Citaat:
Ik ben een aap:
Volgens de Chinese astrologie is iemand die onder het teken van de aap is geboren meestal vrolijk, vol energie en creatief. De aap heeft geen neiging tot het behouden of vergaren van zaken, is vrijgevig en heeft charme en gevoel voor humor. Apen kunnen diplomatiek overkomen omdat ze niet onvriendelijk willen zijn en daarom niet altijd een ander de waarheid zeggen. Apen verbergen hun emoties echter niet.
|
nou ik ben ook aap dus ik ook maar even.
Ik ben niet zo vol energie en volgensmij ben ik eerder melancholisch dan vrolijk, maar ik ben zeker creatief. Ik heb een enorme verzameldrang, hebbbehebbehebbe. Ik ben wel enorm vrijgevig. Ik steek liever energie in anderen dan wat dan ook. Ik zeg altijd de waarheid. Niet alleen over mijn emoties. Maar diplomatiek ben ik wel.
Hoewel, ik hou wel dingen achter die me dwarszitten als ik geen ruzie wil. Maar ik zal geen onwaarheden vertellen in de plaats daarvan.
Citaat:
De aap kan goed problemen oplossen, waarbij hij goed luistert naar de ander. Soms kan de aap niet redelijk zijn. Dan gebruikt hij al zijn vaardigheden om de hele wereld, inclusief zichzelf, ervan te overtuigen dat hij het juiste heeft gedaan.
|
Ik kan heel onredelijk zijn. Dan geef ik mijn ongelijk echt wel toe. En ik denk niet probleemoplossend.