Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en hahaha poeppeloen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat ook nooit begrepen; mijn vader kan echt heel lang blijven zitten, mijn zus neemt gerust haar DS meer naar de wc en is dan ook een half uur weg... ik vind 5 minuten altijd al lang genoeg
![]() Mijn echtgenoot spant de kroon; die neemt altijd koffie en krant mee en klaagt vervolgens dat z'n benen in slaap zijn gevallen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lees overal, dus ook op het toilet.
![]() En die vrouwen tijdens het uitgaan idd, jezus, wat doen die 5 minuten op de wc als ze alleen maar hoeven te plassen? ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben wel een langzitter denk ik. tis vaak een soort van SOG, beetje ronddolen door je huis en dan maar even proberen te kakken omdat je er toch langskomt haha. ik hou de tijd niet bij maar ik kan rustig een kwartiertje voor me uit kijken voordat ik doorheb dat ik a) niet of nauwelijks hoef en dus b) dat ik mn tijd aan het verdoen ben en dat het c) niet relaxt zit.
|
Soms zit ik wel lang op de wc maar soms niet. Ik erger me wel blauw aan ellenlange rijen voor vrouwenwc's terwijl de mannenwc's gewoon leeg zijn, dan ga ik wel daar plassen. Thuis ga je ook op dezelfde wc, en als je ergens anders bent, moet het opeens apart. Stom.
Toen ik nog op de basisschool zat moest ik altijd s'avonds na het eten poepen en daar deed ik lang over, en dan gingen mijn zussen altijd heel hard mopperen dat ik dan niet hoefde te helpen afwassen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De dames toiletten zien er aan het eind van de dag altijd nog redelijk uit. Behalve op festivals ed dan, want dan denken vrouwen namelijk allemaal dat de bril vies is, waardoor ze erboven gaan hangen en de bril juíst vies wordt. Stom vrouwvolk. Ik heb speciaal voor de outdoor gelegenheden een aantal plastuiten gekocht, maar die mag ik van mijn mannelijke aanhang nooit gebruiken, want dat vinden ze smerig. Ik hou dan alleen een stukje karton vast terwijl zij met hun vieze piemels in hun hand staan en daarna hun handen niet wassen, dat is toch veel smeriger.
||
Citaat:
Ik merk het hier in huis ook. De wc boven is altijd best schoon, want daar maken alleen mijn man en ik gebruik van. Ik heb mijn man gezegd dat hij maar gewoon moet gaan zitten bij het plassen of anders zelf de wc's moet schoonmaken, die ging dus meteen voor optie één. Dus die ziet er altijd prima uit. Maar die beneden is wel 's heel vies van bezoek. Dat vind ik echt heel raar.
|
Als ik ziek thuis ben of ruzie heb met mijn ouders wil ik nog wel eens lezen op de WC. Dan zit ik er zo een half uur, maar ik trek gewoon door en blijf niet zitten in mijn stank zoals Pippeloen dat zegt. Ik ruik het na een tijdje niet meer, maar de gezinsleden dan natuurlijk des te erg
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En plastuiten zijn gaaf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In een café ben ik inderdaad altijd zo snel mogelijk. Maar soms ben je ongesteld en dan gaat het gewoon niet sneller
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier heeft ook een keer iemand naast de wc geplast, er lag echt gewoon een duidelijke hoeveelheid plas naast de wc
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mannen kunnen per definitie niet mikken en pies spettert altijd weer op. Echt ik heb altijd met jongens/mannen in huis gewoond en als je de wc schoonmaakt, kom je er pas achter waar ze allemaal pies op kunnen sputteren. Getverdemme. Dat gaat dus ook allemaal tegen hun broeken aan hè.
Echt stelletje kansloze piemeldragende losers, ga toch zitten man ![]() |
![]() |
|
![]() |
kruipen jullie op straat? nee precies; je hebt benen waar je recht overeind mee kunt lopen, dus doe je dat ook. wij kunnen staand pissen, dus doen we dat ook.
![]() maar in de zomer, in de tijd van de korte broeken, is het altijd afzien als je merkt hoeveel er eigenlijk elke keer tegen je benen klettert ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
om eerlijk te zijn ben ik wat staand pissen betreft hypocriet & gemeen.
ik woon op mezelf dus heb ook een plee voor mezelf. thuis ga ik dus altijd zitten zodat ik minder vaak de plee hoef schoon te maken. maar buitenshuis pis ik altijd staand want daar hoef ik niet schoon te maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij een urinoir of onderweg oid kan ik me wel voorstellen dat het makkelijk is, maar als je telkens zo enorm spettert, lijkt zitten me echt handiger. Ik dacht dat staand plassen echt hemels zou zijn, maar nu ik heb geleerd over spetters enzo hoeft het van mij niet meer hoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? LauraJansen | 500 | 01-01-2011 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |