Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me er af en toe wel aan irriteren dat ze zo kinderachtig en druk zijn. Maar zelf ben ik ooit ook zo geweest. Verder lopen ze af en toe wel in de weg zonder dat ze het doorhebben, en dan wil ik ze nog wel eens aan de kant duwen of extra hard tegen de persoon naast me vertellen hoe irritant bruggers zijn.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Brugpiepers zuigen als de hel ze denken dat ze alles zijn btw eerste dag school weer de eerste dag is belangrijk heb al een goede reputatie minder is al 10 scorsingen afgelopen drie jaar hopen dat ik dat dit jaar vermijder
ik duw de kleine muggen aan de kant ze hoeven me niet in de weg te lopen eentje met knalgele croks noemen we bananen man en een gasje liep uit de prullenbak te graaien bijnaam zwerver ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
irritant,
wij hebben op school mega smalle gangen. dus hebben ze van die bankjes neergezet om op te zitten als de leraar nog niet bij het lokaal is, zo hoef je niet midden in de gang te staan. maar brugbaby's zijn lekker stoer(volgens hun dan)en gaan lekker eigenwijs midden in de gang staan. daardoor moeten wij wel over die bankjes lopen, en gaan leraren ons op ons kop geven dat dat niet mag, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Srry hoor ik moet nog pieper worden ![]() Ik ken al de hele school ik ging al met ze om. Ik ga volgend jaar naar middelbare. En nee ik ben niet zo'n K*t brugpieper. Ik ga al met die halve school om ![]() Maar ik ga geen Brugpiepertjes pesten. Op kamp ga ik natuurlijk wel ff de nerd pakken ![]() Ik moest eerst zo iets overschrijven op de gang ik liep naar de gang. Zo'n irritante nerd wilde stoer doen en stak zijn been uit. Ik deed alsof ik het niet zag en trapte keihard tegen zijn enkels aan. Dag dag nerd. Probeer mij niet te vernederen. Toen iedereen lachen maar wel dubbelstrafwerk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zag er wel vrijdag eentje met zo'n trolley lopen i.p.v. een boekentas. ![]() |
![]() |
|
Ik kwam vanochtend doorweekt op school, en wat ik daar zag
![]() Wuppen, waarom doen jullie zo? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Begin nu aan VWO4, ik vind de bruggers echt heeel klein
![]() En verder doen ze hier niet stoer ofzo maar ze moeten wel niet verwachten dat ik om ga lopen als ze middenin het gangpad staan (gewoon erdoorheen). Van 2e klassers vorig jaar veel meer last van gehad die klojo's gooien hier gewoon met boterhammen en zakjes vol met drinken. (ik weet overigens zeker dat ik als 2e klasser niet zo was) en op de brugklas meende ik ook niet, zelfs nog nooit brugger genoemd ![]() |
![]() |
|
![]() |
dit is mn 5e jaar, bruggers zijn irritant
![]() ze staan op de een of andere manier altijd in de weg. ze schreeuwen, springen en rennen alle kanten op. ze zien er (vooral in het begin van het jaar) totaal niet uit, sommige net kleuters ![]() kortom ze zijn ***, en ja idd ze lijken we elk jaar kleiner te worden xD |
![]() |
|
Ze vinden zich helemaal stoer bij ons en als je er iets van zegt: 'HEEY DURF JE WEL TEGEN EEN BRUGGER?!'
Doe gewoon normaal en niet speciaal omdat je nu op de fucking middelbare school zit. Ik ben er weg dus het intresseert me geen ruk meer in welk jaar je zit. Op de fiets zijn ze het ergste....
|
![]() |
4V, en ik ken ze nou wel!
denken dat ze stoer zijn, omdat ze nu op de ''middelbare school'' zitten, maar ze vergeten dat ze daar de jongsten zijn -____- '' ! ze hebben tegenwoordig ook een grote bek tegen bovenbouwers!! ik zat er niet aan te denken stoer te doen tegen een 5e klasser toen ik 12 was!\ in de 1e: vinden ze zichzelf stoer, omdat ze nét boven basisschoolleerlingen staan in de 2e: vinden ze zichzelf nog stoerder, omdat ze het ''o zo zware'' 1e jaar overleefd hebben*kuch* in de 3e: vinden ze zich zelf te hoog voor de onderbouw (op het vwo dan) in de 4e: vind ik mezelf ook nét iets te goed, omdat ik in de bovenbouw zit ![]() |
![]() |
|
Bruggers kan je fijn op zitten als ze een niet al te grote tas hebben
![]() Verder zijn ze leuk om te tackelen als ze weer eens tikkertje spelen of rennen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben het met de meeste van jullie antwoorden totaal niet eens haha.
![]() Hier is mijn intepetatie: 1e klas: Luidruchtig, maar luisteren nog goed als je hen iets vraagt. Ook hebben ze altijd alles bij ze. (liniaal, schaar, enz.) 2e klas: Ze maken een verandering door, ze zijn niet meer de kleinsten en dat beseffen ze goed. Ze gaan zich stoerder voordoen, en naar mijn idee creëren ze echt een identiteit. 3e klas: Worden al iets asocialer, en denken soms niet even goed over dingen na. 4e klas: Gaan meer nadenken over dingen. Zo, dit is mijn beeld! ![]()
||
Citaat:
![]() Je mag alleen mensen lastig vallen die in een klas lager dan jij zitten ![]() Daarom mag ik ook iedereen lastigvallen die op de middelbare school zit ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #24 Verwijderd | 500 | 21-09-2007 00:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Wie gaat de columnwedstrijd winnen? Ieke | 158 | 24-09-2004 21:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Brugpieper? Neeeee!! Ieke | 0 | 04-09-2004 11:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wie moet er door naar de finale? Deel 2. Ieke | 24 | 23-03-2004 18:04 | |
De Kantine |
Vroeger. Toen je nog heel klein was (lees: een brugger)... Anne | 114 | 11-05-2003 22:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bruggers hun tassen te zwaar Yamyam | 65 | 13-10-2002 13:20 |