![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En wat lomp van Scoot om dat zo uit te drukken, je kunt er niks aan doen hoe klein of groot je borsten worden. Zeg tegen een blind geboren iemand maar eens dat ie dat verdiend heeft, is ie vast blij mee ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het zo bizar dat iedereen het heeft over '75B'. 75 heeft toch niks met de omvang van je borsten te maken, maar met je lichaam zelf? Bedoel, 75 zal echt niet de meest gangbare maat zijn omdat dat betekent dat je maat 36 oid hebt van boven, en de gemiddelde vrouw heeft (dacht ik) maat 40. Lijkt me dan een stuk nuttiger om alleen de letter te bespreken toch?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Plus dat een maat 75 impliceert dat iemand niet te dik is. Ik vind een B-cup op een slanke dame veel mooier dan op een forse dame (ondanks dat die B-cup dan een stuk groter is) Ik vind zelf niet dat er een ideale cupmaat is. Ik vind het vooral de verhouding belangrijk. Skinny dames horen kleine borsten te hebben, rondere, volle vrouwen horen wat grotere borsten te hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vergelijk het anders met waterballonnen die je ergens tegenaan duwt (lekker lomp, maar misschien duidelijker). Ze blijven even groot maar veranderen van vorm (platter) als ze een groter raakvlak (breder bovenlichaam) hebben met hetgeen waar ze tegen aan zitten. Laatst gewijzigd op 24-04-2010 om 10:17. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
cup B GinaGina | 107 | 11-07-2006 11:08 |