Advertentie | |
|
![]() |
|
Test de Wii ergens uit? Het grootste gedeelte van de spellen lijkt redelijk veel op elkaar, dus als je er eentje leuk vind, vind je ze allemaal leuk en vice versa. Pak wel een betere, meestal zijn dat de spellen van Nintendo zelf. Andere ontwikkelaars hmm mja die doen het wat minder op de Wii
![]() Hoe meer vrienden er mee doen, hoe leuker de spellen over het algemeen worden. Puur qua gamen is de PS3 en de 360 vele malen beter, maar echt vergelijkbaar zijn ze niet. Zie de Wii meer als gadget die toevallig een spelcomputer is, en de andere 2 meer als spelcomputer die ook wat gadget dingetjes hebben. Aangezien je meisje en 13 bent, denk ik dat de Wii jouw keuze is ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben ook blij met mijn Wii. Heb hem nu al zo’n 3 jaar en speel er toch nog wel elke dag even mee.
Zelf houd ik niet zo van schiet games, dus die mis ik dan ook niet Games die ik leuk vind: Kororinpa Kororinpa 2 (Marbles! Balance Challenge) Mario Kart Mario Galaxy Zelda Twilight Princess Guitar Hero Wii Play Super Monkey Ball Wii Fit Wii Fit + Wii Sports Resorts Rayman Raving Rabbits Waar ik nog op zit te wachten: Mario Galaxy 2 Zelda The Legend Prince of Persia |
![]() |
|
Ik heb een Wii en vind het superleuk! Speel vooral Wii Fit Plus en Super Mario Bros. Oh en Mario Galaxy is ook leuk! Verder Animal Crossing en Zelda. Oh en natuurlijk Mario Kart! Ik vind het een aanrader.
|
Vind het zelf een beetje een belachelijk ding. Of je nou op een knopje drukt of je controller een zwaai geeft. Het voegt echt niet zo veel toe. De hoeveelheid beheersing die je hebt over je input met zo'n ding valt echt ontzettend tegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
De Kantine |
Picknicken in de lentesaai #1402 Verwijderd | 500 | 10-06-2011 17:58 | |
Games |
Fifa 11 VB# | 15 | 26-10-2010 12:12 | |
Games |
[PS3/Xbox360/PC] NBA 2K10 Tekster | 25 | 09-12-2009 14:45 | |
Games |
Wii, X-Box 360 of PS3? Eye of Sauron | 59 | 14-06-2008 14:09 | |
Games |
Nintendo Wii IV Maxic | 500 | 18-04-2008 10:16 |