Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 21:33
muckymouse
muckymouse is offline
ikke ben 173, en me vriend(je) 196 dus ook best wel behoorlijk verschil
Oud 18-08-2002, 21:43
magic feelings
magic feelings is offline
ik (met mijn 1.93) zal moeilijk een meisje krijgen dat groter is, dus niet veel keus
Oud 18-08-2002, 23:36
heavinly
heavinly is offline
Mja, ik kan me goed voorstellen dat jij er zo over denkt, andersom denk ik er precies hetzelfde over. Ik ben 1.85m en voel me echt lang, dus ik moet ook niet denken aan een vriend die kleiner zou zijn dan ik. Het is toch eigenlijk ook niet gek dat 'men' zo denkt (natuurlijk zijn er ook wel genoeg die het niets uitmaakt).
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 00:00
Mel2003
Mel2003 is offline
[QUOTE]Cryptic Winterstorm schreef:
Nou, ik weet van me eigen dat ik best wel kieskeurig ben, op het gebied van het "kiezen" van een leuk meisje.
(Ik weet dat het lang, (dan wel nooit) zal duren voordat ik een vriendin krijg maar goed )

Maar wat ik zeer belangrijk vind, is dat dat meisje kleiner is als ik, en dan niet zomaar kleiner, maar zo klein dat ik d'r over heen kan kijken zeg maar, maar 1 cm kleiner ofzo mag dan ook nog wel. Zelf ben ik 1.72 ongeveer. En nee, ik ben geen pedo, val absoluut niet op meisjes van laten we zeggen beneden de 14 (15 kan nog net, maar liever niet, max. leeftijd ligt ong. op 18.)

Maar het probleem bij mij is een beetje, zijn ze groter dan ik, zie ik ze al niet staan, gewoon omdat ik het absoluut niet fijn vind om tegen een meisje te praten die groter is als ik. (Een meisje wat ik dan wel zie zitten, als je begrjipt wat ik bedoel.)

Maar is het eigenlijk vreemd, dat een jongen liever een meisje heeft dat kleiner is dan hijzelf? Ik weet dat meisjes liever een vriend hebben die groter is daan haarzelf, en dat is dan omdat dat een soort van bescherming bied, dat snap ik dan nog wel.

Maar wat ik ook denk, is dat meisjes, die kleiner zijn dan ik, dat die juist een vriend willen die nog veel groter is dan ik.

Ik ben dan wel "klein" (tjah ik vind dat echt klein, alhoewel d'r ook wel mensen zijn die zeggen dat dat meevalt), maar ik ben zeker niet dun ofzo, ik durf mezelf nog best te omschrijven als breed en sterk, en dat mijn lichaamslengte zeg maar wat korter is wil ook absoluut niet zeggen dat de andere bekende lengtes in verhouding staan tot mijn lichaam, dus dat zit wel goed.

Zijn d'r nou meer jongens die liever een kleiner meisje hebben, of zijn d'r juist meer die het niet uitmaakt, en net zo lief rondlopen met een meisje dat 20 cm groter is dan hijzelf?
[/QUOT

hoe je het nou zegt, van ze moet kleiner zijn dan ik klinkt het alsof je een slaaf zoekt, of dat je op haar neer wil kijken, dat zij echt minder is dan jij.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 00:03
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
Mel2003 schreef:
hoe je het nou zegt, van ze moet kleiner zijn dan ik klinkt het alsof je een slaaf zoekt, of dat je op haar neer wil kijken, dat zij echt minder is dan jij.
Nee dat is absoluut niet zo, maar om eerlijk te zijn voel ik me dan wel machtiger, en dus ook een stuk zekerder, maar het is absoluut niet de bedoeling iemand als minder te behandelen, anders zou ik niet meer met mezelf kunnen leven denk ik.
Oud 19-08-2002, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Mel2003 schreef:
Vind je?
Het oerinstinct van het mannelijk geslacht zegt hen dat zij ons moeten beschermen, daarom willen ze graag groter zijn en daarom wil het vrouwelijk geslacht vaak graag een grotere man.
(Klinkt het intelligent?? )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:39
magic feelings
magic feelings is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:

Vind je?
Het oerinstinct van het mannelijk geslacht zegt hen dat zij ons moeten beschermen, daarom willen ze graag groter zijn en daarom wil het vrouwelijk geslacht vaak graag een grotere man.
(Klinkt het intelligent?? )
Zoiets ja
Oud 20-08-2002, 09:14
minority
minority is offline
mijn vriendjuh is volgens mij even groot als ik (1.89...jaaahh dat sux) en ik probeer altijd kleiner te lijken, wat eigenlijk nergens op slaat maar dat komt gewoon omdat dat 'normaler' wordt gevonden. Eigenlijk kan het me aan de ene kant ook geen reet schelen...als je elkaar nou heel leuke vind maakt het toch nix uit??

mijn nichtje heeft een vriendje die wel een stuk kleiner is dan zij (en lelijk haha) maarjah eerst was het wel ff raar maar later niet meer... who cares?
Oud 20-08-2002, 14:06
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Dat is niet waar.. voor mij iig niet.. ik ben zelf 1.66 ofzoow, en ik heb liever een vriend die een klein beetje groter is, dan iemand van bijna 2 meter lang ofzoow... maar dan moet die kleine persoon wel niet zoown iel, mager figuurtje zijn..
Hier ben ik het nou helemaal mee eens.....
geloof mij.. het is niet kewl als je 1.68 bent en je vriendje 1,85 ofzo.... das nie kewl
Oud 23-08-2002, 18:24
xx
xx is offline
Wat maakt het nou uit of je vriendin groter is dan jij zelf??? vriendinnen van mij ( en ik zelf) hebben zo vaak een kleinere jongen leuk gevonden en ook als vriend gehad.

Als je iemand toch leuk vind dan maakt lengte toch nix uit?!?!?!??!?!?!!??!!??!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:21
Rioto
Citaat:
magic feelings schreef:
ik (met mijn 1.93) zal moeilijk een meisje krijgen dat groter is, dus niet veel keus
dat valt wel mee gast er zijn een hoop mooie lange vrouwen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:33
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
xx schreef:
Als je iemand toch leuk vind dan maakt lengte toch nix uit?!?!?!??!?!?!!??!!??!
Ik heb daar toch wel moeite mee... Ik vind het als jongen zijnde, absoluut niet leuk om tegen een meisje op te kijken, ook niet tegen jongens trouwens.

Niet dat ik meisjes die groter zijn dan mij niet leuk vind, maar ik vind het toch raar, "lange meisjes".
Oud 23-08-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
gizmo schreef:

Hier ben ik het nou helemaal mee eens.....
geloof mij.. het is niet kewl als je 1.68 bent en je vriendje 1,85 ofzo.... das nie kewl
*is 1.67 en ex is 1.93*

Viel wel mee hoor met lastigheid... Alleen als je stond te zoenen was het onhandig... zittend en zo was best.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 01:58
ruby soho
ruby soho is offline
heb liever iemand die net iets langer is of even lang, niet meer als n kop verschil graag, dat is alleen maar irritant

denk dat t te maken heeft met n bepaald "beschermend" gevoel dat je krijgt (of geeft als jongen zijnde)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 18:13
xx
xx is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:

Ik heb daar toch wel moeite mee... Ik vind het als jongen zijnde, absoluut niet leuk om tegen een meisje op te kijken, ook niet tegen jongens trouwens.

Niet dat ik meisjes die groter zijn dan mij niet leuk vind, maar ik vind het toch raar, "lange meisjes".
Maar ik vind het toch een beetje raar. Beeld je in: Je kent een meisje al een tijdje, je kan goed met haar lachen en praten enzo. iig je vind haar leuk... Maar ze is LANGER dan jij (en zij vind jou uiteraard ook heel leuk en wil wel wat met je....)
Dan zeg jij dus: "Sorry maar je bent langer dan ik dus.... dat zit er niet in".
Dat is dan toch stom!!!

Ik heb gesproken

xx
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 11:46
shaya
shaya is offline
het is dus duidleijk dat meiden een grotere (of even grote) vriend willen, maar als een meisje toch gewoon 1,80 ben ofzo, wat dan. ja dan heb je minder keus als het gaat om mannen die groter dan jou zijn. maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. ikzelf ben 1,67m en mijn vriend was 1,84 toen ik iets met hem kreeg. inmiddels is hij ongeveer 1,95 en ik heb er echt geen problemen mee. hij plaagt me soms wel, omdat ik niet meer groei en hij nog wel. ( ja jongens groeien nou eenmaal later) ( ik heb ook geen last van nekpijn ofzo)
Oud 27-08-2002, 20:05
vixen
vixen is offline
hell, ik vond lange jonges altijd mooier maar mn uhm... huidige (stom woord) is like.. misschien net een centimeter groter en als ik hoge schoenen aan heb bennik langer.. maar dat boeit nie
Oud 27-08-2002, 22:49
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
never mind schreef:
groter DAN ik
even groot ALS ik

-sorrie -
haha irriteerde ik me oowk al aan
Oud 27-08-2002, 22:59
dystopia
dystopia is offline
naar L&R

Hmm. Ik val wel op kleinere meiden maar niet extreem klein zoals 1.50. En ook niet te jong, meisjes van 14/15/16 zijn over het algemeen speels dan heb ik liever een ouder meisje van 16-21 ergens die zijn meestal wat rustiger.. niet zo speels; volwassener..

Maar grote meiden vind ik niet mooi of sexy of wat dan ook.. even groot als mij vind ik natuurlijk best, ook bestwel makkelijk voor bij 't zoenen
Oud 27-08-2002, 23:06
Angeles
Angeles is offline
Ik ben zelf vrij klein en mijn vriend ook (voor een man dan), onze lengtes passen heel mooi bij elkaar. Ik val niet op erg lange jongens, jongens die kleiner zijn dan ik kom ik niet zo vaak tegen.

Op vakantie zag ik trouwens een stel dat qua lichaamsbouw vreemd bij elkaar paste: zij was heel klein, ik denk nog kleiner dan ik, en van de zijkant gezien heel mager (ze was niet heel smal), geen kont en geen borsten. Haar vriend was vrij groot en nogal massief, hij had the most enormous ass die ik ooit gezien had en voor de rest was hij ook vrij breed. Het zag er heel apart uit, vond ik.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 23:50
de abt van sion
de abt van sion is offline
Het geniet de voorkeur om een redelijke vorm van symmetrie na te streven, al was het alleen al voor het oog van de anderen. Het maximum-lengteverschil zou dan niet meer dan vijf (5) cm. mogen bedragen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 23:52
Angeles
Angeles is offline
Dan zou ik mijn vriend waarschijnlijk in Madurodam moeten zoeken, of in de Efteling, in het Land van Laaf. Lengteverschil maakt geen bal uit, ik vind lange jongens gewoon niet aantrekkelijk.

Als je je relatiekeuze aanpast aan het oog van anderen is er iets goed mis.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 23:57
de abt van sion
Citaat:
Angeles schreef:
Dan zou ik mijn vriend waarschijnlijk in Madurodam moeten zoeken, of in de Efteling, in het Land van Laaf. Lengteverschil maakt geen bal uit, ik vind lange jongens gewoon niet aantrekkelijk.

Als je je relatiekeuze aanpast aan het oog van anderen is er iets goed mis.
Nee, het is geen aanpassen, maar rekening houden met. Als je een berging wilt aanbouwen, moet je toch ook een vergunning aanvragen?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 23:59
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Nee, het is geen aanpassen, maar rekening houden met. Als je een berging wilt aanbouwen, moet je toch ook een vergunning aanvragen?
Nou, ik stoor me niet aan stellen waarvan de man twee meter is en de vrouw een meter vijftig, ik zou niet weten waarom. Het kan me niks schelen, ik vind het juist wel leuk dat ieder stel anders is. En als mensen zich er wel aan zouden storen, zou dat hun probleem zijn, niet dat van dat stel.

Ik was ook best geamuseerd door dat stel op vakantie (meisje: zo'n 1,55 meter en heel dun, jongen: zo'n 1,90 meter en enorm dik/breed), het zag er best grappig uit.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:02
Schmokey
Schmokey is offline
Hoeveel kans maak je als jongen van 1.84m
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:02
de abt van sion
Citaat:
Angeles schreef:

1) Nou, ik stoor me niet aan stellen waarvan de man twee meter is en de vrouw een meter vijftig, ik zou niet weten waarom. Het kan me niks schelen, ik vind het juist wel leuk dat ieder stel anders is. En als mensen zich er wel aan zouden storen, zou dat hun probleem zijn, niet dat van dat stel.

2) Ik was ook best geamuseerd door dat stel op vakantie (meisje: zo'n 1,55 meter en heel dun, jongen: zo'n 1,90 meter en enorm dik/breed), het zag er best grappig uit.
1) Heeft jouw a-normale (wat iets anders is dan abnormale) verschijning jou zo lekker assertief gemaakt?

2) Grappig, ja. Maar geef nu toe, eigenlijk zag het gewoon niet uit.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:05
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Heeft jouw a-normale (wat iets anders is dan abnormale) verschijning jou zo lekker assertief gemaakt?

2) Grappig, ja. Maar geef nu toe, eigenlijk zag het gewoon niet uit.
1) Who knows.

2) Nee, ik vond vooral hem nogal een opmerkelijke verschijning, hij had zo'n beetje de allerdikste kont die ik ooit gezien had, maar ze waren op z'n minst wel grappig om te zien. Ik vraag me ook af wat voor kind eruit komt. Als hun genen zich precies mixen misschien wel een kind met precies gemiddelde maten (of kan dat niet?)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:05
lady_x
lady_x is offline
Ik let daar ook wel op, automatisch speelt dat een rol bij mij.
Een jongen kleiner dan ik is al zeker afgewezen. Een grote jongen, niet mager maar wat gespierd is ideaal.
Oud 28-08-2002, 00:06
de abt van sion
Citaat:
Angeles schreef:

1) Who knows.

2) Nee, ik vond vooral hem nogal een opmerkelijke verschijning, hij had zo'n beetje de allerdikste kont die ik ooit gezien had, maar ze waren op z'n minst wel grappig om te zien. Ik vraag me ook af wat voor kind eruit komt. Als hun genen zich precies mixen misschien wel een kind met precies gemiddelde maten (of kan dat niet?)
1) Zal wel meevallen.
2) Ik sta vaak verbaasd (sosm zelfs in positieve zin) wat voor kinderen er uit bepaalde ouders voortkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:08
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Zal wel meevallen.
2) Ik sta vaak verbaasd (sosm zelfs in positieve zin) wat voor kinderen er uit bepaalde ouders voortkomen.
Rampscenario: een meisje met zijn lichaamsbouw en een jongen met haar lichaamsbouw.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:12
de abt van sion
Citaat:
Angeles schreef:

Rampscenario: een meisje met zijn lichaamsbouw en een jongen met haar lichaamsbouw.
Een mengvorm van Quasimodo (of: Lurch) en Sugar Lee Hooper...

Vraag: hoe zou jij je als moeder gedragen tegenover zo'n kind?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:16
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Een mengvorm van Quasimodo (of: Lurch) en Sugar Lee Hooper...

Vraag: hoe zou jij je als moeder gedragen tegenover zo'n kind?
Dat is een moeilijke vraag, ik zou heel bang zijn dat mijn kind de dupe zou worden van haar uiterlijk en ik zou niet weten wat ik moest doen om haar voor pesterijen te behoeden, ik denk dat je al snel geneigd bent om je kind te overbeschermen.

Ik denk dat je het onderwerp ook niet echt snel zou aansnijden, eerlijk gezegd. Zelf accepteer je je kind wel, maar ik zou het vreselijk vinden dat mijn kind overal wordt afgewezen, dat zou elke ouder vinden.

Wat kun je doen in zo'n situatie, je kunt de buitenwereld niet veranderen en veel draait om uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:19
de abt van sion
Citaat:
Angeles schreef:

1) Dat is een moeilijke vraag, ik zou heel bang zijn dat mijn kind de dupe zou worden van haar uiterlijk en ik zou niet weten wat ik moest doen om haar voor pesterijen te behoeden, ik denk dat je al snel geneigd bent om je kind te overbeschermen.

2) Ik denk dat je het onderwerp ook niet echt snel zou aansnijden, eerlijk gezegd. Zelf accepteer je je kind wel, maar ik zou het vreselijk vinden dat mijn kind overal wordt afgewezen, dat zou elke ouder vinden.

3) Wat kun je doen in zo'n situatie, je kunt de buitenwereld niet veranderen en veel draait om uiterlijk.
1) Ja, maar dat is in dat geval vermoedelijk niet de juiste weg. Vergelijk (mutatis mutandis) Karakter van Bordewijk.
2) Absoluut.
3) Je kunt je kind "harden", leren zich op een andere manier te profileren dan via het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:22
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Ja, maar dat is in dat geval vermoedelijk niet de juiste weg. Vergelijk (mutatis mutandis) Karakter van Bordewijk.
2) Absoluut.
3) Je kunt je kind "harden", leren zich op een andere manier te profileren dan via het uiterlijk.
1) Dat klopt, en dat weet ik ook wel, ik denk alleen dat het heel verleidelijk is, omdat je weet dat je een heleboel pijnlijke situaties bijna niet kunt vermijden en dat is voor een ouder heel moeilijk om aan te zien.
3) Maar hoe breng je dat ter sprake? In elk geval zoeken naar andere kwaliteiten van het kind, manieren waarop het kind kan leren zichzelf te waarderen, maar stel nou dat die er niet zijn, dat het kind geen bepaalde talenten heeft, niet bijzonder goed kan leren en ook niet echt een vlotte babbel heeft, hoe pak je het dan aan? Want een minder mooi uiterlijk wil niet zeggen dat het kind dan wel andere kwaliteiten zal hebben. Stel dat het gewoon niet lukt om het te compenseren? En hoe maak je je kind echt 'hard'?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:27
de abt van sion
Citaat:
Angeles schreef:

1) Dat klopt, en dat weet ik ook wel, ik denk alleen dat het heel verleidelijk is, omdat je weet dat je een heleboel pijnlijke situaties bijna niet kunt vermijden en dat is voor een ouder heel moeilijk om aan te zien.
3) Maar hoe breng je dat ter sprake? In elk geval zoeken naar andere kwaliteiten van het kind, manieren waarop het kind kan leren zichzelf te waarderen, maar stel nou dat die er niet zijn, dat het kind geen bepaalde talenten heeft, niet bijzonder goed kan leren en ook niet echt een vlotte babbel heeft, hoe pak je het dan aan? Want een minder mooi uiterlijk wil niet zeggen dat het kind dan wel andere kwaliteiten zal hebben. Stel dat het gewoon niet lukt om het te compenseren? En hoe maak je je kind echt 'hard'?
1) Ja, maar toch is het onvermijdelijk. Je dient je erbij neer te leggen.
3) Je maakt mij niet wijs dat een kind zelf niet weet hoe lelijk het is. Uitgerekend de ouders moeten daarop inspelen door die andere profileringsmogelijkheden te presenteren. Waarom weten we nog steeds wie Quasimodo is? Omdat hij een hart van goud had. Waarom geniet Sugar Lee Hooper succes? Omdat ze in werkelijkheid waarschijnlijk een aardig mens is. Ouders mogen niet aflaten die goede kanten te prononceren.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:32
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Ja, maar toch is het onvermijdelijk. Je dient je erbij neer te leggen.
3) Je maakt mij niet wijs dat een kind zelf niet weet hoe lelijk het is. Uitgerekend de ouders moeten daarop inspelen door die andere profileringsmogelijkheden te presenteren. Waarom weten we nog steeds wie Quasimodo is? Omdat hij een hart van goud had. Waarom geniet Sugar Lee Hooper succes? Omdat ze in werkelijkheid waarschijnlijk een aardig mens is. Ouders mogen niet aflaten die goede kanten te prononceren.
1) Je kunt ook niks doen, met overbescherming schiet je je doel voorbij en maak je het op de lange termijn alleen maar moeilijker, eens zul je je kind toch los moeten laten.
3) Maar het valt mij vaak op dat 'lelijkheid' een enorm taboe is en het is ontzettend moeilijk om dat ter sprake te brengen. Als een ontzettend lelijk iemand van zichzelf zegt dat hij of zij lelijk is, zal niemand snel zeggen: 'Inderdaad', dan zullen mensen toch altijd een uitweg zoeken door te zeggen: 'Het valt wel mee'. Er zijn trouwens tegenwoordig interventieprogramma's voor jongeren om meer zelfvertrouwen te krijgen, misschien is dat een idee voor ouders in deze situatie die er zelf niet uitkomen? En verder inderdaad blijven zoeken naar positieve manieren waarop het kind zich kan uiten, en daar al heel vroeg mee beginnen, waardering door de ouders al in de heel vroege kinderjaren is heel belangrijk voor het zelfbeeld van het kind in het verdere leven.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:07
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Zelf ben ik 1.75m ofzo, en daarmee hoor ik bij de wat "grotere". Maar ik lees hier zo over het algemeen van dat jongens een kleiner was, maar nou ik erover nadenk al (=3) mijn exen zijn kleiner dan mij. En trouwens als ik met wat "kleinere" vriendinnen uitga dan ben ik toch meestal degene die wat leuke gesprekken heb met jongens, of zijn dat juist de jogens die op "lang" vallen dan? En wat is lang trouwens? Je kan lang zijn maar niet lang lijken en je kan ook lang zijn en lang lijken... Daar zit ook een verschil. Op de een of andere manier lijk ik niet zo lang volgens andere mensen. En wat betreft die " leeftijdsgrens", mijn vriend wordt 21 en ik ben net 16 geworden maar soms denk ik van hem wel jeeh dat hij dat nou niet snapt... Hie zal ik wel de grond mee ingeboord worden maar wat betreft de leeftijd heeft het volgens mij ook wel met je iq te maken. Heb je een hoog iq, dan zal je misschier over het algemeen ook "serieuser" over dingen nadenken en kan dat ook beter dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, waardoor je als je met iemand bv. praat die een iets minder iq heeeft op dezelfde lijn zit...Nou ja dat wou ik ff kwijt.....

p.s.: Een kleine jongen kan trouwens wel breed en groot lijken.....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 08:26
de abt van sion
Citaat:
miss sunshine1986 schreef:
En wat betreft die " leeftijdsgrens", mijn vriend wordt 21 en ik ben net 16 geworden maar soms denk ik van hem wel jeeh dat hij dat nou niet snapt... Hie zal ik wel de grond mee ingeboord worden maar wat betreft de leeftijd heeft het volgens mij ook wel met je iq te maken.
Hier raak je de kern van een cruciaal probleem.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 08:39
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Als een meisje jou echt leuk vind, boeit je lengte haar niet zo hoor. Sommige meiden nemen je nou eenmaal zoals je bent. Daar hoef je echt geen lekker ding voor te zijn. En ik kan het weten... ( aan de ene kant helaas ), maarja, nu gaat het met mij ook de goede kant op duz...

't meisje dat ik leuk vind is een kop kleiner als mij, maar ik moet nog ff ontdekken hoe dat gaat met zoenen . Lukt vast wel, en anders til ik 'r gewoon op

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 08:43.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 12:10
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:
Als een meisje jou echt leuk vind, boeit je lengte haar niet zo hoor.
Toch wel hoor. Ikzelf ben al een meter 78 en ik kijk altijd uit naar jongens groter dan ikzelf. Ik heb al gemerkt dat ik gewoon niet verliefd word op jongens kleiner dan ik, ik wil een gevoel van bescherming tov hem en een gevoel van macht van hem tov mij. Sorry ja klinkt zo dom maar zo is het.
Oud 29-08-2002, 15:15
Iduna
Iduna is offline
Ik zelf ben ong. 1.60m, niet bepaald lang dus. (niet dat ik ermee zit hoor ) Ik heb liever een jongen die groter is dan ik. Tis gewoon een gevoel.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:12
Verwijderd
Kank als meisje ook antwoorden?
Bij mij ist andersom
Mijn vriendje is zoooooooooo veel groter
Ik ben 1.60 en hijs 2 meter

Jumpen dus
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:31
de abt van sion
Citaat:
LoveGirl schreef:
Jumpen dus
En als je de 80 gepasseerd bent dan?

Leven is vooruitzien...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:09
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:

Ik ben een Brabander.

-sorrie -
ik ook maar ik kan ook gewoon Algemeen Beschaafd Brabants lullen
Oud 29-08-2002, 19:11
bracelance
bracelance is offline
tuurlijk is het mooier als een jongen wat groter is als een meisje. Maar als de liefde afhangt van het lengteverschil tussen twee personen, moet je even gaan nadenken of je wel goed bezig bent en of het dan wel echte liefde is.

Het is mooier als de jongen wat groter is maar het is amper van belang voor een relatie
Oud 29-08-2002, 19:59
Verwijderd
sjaaa

ik had eerst een vriendje die kleiner was...
het maakt op zich niet zo heel veel uit hoor... Als je elkaar leuk vind. Maar toch, het is toch wel lekker als meisje vind ik om tegen je vriendje aan te kruipen enzo... En als je naast elkaar loopt is het niet zo heel leuk als hij kleiner is... Maar ja. Ik heb nu een vriendje en hij is ongeveer even groot. Dat is wel een stuk fijner. Het lijkt me eerlijk gezegd ook neit zo makkelijk als hij echt veeel groter is. Het best lijkt me als ie ietsje groter is. Waarom precies weet ik niet, maar gewoon, het is gewoon lekker om er tegen aan te kunnen kruipen enzo. Maar ja ach, dat kan eigenlijk altijd wel dus...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:48
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

En als je de 80 gepasseerd bent dan?

Leven is vooruitzien...
Ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar IK ga er niet vanuit dat ik op mijn tachtigste nog samen ben met m'n vriend op m'n zestiende.

En als je niet meer kan springen, ga je er toch gewoon allebei bij zitten?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:55
de abt van sion
Citaat:
Morgan schreef:

1) Ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar IK ga er niet vanuit dat ik op mijn tachtigste nog samen ben met m'n vriend op m'n zestiende.

2) En als je niet meer kan springen, ga je er toch gewoon allebei bij zitten?
1) Ja, maar dan mag je ook niet meer over "liefde" praten...

2) Ja!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 23:31
Kleine A*
Kleine A* is offline
Oud 30-08-2002, 23:35
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
Reageren

Regels voor berichten