Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2010, 13:35
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
New Super Mario Bros
Super Mario Galaxy
Zelda
Okami
Mad World
Silent Hill
Tatsunoko vs. Capcom
Super Smash Brothers Brawl
SSX Blur
Zack & Wiki
No More Heroes 1 & 2
Naruto Clash of Ninja Revolution 3

En een tiental WiiWare/Virtual Console spellen. Dat zijn de spellen die ik nog wel regelmatig speel op de Wii.
Oud 24-02-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom eigenlijk? Alsof we allemaal nog niet genoeg DVD-spelers (in welke vorm dan ook) in huis hebben
Citaat:
Het gaat om het gemak. Het niet kunnen afspelen van DVD's is zwakzinnig omdat je het gebruiksgemak verlaagt.
Dat.

En ik heb geen tig DVD-spelers, ik heb alleen een PS3 en een Wii. En ik heb een oude tv, met maar 1 scartaansluiting, dus als ik Wii heb gespeeld en daarna een DVD wil kijken, moet ik weer achter de tv kruipen om dat te veranderen. En ja daar bestaan oplossingen voor, maar het was voor mij persoonlijk gewoon handig geweest als de Wii ook DVDs kon afspelen. Daarom zei ik ook IK VIND het bagger.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 22:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Maar dat is heel makkelijk te fixen hoor, softmod ftw!
Oud 25-02-2010, 00:20
Soundwave
Soundwave is offline
Test de Wii ergens uit? Het grootste gedeelte van de spellen lijkt redelijk veel op elkaar, dus als je er eentje leuk vind, vind je ze allemaal leuk en vice versa. Pak wel een betere, meestal zijn dat de spellen van Nintendo zelf. Andere ontwikkelaars hmm mja die doen het wat minder op de Wii

Hoe meer vrienden er mee doen, hoe leuker de spellen over het algemeen worden. Puur qua gamen is de PS3 en de 360 vele malen beter, maar echt vergelijkbaar zijn ze niet. Zie de Wii meer als gadget die toevallig een spelcomputer is, en de andere 2 meer als spelcomputer die ook wat gadget dingetjes hebben.

Aangezien je meisje en 13 bent, denk ik dat de Wii jouw keuze is
Oud 25-02-2010, 07:54
Sherlock
Sherlock is offline
Mijn zusje heeft een Wii en daar ben ik blij om want dan kan ik daar mooi de games op spelen die ik wil hebben

Super Smash Brothers
Zelda
Super Mario

En ook wat van die oldskool shit van Wiiware.
Oud 25-02-2010, 10:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Mijn zusje heeft een Wii en daar ben ik blij om want dan kan ik daar mooi de games op spelen die ik wil hebben

Super Smash Brothers
Zelda
Super Mario

En ook wat van die oldskool shit van Wiiware.
Tatsunoko vs. Capcom en Mad World moet je ook echt es proberen .
Oud 26-02-2010, 09:43
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik ben ook blij met mijn Wii. Heb hem nu al zo’n 3 jaar en speel er toch nog wel elke dag even mee.
Zelf houd ik niet zo van schiet games, dus die mis ik dan ook niet 

Games die ik leuk vind:

Kororinpa
Kororinpa 2 (Marbles! Balance Challenge)
Mario Kart
Mario Galaxy
Zelda Twilight Princess
Guitar Hero
Wii Play
Super Monkey Ball
Wii Fit
Wii Fit +
Wii Sports Resorts
Rayman Raving Rabbits

Waar ik nog op zit te wachten:

Mario Galaxy 2
Zelda The Legend
Prince of Persia
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 21:07
Pimoes
Pimoes is offline
leuk als een vriend hem heeft zodat je af en toe ff kunt brawlen

maar niet zo leuk dat ik hem zelf zou kopen, dus ik hou het bij mijn 360
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 07:51
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb een Wii en vind het superleuk! Speel vooral Wii Fit Plus en Super Mario Bros. Oh en Mario Galaxy is ook leuk! Verder Animal Crossing en Zelda. Oh en natuurlijk Mario Kart! Ik vind het een aanrader.
Oud 05-04-2010, 00:54
MtSalvo
MtSalvo is offline
Vind het zelf een beetje een belachelijk ding. Of je nou op een knopje drukt of je controller een zwaai geeft. Het voegt echt niet zo veel toe. De hoeveelheid beheersing die je hebt over je input met zo'n ding valt echt ontzettend tegen.
Oud 05-04-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Vind het zelf een beetje een belachelijk ding. Of je nou op een knopje drukt of je controller een zwaai geeft. Het voegt echt niet zo veel toe. De hoeveelheid beheersing die je hebt over je input met zo'n ding valt echt ontzettend tegen.
Ik vind het wel echt iets toevoegen dat je nu bv. met je zwaard kan zwaaien, veel intuitiever. En ik heb nog geen issues met de beheersing gehad, bv. tennis is super intuitief en goed te besturen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 14:55
Thinus
Thinus is offline
dacht dat het over de 2e wereldoorlog ging
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 10:34
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Ik zit echt die reacties te lezen en dan denk ik echt wtf! Iedereen hier kraakt de wii af alsof het gewoon een stukje plastic is. Ik denk persoonlijk dat de wii beter is dan de meeste computers hier. Oke, er zitten wel een paar kut spellen op. Toch is het grootste deel van de spellen juist leuk. Dat jullie nou liever een kogel door iemands kop rammen betekent niet meteen dat zij dat ook wil. Ik denk juist dat de wii goed is. Het is eens wat anders dan normaal. De meeste spellen zijn van die avontuur spellen en als je die op de ps3 of xbox360 wil spelen kan je het ver gaan zoeken want die zal je bijna niet vinden. Persoonlijk vind ik dat je de wii gewoon moet kopen. Ik ben on ieder geval
blij dat ik toen mijne heb gekocht.
Ik denk dat je de discussie niet goeg gelezen hebt, je mist het hele punt. We hebben het hier over kwalitatief goede games, en dat hoeft niet persé een game te zijn waar ik iedereen een kogel/pijl/energy beam door zijn/haar lichaam heen ros. Het is gewoon betreurend dat de enige games die wel gemaakt worden lauras passie deel 500 is, nog een sport game, nog een wii-fit spinoff etc.
Oud 09-04-2010, 11:53
Verwijderd
Ik heb een paar weken een wii te leen gehad en wat domme spelletjes gedaan zoals een koeienrace en dat vond ik leuk, maar geen 180 euro waard. Ook heb ik er Zelda op gespeeld en daarbij vond ik de besturing lastig, maar dat kan komen doordat ik het nog niet gewend was.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 07:38
Verwijderd
De Wii zuigt!

Al dat idiote bewegen van Nintendo.

Maak gewoonweg ook een gamecube controle mogelijkheid voor ieder spel zoals in ssbb....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten