Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?
Rat 2 4.17%
Os 6 12.50%
Tijger 8 16.67%
Konijn 3 6.25%
Draak 4 8.33%
Slang 4 8.33%
Paard 4 8.33%
Geit 1 2.08%
Aap 6 12.50%
Haan 1 2.08%
Hond 5 10.42%
Varken 4 8.33%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik snap de tabel niet helemaal, maar ikd enk dat ik paard - metaal ben.
Slang, aarde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2010, 14:37
Verwijderd
ik ben een draak. Van een mens. Huhu.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 16:13
Martiño
Martiño is offline

Net als Archont een vuurkonijntje. Maarja, dat die horoscoop nergens op slaat wist ik ook wel, geen volk zo bijgelovig als de chinezen.
Oud 16-02-2010, 16:41
Batave
Batave is offline
Ik ben een aap:
Volgens de Chinese astrologie is iemand die onder het teken van de aap is geboren meestal vrolijk, vol energie en creatief. De aap heeft geen neiging tot het behouden of vergaren van zaken, is vrijgevig en heeft charme en gevoel voor humor. Apen kunnen diplomatiek overkomen omdat ze niet onvriendelijk willen zijn en daarom niet altijd een ander de waarheid zeggen. Apen verbergen hun emoties echter niet.

Deze beschrijving klopt redelijk bij mij, behalve dat ik dan behoorlijk materialistisch kan zijn. Verder ben ik wel zo diplomatiek en wil ik ook niet onvriendelijk gevonden worden.

De aap kan goed problemen oplossen, waarbij hij goed luistert naar de ander. Soms kan de aap niet redelijk zijn. Dan gebruikt hij al zijn vaardigheden om de hele wereld, inclusief zichzelf, ervan te overtuigen dat hij het juiste heeft gedaan.

Ik kan wel heel koppig zijn wat betreft mijn mening, en die doordrijven .
Oud 16-02-2010, 17:07
freezer
freezer is offline
Ik ben een aard varken
Oud 16-02-2010, 20:19
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Slang, aarde.
Oh, dan zat ik toch bijna goed, keek alleen de verkeerde kant op!
Oud 16-02-2010, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben een aap:
Volgens de Chinese astrologie is iemand die onder het teken van de aap is geboren meestal vrolijk, vol energie en creatief. De aap heeft geen neiging tot het behouden of vergaren van zaken, is vrijgevig en heeft charme en gevoel voor humor. Apen kunnen diplomatiek overkomen omdat ze niet onvriendelijk willen zijn en daarom niet altijd een ander de waarheid zeggen. Apen verbergen hun emoties echter niet.
nou ik ben ook aap dus ik ook maar even.
Ik ben niet zo vol energie en volgensmij ben ik eerder melancholisch dan vrolijk, maar ik ben zeker creatief. Ik heb een enorme verzameldrang, hebbbehebbehebbe. Ik ben wel enorm vrijgevig. Ik steek liever energie in anderen dan wat dan ook. Ik zeg altijd de waarheid. Niet alleen over mijn emoties. Maar diplomatiek ben ik wel.
Hoewel, ik hou wel dingen achter die me dwarszitten als ik geen ruzie wil. Maar ik zal geen onwaarheden vertellen in de plaats daarvan.

Citaat:
De aap kan goed problemen oplossen, waarbij hij goed luistert naar de ander. Soms kan de aap niet redelijk zijn. Dan gebruikt hij al zijn vaardigheden om de hele wereld, inclusief zichzelf, ervan te overtuigen dat hij het juiste heeft gedaan.
Ik kan heel onredelijk zijn. Dan geef ik mijn ongelijk echt wel toe. En ik denk niet probleemoplossend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten