Advertentie | |
|
![]() |
|
Naja, was eigenlijk in groep 7. Was altijd best braaf, en me ouders waren niet anders gewend (en wilden al helemaal niets anders gewend zijn). Tot ik een keertje iets over de schreef ging en een door mijn ouders ondertekende strafwerkbrief in moest leveren.
Zat dagenlang te denken of en hoe ik de handtekening kon namaken, uiteindelijk toch maar op de legitieme manier gedaan... ![]() Zo, schrok me echt kapot toen de lerares dat zei.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en verder had ik het geregeld aan de stok met mijn leraar bio, wat trouwens meer hilarisch dan erg was ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb een keer trut oid gezegd, het betrof mijn lerares Nederlands, ik zei het per ongeluk te hard (mijn bedoeling was fluistertoon) en ze hoorde het zelf ook samen met de klas, dat was niet mijn bedoeling
![]() ![]() En ontopic te zijn, ik heb niet echt straf gehad. Ja, ik ben er vaak genoeg uitgestuurd omdat ik niet geleerd had. Ik moest wel een keer nablijven met een vriendin in de tweede klas omdat we de hele tijd zaten te lachen, we waren echt strontvervelend. Uiteindelijk hoefde het niet eens omdat die leraar er geen zin in had ![]()
|
Verwijderd
|
Wij kregen in de brugklas met geschiedenis heel leuke straffen, zo moesten er mensen een keer een opstel van drie kantjes schrijven over de kanarieteelt op zuid-oost Antartica of de heropvoeding van een gestresste cavia. Ook waren sprookjes erg geliefd bij die leraar; Broodkapje, Pimpelpaarsje en de zeven reuzen en Doorngerbera'tje waren sprookjes die klasgenoten dan mochten schrijven. Maar het moest dan wel een sprookje van vijf kantjes zijn. En dat is best veel. Wel humor overigens
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook is niet iedere scholier klaar met alles als ie uit school komt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kent me niet eens dus hou dat voor je. De vraag hier is: wat is je ergste straf die je gekregen hebt en bij mij is dat dus een vierkante maand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hemelrechter Verwijderd | 36 | 26-06-2010 11:52 | |
Algemene schoolzaken |
Wie is de ergste leraar? Het grote klaag-topic! Cherry Springs | 92 | 10-03-2006 20:00 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |