Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2010, 23:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ahw, kusje voor sam
Advertentie
Oud 05-03-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Hoe werkt het eigenlijk met die 3D-brillen? Kan je dat ook opzetten als je zelf al een bril hebt? Anders wordt 't een beetje lastig.

Ja, ik had het ook over mijn bril. Letters waren veel te klein om zonder te lezen. Ook met brilte klein, beetje irritant voor een 3d. Ik lees graag de subs mee. Ook beetje dubbel/wazig. Ik hou het voortaan op lekker plat (tenzij de film geheel geanimeerd is).
Oud 05-03-2010, 23:29
Verwijderd
Sam.
Oud 05-03-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Nou, als ik je zo nu en dan 'ns zie posten in dergelijke discussies dan doe je het over het algemeen behoorlijk prima, hoor
Ik heb echt te vaak dat ik iets bedoel, en dat er dan iemand anders dat dan heel makkelijk zegt, in mooie volzinnen en op een goede toon enzo.
Oud 05-03-2010, 23:31
Verwijderd
Ik heb me echt geen voorstelling van een 3d-film.
Oud 05-03-2010, 23:32
Verwijderd
Hij heeft wel vaak pech, vorig jaar was ie ook op z'n smoel gegaan en moesten er een paar hechtingen in z'n wang.
Maar hij vond het wel stoer, een litteken (net als piraten).
Oud 05-03-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt te vaak dat ik iets bedoel, en dat er dan iemand anders dat dan heel makkelijk zegt, in mooie volzinnen en op een goede toon enzo.
heb ik ook vaak
Oud 05-03-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
heb ik ook vaak
Verwijderd
Citaat:

het is overrated
Verwijderd
Citaat:
Het is een film, maar dan in 3D, en eens in de zoveel tijd krijg je dat het lijkt alsof iemand op je gezicht springt of een bezem in je oog steekt ofzo omdat ze willen patsen met dat 't 3D is.
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je, je hebt geen idee hoe dat werkt?
Oud 05-03-2010, 23:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohh, het is echt heel goed Ik dacht ook eerst dat het een beetje een stomme hype was, maar bij sommige films is het echt een toegevoegde waarde
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
het is overrated
Verwijderd
Mijn ouders zijn deze week naar Avatar geweest, en ze vonden het 'wel leuk dat 3D, maar het verhaal was bagger'.
Oud 05-03-2010, 23:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
heb ik ook vaak
Oud 05-03-2010, 23:35
Verwijderd
Maar Barabas, je kent die rood-groene brilletjes toch wel? Das hetzelfde.
Oud 05-03-2010, 23:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn ouders zijn deze week naar Avatar geweest, en ze vonden het 'wel leuk dat 3D, maar het verhaal was bagger'.
Ik vind dat gezeik op avatar om dat verhaal nu wel een beetje passe. Ja, het is niet echt origineel, maar het is toch een prima film (hoewel ik die oscarnominatie wat overdreven vond).
Oud 05-03-2010, 23:37
Verwijderd
avatar mag zelfs onder de cultfilms, want er is een cult! er zijn mensen die daadwerkelijk in bossen leven naar aanleiding van de film en die steken dan lintjes in hun vlecht en knopen dat vast aan boomtakken en vinden dat ze dan met de planeet communiceren,
Oud 05-03-2010, 23:37
Verwijderd
De enige 3d show die ik heb gezien was die van Michael Jackson in Disneyland paris.
in 1993 geloof ik.
Oud 05-03-2010, 23:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De enige 3d show die ik heb gezien was die van Michael Jackson in Disneyland paris.
Ja, maar dat is wel anders dan die films nu, in de films is het gewoon dat je de diepte kunt zien, en heb je niet van die flauwe effecten dat er dingen op je afkomen enzo.
Oud 05-03-2010, 23:39
Verwijderd
ik vond de 3d-ervaring trouwens tegenvallen, bij snelle bewegingen werd ik er duizelig van. En ik vond het raar dat de ondertiteling zo dichtbij was. Ik kon 'm bijna aanraken.
Verwijderd
Ja, een Oscar verdient 'ie niet, maar ik heb me toch prima vermaakt hoor Lekker beesten kijken. Ik wil ook zo'n vlechtje en dan zo'n paardenbeest of vogelbeest besturen Hoe gaaf is het. Net een USB-poort. Een USB-poort die je in staat stelt om een vliegbeest op jezelf aan te sluiten.
Verwijderd

het voorstukje van toy story zag er wel inyeressant uit met bril
Oud 05-03-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat is wel anders dan die films nu, in de films is het gewoon dat je de diepte kunt zien, en heb je niet van die flauwe effecten dat er dingen op je afkomen enzo.
in disney world ging ik naar een 3d onderwaterdocumentaire met roodgroenbrilletje en daarbij deden ze juist heel veel van dat soort effecten! een haai die met opengesperde muil op je af kwam zwemmen enzo
Verwijderd
Citaat:
avatar mag zelfs onder de cultfilms, want er is een cult! er zijn mensen die daadwerkelijk in bossen leven naar aanleiding van de film en die steken dan lintjes in hun vlecht en knopen dat vast aan boomtakken en vinden dat ze dan met de planeet communiceren,
Hahaha ojee.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, prinses Irene bijvoorbeeld.
Oud 05-03-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
die deed dat daarvoor ook al en zonder lintjes in haar haar
Oud 05-03-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Die heeft vast genoten van dat 3D!

Edit: oh wacht, Christina was die blinde he?
Oud 05-03-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
dat was met die film ook hoor , zulke effecten
Oud 05-03-2010, 23:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, een Oscar verdient 'ie niet, maar ik heb me toch prima vermaakt hoor Lekker beesten kijken. Ik wil ook zo'n vlechtje en dan zo'n paardenbeest of vogelbeest besturen Hoe gaaf is het. Net een USB-poort. Een USB-poort die je in staat stelt om een vliegbeest op jezelf aan te sluiten.
Nouja, op een gegeven moment zit Sigourney Weaver ook zo passioneel uit te leggen dat alles op die wereld verbonden is (huhu, colors of the wind), toen dacht ik dat ze daarna ging roepen dat die planeet één groot internet was. Met hun usb-poortjes en glasvezelkabeltjes
Citaat:
het voorstukje van toy story zag er wel inyeressant uit met bril
Up was heel leuk in 3D.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik vond de 3d-ervaring trouwens tegenvallen, bij snelle bewegingen werd ik er duizelig van. En ik vond het raar dat de ondertiteling zo dichtbij was. Ik kon 'm bijna aanraken.
Het schijnt dat Alice in Wonderland maandag en dinsdag draait zónder ondertiteling. iig dat zei een vriend van me en hij wou daar heen, want hij wordt ook geen van de ondertiteling met 3D.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dat was met die film ook hoor , zulke effecten
Ja, dat bedoel ik juist, in pretparken heb je die flauwe effecten, en in de 3D films in de bios heb je die juist niet.
Verwijderd
Ik zal de film later iig downloaden en kijken hoeveel het scheelt met 3d.
Oud 05-03-2010, 23:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
die deed dat daarvoor ook al en zonder lintjes in haar haar
Hm, misschien dat ze er daarom mee gestopt is.
Citaat:
Die heeft vast genoten van dat 3D!

Edit: oh wacht, Christina was die blinde he?
Oud 05-03-2010, 23:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bij Avatar en Up ging het prima, en ik had geen last van de ondertiteling.

Maar het schijnt dat inderdaad bij zo'n 10% van de bezoekers lichte klachten als hoofdpijn en duizeligheid optreden.
Oud 05-03-2010, 23:46
Verwijderd
Aschwin von Sierstorpff-Cramm - Hedwig von Sierstorpff
V
Prins Bernhard van Lippe-Biesterfeld - Armgard van Sierstorpff-Cramm
V
Bernhard van Lippe-Biesterfeld - Juliana

Jaja, ik wist dat ik van Baron von Cramm afstamde, maar deze connectie kende ik nog niet
Oud 05-03-2010, 23:47
Verwijderd
Ik ga er sowieso vanuit dat het allemaal nog beter gaat worden, het is immers pas net dat we serieus met 3d films aan de gang zijn!
Oud 05-03-2010, 23:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb helemaal niet kunnen genieten van Avatar want tijdens de film had ik vet hoofdpijn van het 3d en erna heeft mijn vriendje hem nog drie weken zo hard lopen afkraken dat ik er niks goeds meer aan kan bedenken.
Oud 05-03-2010, 23:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ga er sowieso vanuit dat het allemaal nog beter gaat worden, het is immers pas net dat we serieus met 3d films aan de gang zijn!
We staan aan het begin van een nieuwe tijd Sarah!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bij Avatar en Up ging het prima, en ik had geen last van de ondertiteling.

Maar het schijnt dat inderdaad bij zo'n 10% van de bezoekers lichte klachten als hoofdpijn en duizeligheid optreden.
Ik had de hele film lang last van mijn ogen en de rest van de avond hoofdpijn en oogpijn en mijn stiefmoeder was zelfs heel erg misselijk.

Maar wij hadden geen ondertitels trouwens.
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je, je hebt geen idee hoe dat werkt?
Hoe een film er dan uit ziet.
Verwijderd
Citaat:
Maar Barabas, je kent die rood-groene brilletjes toch wel? Das hetzelfde.
nee?
Oud 05-03-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
We staan aan het begin van een nieuwe tijd Sarah!
ja! En later zullen we zeggen: "weet je nog dat we vroeger alle films in 2d zagen, ik snap niet dat we daar wat aan vonden!"
Oud 05-03-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
nouja, net zoals de echte wereld, maar dan uitgesneden een beetje als een diep reliëf.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hetzelfde, alleen neem je ook de diepte in de film waar.
Verwijderd
Citaat:
nee?
Doe niet zo wereldvreemd

Hologrammen dan. Zoiets is het.
Oud 05-03-2010, 23:51
Verwijderd
waar ik ook nog aan moest wennen bij 3d is de rand van het filmscherm, trouwens. Dan staat daar een driedimensionaal persoon en die heeft dan geen onderlichaam. En dan dwarrelt er een blaadje naar beneden en ineens floep verdwijnt-ie.
Oud 05-03-2010, 23:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vond het 3d heel weinig toevoegen, behalve hoofdpijn.
Oud 05-03-2010, 23:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
maar ik ga slapen, welterusten!
Oud 05-03-2010, 23:54
Verwijderd
oei het is al één uur
welterusten fizzle!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten