niet alleen in het begin hoor, eigenlijk de hele tijd. Allemaal van die subtiele dingetjes waardoor bij mij steeds mijn narigheidsknobbel gaat werken zegmaar. Ik vind het ook gewoon nog steeds raar dat niet meer mensen dat doorhadden. Bijna alsof ze het niet wilden zien.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:38
VeGs
VeGs is offline
Citaat:

Ik heb zelden zoveel mensen zo snel doorgehad als in dit spel. Wat dat betreft ging het zeker lekker.

Maar ik verwacht niet dat het spel de volgende keer zo gaat. De kans dat in de eerste ronde bijna een wolf gehangen wordt is heel klein. Neko* heeft daar vanaf het begin tegenop moeten boksen, en daardoor moesten de overige wolven (of in dit geval: Archont) al vanaf het begin proberen het spel te beïnvloeden. Dat is lastig en valt veel meer op. Evenals de verrader; meestal kun je er niet zo snel de hand op leggen of die bezig is geweest is niet.

Het was iig een erg leuk spel
Citaat:
En niet alleen in het begin hoor, eigenlijk de hele tijd. Allemaal van die subtiele dingetjes waardoor bij mij steeds mijn narigheidsknobbel gaat werken zegmaar. Ik vind het ook gewoon nog steeds raar dat niet meer mensen dat doorhadden. Bijna alsof ze het niet wilden zien.
Omdat je het nooit kunt weten. Tenzij je ziener bent, uiteraard. Dat is het nadeel van te zeker zijn van je eigen theoriën: mensen worden direct argwanender, want je lijkt meer te weten dan je zou moeten kunnen weten. En dat duidt meestal op iets negatiefs, of de ziener, en die laatste spreekt zich niet zo sterk uit zo vroeg in het spel.
Agressiever spelen roept van nature meer weerstand op.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 02:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh en ik bedacht me net. Als Abzg nou andere mensen had gekozen als geliefden dan hadden die een veeeeel betere kans gehad om te winnen, want uiteindelijk had Archont mij/VeGs toch proberen te eten of de dorpelingen overgehaald om ons op te hangen. Dat VeGs en ik het zo overduidelijk met elkaar eens maken had namelijk echt helemaal niets te maken met het feit dat we geliefden waren. Als er andere geliefden waren had ik haar nog steeds gesteund omdat ze gewoon gelijk had.
Mja, maar VeGs had wel een slechte functie dus uiteindelijk zou dat toch niet zo slim zijn geweest.

Edit: Sorry, 't is allang bedtijd geweest.. wat ik bedoelde te zeggen was natuurlijk dat je moet oppassen met mensen vertrouwen omdat ze hetzelfde zeggen als jij. Daarmee kan je behoorlijk de mist in gaan, zeker als je daarna theorieën van die persoon overgaat nemen want "ze klinken zo logisch en we waren het eerder ook al eens".
Oud 16-01-2010, 06:50
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar VeGs had wel een slechte functie dus uiteindelijk zou dat toch niet zo slim zijn geweest.

Edit: Sorry, 't is allang bedtijd geweest.. wat ik bedoelde te zeggen was natuurlijk dat je moet oppassen met mensen vertrouwen omdat ze hetzelfde zeggen als jij. Daarmee kan je behoorlijk de mist in gaan, zeker als je daarna theorieën van die persoon overgaat nemen want "ze klinken zo logisch en we waren het eerder ook al eens".
Niet helemaal. VeGs was namelijk leerling op dat moment. Zij werd pas later heks. En toen maakte het voor mij natuurlijk niet meer uit dat ze 'slecht' was, we waren toen namelijk al geliefden.

En trouwens, zelfs als wij geen geliefden waren geworden, en zij uiteindelijk heks, dan doet dat niets af aan de theorieën die zij heeft gepost vóórdat ze heks werd.

Mijn punt was eigenlijk dat ik het sowieso al met haar eens was, en dat het dus los stond van het feit dat wij uiteindelijk geliefden werden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 09:25
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar batave je hebt ons zo vaak gelijkgegeven! En vaak met mij meegestemd, neit verdacht gemaakt..

nouja ik denk dat wij als wolven 1 fout hebben gemaakt en dat is ggcy8 ophangen.
Omdat ik behekst ben de ronde dat ik jou opvroeg. Ik had verwacht dat als je goed was, je ronde 1 zou worden opgegeten door de wolven. Dat gebeurde niet, dus of de tovenaar beschermde jou of niet. Toen wilde ik het wel weten, toen werd ik behekst en daarna dacht ik dat het nuttiger zou zijn om mijn functieopvraag niet meer aan je te verspillen, maar andere mensen op te vragen.

