Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Zo bedoel ik 'verdienen' niet, hehe. Meer als in, dat ze conform je lichaamsbouw zijn, min of meer. In esthetisch opzicht is het denk ik zo dat vrouwen die niet tevreden zijn met hun borsten, er hoe dan ook niet mee tevreden zouden zijn. Als ze kleiner waren uitgevallen hadden ze gewild dat ze groter waren, en visa versa. Ook zo bedoel ik verdienen: Ook esthetisch gezien passen je borsten waarschijnlijk goed bij de manier waarop jij mooi bent; accepteer dat dan ook.
Er zijn zat slanke en niet bijzonder lange dames met flinke boezem en lange flinke dames met kleine boezem.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 20:14
xAnoniem
xAnoniem is offline
Hahah
Verdienen!
Zou wat zijn..
Dan zou ik echt gaan verdienen als het zo makkelijk kon.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 13:56
Flickan
Flickan is offline
Citaat:

dus wanneer je grote borsten hebt, dan verdien je die en als je kleine hebt, heb je gewoon niet goed je best gedaan en krijg je dus kleinere borsten ? als ze te verdienen vallen wil ik ook nog wel wat klusjes doen waardoor ik grotere borsten verdien
Nou zeg, ik ben juist super blij met mijn miniborstjes! Groter is heus niet voor iedereen beter. Ik zou voor mezelf andersom redeneren, ik heb blijkbaar goed m'n best gedaan, want de mijne zijn elegant klein

En wat lomp van Scoot om dat zo uit te drukken, je kunt er niks aan doen hoe klein of groot je borsten worden. Zeg tegen een blind geboren iemand maar eens dat ie dat verdiend heeft, is ie vast blij mee
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 05:43
xAnoniem
xAnoniem is offline
xp haha
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 17:10
manonn01
manonn01 is offline
Veel mannen vinden grote borsten aantrekkelijker of sexy ofzo, maar Believe Me,
het is echt niet de hemel...
Ik heb zelf cup D en heb er soms echt super veel last van! Vooral met sporten en ik heb soms ook last van mn rug daardoor.
Dus van mij zou het wel iets minder mogen !
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 17:35
Naimin
Naimin is offline
C
Oud 20-04-2010, 19:27
allan53
allan53 is offline
75c= beste !
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 19:31
WAT
WAT is offline
Citaat:
75c= beste !
echt niet XP die zijn altijd allemaal uitverkocht, nooit echt leuke meer van te vinden als je op het verkeerde moment gaat shoppen XP
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
echt niet XP die zijn altijd allemaal uitverkocht, nooit echt leuke meer van te vinden als je op het verkeerde moment gaat shoppen XP
dus niet op het verkeerde moment gaan shoppen!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 17:29
willempiee
willempiee is offline
tieten zijn niet echt belangrijk... oo verdomme ben ik nu homo?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 14:08
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
tieten zijn niet echt belangrijk... oo verdomme ben ik nu homo?
ja
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 22:03
aqualung
aqualung is offline
Ik vind het zo bizar dat iedereen het heeft over '75B'. 75 heeft toch niks met de omvang van je borsten te maken, maar met je lichaam zelf? Bedoel, 75 zal echt niet de meest gangbare maat zijn omdat dat betekent dat je maat 36 oid hebt van boven, en de gemiddelde vrouw heeft (dacht ik) maat 40. Lijkt me dan een stuk nuttiger om alleen de letter te bespreken toch?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 06:19
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik vind het zo bizar dat iedereen het heeft over '75B'. 75 heeft toch niks met de omvang van je borsten te maken, maar met je lichaam zelf? Bedoel, 75 zal echt niet de meest gangbare maat zijn omdat dat betekent dat je maat 36 oid hebt van boven, en de gemiddelde vrouw heeft (dacht ik) maat 40. Lijkt me dan een stuk nuttiger om alleen de letter te bespreken toch?
Dat is vrij onzinnig, ik heb maat 40, maar van boven ben ik toch echt maar 70-75 cm.
Plus dat een maat 75 impliceert dat iemand niet te dik is. Ik vind een B-cup op een slanke dame veel mooier dan op een forse dame (ondanks dat die B-cup dan een stuk groter is)
Ik vind zelf niet dat er een ideale cupmaat is. Ik vind het vooral de verhouding belangrijk. Skinny dames horen kleine borsten te hebben, rondere, volle vrouwen horen wat grotere borsten te hebben.
Oud 23-04-2010, 08:39
Volk
Volk is offline
Citaat:
Er zit een groot verschil tussen 60B en 90B. Ik denk dat je een man bent, maar de meeste vrouwen weten wel degelijk het verschil als er een getal voor staat. Het zegt ook iets over hoe breed je borsten zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 09:56
aqualung
aqualung is offline
Citaat:
Er zit een groot verschil tussen 60B en 90B. Ik denk dat je een man bent, maar de meeste vrouwen weten wel degelijk het verschil als er een getal voor staat. Het zegt ook iets over hoe breed je borsten zijn.
Haha, ik denk toch echt dat ik een vrouw bent Maar ik heb het idee dat de meeste mannen dus niet weten dat het voor de omvang staan. Ik ben dan wel benieuwd hoe een 60B en een 90B eruit zien eigenlijk, hoe je dat aan de borsten ziet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 17:15
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
Haha, ik denk toch echt dat ik een vrouw bent Maar ik heb het idee dat de meeste mannen dus niet weten dat het voor de omvang staan. Ik ben dan wel benieuwd hoe een 60B en een 90B eruit zien eigenlijk, hoe je dat aan de borsten ziet.
Nouja, de cup-maat gaat over het verschil in omtrek tussen je bovenlijf met en zonder borsten. Een verschil van 15 cm, wat een B cup aangeeft, verdeeld over een borstkas met een omtrek van 90 cm zal er waarschijnlijk veel platter uitzien dan wanneer je diezelfde 15 cm moet verdelen over een bovenlichaam dat een stuk smaller is. Snap je?

Vergelijk het anders met waterballonnen die je ergens tegenaan duwt (lekker lomp, maar misschien duidelijker). Ze blijven even groot maar veranderen van vorm (platter) als ze een groter raakvlak (breder bovenlichaam) hebben met hetgeen waar ze tegen aan zitten.

Laatst gewijzigd op 24-04-2010 om 10:17.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 01:29
Verwijderd
Handjevol is meer dan genoeg. Wat over is, is louter optioneel. En hell, zelfs minder dan een handjevol is geen probleem wat mij betreft.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:44
Onderzoeker17
Onderzoeker17 is offline
Ik heb het aan mijn vriend gevraagd
met kleine borsten is niks mis, als jou lichaam ook wat tenger is.
maar een handje vol vind hij toch et fijnst.
en te grote borsten vind hij al echt niet lekker meer.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten