Goedenavond allemaal,
ik kwam even melden dat ik mij verveel en niemand af kon spreken - of eigenlijk ik heb gewoon niet gebeld - morgen een betere dag
Ik ben al te lui om naar de AH te lopen, dus ik vrees dat Zwolle (was het niet?) al helemaal te ver is. Maar als je m'n buurman was zou ik zeker komen aankloppen
19-02-2010, 20:08
Verwijderd
Het is vast al twintig keer gezegd, maar wie hebben er nu eigenlijk gesolliciteerd?
Oh, eh, ik hoop dat je niet te erg schrikt, maar ik ben niet echt een kat ik ben een mens. Ik ben een akelige, lelijke, knorrige, oude man! (props als je weet welke film dit is)
Oh, eh, ik hoop dat je niet te erg schrikt, maar ik ben niet echt een kat ik ben een mens. Ik ben een akelige, lelijke, knorrige, oude man! (props als je weet welke film dit is)
Minke, kun jij niet gewoon lekker terugkomen als DK fb?
Ik zou het best willen, maar er zijn vast wel wat fb's die mij gaan veto'en, dus dan heb ik wel wat beters te doen dan sollicitatiebrieven schrijven waar het toch geen zin heeft
Ai nope
19-02-2010, 21:15
Verwijderd
Ohja hmmm van Martino wist ik dat eigenlijk ook wel. Nou ja, we zullen wel zien!!!!!!!! Maar Trimm is nu toch fb van muziek, dan kan ze DK er wel meteen bij doen
Ohja hmmm van Martino wist ik dat eigenlijk ook wel. Nou ja, we zullen wel zien!!!!!!!! Maar Trimm is nu toch fb van muziek, dan kan ze DK er wel meteen bij doen