Citaat:
Allure vond ik geen probleem, want als ik erin was gebleven had ik allure zo verdacht mogelijk gemaakt. Omdat ik écht écht dacht dat batave verrader was. We zeiden ook al, gelukkig hebben we een goede verrader erbij

Maar dat ik dat niet gezien heb van Tink, klote..
Dat snap ik echt niet hè, ik dacht dat ik hard de sjaak was na dat VeGs en Siorin eruit gingen, ik had VeGs al verdacht genoemd en toen had ik per ongeluk een theorie bedacht met de tovenaar en die klopte. Dus ik dacht: kut nu denken ze dat ik ziener ben. Ik heb ook nog even ergens geinsinueerd dat ik de bane zou zijn zodat jullie me niet op zouden eten. :')

Citaat:
Eerste eetronde waren jullie al geliefdes, toch?

Btw, wij durfde je niet op te eten omdat we eerst dachten dat je ziener was. Hele opluchting toen je het niet was.
Ja dat was mooi, want ik zat achter mijn scherm van: wat zit je nou te bluffen, ik ben de ziener.

Citaat:
Oh ik dacht van wel. Maar je kan van mij aannemen dat ik dat toch wel had gedaan

Ik ben nog tot de laatste 6 gekomen. En Neko* tot de laatste 8/9. Mooi, terwijl we al vanaf ronde 1 verdacht waren

Maar femic hebben we redelijk goed nog buiten schot kunnen houden alleen jammer dat we écht écht niet wisten waar die ziener zat.
Ik vond het wel apart dat Femic niet veel zei, vroeger speelde ze ook altijd mee, maar ik kon me echt niet meer herinneren hoe ze toen speelde. Ik wist alleen dat ze geen n00b was. Het mooiste is nog dat ik nooit een slechterik heb opgevraagd. Ik wist de functies van Batave en Toddish en daardoor kon ik beredeneren dat Femic wolf was en Allure verrader.

Oh ik had trouwens ronde 1 VeGs opgevraagd (ik was je te snel af, nog voor je me behekste hihi ) En toen ze me behekste dacht ik: kut ze heeft me door, ze moet dood anders dan kan ik niemand meer opvragen. Zoveel mazzel dat ze gekoppeld was aan Siorin. Daarna heb ik Batave opgevraagd, dus daarom vond ik hem de hele tijd wel onschuldig. Ik vond het ook maf dat dat niet opviel, want hoezo iemand zomaar vertrouwen en het lijstje van ronde 1 sprak gigantisch tegen hem. ;x En daarna heb ik een ronde gefaald omdat ik het vergeten was voordat ik wegging en ergens anders was. En daarna Toddish. Dus toen Fizzle werd gegeten en Archont werd geschoten, wist ik eigenlijk alle functies omdat die mensen toevallig over waren gebleven. Huhu.

Props voor de spelleiders.
Oud 16-01-2010, 10:34
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wauw! Gefeliciteerd dorpelingen!

Nogmaals mijn complimenten voor de verhalen spelleiders, echt super!
Oud 16-01-2010, 10:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Niet helemaal. VeGs was namelijk leerling op dat moment. Zij werd pas later heks. En toen maakte het voor mij natuurlijk niet meer uit dat ze 'slecht' was, we waren toen namelijk al geliefden.

En trouwens, zelfs als wij geen geliefden waren geworden, en zij uiteindelijk heks, dan doet dat niets af aan de theorieën die zij heeft gepost vóórdat ze heks werd.

Mijn punt was eigenlijk dat ik het sowieso al met haar eens was, en dat het dus los stond van het feit dat wij uiteindelijk geliefden werden.
Ja maar juist daarom is het gevaarlijk. Ik bedoel natuurlijk op het moment dat jullie geen geliefden waren geworden, anders doet het er niet toe. Als je het in eerste instantie goed kunt vinden met de leerling, en die krijgt daarna een slechte rol (en dan valt heks nog wel mee, verrader of evilziener is dodelijker) dan is er een risico dat het je niet direct opvalt omdat jullie het eerder helemaal eens waren geweest.
Oud 16-01-2010, 11:23
Verwijderd
Ik vind dat je goed gespeeld hebt Tink*, want ik dacht namelijk dat je wolfsbane was. Daarom hebben we jou ook niet gegeten

En Siorin, jij volgde wel zó blind je eigen theorieen. Nu had ej het dan wel goed, omdat neko in de penarie zat en ik dus veel wolfacties moest maken die jij toevallig ziet. Maar het is niet zo dat jij aan posts kan zien of iemand ''liegt''. Dat is een beetje overdreven..

