Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en vooral aan hoe groot en in welke stad je kamer is. Kamers gaan vanaf 200 euro voor 12 vierkante meter buiten het centrum in Enschede tot 800 euro voor 25 vierkante meter in het centrum van Amsterdam, schat ik. Dus dat heeft echt VEEL invloed. Boodschappen kosten als je heel zuinig doet (en/of vaak bij je ouders eet) 100 euro/maand, als je heel luxe doet 300 euro/maand. Vrijetijdsbesteding en vakanties en verzekeringen: hetzelfde als wat je nu uitgeeft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hee jongens, ik had ook nog iets leuks afgelopen week wat ik even wil delen.
![]() ![]() Een docent en regisseuse van de Academie voor Drama (en een geliefde regisseuse in heel Nederland ook) had mijn voice mail ingesproken. Of ik binnenkort ter ere van 5 mei of zoiets (het was allemaal nog niet heel duidelijk) een geënsceneerde tekstlezing wil doen, samen met mijn beste vriend. Er komen allemaal belangrijke mensen kijken ![]() ![]() En een paar maandjes terug had ik (ook al op haar uitnodiging) auditie gedaan in Amsterdam voor de vrouwelijke hoofdrol in haar nieuwe productie (Eenzaamheid van de priemgetallen) en dat was ik toen niet geworden, maar ze had me nog neits persoonlijk laten weten. Nu zei ze nog even in het voicemailbericht dat ze vond dat ik een erg goede auditie had gedaan. Dat ik het niet was geworden omdat er een meisje uit Maastricht was die er gewoon precies zo uitzag als zij dat meisje in haar hoofd had. Maar dat ze het dus wel een erg goede auditie van me vond. Best leuk en egostrelend allemaal. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik vind vooral het verhuizen zelf eng; hoe krijg ik mijn spulletjes daar? Wat neem ik mee? brr ![]() Citaat:
![]() Ik moet trouwens vet hard gaan studeren want voor donderdag moet ik mijn stukken echt perfect kennen, schop mij! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wauw hoe vet is dat ![]() ![]() |