![]() |
|
Nou ja, blijkbaar in mijn geval wel hè, ik heb immers een bril en daar kan ik best goed mee zien, misschien niet zo veel als andere mensen dan, maar toch beduidend meer dan als ik geen bril op heb (scheelt misschien dat mijn ene oog bijna geen sterkte heeft
![]() ![]()
||
Citaat:
|
ik heb nog een vraag want iemand had geschreven dat je ogen in de puberteit sslechter kunnen worden ( bijziendheid dus ) omdat je ogen niet mee groeien met je hoofd en alles wat er aanvast zit en mee te maken heeft Dus dacht ik eigenlijk, het kan zijn dat ik binnen 3 jaar op zo misschien weer beter ga beginnen zien omdat mijn ogen dan pas beginnen te groeien of zich beginnen aan te passen aan ... dat al eerder groeide.
Kan dit waar zijn of niet ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb eens goed gekeken en vergeleken op internet en ik heb een paar nuttige dingen gevonden, bij bijziendheid, (wat ik dus heb) zin je ogen te groot en het beeld op het brandpunt dat voor het netvlies licht. Dus mijn ogen zijn eigenlijk al voor op mijn hoofd. ( dit klinkt raar, ik weet het) Maar wat ik bedoel te zeggen is dat misschien na een aantal jaar mijn ogen misschien beter worden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook niet zozeer dat jouw oog groter is, hij is waarschijnlijk vooral iets langer... en dat trekt niet meer bij. |
![]() |
|
![]() |
Doe eens normaal en wees blij dat je niet blind bent en tenminste je zicht kan verbeteren met een bril
![]() Gewoon opzetten wanneer je het nodig hebt als je bijvoorbeeld een boek ofzo leest doe je hem af en als je weet dat je niet ver hoeft te kijken. En het boeit echt niet of je nou mooi of niet bent met een bril...als je je bril alleen voor de tv/bord opzet zal je echt niet bekend worden als de jongen met de bril....dus ik zou zeggen gewoon opdoen wanneer het nodig is...en dus ook voor motorrijden. |
![]() |
|
|