Je doet zelfs ná het spel weer of jij alles weet en over inzichten in hebt Nee, dat is niet zo en andere mensen kunnen ook goede theorieen hebben. Je hebt gewoon een geluk gehad dat Neko zo snel in de gevarenzone zat en VeGs en daarna jij zagen dat ik dit (heel ondoordacht van mij) probeerde op te lossen.

Daarnaast heb ik nog wel gemenere dingen gedaan dan alleen maar manipuleren Ofja het is eigenlijk gewono manipuleren. Bijvoorbeeld fizzle post dat ze ''wazig en verward was'' dus ik meteen vragen hoe het ging in de hoop dat ze mij niet zou stemmen

En buiten het spel om heel lief zijn tegen CM en zelfs een cartoon uitzoeken om sympathie te wekken zodat ze mij niet zou schieten

Dat vond ik échte échte wolfacties (maargoed, Siorin wist dit natuurlijk allemaal al )
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ooooh gewind
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:47
Batave
Batave is offline
Citaat:

Toen toddish met zijn theorie kwam en Tink* alsnog zei dat ze mij vertrouwde wist ik dat zij de ziener was. Ik zou zelf ook op mezelf hebben gestemd , maarja Archont. Ik dacht eerst echt niet dat je een wolf was, is uiteindelijk dus toch wel goed uitgekomen
Oud 16-01-2010, 11:49
Verwijderd
Edit: Deze post is een reactie op Archont. Ik had de nieuwe posts nog niet gezien.

Lol, ik heb helemaal nergens gezegd dat ik alles wist. Stop daar toch eens mee.

Ik heb gezegd dat ik wist dat jij en Neko* wolf waren en dat Allure verrader was. Dan maakt het toch niet uit hoe ik dat wist? Je kunt met een beetje gezond verstand en een narigheidsknobbel wel aardig ver komen hoor, daar hoef je geen ziener voor te zijn. En ik volgde niet blind mijn theorieën. Jij bleef maar volhouden dat het allemaal berust was op 'gevoel' en 'gissingen', maar dat was nu eenmaal niet zo. Trouwens, waarom zou ik andere theorieën volgen dan de mijne? Het zou nogal dom zijn om bijvoorbeeld Batave te gaan lopen beschuldigen, terwijl ik hem helemaal niet verdacht vind.

En trouwens, je zat inderdaad soms wel heel wolverig te slijmen. Zoals ik al zei, je hebt het goed gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:51
Verwijderd
Ik vind dat je een iets te hoge pet van jezelf ophebt

Oh en tink en allure, dat zeggen van 1 wolf eruit en 1 geliefde was alleen maar een reply om proberen mensen te overtuigen. Want dat hadden jullie netjes gedaan
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 11:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik WIST wel dat allure verrader was!!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 12:47
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee

Maar ggcy8 heeft óns echt genekt denk ik om die op te hangen.
Ik ben blij dat jullie haar hebben opgehangen en dat ze jager bleek te zijn en dat ze jou neerschoot Maar hoezo nekte ik jullie tot die actie?

O, ik had pas erg laat door wie de derde wolf was, Femic was zo stil dat het moeilijk was haar te verdenken.
Oud 16-01-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat jullie haar hebben opgehangen en dat ze jager bleek te zijn en dat ze jou neerschoot Maar hoezo nekte ik jullie tot die actie?

O, ik had pas erg laat door wie de derde wolf was, Femic was zo stil dat het moeilijk was haar te verdenken.
Aangezien ik pas te laat zag dat ik jou op verschillende manier verdacht kon maken. En omdat ik heilig van overtuigd was dat Batave verrader was! En ik jou post pas te laat zag (nadat hij al verstuurd was en wij niet meer online waren) dat jij Batave verdacht maakte.

Het was makkelijker geweest om jou te laten hangen dan Tink of Toddish als voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 17:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Komt er nog een mooi schema van alle dingen die de wolven, zieners, etc hebben gedaan?
Ik heb het niet bijgehouden, maar alle pm's staan nog in de mapjes enzo, dus misschien dat ik het (speciaal voor jou ) wel even vanavond of morgen in elkaar zet.

Wil je ook een stemoverzicht?
Oud 16-01-2010, 18:03
Verwijderd
yeey. we won!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:

En buiten het spel om heel lief zijn tegen CM en zelfs een cartoon uitzoeken om sympathie te wekken zodat ze mij niet zou schieten

Dat vond ik échte échte wolfacties (maargoed, Siorin wist dit natuurlijk allemaal al )
Hihi.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik know. Die eerst noobopmerking was echt, maar toen ik erachter kwam dat niemand jou eruit zou gaan stemmen dacht ik er maar voor te zorgen dat jullie mij eruit zouden gaan werken. En dat lukte. Yay!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet bijgehouden, maar alle pm's staan nog in de mapjes enzo, dus misschien dat ik het (speciaal voor jou ) wel even vanavond of morgen in elkaar zet.

Wil je ook een stemoverzicht?
Nouja vooral van die speciale rondes als je dat zou willen Dus de eetrondes!

En misschien hoe precies ronde 1 nou in elkaar zat
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 18:24
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Oh ik had trouwens ronde 1 VeGs opgevraagd (ik was je te snel af, nog voor je me behekste hihi ) En toen ze me behekste dacht ik: kut ze heeft me door, ze moet dood anders dan kan ik niemand meer opvragen. Zoveel mazzel dat ze gekoppeld was aan Siorin. Daarna heb ik Batave opgevraagd, dus daarom vond ik hem de hele tijd wel onschuldig. Ik vond het ook maf dat dat niet opviel, want hoezo iemand zomaar vertrouwen en het lijstje van ronde 1 sprak gigantisch tegen hem. ;x En daarna heb ik een ronde gefaald omdat ik het vergeten was voordat ik wegging en ergens anders was. En daarna Toddish. Dus toen Fizzle werd gegeten en Archont werd geschoten, wist ik eigenlijk alle functies omdat die mensen toevallig over waren gebleven. Huhu.
Haha, ja, eerste ronde was ik nog geen heks. Ik heb nog overwogen om Archont te beheksen, juist in de hoop dat ik niet per ongeluk de ziener blokte als die hem opvroeg. Maar we waren te bang dat net dat moment ik of Siorin opgevraagd gingen worden. En ik zat toevallig goed met je. Achteraf niet moeten doen dus.

Maar wist je dan niet dat ik geliefde was?
Eigenlijk horen de geliefden direct gekozen te worden, nog voor de eerste eetronde. En omdat we het nu pas te horen kregen na de eetronde, dacht ik dat je dat later nog alsnog zou horen?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 18:35
Tink*
Tink* is offline
Ja leerling en later na de eetronde kreeg ik ook nog te horen dat je geliefde was, want dat was gelijk nog niet bekend omdat abzg nog moest kiezen. Maar ik wist niet aan wie je gekoppeld zat he, dat was pure mazzel, want niemand wilde die ronde echt op je stemmen, maar wel op Siorin en van haar had ik eigenlijk geen idee over de functie.
Oud 16-01-2010, 19:46
Toddish
Toddish is offline
Gewonnen, whoee. Ik dacht zelf dat tink* verader was maar van femic had ik het wel door. Leuk spelletje wel ingewikkeder dit keer.
Oud 16-01-2010, 20:30
Spelleider
Spelleider is offline
Overzicht weerwolfspel:

Hangronde 1:

Abzg:
Tink*, Fizzle-fluffy, Allure, Mean, Siorin

Fizzle-fluffy:
Abzg (gewijzigd naar Neko*)

Neko*:
Aapje *, Batave, Abzg, Ggcy8, VeGs

Kopmuntkip:
Siorin (gewijzigd naar Abzg)

Batave:
Toddish

Niet gestemd:
kopmuntkip

Gelijkspel tussen Abzg en Neko*, wolven kiezen voor Abzg.
Abzg (dorpeling) wordt opgehangen. Wordt hierdoor Cupido.

Eetronde 1:

Weerwolven: VeGs (mislukt door bescherming Tovenaar)
Tovenaar: VeGs
Heks: niet behekst
Ziener: VeGs (leerling)
Cupido: VeGs en Siorin

Er wordt niemand opgegeten.
Rol Mean (jager) wordt overgenomen door CreativeMusic.
Mean krijgt rode kaart wegens maandban.

Hangronde 2:

Archont:
Aapje*, VeGs, Siorin

Kopmuntkip:
Allure, Tink*, Ggcy8, Batave, Fizzle-fluffy, Toddish

Ggcy8:
Fizzle-fluffy (gewijzigd naar kopmuntkip)

Niet gestemd:
Kopmuntkip, CreativeMusic

Kopmuntkip (Heks) wordt opgehangen, VeGs wordt Leerlingheks.
Kopmuntkip krijgt rode kaart wegens drie keer niet stemmen (twee hangrondes, een eetronde)

Eetronde 2:

Weerwolven: VeGs (mislukt door bescherming Tovenaar)
Tovenaar: VeGs
Leerlingheks: Tink*
Ziener: geblokkeerd door Heks, vroeg Archont op

Er wordt niemand opgegeten.

Hangronde 3:

Ggcy8:
Toddish,

Siorin:
Ggcy8, Allure, Tink*

Archont:
Aapje*, CreativeMusic

VeGs:
Allure (gewijzigd naar Siorin)

Neko*:
Siorin, Batave, VeGs

Gelijkspel tussen Siorin en Neko*, wolven kiezen voor Siorin.
Siorin (geliefde)(Tovenaar) wordt opgehangen.
VeGs (geliefde)(Leerlingheks) sterft aan liefdesverdiet.

Eetronde 3

Weerwolven: Aapje*
Ziener: Batave (wolfsbane)

Aapje* (dorpeling) wordt opgegeten.

Hangronde 4:

CreativeMusic:
Allure

Neko*:
CreativeMusic, Batave, Toddish

Archont:
Tink*, Ggcy8

Niet gestemd:
Fizzle-fluffy (te laat)

Neko* (weerwolf) wordt opgehangen.

Eetronde 4:

Weerwolven: Ggcy8
Ziener: niet opgevraagd

Ggcy8 (dorpeling) wordt opgegeten.

Hangronde 5:

CreativeMusic:
Allure, Toddish, Fizzle-fluffy, Batave, Tink*

Archont:
CreativeMusic

CreativeMusic (jager) wordt opgehangen.

Eetronde 5:

Weerwolven: Fizzle-fluffy
Ziener: Toddish (dorpeling)
Jager: Archont

Fizzle-fluffy (dorpeling) wordt opgegeten. Archont (weerwolf) wordt neergeschoten door de Jager.

Hangronde 6:

Batave:
Allure,

Femic:
Tink*, Toddish, Batave

Femic (weerwolf) wordt opgehangen.
Femic was de laatste wolf; de dorpelingen hebben gewonnen.

Overlevenden:

Allure (Verrader)
Batave (Wolfsbane)
Tink* (Ziener)
Toddish (dorpeling)

Korte statistieken:

6 hangrondes, waarvan 2 gelijkspel
5 eetrondes, waarin 3 spelers zijn opgegeten
11 sterfgevallen, 6 opgehangen, 3 opgegeten, 1 liefdesverdriet, 1 neergeschoten

2 succesvolle beschermingen Tovenaar
1 succesvolle blokkering Heks (ziener)
3 opvragingen Ziener, 1 geblokkeerde opvraging

1 mededorpeling opgehangen
2 medestanders dorpelingen opgehangen (tovenaar, jager)
1 medestander wolven opgehangen (heks)
2 wolven opgehangen
1 geliefde opgehangen, 1 medestander wolven gestorven aan liefdesverdriet
1 wolf neergeschoten door jager

3 dorpelingen opgegeten
0 medestanders dorpelingen opgegeten
0 medestanders wolven door wolven opgegeten

Rode kaart voor kopmuntkip en mean.

Tijdens dit spel zijn 2,5 flessen rode wijn, drie pakjes toastjes met camembert, 2 Kips leverworsten, 1 normale leverworst, 18 koppen koffie, 3 bananen en 2 bevlekte Grob Nröjb boxers verbruikt.
Oud 16-01-2010, 20:44
Verwijderd
:')
Goed bezig Martin
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 20:47
Martiño
Martiño is offline
Reageren

Regels voor berichten