Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je haalt er maar uit wat erin zit hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Was dit eigenlijk al gepost?
![]() Absinthe 76 fizzle-fluffy 46 Arachnia 40 Uice 35 ecnelis 31 Paranoide 29 Batave 27 Kazet Nagorra 27 JasperJD 27 Rivka* 26 Archont 18 Barabas 14 Swlabr 12 Lucky Luciano 11 *Miekje* 10 Rationeel 10 Philosophy 9 Yukari-sensei 8 Jaeger 8 Rode Panda 7 Martiño 7 Pippeloen 7 N00dles 6 Katje 4 Commendatore 3 White Trash 3 |
![]() |
||
Citaat:
Oh en het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oom die de familie uitmoordt (of in elk geval; probeert) om aan de macht te komen. Hij verzamelt compagnons om zich heen die de vuile klusjes voor hem opknappen, maar die keren zich uiteindelijk ook tegen hem als hij blijkt niets voor ze over te hebben. En hij wordt verslagen door een onverwachte gast. En het zou me niets verbazen als hij af en toe Sarabi (Lady Anne) neukt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is gewoon een politieke moord, machtsovername en een dictatuur. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Vorig topic was leuk, jammer dat ik er niet was.
@ Minke, Absinthe: ik dacht wel dat je Just like the movies leuk zou vinden! ![]() @ Uice, hahaha, ja, ik vond dat ook altijd raar aan de Lion King. Alsof die leeuwen zelf invloed hebben op de droogte en het voedsel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() aan de andere kant van het hek toch? |
![]() |
|
|