Nee, ik vind mailen makkelijker. Maar een beller is sneller dus als je iets moet regelen is bellen handiger.
Wat zou jij vinden van werken in de thuiszorg?
Advertentie
31-03-2010, 00:10
Verwijderd
Het betaalt volgens mij best goed. En als je niet al te smerig werk moet doen lijkt het me wel oke. (Ken verhalen van vriendinnen die heel vaak gewoon koffie gingen drinken met die mensen, en verder niet zoveel hoefden te doen)
Ben je wel eens bang als je in bed ligt?
31-03-2010, 00:10
Verwijderd
Niks voor mij.
@ Stefenootje: Nee.
Doe jij met Pasen aan brunch/gezellig dineren met zn allen?
31-03-2010, 00:11
Verwijderd
ja, voor een man onder het bed. ben bang dat hij ineens mijn voet grijpt.
edit : nee, ik heb niks gepland.
Wat is jouw grootste kostenpost naast je vaste lasten en boodschappen?
Voor mijn moeder als ze dronken is want dan gaat ze heel hard zingen en overal om huilen .
Voor mijn vader schaam ik me minder vaak maar ik heb dan ook minder lang bij hem gewoond en minder genante momenten meegemaakt.
Aan welke forumer erger je je vaak en waarom is dat?
31-03-2010, 14:07
Verwijderd
Ohjee, een gewetensvraag! Ik erger me vaak aan van die types die blowen en drinken, dat overal overdreven op een forum zetten, heel veel cijfers in hun forumnaam hebben (uitzondering voor ggcy8), hun teksten plaveien met xD en ^^ en aan forummers die weigeren te nuanceren. Dat zijn er dus best wel veel.
Wie is je lievelingsforummer die je nog nooit gemeet hebt?
31-03-2010, 14:20
Verwijderd
Fizzle!
Wat ga jij doen nu het zo'n lekker weer is?
31-03-2010, 14:23
Verwijderd
Het is hier niet zo heel lekker weer.
Wat mag jij echt niet vergeten?
31-03-2010, 14:28
Verwijderd
De eerste keer toen ik een salamander had gevangen (L)
Als je morgen weer wakker werd als kind van 4 met alle kennis die je nu hebt en je moest opeens weer ALLES overdoen. Wat zou je het meest radicaal anders doen?