Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2010, 08:49
Verwijderd
Ik ga Abzg stemmen. Ik geloof niks van de gespeelde onnozelheid en dit soort "suggestieve" posts vind ik helemaal verdacht.

Citaat:
Hmm, ik denk het niet Wat ging vandaag weer snel voorbij. Maar waarschijnlijk heb ik nog geen 10 min meer te leven. Ik wens de dorpelingen veel plezier
Advertentie
Oud 08-02-2010, 09:30
Verwijderd
Ik moet zo naar stage. Maar mijn stem gaat naar Uice of JasperJD.
Oud 08-02-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat de wolven niet zo dom zijn om twee keer dezelfde persoon achter elkaar proberen op te eten. De wolfsbane is zo goed als zeker de bescherming kwijt. Niettemin jammer een mooie uitslag.
Nou ja. Zulke domme wolven bestaan wel. Dus als dat nu het geval is even een berichtje aan de wolven: DOMME ACHTERLIJKE IDIOTEN.
Maar het kan ook goed eerst Abzg zijn geweest. En nu iemand anders, dan denk ik mij of Archont aangezien Absinthe dat zo graga wilde. Dan is ene van de twee beschermd en een bane. Ik ben niet de bane iig, dus die valt af bij mij.

Ik stem Severus.
Oud 08-02-2010, 11:10
Toddish
Toddish is offline
Ik ga uice stemmen of jasperJD
Oud 08-02-2010, 11:26
Verwijderd
Ik reageer later op de dag nog in dit WWspel. Weer weinig tijd maar ik kan vast en zeker een uurtje vrijmaken hiervoor

Ik zie weer een hoop opvallende posts.
Oud 08-02-2010, 11:34
Severus
Severus is offline
Zoals ik al eerder had gezegd, stem ik deze ronde op JasperJD. Zie hier voor mijn redenen.

Daarmee komt de stemlijst er voorlopig zo uit te zien:

Severus
Mr Soija

Sann
kleinmeisje *

JasperJD
Sann *
Severus
Uice *
Barabas

Abzg
Katje

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin

Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: niemand
Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier!
Uitslag derde eetronde: niemand

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 18:07. Reden: Stemmen toegevoegd van: VeGs & Uice & Barabas & Archont & Siorin.
Oud 08-02-2010, 13:26
VeGs
VeGs is offline
Ik twijfel tussen Katje, Uice en Sann.

Sann: schaapt, en stemt nu weer op iemand zonder enige onderbouwing.
Uice: omdat ik denk dat Absinthe minimaal één wolf verdacht heeft gemaakt.
Katje: omdat ze Abzg stemt, en ik niet denk dat zij wolf is.

Absinthe heeft Uice, Biertank en Abzg verdacht gemaakt, maar op Abzg probeerde ze het echt aan te sturen. Uice noemde ze in eerste instantie vooral als optie, en ging ze pas op in toen veel mensen tegen haar stemden.
Op Abzg gingen mensen met haar mee, en dat zou als verrader te gevaarlijk zijn als ze wolf was. Abzg is in mijn ogen dus zeker geen wolf, en daarom vind ik Katje heel verdacht dat ze het feit dat Absinthe verrader was niet mee neemt.

Aangezien meer mensen voor Uice gaan waarschijnlijk, stem ik bij deze op hem.

Wat Sann betreft valt deze quote me nog op:
Citaat:
Ik denk niet dat Uice wolf is. Ik denk dat een wolf slechte spelers er graag in wil houden, slechte spelers zullen wolven immers minder snel door hebben.
Uice valt (voorlopig) om die reden voor mij af als wolf.
Uiteindelijk moet toch echt iedereen dood. En slechte spelers worden vaak makkelijker gehangen. Goede spelers worden eerder gegeten.
Ik vind dit een heel vreemde redenatie; vooral omdat hij indirect voor alle schapen op gaat.

Laatste toevoeging: ik begin Severus nu ook wat apart te vinden. Ik vind het op zijn zachtst gezegd typisch dat mensen stemmen zoals ze voor de laatste uitslag gezegd hebben, zonder mee te nemen dat Absinthe verrader is. Daar is vaak veel info uit te halen. Dat Severus daar geen rekening mee houd, valt me tegen.
Al lijkt het me sterk dat zowel Severus als Sann wolven zijn, aangezien ze bij dezelfde persoon staan.

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 13:34.
Oud 08-02-2010, 14:53
Uice
Uice is offline
Ik heb voor deze ronde geen idee. Misschien dat ik uit zelfbescherming meega op JasperJD, maar er zijn nog steeds niet echt mensen die ik verdenk.
Oud 08-02-2010, 14:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uiteindelijk moet toch echt iedereen dood. En slechte spelers worden vaak makkelijker gehangen.
Nee, trouwens.
Oud 08-02-2010, 15:02
Verwijderd
Ik vind een aantal spelers opvallend en later zal ik mij hiervoor verder uitweiden.

Bovenaan:
Uice / JasperJD
Biertank52
Severus

Mijn voorlopige stem gaat naar Uice. Nogmaals ik heb het nu druk dus ik kan pas vanavond hier verder op doorgaan.
Oud 08-02-2010, 15:20
Geel
Geel is offline
Geweldig verhaal!
Oud 08-02-2010, 15:45
Verwijderd
Uice vind ik niet verdacht, ik ga mee op JasperJD, omdat ik het onnodig vind een goede speler op te hangen.
Oud 08-02-2010, 15:46
Verwijderd
Ik ben het met VeGs eens (Nee, Archont, we zijn geen geliefden ), want in deze post van Absinthe:
Citaat:
Ergens zie ik wel wat in de theorie van Tink over Juice. Para kan een bedreiging voor hem zijn, en daarnaast is het al vaker voorgekomen dat een wolf zijn metgezel (die uit het echte leven dus ) opat. Maar aan de andere kant... vind ik Abzg stukken verdachter dan Uice. Ze leest posts amper, gaat in op dingen waar ze de context dus totaal niet van weet en reageert vervolgens niet op opmerkingen daarover. (mensen die haar wijzen op het feit dat ze niet goed leest) En nu vind ik haar wel lekker makkelijk achter Tink aanlopen om op Uice te gaan stemmen, die misschien dus wel helemaal geen slechterik is. En daarnaast - stomme en flauwe theorie, maar toch - was Abzg in het vorige spel de dorpeling die riep dat ze het jammer vond dat ze nu alweer dorpeling was. Toen vloog ze er om die opmerking ook nog eens meteen de eerste ronde uit. Wie weet hebben de spelleiders haar deze keer getroost met een functie, en de kans is heel aanwezig dat dat een slechte functie is.

Abzg hou ik in mijn hoofd voor de volgende ronde, maar mijn stem op Freezer is al doorgegeven.
Maakt ze ook Uice subtiel verdacht, maar gaat dan verder met haar verdenkingen op Abzg. Dan zou één van de twee dus wolf moeten zijn, maar daar zit mijn probleem. Ik vind Abzg helemaal niet verdacht. Ze maakt domme opmerkingen en doet heel onschuldig, maar op één of andere manier vind ik haar echt oprecht overkomen. Maar dan is er Uice en die vind ik eigenlijk ook niet verdacht.

Ik loop sowieso een beetje vast. Ik vond Severus' reactie op Mr Soija in het vorige topic (waar Soija de quotes rood had gemaakt enzo) ook heel vreemd. Het was vooral veel tekst, maar er zat weinig inhoud in.

Ook zijn er mensen waar ik gewoon niet echt een hoogte van krijg, of die mij totaal niet opvallen, zoals kleinmeisje en sann. Niet opvallen is natuurlijk een goede 'tactiek' voor wolven, dus misschien moet ik daar ook een beetje op letten. Hoewel het opeten van Paranoïde in de eerste eetronde wel wijst op minstens één ervaren wolf.

Ik begin daarom dus ook erg te twijfelen nu, aan Uice. Dat hij Paranoïde zou opeten kan heel dom of heel slim zijn. Maar dat Absinthe hem heeft genoemd maakt hem wel iets verdachter.

Dus, Severus of Uice, maar ik vind het niet echt.. gefundeerd.
Oud 08-02-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind een aantal spelers opvallend en later zal ik mij hiervoor verder uitweiden.

Bovenaan:
Uice / JasperJD
Biertank52
Severus

Mijn voorlopige stem gaat naar Uice. Nogmaals ik heb het nu druk dus ik kan pas vanavond hier verder op doorgaan.
Oke.

Uice is genoemd door Absinthe, ik vind hem het hele spel al opvallen verdacht spelen met wolfneigingen. Dit heb ik eerder uitgelegd in het vorige topic met eindeloze quotes van hem en mijn reactie hierop. Om mij post niet te lang te maken moet je dit nog maar is opzoeken.

JasperJD post raar, onsamenhangend en geeft de verkeerde argumenten en statistieken. Hij heeft al meer onder het ''verkeerde'' rijtje gestaan en ook in het vorige topich eb ik dit uitgelegd met quotes en mijn reactie hierop. Ook dit mag je zelf even nazoeken

Biertank 52. Post weer op zijn wolventactiek. Hij staat wel genoemd door Absinthe. Ik krijg geen hoogte van hem maar hij is midner verdacht dan Uice. Daar krijg ik meer hoogte van. Wel is hetgeen natuurlijk dat Biertank nog steeds verdacht blijft maar niet inhoudelijk post.

Severus post voor mijn gevoel raar en heeft vreemde redeneringen waar ze mensen een bepaalde hoek wil opsturen. Ik vind het niet bij Severus posten.

edit: Mijn fout tot Siorin, verkeerd van mij gelezen. Siorin blijf ik wel in de gaten houden

Dus:
Uice, mijn hoofdverdachte/gefundeerd
JasperJD, verdachte/redelijk gefundeerd
Biertank, verdachte/en weinig eigen mening
Severus, hou ik in de gaten.
Siorin, valt mij op.

Ik moet wel zeggen dat het misschien een beetje korte post is maar ik heb in het vorige topic al veel gepost én ik heb nu gewoon even minder tijd hiervoor. Dit zal woensdag nog erger worden (hele dag en avond vergaderingen).

Ohja voor de stemlijstjes: Ik stem op Uice.

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 16:23.
Oud 08-02-2010, 16:15
Verwijderd
Severus
Mr Soija

Sann
kleinmeisje

JasperJD
Sann *
Severus
Uice
Barabas

Uice
VeGs
Archont
Uice

Verdeelheid is geen probleem, kunnen we veel info uit halen. Ik zou wel willen vragen aan de overige stemmers als je twijfelt misschien uit de bovenstaande een keuze te maken zodat het niet té verdeeld wordt en we er nog info uit kunnen halen. Nu 4 Jasper en 2 Uice. Misschien dat we een soort van gelijk aantal eronder kunnen krijgen? Of met een andere speler is ook goed.

PS: * betekent nog niet definitief maar een ''ik denk dat ik ga stemmen op..*

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 16:43.
Oud 08-02-2010, 16:18
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
laat mijn stem zo, ga met vrienden eten!
Oud 08-02-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Absinthe heeft Uice, Biertank en Abzg verdacht gemaakt, maar op Abzg probeerde ze het echt aan te sturen. Uice noemde ze in eerste instantie vooral als optie, en ging ze pas op in toen veel mensen tegen haar stemden.
Op Abzg gingen mensen met haar mee, en dat zou als verrader te gevaarlijk zijn als ze wolf was. Abzg is in mijn ogen dus zeker geen wolf, en daarom vind ik Katje heel verdacht dat ze het feit dat Absinthe verrader was niet mee neemt.
Ok, dat is een goed punt en daar heb ik in eerste instantie niet veel aandacht aan besteed. Toch pleit dat Abzg niet vrij imo, het zou niet de eerste keer zijn dat een onervaren wolf wordt opgeofferd for the greater good.

Over Uice heb ik mijn twijfels. Die post van Absinthe die hierboven gequote werd, noemt hem inderdaad vluchtig als verdachte maar dan wordt snel de aandacht gericht op Abzg. Dat is wel iets typisch verraderigs. Dat zou wel betekenen dat Abzg géén wolf is, want ze zou niet alle wolven verdacht noemen, maar waarschijnlijk eén of twee. Verder geloof ik niet dat hij Para zou opeten omdat het lastig is om met twee personen vaak op dezelfde pc te spelen, maar dat neemt niet weg dat ook hij waarschijnlijk wel aan zag komen dat ze geliefde was geworden en haar dáárom heeft opgesmikkeld.

Wie ik ook raar vind posten is Barabas. Korte, weinig inhoudelijke posts, waaruit je zou kunnen opmaken dat hij niet TE stil wil zijn, maar ook niet te aanwezig (aangezien actieve spelers nou eenmaal het vaakst worden verdacht).

Eigenlijk wil ik nu mijn stem gaan wijzigen, omdat VeGs gewoon gelijk had, en dan stem ik liever op Uice dan op Jasper. Maar dat is misschien niet zo handig met het oog op gelijkspel. DUs ik ga er nog even over nadenken.
Oud 08-02-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me logisch dat de wolven dezelfde persoon hebben geprobeerd te eten, om te zien of ze de vorige keer misschien de bane hadden. De tovenaar is wel goed bezig. Vraag me af of het dan toch Abzg was..

Ik loop nu alleen een beetje vast, wat betreft verdachten. Voor mij staan op dit moment Soija, VeGs en Archont buiten verdenking, maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wie ik dan zou moeten verdenken.. Eerst maar eens even alle posts nalopen om te zien of ik iets verdachts over het hoofd heb gezien.
Excuses Siorin, ik had dit verkeerd en te snel (op stage ) gelezen en dacht dat jij hierbij bedoelde dat 1 van die 3 tovenaar moest zijn.

Mijn fout ik zal het weghalen.
Oud 08-02-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ok, dat is een goed punt en daar heb ik in eerste instantie niet veel aandacht aan besteed. Toch pleit dat Abzg niet vrij imo, het zou niet de eerste keer zijn dat een onervaren wolf wordt opgeofferd for the greater good.

Over Uice heb ik mijn twijfels. Die post van Absinthe die hierboven gequote werd, noemt hem inderdaad vluchtig als verdachte maar dan wordt snel de aandacht gericht op Abzg. Dat is wel iets typisch verraderigs. Dat zou wel betekenen dat Abzg géén wolf is, want ze zou niet alle wolven verdacht noemen, maar waarschijnlijk eén of twee. Verder geloof ik niet dat hij Para zou opeten omdat het lastig is om met twee personen vaak op dezelfde pc te spelen, maar dat neemt niet weg dat ook hij waarschijnlijk wel aan zag komen dat ze geliefde was geworden en haar dáárom heeft opgesmikkeld.

Wie ik ook raar vind posten is Barabas. Korte, weinig inhoudelijke posts, waaruit je zou kunnen opmaken dat hij niet TE stil wil zijn, maar ook niet te aanwezig (aangezien actieve spelers nou eenmaal het vaakst worden verdacht).

Eigenlijk wil ik nu mijn stem gaan wijzigen, omdat VeGs gewoon gelijk had, en dan stem ik liever op Uice dan op Jasper. Maar dat is misschien niet zo handig met het oog op gelijkspel. DUs ik ga er nog even over nadenken.
Ik kwam hier als eerste mee, met een grondige uitleg Dat ik dit de vorige spelen ook deed .
Maar genoeg over mijn eergevoel

Gelijksspelen zijn niet per definitie slecht. Het is voor wolven heel moeilijk om te moeten kiezen uit 2 of 3 verdachten.

Voorbeeldje: we hebben ijverige wolven en die gingen al onder 2 mensen staan. Misschien hebben ze zich wel verdeeld, vorige keer hadden wij dit ook en toen moest Femic opeens iemand anders stemmen anders kwam er een verkeerde uitslag. Dus we kunnen dan zien wie zich in bepaalde bochen moeten wringen óf welke spelers er altijd op ht laatste moment bij zijn om hun stem door te geven in dit topic. Snapt u?

Dus je stem wijzigen in bv Uice vind ik bevordelijk voor het spel.

Voor mijn eergevoel is dit gepost door mij in het vorige topic:

Citaat:
Als Absinthe eruit gaat en ze is wolf of verrader. Dan betekent dat dat of Biertank of Uice dus ook een slechte functie heeft. Ik doe dat ook altijd wanneer ik merk als ik als slechte eruit ga 2 mensen nogmaals extra verdenken en daar minimaal 1 wolf bij laten zitten. Dan worden ze niet zo verdacht.

Dus Absinthe eruit en kijken of ze wolf of verrader is, lijkt mij grote kans.
In de vorige post legde ik ook uit:

Ze stuurt aan op Abzg
Ze geeft Uice als redelijk optie maar komt er later weer op terug
Want
Biertank vindt ze ''raar' spelen.

Uice komt voor mij dan duidelijker naar voren als een verraderactie.

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 16:35.
Oud 08-02-2010, 16:29
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dit gaat op voor een heleboel spelers. Als we kijken naar Allure, die heeft het hele spel nog maar 12 posts gemaakt. Ik zou die eerder als stille wolf verdenken dan Barabas.
Oud 08-02-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Dit gaat op voor een heleboel spelers. Als we kijken naar Allure, die heeft het hele spel nog maar 12 posts gemaakt. Ik zou die eerder als stille wolf verdenken dan Barabas.
Maar Allure is altijd erg stil, dus daarom springt Barabas meer in het oog.
Oud 08-02-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Maar Allure is altijd erg stil, dus daarom springt Barabas meer in het oog.
Klopt, enkel Barabas post nu eenmaal zo. Ik vind het voor mijn gevoel niet verdachter overkomen dan normaal. Severus daarentegen met haar posts wel.
Oud 08-02-2010, 16:34
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Uice
Ik heb voor deze ronde geen idee. Misschien dat ik uit zelfbescherming meega op JasperJD, maar er zijn nog steeds niet echt mensen die ik verdenk.
Ik snap echt niet hoe je op dit punt in het spel nog niemand verdacht kunt vinden. Dat er niemand honderd procent uit springt: oké. Maar helemaal niemand ook maar enigzins verdacht vinden?

Citaat:
Nee, trouwens.
Ooh jawel. Dit spel, en ook verschillende anderen, hebben wolven al vaak slechte spelers er uit gegooid aan de hand van één domme opmerking. Dorpelingen zonder verdenkingen schapen daar altijd heel makkelijk op mee; veel makkelijker dan op goede spelers. Zie bijvoorbeeld Barabas die jou om die reden niet op wil hangen.

Citaat:
Katje
Het kan wel meer informatie geven... Of wil je niet op Uice stemmen voor het geval er ineens nog meer mensen met je mee gaan en je er een wolf uit stemt?

Edit: wat Archont hierboven inmiddels gepost heeft dus.
Oud 08-02-2010, 16:36
Batave
Batave is offline
Het lijkt me dat wolven alleen slechte spelers eruit willen gooien als ze bang zijn dat ze ziener of verrader zijn.
Oud 08-02-2010, 16:38
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Het lijkt me dat wolven alleen slechte spelers eruit willen gooien als ze bang zijn dat ze ziener of verrader zijn.
Wat je vooral wilt, is dat mensen iemand verdacht vinden. Bij slechte spelers vind je veel makkelijker redenen om ze verdacht te maken; ergo: ze worden makkelijker gehangen.
Oud 08-02-2010, 16:42
Verwijderd
@Archont: je mag best de eer voor dat idee De reden dat ik nu op VeGs reageer is dat zij mij verdacht, dus dat schudde me even wakker. Ik lees wel alles, maar ben toch iets minder ehh alert dit spel wegens andere dingen aan mijn hoofd bladibla. Maar goed, ik ben met je eens dat gelijkspel niet per se een slechte zaak is. Maar er is al best veel verdeeldheid en de wolven kunnen zich best nu al onder vier verschillende namen hebben geplaatst, waarvan 1 onder Uice en 1 onder Jasper. Naja, hoe dan ook zal er redelijk wat af te leiden zijn uit de stemlijst vanavond na de uitslag. Ik ga nu mijn stem wijzigen naar Uice
Oud 08-02-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
@Archont: je mag best de eer voor dat idee De reden dat ik nu op VeGs reageer is dat zij mij verdacht, dus dat schudde me even wakker. Ik lees wel alles, maar ben toch iets minder ehh alert dit spel wegens andere dingen aan mijn hoofd bladibla. Maar goed, ik ben met je eens dat gelijkspel niet per se een slechte zaak is. Maar er is al best veel verdeeldheid en de wolven kunnen zich best nu al onder vier verschillende namen hebben geplaatst, waarvan 1 onder Uice en 1 onder Jasper. Naja, hoe dan ook zal er redelijk wat af te leiden zijn uit de stemlijst vanavond na de uitslag. Ik ga nu mijn stem wijzigen naar Uice
Klopt. Maar 3 verdachten voor 4 wolven blijft altijd moeilijk.

edit: daarom valt mij de stem van kleinmeisje ook op!

Severus
Mr Soija

Sann
kleinmeisje

JasperJD
Sann *
Severus
Uice
Barabas

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin

Opmerking: ik ben dadelijk training geven dus niet meer thuis voor half 9 kan iemand anders dan het stemlijstje overnemen?

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 17:16.
Oud 08-02-2010, 16:53
Verwijderd
Waarom stemt Uice op zichzelf?
Oud 08-02-2010, 16:54
Batave
Batave is offline
Stemlijstvervalsing
Oud 08-02-2010, 17:00
Verwijderd
Ja, foutje we hadden het zoveel over uice dat ik hem erneer heb gezet ipv katje.
Oud 08-02-2010, 17:11
Verwijderd
Zo, even een computer gehijacked op m'n werk. Ik bedacht me net dat ik het was vergeten door te geven. Ik heb op Uice gestemd.

Edit: Ik zie dat gelijkspel een mogelijkheid is. Wie weet wordt er nog wat duidelijk.

Back to work.
Oud 08-02-2010, 17:18
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Biertank 52. Post weer op zijn wolventactiek. Hij staat wel genoemd door Absinthe. Ik krijg geen hoogte van hem maar hij is midner verdacht dan Uice. Daar krijg ik meer hoogte van. Wel is hetgeen natuurlijk dat Biertank nog steeds verdacht blijft maar niet inhoudelijk post.
+

Citaat:
Klopt, enkel Barabas post nu eenmaal zo. Ik vind het voor mijn gevoel niet verdachter overkomen dan normaal. Severus daarentegen met haar posts wel.
Als Allure weinig post, is dat omdat ze dat altijd doet, maar als ik dat doe, ben ik verdacht.
Het liefst zou ik op jou stemmen. Je bent constant mensen aan het verdenken, zodat je zelf als wolf minder op zou vallen. Helaas heeft dat weinig zin met het oog op de stemlijst.

Ik wil geen gelijkspel, dus ik denk dat ik pas 20:29 uur bij wijze van spreken ga stemmen op degene met de meeste stemmen.
Oud 08-02-2010, 17:28
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Citaat:
Severus
Mr Soija

Sann
kleinmeisje

JasperJD
Sann *
Severus
Uice
Barabas

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin

Opmerking: ik ben dadelijk training geven dus niet meer thuis voor half 9 kan iemand anders dan het stemlijstje overnemen?
Het valt me tevens op dat jij Uice al onder JasperJD hebt gezet, nog voordat hij uberhaupt zijn stem definitief heeft doorgegeven.

Heb je baat bij gelijkspel?
Oud 08-02-2010, 18:09
Severus
Severus is offline
Zo, eindelijk thuis uit dat barre weer. *bibber*

Ik doe de stemlijst even netjes op mijn manier; zoals altijd, houd deze post in de gaten want deze zal regelmatig worden geupdate.

Severus
Mr Soija

Sann
kleinmeisje *

JasperJD
Sann *
Severus
Uice
Barabas
Abzg
Allure

Abzg
Katje

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin
Toddish
Tink

Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: niemand
Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier!
Uitslag derde eetronde: niemand

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 19:20. Reden: Stem toegevoegd van: Toddish & Tink & Abzg & Allure. Stem definitief van Uice.
Oud 08-02-2010, 18:11
Toddish
Toddish is offline
Ik had trouwens direct al op uice gestemd.
Oud 08-02-2010, 18:13
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nou ja. Zulke domme wolven bestaan wel. Dus als dat nu het geval is even een berichtje aan de wolven: DOMME ACHTERLIJKE IDIOTEN.
Maar het kan ook goed eerst Abzg zijn geweest. En nu iemand anders, dan denk ik mij of Archont aangezien Absinthe dat zo graga wilde. Dan is ene van de twee beschermd en een bane. Ik ben niet de bane iig, dus die valt af bij mij.

Ik stem Severus.
Zo raar is het niet dat de wolven dachten de bane te hebben/ dat de tovenaar dit keer iemand anders zou beschermen. En we hebben ook nog optie 3, dat de wolven niet hebben gestemd.

Citaat:

Barabas post altijd zo. Dat pleit hem natuurlijk niet vrij of wat dan ook. Er zijn wel meer stille spelers die aan hun postcount in dit topic komen door dingen te posten als 'jeej de verrader eruit ' en verder niets inhoudelijks.

Citaat:
+

Als Allure weinig post, is dat omdat ze dat altijd doet, maar als ik dat doe, ben ik verdacht.
Het liefst zou ik op jou stemmen. Je bent constant mensen aan het verdenken, zodat je zelf als wolf minder op zou vallen. Helaas heeft dat weinig zin met het oog op de stemlijst.

Ik wil geen gelijkspel, dus ik denk dat ik pas 20:29 uur bij wijze van spreken ga stemmen op degene met de meeste stemmen.
Maar heb je dan helemaal geen verdachten? En ik dacht dat je niet mocht stemmen? Ik vind het een beetje vaag, want je kan wel op degene met de meeste stemmen stemmen maar er zitten nu nog vier wolven die niet mogen stemmen, dat vertekent best wel.

En het moge duidelijk zijn dat ik op Uice stem. Hoewel ik JasperJD ook wel verdacht vind.
Oud 08-02-2010, 18:28
Severus
Severus is offline
Citaat:
En we hebben ook nog optie 3, dat de wolven niet hebben gestemd.
Maar dat had de Spelleider dan toch wel gezegd, of niet? Ik bedoel, bij het laatste spel waar ik aan had meegedaan lag het forum er een keer tijdens een eetronde uit, waardoor de wolven hun stem niet konden doorgeven. Als ik het me goed herinner, had de Spelleider daar toen ook iets van gezegd. Toch?

Citaat:
Ik vind het een beetje vaag, want je kan wel op degene met de meeste stemmen stemmen maar er zitten nu nog vier wolven die niet mogen stemmen, dat vertekent best wel.
Laten we vooral ook niet de evilziener vergeten; die heeft inmiddels toch al zeker één wolfje gevonden en zal in ieder geval proberen om die te beschermen en daarbij zo nodig over zijn/haar stem liegen.
Oud 08-02-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Maar dat had de Spelleider dan toch wel gezegd, of niet? Ik bedoel, bij het laatste spel waar ik aan had meegedaan lag het forum er een keer tijdens een eetronde uit, waardoor de wolven hun stem niet konden doorgeven. Als ik het me goed herinner, had de Spelleider daar toen ook iets van gezegd. Toch?
Dit is echt niet zo en dat hoor jij toch wel te weten als ervaren speler. Als het forum eruit ligt is dat een ongebruikelijke situatie en dan is het logisch dat er iets van wordt gezegd, maar de Spelleider geeft nooit zomaar tijdens het spel informatie over wie er wel of niet heeft gestemd.
Oud 08-02-2010, 18:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb mijn stem doorgegeven op JasperJD
Oud 08-02-2010, 18:41
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Maar heb je dan helemaal geen verdachten? En ik dacht dat je niet mocht stemmen? Ik vind het een beetje vaag, want je kan wel op degene met de meeste stemmen stemmen maar er zitten nu nog vier wolven die niet mogen stemmen, dat vertekent best wel.
Ik heb wel verdachten, maar dat zal weinig verschillen met de verdachten die nu genoemd worden (denk aan een Severus). Als ik die nu aanhaal, is dat weer verdacht, omdat ik niet met nieuwe inzichten zou komen.

Tuurlijk geeft dat een vertekend beeld, maar voor hetzelfde geldt dat zowel Sann, Severus en Uice wolf zijn, zodat JasperJD geen enkele stem heeft, of dat vier van VeGs, Archont, Katje, Siorin en Toddish wolf zijn.

Dat is het kutte, dat je weinig weet. Daarom stem ik liever als allerlaatste deze keer, zodat de kans op gelijkspel iig kleiner is.

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 18:53.
Oud 08-02-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel verdachten, maar dat zal weinig verschillen met de verdachten die nu genoemd worden (denk aan een Severus. Als ik die nu aanhaal, is dat weer verdacht, omdat ik niet met nieuwe inzichten zou komen.

Tuurlijk geeft dat een vertekend beeld, maar voor hetzelfde geldt dat zowel Sann, Severus en Uice wolf zijn, zodat JasperJD geen enkele stem heeft, of dat vier van VeGs, Archont, Katje, Siorin en Toddish wolf zijn.

Dat is het kutte, dat je weinig weet. Daarom stem ik liever als allerlaatste deze keer, zodat de kans op gelijkspel iig kleiner is.
Vier wolven in één rijtje lijkt me anders wel heel erg onwaarschijnlijk. Hoewel het wel een stunt zou zijn. Niemand die dat verwacht.

Edit: Ik ben nu echt benieuwd naar de uitslag. Een gelijkspel zou eigenlijk echt wel handig zijn. Vooral omdat Uice en Jasper allebei heel verdacht worden gevonden en mochten ze allebei wolf zijn dan wordt dat meteen duidelijk als er dan toch een wolf doodgaat. Plus, misschien kunnen we dan qua stemmen ook iets meer kennis uit de lijstjes kunnen halen. Ik ben echt benieuwd.

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 19:06.
Oud 08-02-2010, 19:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik snap echt niet hoe je op dit punt in het spel nog niemand verdacht kunt vinden. Dat er niemand honderd procent uit springt: oké. Maar helemaal niemand ook maar enigzins verdacht vinden?
Het komt zelden voor dat een verdenking in de vierde ronde terecht blijkt. De meeste 'funderingen' in dit topic zijn gebaseerd op dingen als 'oh die en die zegt een beetje weinig' of 'oh Uice luistert niet naar mijn oh zo slimme verdenkingen en wil liever slechte spelers eruit hebben dan te stemmen op random mensen die random verdacht gemaakt worden.'

Maar goed, ik stem voor de zelfbescherming op Jasper.
Oud 08-02-2010, 19:18
Allure
Allure is offline
Ik stem op Jasper, gelijkspel lijkt me handig.
Oud 08-02-2010, 19:24
Verwijderd
Ja, ik ben inderdaad erg stil, maar het zal jullie ook opgevallen zijn dat ik dat op het hele forum ben. Excuus, maar dat komt omdat Lisa me heeft overgehaald mee te doen
Oud 08-02-2010, 19:27
Batave
Batave is offline
Ik stem op Jasper, omdat gelijkspel heel veel info op kan leveren.
Oud 08-02-2010, 19:27
Batave
Batave is offline
Dan stem ik maar op severus, want loopt geen gevaar.
Oud 08-02-2010, 19:28
Verwijderd
Mijn stem op JasperJD is overigens definitief geworden.

@Kleinmeisje in een vorige post heb ik aangegeven dat ik vond dat JasperJD raar poste, weinig inhoudelijk en allerlei beschuldigingen en dat hij daarmee volgens mij vooral de aandacht van zichzelf probeerde af te leiden, om die reden heb ik vanmiddag geen gefundeerde reden gegeven, omdat die naar mijn mening al gegeven was.
Oud 08-02-2010, 19:28
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Hihi, komt het op mij aan wie ik kies.

JasperJD/Uice/JasperJD/Uice/JasperJD/Uice...

Omdat ik JasperJD minder verdacht vind dan Uice, stem ik op Uice.

Severus

Mr Soija
Batave

Sann
kleinmeisje *

JasperJD
Sann
Severus
Uice
Barabas
Abzg
Allure

Abzg
Katje

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin
Toddish
Tink
Biertank 52
Oud 08-02-2010, 19:29
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ik stem op Jasper, omdat gelijkspel heel veel info op kan leveren.
Citaat:
Dan stem ik maar op severus, want loopt geen gevaar.
Wie van de twee nu?
Oud 08-02-2010, 19:29
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Het komt zelden voor dat een verdenking in de vierde ronde terecht blijkt. De meeste 'funderingen' in dit topic zijn gebaseerd op dingen als 'oh die en die zegt een beetje weinig' of 'oh Uice luistert niet naar mijn oh zo slimme verdenkingen en wil liever slechte spelers eruit hebben dan te stemmen op random mensen die random verdacht gemaakt worden.'

Maar goed, ik stem voor de zelfbescherming op Jasper.
Ronde drie was terecht, en duidelijk.
Serieus, hoe lang wil je door gaan met niemand verdacht vinden? Tot jij en vier wolven over zijn?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten