Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het kan ook goed eerst Abzg zijn geweest. En nu iemand anders, dan denk ik mij of Archont aangezien Absinthe dat zo graga wilde. Dan is ene van de twee beschermd en een bane. Ik ben niet de bane iig, dus die valt af bij mij. Ik stem Severus. ![]() |
![]() |
|
Zoals ik al eerder had gezegd, stem ik deze ronde op JasperJD. Zie hier voor mijn redenen.
Daarmee komt de stemlijst er voorlopig zo uit te zien: Severus Mr Soija Sann kleinmeisje * JasperJD Sann * Severus Uice * Barabas Abzg Uice VeGs Archont Katje Siorin ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag tweede eetronde: niemand ● Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier! ● Uitslag derde eetronde: niemand
Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 18:07. Reden: Stemmen toegevoegd van: VeGs & Uice & Barabas & Archont & Siorin. |
![]() |
||
Ik twijfel tussen Katje, Uice en Sann.
Sann: schaapt, en stemt nu weer op iemand zonder enige onderbouwing. Uice: omdat ik denk dat Absinthe minimaal één wolf verdacht heeft gemaakt. Katje: omdat ze Abzg stemt, en ik niet denk dat zij wolf is. Absinthe heeft Uice, Biertank en Abzg verdacht gemaakt, maar op Abzg probeerde ze het echt aan te sturen. Uice noemde ze in eerste instantie vooral als optie, en ging ze pas op in toen veel mensen tegen haar stemden. Op Abzg gingen mensen met haar mee, en dat zou als verrader te gevaarlijk zijn als ze wolf was. Abzg is in mijn ogen dus zeker geen wolf, en daarom vind ik Katje heel verdacht dat ze het feit dat Absinthe verrader was niet mee neemt. Aangezien meer mensen voor Uice gaan waarschijnlijk, stem ik bij deze op hem. Wat Sann betreft valt deze quote me nog op: Citaat:
Ik vind dit een heel vreemde redenatie; vooral omdat hij indirect voor alle schapen op gaat. Laatste toevoeging: ik begin Severus nu ook wat apart te vinden. Ik vind het op zijn zachtst gezegd typisch dat mensen stemmen zoals ze voor de laatste uitslag gezegd hebben, zonder mee te nemen dat Absinthe verrader is. Daar is vaak veel info uit te halen. Dat Severus daar geen rekening mee houd, valt me tegen. Al lijkt het me sterk dat zowel Severus als Sann wolven zijn, aangezien ze bij dezelfde persoon staan. Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 13:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik ben het met VeGs eens (Nee, Archont, we zijn geen geliefden
![]() Citaat:
Ik loop sowieso een beetje vast. Ik vond Severus' reactie op Mr Soija in het vorige topic (waar Soija de quotes rood had gemaakt enzo) ook heel vreemd. Het was vooral veel tekst, maar er zat weinig inhoud in. Ook zijn er mensen waar ik gewoon niet echt een hoogte van krijg, of die mij totaal niet opvallen, zoals kleinmeisje en sann. Niet opvallen is natuurlijk een goede 'tactiek' voor wolven, dus misschien moet ik daar ook een beetje op letten. Hoewel het opeten van Paranoïde in de eerste eetronde wel wijst op minstens één ervaren wolf. Ik begin daarom dus ook erg te twijfelen nu, aan Uice. Dat hij Paranoïde zou opeten kan heel dom of heel slim zijn. Maar dat Absinthe hem heeft genoemd maakt hem wel iets verdachter. Dus, Severus of Uice, maar ik vind het niet echt.. gefundeerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uice is genoemd door Absinthe, ik vind hem het hele spel al opvallen verdacht spelen met wolfneigingen. Dit heb ik eerder uitgelegd in het vorige topic met eindeloze quotes van hem en mijn reactie hierop. Om mij post niet te lang te maken moet je dit nog maar is opzoeken ![]() JasperJD post raar, onsamenhangend en geeft de verkeerde argumenten en statistieken. Hij heeft al meer onder het ''verkeerde'' rijtje gestaan en ook in het vorige topich eb ik dit uitgelegd met quotes en mijn reactie hierop. Ook dit mag je zelf even nazoeken ![]() Biertank 52. Post weer op zijn wolventactiek. Hij staat wel genoemd door Absinthe. Ik krijg geen hoogte van hem maar hij is midner verdacht dan Uice. Daar krijg ik meer hoogte van. Wel is hetgeen natuurlijk dat Biertank nog steeds verdacht blijft maar niet inhoudelijk post. Severus post voor mijn gevoel raar en heeft vreemde redeneringen waar ze mensen een bepaalde hoek wil opsturen. Ik vind het niet bij Severus posten. edit: Mijn fout tot Siorin, verkeerd van mij gelezen. Siorin blijf ik wel in de gaten houden ![]() Dus: Uice, mijn hoofdverdachte/gefundeerd JasperJD, verdachte/redelijk gefundeerd Biertank, verdachte/en weinig eigen mening Severus, hou ik in de gaten. Siorin, valt mij op. Ik moet wel zeggen dat het misschien een beetje korte post is maar ik heb in het vorige topic al veel gepost én ik heb nu gewoon even minder tijd hiervoor. Dit zal woensdag nog erger worden (hele dag en avond vergaderingen). Ohja voor de stemlijstjes: Ik stem op Uice. Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 16:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Severus
Mr Soija Sann kleinmeisje JasperJD Sann * Severus Uice Barabas Uice VeGs Archont Uice Verdeelheid is geen probleem, kunnen we veel info uit halen. Ik zou wel willen vragen aan de overige stemmers als je twijfelt misschien uit de bovenstaande een keuze te maken zodat het niet té verdeeld wordt en we er nog info uit kunnen halen. Nu 4 Jasper en 2 Uice. Misschien dat we een soort van gelijk aantal eronder kunnen krijgen? Of met een andere speler is ook goed. PS: * betekent nog niet definitief maar een ''ik denk dat ik ga stemmen op..* Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 16:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over Uice heb ik mijn twijfels. Die post van Absinthe die hierboven gequote werd, noemt hem inderdaad vluchtig als verdachte maar dan wordt snel de aandacht gericht op Abzg. Dat is wel iets typisch verraderigs. Dat zou wel betekenen dat Abzg géén wolf is, want ze zou niet alle wolven verdacht noemen, maar waarschijnlijk eén of twee. Verder geloof ik niet dat hij Para zou opeten omdat het lastig is om met twee personen vaak op dezelfde pc te spelen, maar dat neemt niet weg dat ook hij waarschijnlijk wel aan zag komen dat ze geliefde was geworden en haar dáárom heeft opgesmikkeld. Wie ik ook raar vind posten is Barabas. Korte, weinig inhoudelijke posts, waaruit je zou kunnen opmaken dat hij niet TE stil wil zijn, maar ook niet te aanwezig (aangezien actieve spelers nou eenmaal het vaakst worden verdacht). Eigenlijk wil ik nu mijn stem gaan wijzigen, omdat VeGs gewoon gelijk had, en dan stem ik liever op Uice dan op Jasper. Maar dat is misschien niet zo handig met het oog op gelijkspel. DUs ik ga er nog even over nadenken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn fout ik zal het weghalen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar genoeg over mijn eergevoel ![]() Gelijksspelen zijn niet per definitie slecht. Het is voor wolven heel moeilijk om te moeten kiezen uit 2 of 3 verdachten. Voorbeeldje: we hebben ijverige wolven en die gingen al onder 2 mensen staan. Misschien hebben ze zich wel verdeeld, vorige keer hadden wij dit ook en toen moest Femic opeens iemand anders stemmen anders kwam er een verkeerde uitslag. Dus we kunnen dan zien wie zich in bepaalde bochen moeten wringen óf welke spelers er altijd op ht laatste moment bij zijn om hun stem door te geven in dit topic. Snapt u? ![]() Dus je stem wijzigen in bv Uice vind ik bevordelijk voor het spel. Voor mijn eergevoel is dit gepost door mij in het vorige topic: Citaat:
Ze stuurt aan op Abzg Ze geeft Uice als redelijk optie maar komt er later weer op terug Want Biertank vindt ze ''raar' spelen. Uice komt voor mij dan duidelijker naar voren als een verraderactie. ![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 16:35. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Edit: wat Archont hierboven inmiddels gepost heeft dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Archont: je mag best de eer voor dat idee
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: daarom valt mij de stem van kleinmeisje ook op! Severus Mr Soija Sann kleinmeisje JasperJD Sann * Severus Uice Barabas Uice VeGs Archont Katje Siorin Opmerking: ik ben dadelijk training geven dus niet meer thuis voor half 9 kan iemand anders dan het stemlijstje overnemen? ![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 17:16. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het liefst zou ik op jou stemmen. Je bent constant mensen aan het verdenken, zodat je zelf als wolf minder op zou vallen. Helaas heeft dat weinig zin met het oog op de stemlijst. Ik wil geen gelijkspel, dus ik denk dat ik pas 20:29 uur bij wijze van spreken ga stemmen op degene met de meeste stemmen.
|||
Citaat:
Citaat:
Heb je baat bij gelijkspel?
|
Zo, eindelijk thuis uit dat barre weer. *bibber*
Ik doe de stemlijst even netjes op mijn manier; zoals altijd, houd deze post in de gaten want deze zal regelmatig worden geupdate. ![]() Severus Mr Soija Sann kleinmeisje * JasperJD Sann * Severus Uice Barabas Abzg Allure Abzg Uice VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag tweede eetronde: niemand ● Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier! ● Uitslag derde eetronde: niemand
Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 19:20. Reden: Stem toegevoegd van: Toddish & Tink & Abzg & Allure. Stem definitief van Uice. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() En het moge duidelijk zijn dat ik op Uice stem. Hoewel ik JasperJD ook wel verdacht vind.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk geeft dat een vertekend beeld, maar voor hetzelfde geldt dat zowel Sann, Severus en Uice wolf zijn, zodat JasperJD geen enkele stem heeft, of dat vier van VeGs, Archont, Katje, Siorin en Toddish wolf zijn. Dat is het kutte, dat je weinig weet. Daarom stem ik liever als allerlaatste deze keer, zodat de kans op gelijkspel iig kleiner is.
Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 18:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Ik ben nu echt benieuwd naar de uitslag. Een gelijkspel zou eigenlijk echt wel handig zijn. Vooral omdat Uice en Jasper allebei heel verdacht worden gevonden en mochten ze allebei wolf zijn dan wordt dat meteen duidelijk als er dan toch een wolf doodgaat. Plus, misschien kunnen we dan qua stemmen ook iets meer kennis uit de lijstjes kunnen halen. Ik ben echt benieuwd. Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik stem voor de zelfbescherming op Jasper.
|
Verwijderd
|
Mijn stem op JasperJD is overigens definitief geworden.
@Kleinmeisje in een vorige post heb ik aangegeven dat ik vond dat JasperJD raar poste, weinig inhoudelijk en allerlei beschuldigingen en dat hij daarmee volgens mij vooral de aandacht van zichzelf probeerde af te leiden, om die reden heb ik vanmiddag geen gefundeerde reden gegeven, omdat die naar mijn mening al gegeven was. |
![]() |
|
Hihi, komt het op mij aan wie ik kies.
JasperJD/Uice/JasperJD/Uice/JasperJD/Uice... Omdat ik JasperJD minder verdacht vind dan Uice, stem ik op Uice. Severus Mr Soija Batave Sann kleinmeisje * JasperJD Sann Severus Uice Barabas Abzg Allure Abzg Katje Uice VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52
||
Citaat:
Serieus, hoe lang wil je door gaan met niemand verdacht vinden? Tot jij en vier wolven over zijn? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|