Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hallo jongens en meisjes van dit mooie gele forum. Ik heb net gewerkt, de laatste 3 dagen in hetzelfde huis. Ik heb nog nooit een huis meegemaakt waar mensen zo weinig zorg nodig hebben. Dat is aan de ene kant wel chill maar aan de andere kant ook veel verveling omdat er niet zoveel te doen is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik meot het vandaag voor 5 uur af hebben anders heb ik écht een probleem ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het raar dat je in GTA4 wel mensen kunt/moet slaan, schoppen, overrijden, neersteken, doodschieten, doodmaken met een hele serie andere wapens, dat je er naar de stripclub kunt en naar de hoeren, dat je een vriendin kunt nemen - of meerdere - waar je ook seks mee kan hebben, dat er sowieso heel veel grafisch en expliciet materiaal is, maar dat je er als semi-lid van een criminele organisatie geen vrouwen kunt aanranden. Het is heel onrealistisch.
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
Verwijderd
|
Ik vond geschiedenis overigens voornamelijk leuk door de gave docent. Doordat hij heel gepassioneerd was over z'n vak, maar ook omdat het gewoon een grappige man was. Met leuke lessen, en leuk voorbeeldmateriaal. Amusante propagandaposters en leuke bronnen enzo. Hij had soms ook een bepaalde manier van vertellen over belangrijke nare dingen, je kon in z'n stem heel erg horen dat hij dan hoopte ons te laten leren van vroegere fouten zodat de nieuwe generaties die niet meer zouden begaan. Dat kan ik altijd wel waarderen, docenten met een dergelijk moreel plichtgevoel jegens de maatschappij.
Eén keer moesten we bij een proefwerk over WOII bij één vraag in 33 woorden iets uitleggen over Hitler. En de volgende vraag was een bonusvraag, waarbij je moest zeggen waarom het antwoord in 33 woorden moest. (Omdat Hitler in 1933 aan de macht is gekomen.) ![]() En geschiedenis is sowieso wel interessant, natuurlijk, maar als de docent een lamlul was geweest dan had ik er niet zoveel van opgestoken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is, zeker voor een docent geschiedenis, 'gepassioneerd zijn over je vak' wel de sleutel. Bij vakken als wiskunde kan het dan weer soms een beetje eng zijn.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een gepassioneerde wiskunde leraar en hij legde altijd op een heel kinderachtige manier uit, dat vond ik fijn maar toch stond ik bijna altijd onvoldoende.
Onze leraar geschiedenis leek precies op een walrus en had een zwaar limburgs accent maar was wel een schat en vertelde heel leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk is een goede geschiedenisdocent ook gewoon een heel goede acteur ![]() (en dat inlevingsvermogen is iets dat bij wiskundedocenten nogal eens ontbreekt ![]() Zo. Bron; Minke. |
![]() |
|
|