Advertentie | |
|
![]() |
|
NAAAH ik ahd een vet mooi lang antwoord getypt en toen poef weg
![]() Nog een keer ![]() Ik ben verslaafd aan forumen. En aan eten. Ik kan niet zonder eten. Als ik opsta, moet ik eten om mijn dag te beginnen. In de pauzes, wanneer anderen gaan roken of koffiedrinken, ga ik eten. Veel mensen halen hun energie gewoon uit energy drink, koffie of suikertabletjes. Ik moet een boterham eten om me fit te voelen. Als ik een tijdje niks eet, voel ik me helemaal ziek. Ik denk dat ze stiekem nicotine in al het eten stoppen om me verslaafd te maken ![]() (huhu grapje he huhu) Eh, nerdacteur. Stephen Fry telt zeker niet? ooh ik weet het al! Inspector Frost, of nouja, de man die hem speelt! Al is die vooral oud en niet zo nerd. Is uiterlijk een bepalende factor in hoe snel je iemand lief/aardig/gaaf vindt? |
![]() |
||
Citaat:
Heb je een huisdier zo ja wat voor en hoe heet ie?
|
Ik heb een konijn van een jaar of 8, hij heet Poeky en het is een dwerghollander. Ik heb geen foto's van hem op de computer.
EDIT: Ik heb toevallig vandaag een doosje met kaasvlinders, dat half gevuld is met chocoladerozijnen van de Super. En ik heb een doosje met Droste chocoladepastilles, half melk, half puur. Kun je het verschil horen tussen een Schots, Iers of Engels accent en zo ja, hoe komt dat?
|
Verwijderd
|
Met mijn familie van vaderskant naar een chinees-indisch restaurant ter ere van mijn oma's 85e verjaardag.
Edit: oei, dat is een moeilijke. Ehhh. Sorry, ik weet echt niemand die ik nou echt heel graag ontmoeten wil ![]() Hou jij van nieuwe kantoorartikelen? (schriften, pennen, etc) |
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik terug kijken naar de maaaaaanden vrije tijd:
tekenen, fantaseren, niksen, schaken en dingen met water edit: mijn kamer slaapkamer: rustig, ruim, mja heel rustig kamer: beetje apart, paarse/ beetje halfrode muren en aparte spulletjes, interresante kamer werkkamer: chaos deluxe <3 jij zwemmen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rode Panda: Kapitein
Quis: Adviseur / chefkok **** Fizzle: touwvrouw / navigator Tink*: Jolige vrouw White Trash: Taaldeskundige Rivka*: scheepsjournaal bijhoudster Ecnelis: schipsneuroot / rumcollector Commendantore: kosmonaut Dark Phoenix: Phoenix voor aanvallen en licht in het donker Flyaway: uitkijkpost Martino: Eerste stuurman aka "Number One" Rationeel: boegbeeld/onderhoud Sarah: dokterinie Batave: Magazijnsleutelhouder JasperJD: voormalig gangster Uiconoide: Hoofden van Verkrachtingszaken Pippeloen: zeemeermin / visser Kazet Nagora: Centaur (Een hele zeldzame slimme centaur) Trimm Trabb: dekschrobber wie is Shamandalie shaman ![]() dalie ![]() combo ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag! #515 Verwijderd | 500 | 18-06-2012 20:05 | |
De Kantine |
Wat als je God één vraag zou mogen stellen? Eye of Sauron | 150 | 03-07-2008 14:34 | |
Vrije tijd |
stel je vraag over golf niek999 | 1 | 19-08-2007 12:05 | |
Films, TV & Radio |
Exclusief stel jou vraag aan Michael Muhney (Sheriff Don Lamb in Veronica-Mars veronica-mars.n | 3 | 28-06-2007 08:54 | |
De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 15:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lege vraag Artemis | 19 | 02-12-2002 14:02 |