Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2010, 11:41
Verwijderd
Lol, Willem Lucht is bij man bijt hond.
Advertentie
Oud 08-03-2010, 11:41
Verwijderd
ik vind Kazet irl niet anders dan op het forum, eigenlijk
Oud 08-03-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Lol, Willem Lucht is bij man bijt hond.
ja, je moet op de site van man bijt hond even de willem lucht filmpjes kijken vooral die ene dat hij naar de kapper gaat <3

hoe was het in markedenen?
Oud 08-03-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik hoe ik hem meegemaakt heb wel.
Oud 08-03-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Maar dat kan iemand die één minuut met mij heeft gepraat natuurlijk veel beter beoordelen!
Oud 08-03-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
mjuh jij hebt 5 dagen uitstel ik moet 'm woensdagochtend al inleveren. of eigenlijk morgen aan 't eind van de middag want ik moest woensdagochtend werken
Ik weet het, maar dat neemt niet weg dat ik er aan moet beginnen want ik heb veel te veel gepland deze week en moet voor mijn andere vak ook nog wel het een en ander doen.
Maar amay, jij wint. Hup hup aan het werk!
Oud 08-03-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik hoe ik hem meegemaakt heb wel.
Maar niet dat het uitmaakt hoe je bent ofzo
Oud 08-03-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Maar dat kan iemand die één minuut met mij heeft gepraat natuurlijk veel beter beoordelen!
Nou meer gepraat met anderen, maar je kijkt op zo'n meet ook rond he
Oud 08-03-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Morgen!

Vertel is over je nieuwe kamer
Hij is heul gaaf en heul groot nja. 23m2 ofzo. Dat vind ik groot. En ik heb heel mooi behang op 1 muur, grijs met donkergrijze, beetje glanzende bloemen. Het ziet er heel fancy uit! De rest is wit. En ik heb een nieuwe bank en een nieuw bed. En ik moet nog een nieuw tv meubel, want ik heb een veel te grote tv gekregen (van de oud bewoonster die ging samenwonen), en die past niet op mijn oude tv meubel Maar geen geld dus dat moet nog even wachten, net als een mooi vloerkleed en boekenplanken.

En het bed staat nu dus links
Oud 08-03-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het, maar dat neemt niet weg dat ik er aan moet beginnen want ik heb veel te veel gepland deze week en moet voor mijn andere vak ook nog wel het een en ander doen.
Maar amay, jij wint. Hup hup aan het werk!
Ik ben begonnen maar ondertussen doe ik nog wel een beetje forummen enzo .

Voor welk vak moet je schrijven?
Verwijderd
Citaat:
ja, je moet op de site van man bijt hond even de willem lucht filmpjes kijken vooral die ene dat hij naar de kapper gaat <3

hoe was het in markedenen?
Ja ga ik doen Woont hij trouwens in Berkum? Ik dacht dat ik de C1000 bij de ouders van Onze P M van De Spar om de hoek zag.

Dänemark war ja voll Spitze! We hebben eigenlijk vooral heel weinig gedaan. Zaterdag leek het geweldig weer en toen zijn we maar hasj gaan kopen maar het bleek uiteindelijk -4 toen we buiten waren met windkracht zeshonderd.

En de boot op de heenweg had heel veel last van storm en dat was gaaf want er waren veel mensen zeeziek omdat we zo heen en weer gingen
Verwijderd
Citaat:
Je agree.
Oud 08-03-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ja ga ik doen Woont hij trouwens in Berkum? Ik dacht dat ik de C1000 bij de ouders van Onze P M van De Spar om de hoek zag.

Dänemark war ja voll Spitze! We hebben eigenlijk vooral heel weinig gedaan. Zaterdag leek het geweldig weer en toen zijn we maar hasj gaan kopen maar het bleek uiteindelijk -4 toen we buiten waren met windkracht zeshonderd.

En de boot op de heenweg had heel veel last van storm en dat was gaaf want er waren veel mensen zeeziek omdat we zo heen en weer gingen
Dunno, maar zijn adres staat wel op zn website

chillybilly! en jij werd niet zeeziek?
Oud 08-03-2010, 11:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jullie zijn veel anders dan op het forum

En misschien heeft Jasper door zijn jeugdige enthousiasme het verkeerde woord gebruikt
ik ben irl net zo'n lekker ventje als hier op het forum hoor
Verwijderd
Citaat:
Hij is heul gaaf en heul groot nja. 23m2 ofzo. Dat vind ik groot. En ik heb heel mooi behang op 1 muur, grijs met donkergrijze, beetje glanzende bloemen. Het ziet er heel fancy uit! De rest is wit. En ik heb een nieuwe bank en een nieuw bed. En ik moet nog een nieuw tv meubel, want ik heb een veel te grote tv gekregen (van de oud bewoonster die ging samenwonen), en die past niet op mijn oude tv meubel Maar geen geld dus dat moet nog even wachten, net als een mooi vloerkleed en boekenplanken.

Glanzende bloemen?

Maar het klinkt supergaaf
Verwijderd
Citaat:
ik ben irl net zo'n lekker ventje als hier op het forum hoor
Dat klopt
Oud 08-03-2010, 11:53
Verwijderd
he rationeel wat ueber dat je de route 66 gaat DOEN
Oud 08-03-2010, 11:54
Rationeel
Rationeel is offline
ja, ik heb er echt zin in
Oud 08-03-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Dunno, maar zijn adres staat wel op zn website

chillybilly! en jij werd niet zeeziek?
Ik kan zijn adres niet vinden

Nope! Ik heb vrij stevige zeebenen En op de terugweg had ik het gehele compartiment de hele weg voor mezelf dus ik heb ook nog eens gewoon goed geslapen.
Verwijderd
Ik heb mijn vader wijs gemaakt dat de bus niet rijdt zodat hij mij gaat weg brengen terwijl eigenlijk 1 halte is opgeheven maar anders zou ik 5 minuten moeten lopen Ik heb gewoon een hekel aan de bus
Verwijderd
Rationeel, wat gaaf
Verwijderd
Citaat:
Nou meer gepraat met anderen, maar je kijkt op zo'n meet ook rond he
En?
Verwijderd
Citaat:
Glanzende bloemen?

Maar het klinkt supergaaf
De meest rechtse. En die bloemen glanzen dus als er licht op schijnt
Oud 08-03-2010, 11:57
Verwijderd
Het zal wel kazet
Oud 08-03-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
De meest rechtse. En die bloemen glanzen dus als er licht op schijnt
[afbeelding]
Oh dat is beter. Ik zag al een heel fel bloemtjesbehang voor me
Oud 08-03-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben begonnen maar ondertussen doe ik nog wel een beetje forummen enzo .

Voor welk vak moet je schrijven?

Rechtspraak en Juridische Retorica, keuzevak voor mij. nu blijkt dat het geen echt essay is maar een analyse van een zaak op logica, argumentatie e.d. Zou leuk zijn als ik een leuke zaak kon vinden, maar daar ben ik bar slecht in.

Wat schijf jij dan?
Oud 08-03-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is beter. Ik zag al een heel fel bloemtjesbehang voor me
Mwuh zou ik ook best voor in zijn

Maar ik moest een beetje volwassen worden van mezelf.
Oud 08-03-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Mwuh zou ik ook best voor in zijn

Maar ik moest een beetje volwassen worden van mezelf.
Oud 08-03-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:

Dat is zeker groot, al helemaal voor Utrecht! Mocht je rond juli zo'n kamer voor me weten... (A)
Oud 08-03-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:

Rechtspraak en Juridische Retorica, keuzevak voor mij. nu blijkt dat het geen echt essay is maar een analyse van een zaak op logica, argumentatie e.d. Zou leuk zijn als ik een leuke zaak kon vinden, maar daar ben ik bar slecht in.

Wat schijf jij dan?
Integratievak algemene rechtsleer. Heul saai, en ik snap niet waarom het een derdejaars vak is ipv een eerstejaarsvak. Maar ala. Ehm ik schrijf over Draagkrachtig motivering bij de burgerlijke rechter en wat Smith daar voor een wijze dingen over te zeggen heeft.

Je schrijft voor bestuursrecht zeker? Als dat niet moet is een zaak uit 1990 over 2 lesbische vrouwen & grammaticale interpretatie mss wel grappig. Laat maar even weten, dan geef ik je het NJ nummer door
Oud 08-03-2010, 12:05
Verwijderd
Mijn vorige kamers waren 4 tinten oranje, toen lime groen en toen paars.
Oud 08-03-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Dat is zeker groot, al helemaal voor Utrecht! Mocht je rond juli zo'n kamer voor me weten... (A)
Zal m'n oren voor je open houden Woon je al in utrecht eigk?
Oud 08-03-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Integratievak algemene rechtsleer. Heul saai, en ik snap niet waarom het een derdejaars vak is ipv een eerstejaarsvak. Maar ala. Ehm ik schrijf over Draagkrachtig motivering bij de burgerlijke rechter en wat Smith daar voor een wijze dingen over te zeggen heeft.

Je schrijft voor bestuursrecht zeker? Als dat niet moet is een zaak uit 1990 over 2 lesbische vrouwen & grammaticale interpretatie mss wel grappig. Laat maar even weten, dan geef ik je het NJ nummer door
Ik heb ook een paar integratievakken gehad.
Oud 08-03-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn vorige kamers waren 4 tinten oranje, toen lime groen en toen paars.
Ik zou daar helemaal gek worden
Oud 08-03-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik zou daar helemaal gek worden
Meestal maar 1 muur hoor. En bij paars alleen maar het hout (dus balken, deur, kozijn was zelfs wit)

dan valt 't toch wel mee?
Oud 08-03-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een paar integratievakken gehad.
Ik vind integratievakken stom
Oud 08-03-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:

Oh, geef maar door ja, want dat vak is een keuzevak en valt niet onder SBR, dus alles mag.
Ik hoor best vaak mensen verwijzen naar Algemene Rechtsleer, alsof ze daar alles hebben geleerd dat belangrijk is. Blijkbaar niet dus.
Oud 08-03-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Meestal maar 1 muur hoor. En bij paars alleen maar het hout (dus balken, deur, kozijn was zelfs wit)

dan valt 't toch wel mee?

Als het maar een beetje lekker slaapt
Oud 08-03-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Zal m'n oren voor je open houden Woon je al in utrecht eigk?
Ik woon al in Utrecht ja, maar voor zes maanden in onderhuur, omdat de kamer die ik zóu krijgen onderdeel was van een grote oplichtingszaak en ik toen geen tijd meer had uitgebreid verder te zoeken. Over een paar maanden begint de zoektocht dus opnieuw.
Oud 08-03-2010, 12:13
Verwijderd
Kheb ze net maar is allemaal bekeken die Willem Lucht?

Wat een arme man
Oud 08-03-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik woon al in Utrecht ja, maar voor zes maanden in onderhuur, omdat de kamer die ik zóu krijgen onderdeel was van een grote oplichtingszaak en ik toen geen tijd meer had uitgebreid verder te zoeken. Over een paar maanden begint de zoektocht dus opnieuw.
Ohja dat vertelde je toen! Maar je was er toch net op tijd bij he?
Oud 08-03-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ohja dat vertelde je toen! Maar je was er toch net op tijd bij he?
Nee, ik was alleen zo slim om geen geld over te maken alvorens een contract te hebben ondertekend. Maar ik had wel al al mijn andere kijkavonden e.d. voorbij laten gaan.
Oud 08-03-2010, 12:16
Verwijderd
oh Quis, als het alles mag zijn: mijn lievelings is Moordhuwelijk HR 7 december 1990, NJ 1991, 593 over een bejaardenverzorger die trouwt met een hoogbejaarde steenrijke client en haar vervolgens vermoordt hij erft dan natuurlijk niet van haar omdat hij onwaardig is, maar het probleem was dat hij wel recht had op zijn helft van de huwelijksgemeenschap. en daar werd in dat arrest een stokje voor gestoken dmv de redelijkheid en billijkheid
Oud 08-03-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, geef maar door ja, want dat vak is een keuzevak en valt niet onder SBR, dus alles mag.
Ik hoor best vaak mensen verwijzen naar Algemene Rechtsleer, alsof ze daar alles hebben geleerd dat belangrijk is. Blijkbaar niet dus.
HR 19 oktober 1990, NJ 1992,129

Nou ja mss doe ik dat hierna ook wel. Maar ik zie het nu nog niet zo. Vind ik altijd met integratievakken, eigenlijk ben je alleen maar dingen aan het overschrijven die andere mensen over bepaalde dingen vinden en dat vind ik vrij nutteloos
Verwijderd
Citaat:
oh Quis, als het alles mag zijn: mijn lievelings is Moordhuwelijk HR 7 december 1990, NJ 1991, 593 over een bejaardenverzorger die trouwt met een hoogbejaarde steenrijke client en haar vervolgens vermoordt hij erft dan natuurlijk niet van haar omdat hij onwaardig is, maar het probleem was dat hij wel recht had op zijn helft van de huwelijksgemeenschap. en daar werd in dat arrest een stokje voor gestoken dmv de redelijkheid en billijkheid
Dankje! Dat klinkt wel als voer voor een leuke analyse. Hmmm. Ik moet overigens ook een dessenting opinion in ''lekentaal'' schrijven over dezelfde zaak, dat wordt wel lastig dan, om te beweren dat R&B níet redelijk waren in deze zaak.
Verwijderd
Citaat:

Als het maar een beetje lekker slaapt
heerlijk
Oud 08-03-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Wat kut Als ik wat hoor laat ik het je weten!
Oud 08-03-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
HR 19 oktober 1990, NJ 1992,129

Nou ja mss doe ik dat hierna ook wel. Maar ik zie het nu nog niet zo. Vind ik altijd met integratievakken, eigenlijk ben je alleen maar dingen aan het overschrijven die andere mensen over bepaalde dingen vinden en dat vind ik vrij nutteloos
Dankje!

Dat is ook vrij nutteloos, welkom in de Bachelorfase. Ik heb nog nooit een integratievak gehad. Wel metajuridica maar dat was erg filosofisch/historisch en minder meta dan ze pretendeerden.
Oud 08-03-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Wat kut Als ik wat hoor laat ik het je weten!
Oud 08-03-2010, 12:21
Verwijderd
Hoi!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten