Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En het bed staat nu dus links ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Voor welk vak moet je schrijven? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dänemark war ja voll Spitze! We hebben eigenlijk vooral heel weinig gedaan. Zaterdag leek het geweldig weer en toen zijn we maar hasj gaan kopen maar het bleek uiteindelijk -4 toen we buiten waren met windkracht zeshonderd. En de boot op de heenweg had heel veel last van storm en dat was gaaf want er waren veel mensen zeeziek omdat we zo heen en weer gingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() chillybilly! en jij werd niet zeeziek? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het klinkt supergaaf ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nope! Ik heb vrij stevige zeebenen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rechtspraak en Juridische Retorica, keuzevak voor mij. nu blijkt dat het geen echt essay is maar een analyse van een zaak op logica, argumentatie e.d. Zou leuk zijn als ik een leuke zaak kon vinden, maar daar ben ik bar slecht in. ![]() Wat schijf jij dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je schrijft voor bestuursrecht zeker? Als dat niet moet is een zaak uit 1990 over 2 lesbische vrouwen & grammaticale interpretatie mss wel grappig. Laat maar even weten, dan geef ik je het NJ nummer door |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoor best vaak mensen verwijzen naar Algemene Rechtsleer, alsof ze daar alles hebben geleerd dat belangrijk is. Blijkbaar niet dus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oh Quis, als het alles mag zijn: mijn lievelings is Moordhuwelijk HR 7 december 1990, NJ 1991, 593 over een bejaardenverzorger die trouwt met een hoogbejaarde steenrijke client en haar vervolgens vermoordt
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja mss doe ik dat hierna ook wel. Maar ik zie het nu nog niet zo. Vind ik altijd met integratievakken, eigenlijk ben je alleen maar dingen aan het overschrijven die andere mensen over bepaalde dingen vinden en dat vind ik vrij nutteloos ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is ook vrij nutteloos, welkom in de Bachelorfase. Ik heb nog nooit een integratievak gehad. Wel metajuridica maar dat was erg filosofisch/historisch en minder meta dan ze pretendeerden. |
![]() |
|
|