Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2010, 17:45
Verwijderd
De enige keren wanneer ik echt lang zit is als ik probeer crypto's op te lossen. We hebben altijd een cryptoposter hangen, vandaar. Maar wij hebben een wc zonder plateautje dus als je plast zit je niet boven je eigen plas te stomen zegmaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2010, 17:53
Verwijderd

e.d
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 18:59
Martiño
Martiño is offline
grapje hoor. Forumen op het toilet vind ik nu net een beetje te obsessief.
Oud 17-01-2010, 21:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn broer doet daar heel fanatiek aan mee. Ik doe het meestal niet maar als ik aan het leren ben dan ga ik soms wel even 'pauze' nemen door op de wc te zitten en mijn boek mee te nemen. Het leest opzich wel goed omdat er minder afleiding in mijn kamer is. Ik doe het wel alleen in onze ruime, lichte, warme badkamer, niet in het kleine hokje. En de stank ruik je meestal niet zo erg, pas als je naar buiten gaat en weer terugkomt, dan ruik je het.
Oud 17-01-2010, 22:36
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik kan niet plassen als er mensen aan de andere kant van de deur staan, of in het hokje naast me zitten.
Oh dat kan ik ook echt niet. Wel gewoon in een openbare wc met mensen in hokjes naast me plassen, maar als ik meer moet doen kan ik er echt niet tegen als er iemand in de gang staat buiten de wcdeur ofzo. Dan jaag ik altijd eerst iedereen daar weg.
Oud 17-01-2010, 23:17
Allure
Allure is offline
Ik snap het ook nooit, een studiegenoot van mij is altijd een minuut of vijf bezig, ik vraagt me echt af wat ze allemaal aan het doen is.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 23:20
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Mijn moeder weet niet dat ik (weer) rook, dus tijdens het schijten rook ik meestal even snel een sigaret.
Oud 17-01-2010, 23:27
Verwijderd
Ik ben altijd heel snel. Zo snel dat er meer dan eens verbaasd wordt opgekeken, maar ik snap dan weer niet waarom je langer dan strikt noodzakelijk in zo'n hokje zou gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 23:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Qft.
Oud 17-01-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
het geeft de hele ervaring een extra dimensie als je weet dat je met elke keer persen een paar euro verdient
Dat.
En verder kan het gewoon erg ontspannend zijn om zonder tijdsdruk even lekker te schijten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
*quote mij*
Ik vind het vooral ook een TMI-topic, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 00:23
Verwijderd
ach wat geeft dat.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 00:24
Verwijderd
iedereen poept toch.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 00:31
Verwijderd
Poeppeloen ;d;;;d:
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 08:06
Rationeel
Rationeel is offline
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 08:06
Rationeel
Rationeel is offline
wat ík dan weer raar vind is dat er blijkbaar mensen zijn die er per keer een complete wc-rol doorheen jassen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd heel snel. Zo snel dat er meer dan eens verbaasd wordt opgekeken, maar ik snap dan weer niet waarom je langer dan strikt noodzakelijk in zo'n hokje zou gaan zitten.
Dit ja. En ik ben echt benieuwd wat 'normale' vrouwen -die er dus altijd verdacht lang over doen- allemaal uitspoken op de wc

en hahaha poeppeloen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 09:08
Verwijderd
Citaat:
wat ík dan weer raar vind is dat er blijkbaar mensen zijn die er per keer een complete wc-rol doorheen jassen
Nou weet ik niet hoe het met de rest van de wereld zit, maar ik 'verspil' nogal wat wc-papier eerst aan het schoonvegen van de bril en mik dan vaak wat onderin de pot zodat het niet sputtert
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 10:43
shezz
shezz is offline
Citaat:
Ik snap niet hoe mensen de krant kunnen lezen of kunnen puzzelen op de wc.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 10:44
shezz
shezz is offline
Citaat:
dit
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 11:06
Verwijderd
Ik heb dat ook nooit begrepen; mijn vader kan echt heel lang blijven zitten, mijn zus neemt gerust haar DS meer naar de wc en is dan ook een half uur weg... ik vind 5 minuten altijd al lang genoeg
Mijn echtgenoot spant de kroon; die neemt altijd koffie en krant mee en klaagt vervolgens dat z'n benen in slaap zijn gevallen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 11:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind 't altijd nogal viezig als mensen (te) lang op de wc blijven, ook als dat is om de krant te lezen, puzzels te maken, etc.
Oud 18-01-2010, 11:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dan ga je morgen mijn vader heel vies vinden
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 11:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dan ga je morgen mijn vader heel vies vinden
Oud 18-01-2010, 14:18
Verwijderd
Ik zit nooit lang op de wc want ik poep nooit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 15:37
Verwijderd
Ik sms graag en doe bubbelspelletjes enzo. En verder lees ik Fokke&Sukkes, probeer mijn verstopping wat te verlichten enzo
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 15:44
Henck
Henck is offline
Citaat:
Ik vind 't altijd nogal viezig als mensen (te) lang op de wc blijven, ook als dat is om de krant te lezen, puzzels te maken, etc.
qft jwz
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 15:47
Volk
Volk is offline
Ik staar voor me uit en neem soms ook gewoon de laptop/ds mee. Vanuit de wc kan ik nog meespelen met de mensen in de woonkamer. Ik vind het ook heel fijn om lekker rustig in m'n eentje te denken op de wc.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 17:26
Verwijderd
Ik lees overal, dus ook op het toilet. Maar ik blijf niet langer zitten om te lezen, als je klaar bent, ben je klaar.

En die vrouwen tijdens het uitgaan idd, jezus, wat doen die 5 minuten op de wc als ze alleen maar hoeven te plassen? (En je maakt me niet wijs dat ze allemaal moeten poepen nee )
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 17:38
BendeBen
BendeBen is offline
ik ben wel een langzitter denk ik. tis vaak een soort van SOG, beetje ronddolen door je huis en dan maar even proberen te kakken omdat je er toch langskomt haha. ik hou de tijd niet bij maar ik kan rustig een kwartiertje voor me uit kijken voordat ik doorheb dat ik a) niet of nauwelijks hoef en dus b) dat ik mn tijd aan het verdoen ben en dat het c) niet relaxt zit.
Oud 29-01-2010, 18:46
drukknoopje
drukknoopje is offline
Soms zit ik wel lang op de wc maar soms niet. Ik erger me wel blauw aan ellenlange rijen voor vrouwenwc's terwijl de mannenwc's gewoon leeg zijn, dan ga ik wel daar plassen. Thuis ga je ook op dezelfde wc, en als je ergens anders bent, moet het opeens apart. Stom.
Toen ik nog op de basisschool zat moest ik altijd s'avonds na het eten poepen en daar deed ik lang over, en dan gingen mijn zussen altijd heel hard mopperen dat ik dan niet hoefde te helpen afwassen.
Oud 29-01-2010, 18:54
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik aan de loop ben, dan download ik gewoon allemaal probeerspelen van Zylom en breng ik een halve middag op de wc door. Wel de wc in de badkamer, want daar is verwarming .
Oud 29-01-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Thuis ga je ook op dezelfde wc, en als je ergens anders bent, moet .
In Zweden hebben ze op veel plekken unisex wc's! Zouden zie hier ook moeten invoeren.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 20:37
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik lees overal, dus ook op het toilet. Maar ik blijf niet langer zitten om te lezen, als je klaar bent, ben je klaar.

En die vrouwen tijdens het uitgaan idd, jezus, wat doen die 5 minuten op de wc als ze alleen maar hoeven te plassen? (En je maakt me niet wijs dat ze allemaal moeten poepen nee )
Bij uitgaan of als ik gedronken heb vind ik 't wel fijn om op de wc even wat rust aan m'n hoofd te hebben
Oud 29-01-2010, 20:49
freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik lees de quest en daar doe ik door de korte duur precies een maand over tot de nieuwe er is dus
Zit je dan een maand op de wc.
Elke keer een quest erbij.
Voor een kwartier.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 01:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Soms zit ik wel lang op de wc maar soms niet. Ik erger me wel blauw aan ellenlange rijen voor vrouwenwc's terwijl de mannenwc's gewoon leeg zijn, dan ga ik wel daar plassen. Thuis ga je ook op dezelfde wc, en als je ergens anders bent, moet het opeens apart. Stom.
Nu ik in een café zelf de WC's moet schoonmaken weet ik waarom dat is. Jezus, wat zijn mannen goor. Srsly. Ze pissen de hele bril onder, spetters op de grond, strontresten aan de pot. *barf*
De dames toiletten zien er aan het eind van de dag altijd nog redelijk uit.

Behalve op festivals ed dan, want dan denken vrouwen namelijk allemaal dat de bril vies is, waardoor ze erboven gaan hangen en de bril juíst vies wordt. Stom vrouwvolk.

Ik heb speciaal voor de outdoor gelegenheden een aantal plastuiten gekocht, maar die mag ik van mijn mannelijke aanhang nooit gebruiken, want dat vinden ze smerig.
Ik hou dan alleen een stukje karton vast terwijl zij met hun vieze piemels in hun hand staan en daarna hun handen niet wassen, dat is toch veel smeriger.
Oud 30-01-2010, 01:55
flyaway
flyaway is offline
Ik vind dit topic heel grappig
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 07:22
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Nu ik in een café zelf de WC's moet schoonmaken weet ik waarom dat is. Jezus, wat zijn mannen goor. Srsly. Ze pissen de hele bril onder, spetters op de grond, strontresten aan de pot. *barf*.
Dat is waar, maar dat vind ik ook raar. Dat doen mannen thuis toch ook niet? (Tenminste, dat hoeft die van mij niet te proberen.) Dan kunnen ze zich ergens anders toch ook gedragen?
Ik merk het hier in huis ook. De wc boven is altijd best schoon, want daar maken alleen mijn man en ik gebruik van. Ik heb mijn man gezegd dat hij maar gewoon moet gaan zitten bij het plassen of anders zelf de wc's moet schoonmaken, die ging dus meteen voor optie één. Dus die ziet er altijd prima uit. Maar die beneden is wel 's heel vies van bezoek. Dat vind ik echt heel raar.
Oud 30-01-2010, 10:50
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Als ik ziek thuis ben of ruzie heb met mijn ouders wil ik nog wel eens lezen op de WC. Dan zit ik er zo een half uur, maar ik trek gewoon door en blijf niet zitten in mijn stank zoals Pippeloen dat zegt. Ik ruik het na een tijdje niet meer, maar de gezinsleden dan natuurlijk des te erg
Oud 30-01-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Nu ik in een café zelf de WC's moet schoonmaken weet ik waarom dat is. Jezus, wat zijn mannen goor. Srsly. Ze pissen de hele bril onder, spetters op de grond, strontresten aan de pot. *barf*
De dames toiletten zien er aan het eind van de dag altijd nog redelijk uit.

Behalve op festivals ed dan, want dan denken vrouwen namelijk allemaal dat de bril vies is, waardoor ze erboven gaan hangen en de bril juíst vies wordt. Stom vrouwvolk.

Ik heb speciaal voor de outdoor gelegenheden een aantal plastuiten gekocht, maar die mag ik van mijn mannelijke aanhang nooit gebruiken, want dat vinden ze smerig.
Ik hou dan alleen een stukje karton vast terwijl zij met hun vieze piemels in hun hand staan en daarna hun handen niet wassen, dat is toch veel smeriger.
Ja, dat boven de wc hangen vind ik ook zo stom, als gewoon niemand dat deed, dan was er niets aan de hand

En plastuiten zijn gaaf
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 10:57
Verwijderd
Bij Theodoors moeder maak ik altijd de sudoku op de wc. Omdat ik die daar dan zie liggen, en dan begin ik eraan, en dan moet-ie af. Ik trek wel door en doe m'n broek aan als ik klaar ben met wc-bezigheden en dan ga ik op de deksel zitten om de sudoku af te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 10:59
Verwijderd
In een café ben ik inderdaad altijd zo snel mogelijk. Maar soms ben je ongesteld en dan gaat het gewoon niet sneller . En ik ga ook wel eens naar de mannenwc in openbare dingen, maar dat hangt er een beetje van af hoe schoon het daar is. Als Theodoor vrienden op bezoek heeft gehad is onze wc trouwens ook altijd heel smerig de dag daarna maar ik denk dat dat komt doordat sommigen dronken worden en dan niet meer kunnen mikken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 11:33
Verwijderd
Hier heeft ook een keer iemand naast de wc geplast, er lag echt gewoon een duidelijke hoeveelheid plas naast de wc En aangezien ik net na die gene naar de wc ging, wist ik precies van wie het was... Dus die heb ik ook gezegd dat hij in het vervolg maar moest gaan zitten wanneer hij niet fatsoenlijk kon richten en toen werd z'n vriendin heel boos op 'm
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 12:40
Verwijderd
Mannen kunnen per definitie niet mikken en pies spettert altijd weer op. Echt ik heb altijd met jongens/mannen in huis gewoond en als je de wc schoonmaakt, kom je er pas achter waar ze allemaal pies op kunnen sputteren. Getverdemme. Dat gaat dus ook allemaal tegen hun broeken aan hè.

Echt stelletje kansloze piemeldragende losers, ga toch zitten man
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 13:14
Rationeel
Rationeel is offline
kruipen jullie op straat? nee precies; je hebt benen waar je recht overeind mee kunt lopen, dus doe je dat ook. wij kunnen staand pissen, dus doen we dat ook.

maar in de zomer, in de tijd van de korte broeken, is het altijd afzien als je merkt hoeveel er eigenlijk elke keer tegen je benen klettert
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
kruipen jullie op straat? nee precies; je hebt benen waar je recht overeind mee kunt lopen, dus doe je dat ook. wij kunnen staand pissen, dus doen we dat ook.

maar in de zomer, in de tijd van de korte broeken, is het altijd afzien als je merkt hoeveel er eigenlijk elke keer tegen je benen klettert
Dus blijkt maar weer eens dat je niet staand kan plassen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 14:03
Verwijderd
Ik kan ook best staand plassen, maar pis op m'n benen vind ík niet zo plezierig. In tegenstelling tot De Man
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 17:36
BendeBen
BendeBen is offline
om eerlijk te zijn ben ik wat staand pissen betreft hypocriet & gemeen.

ik woon op mezelf dus heb ook een plee voor mezelf. thuis ga ik dus altijd zitten zodat ik minder vaak de plee hoef schoon te maken. maar buitenshuis pis ik altijd staand want daar hoef ik niet schoon te maken
Oud 30-01-2010, 19:57
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik begrijp sowieso niet waarom er mensen zijn weigeren te gaan zitten in hun eigen badkamer. Dan kun je gewoon net goed meteen in je broek pissen.
Oud 30-01-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp sowieso niet waarom er mensen zijn weigeren te gaan zitten in hun eigen badkamer. Dan kun je gewoon net goed meteen in je broek pissen.
Maar bij een ander is het minder raar om in je broek te pissen?

Bij een urinoir of onderweg oid kan ik me wel voorstellen dat het makkelijk is, maar als je telkens zo enorm spettert, lijkt zitten me echt handiger.
Ik dacht dat staand plassen echt hemels zou zijn, maar nu ik heb geleerd over spetters enzo hoeft het van mij niet meer hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten