| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ze jóuw leerkracht is is het gewoon illegaal! Aan de andere kant, je bent bijna klaar daar toch? Dan kan het vast weinig kwaad. En dan kan ik natuurlijk niks anders doen dan je aanmoedigen want jongens die geen initiatief nemen zijn er al genoeg.Je kent pesto niet? Prutje van meestal pijnboompitten, basilicum en kaas? En in allerlei varianten bekend? Heerlijk! http://nl.wikipedia.org/wiki/Pesto |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon doen! Kan niks fout gaan. "Pesto is een Italiaanse delicatesse" klinkt nu al goed
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Godverdegodver, ik trof gisteravond tussen een stapel oud papier en een restantje tapijttegels enkele bruine krioelende beestjes aan
2mm groot.Tapijtkeverlarves ofzo? Wie heeft er hier verstand van? Ik zit nu als een gek alles te stofzuigen en los te schudden, want die beestjes klampen zich nogal hardnekkig vast in tapijt/papier etc. Argh.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De afspraak zelf zal hij niet afslaan, sowieso niet als jij naar hem ermee komt. Maar doe het niet via Hyves! ![]() en "oude jeugdliefde", we spreken hier over hoeveel jaar? |
|
![]() |
|
|