Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2010, 21:29
Zazum
Zazum is offline
Even nieuwe post,
geschorst voor 1 dag, omdat ik iemand sloeg

Laatst gewijzigd op 11-09-2010 om 14:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2010, 21:46
Em.
Em. is offline
Vorig jaar zonder straf doorgekomen. Dus is 'mijn ergste straf' nog steeds die proef die ik in moest halen. Maar ik vond die leraar eng, dus het was bést een erge straf hoor. :')
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 22:02
Maxmale
Maxmale is offline
schorsing omdat ik super stoned met een vriend op school kwam
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 16:48
LW
LW is offline
Ik negeerde mijn straf eigenlijk altijd. En tegenwoordig ben ik een lief meisje.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 19:28
Eryc
Eryc is offline
Rewrite the Bible!

uurtje Bijbel overschrijven voor Lv :@
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 20:35
Daantjer
Daantjer is offline
excuses aanbieden... nooit gedaan, maar toch
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 18:07
pykieboy
pykieboy is offline
ik moest de index met alle hoofdsteden,plekken,landen,rivieren etc. van de grote bosatlas overschrijven
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 19:42
Verwijderd
Ik moest prikken op het schoolplein maar toen mocht ik van de conciërge in de aula zitten, heb verder nooit echt straf gehad
nja een keer moest ik mijn telefoon inleveren, mja :')
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 20:38
Diamera
Diamera is offline
Maar één keer straf gehad, dus dat is meteen de ergste, maar het was niets ergs. Ik moest binnen de prullenbakken legen maar ik heb niets gedaan, alleen maar met de concierge gekletst en dat vond ie prima.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 21:38
Verwijderd
18 volle blaadjes met spaanse grammatica overschrijven, maar nooit gedaan. Voor de rest ben ik geloof ik nooit gestraft.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 23:05
Verwijderd
Naar de gang gestuurd omdat ik mijn huiswerk niet af had. Ohja wat was ik rebels

Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 23:24.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 13:10
Rosaaaxx-
Rosaaaxx- is offline
Mijn mobiel inleveren, 3 x ofzooo ;'ss
1 x omdat ik gebeld werd en toen liep ik naar de gang om ff te kijken, en mn mobiel moest sowieso uit in de klas, dus werd hij afgepakt, en 2 x omdat ik zat te smsenn. (a)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 22:13
SkyXSun
SkyXSun is offline
Kauwgum onder tafeltjes op school afpulken.
Bah.. ieuw..

Ik kan me btw mijn eerste schoolstraf nog herinneren, ik weet niet meer wat ik gedaan had, maar ik moest in ieder geval met mijn hoofd boven de prullebak gaan staan.(was in groep 1)
man.. wat stonk dat...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 13:45
SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
In de 1ste en 2de was ik eigenlijk een heel braaf meisje,
desnoods 1 of 2 keer te laat.

Maar vorig jaar zat ik in de derde en toen is het zo ver achteruitgegaan.
Ik ging zelfs een film kijken in de klas met een vriendin van me, op haar ipod (in haar etui) met oortjes in.
Natuurlijk zag de leraar dat, maar hij was zo iemand die er niks van durft te zeggen
In de laatste 10 minuten begint hij op ons te flippen dat we wel meteen de klas uit moesten schuifelen omdat we een stelletje landverraders waren

Dus wij gaan ons melden, nog een dikke preek van onze coordinator. Die was echt heel boos. Toen kreeg ik dus samen met die vriendin een straf van: 2 kantjes schrijven, 2 weken blokrooster (van 8 tot 5 op school zijn en leraren helpen ) en 4 uur corvee.

Dat hebben we wel afgeleerd hoor. Maarja
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 18:58
Verwijderd
Tja. Een klein joch dat me een bloedneus sloeg. Kwam de teamleider aanlopen. Moesten we een opstel van één half a4tje schrijven, haha^^
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 19:36
music-boy
music-boy is offline
ik heb ooit op de basischool met het kopieeer aparaat geklooid en moest ik de hele klas vegen en alle taken in de klas doen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 19:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik mocht er een keer een jaar lang niet meer in bij de natuurkunde leraar omdat ik hem mongool had genoemd.. Ik was gewoon echt boos Werd aangekeken op iets wat ik helemaal niet had gedaan en toen heb ik hem mongool genoemd, omdat hij me niet geloofde... Mijn punten gingen ineens wel rap omhoog xD
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
ik heb ooit op de basischool met het kopieeer aparaat geklooid en moest ik de hele klas vegen en alle taken in de klas doen
Ooooooooooh stoute jongen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 13:48
Verwijderd
5keer de woordenlijst van frans overschrijven. alleen omdat ik niet geleerd had.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 21:04
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik mocht er een keer een jaar lang niet meer in bij de natuurkunde leraar omdat ik hem mongool had genoemd.. Ik was gewoon echt boos Werd aangekeken op iets wat ik helemaal niet had gedaan en toen heb ik hem mongool genoemd, omdat hij me niet geloofde... Mijn punten gingen ineens wel rap omhoog xD
Wat is dat met natuurkunde leraren, dat ze als je ze niet bevalt, gewoon voor een tijdje uit de klas bannen...
Is ook al bij een heel irritant joch uit mijn oude klas gebeurd. Dit kom je echt vaak bij natuurkunde-leraren tegen...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 21:06
Silvano08
Silvano08 is offline
Naja, was eigenlijk in groep 7. Was altijd best braaf, en me ouders waren niet anders gewend (en wilden al helemaal niets anders gewend zijn). Tot ik een keertje iets over de schreef ging en een door mijn ouders ondertekende strafwerkbrief in moest leveren.

Zat dagenlang te denken of en hoe ik de handtekening kon namaken, uiteindelijk toch maar op de legitieme manier gedaan...

Zo, schrok me echt kapot toen de lerares dat zei..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 10:03
Italiano0570
Italiano0570 is offline
werd zonder pardon van school gekickt.
Was zogenaamd onhandelbaar.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 20:28
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Mijn ergste? Dubbel uur inhalen, omdat ik zogenaamd had gespijbeld (ik een een paar medeleerlingen gingen naar huis omdat we dachten dat de leraar niet aanwezig was, diegene kwam pas na een kwartier).
klinkt heel bekend...

en verder had ik het geregeld aan de stok met mijn leraar bio, wat trouwens meer hilarisch dan erg was
Oud 24-08-2011, 15:49
Verwijderd
Ik ben er wel een paar keer uitgestuurd, en veel leraren vinden me vervelend, maar ik heb nooit echt een zware straf gekregen. Ik moest in de eerste twee paragrafen uit het geschiedenisboek overschrijven.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 17:10
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben er wel een paar keer uitgestuurd, en veel leraren vinden me vervelend, maar ik heb nooit echt een zware straf gekregen. Ik moest in de eerste twee paragrafen uit het geschiedenisboek overschrijven.
Wij moesten altijd paragrafen uit geschiedenis boek of begrippenlijsten overschrijven (2x) en dan 1e letter blauw/2e rood/3e zwart/4e blauw/5e rood/6e zwart etc etc
Met citaat reageren
Oud 25-08-2011, 10:47
immortelle
immortelle is offline
in het eerste middelbaar eens mijn gsm voor een week afgenomen geweest. toen mocht dat nog.
en het ergste van al was, hij lag niet aan. ik had mijn alarm per ongeluk een uur of zo te laat gezet en hij ging af tijdens de les. de stomme trut.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2011, 14:04
Yne
Yne is offline
Ik heb een keer trut oid gezegd, het betrof mijn lerares Nederlands, ik zei het per ongeluk te hard (mijn bedoeling was fluistertoon) en ze hoorde het zelf ook samen met de klas, dat was niet mijn bedoeling Ze negeerde het gewoon

En ontopic te zijn, ik heb niet echt straf gehad. Ja, ik ben er vaak genoeg uitgestuurd omdat ik niet geleerd had. Ik moest wel een keer nablijven met een vriendin in de tweede klas omdat we de hele tijd zaten te lachen, we waren echt strontvervelend. Uiteindelijk hoefde het niet eens omdat die leraar er geen zin in had en verder ben ik ontzettend braaf!
Oud 25-08-2011, 15:26
highplaces
highplaces is offline
Drie dagen een vierkant rooster op school. Meer eigenlijk niet.
Oud 25-08-2011, 22:39
Tom523
Tom523 is offline
Ergste wat ik heb gehad is een uurtje schrijven omdat ik te luidruchtig was. Natuurlijk wel de nodige strafregels maar dat was een docent die iedereen op zijn donder gaf. Nog nooit te laat gekomen in 4 jaar overigens
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 01:36
braadpan
braadpan is offline
tot 5 uur moeten nakomen omdat ik altijd schreeuw door de klas.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 20:38
chazzy
chazzy is offline
Ik moest nablijven voor frans omdat ik voor de 5de keer mn boeken was vergeten en toen moest ik de kerdtboom versieren Xd maar dat was nog best wel gezellig met een paar andere mensen
Oud 14-09-2011, 13:45
Verwijderd
In de brugklas moesten we met heel de klas 5 keer (zoiets, in ieder geval best vaak) Het Land van Maas en Waal overschrijven.
En, lieve kinderen, dat is een erg lang lied met veel tekst.

En ik had verdomme niet eens iets gedaan
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 14:27
Verwijderd
Wij kregen in de brugklas met geschiedenis heel leuke straffen, zo moesten er mensen een keer een opstel van drie kantjes schrijven over de kanarieteelt op zuid-oost Antartica of de heropvoeding van een gestresste cavia. Ook waren sprookjes erg geliefd bij die leraar; Broodkapje, Pimpelpaarsje en de zeven reuzen en Doorngerbera'tje waren sprookjes die klasgenoten dan mochten schrijven. Maar het moest dan wel een sprookje van vijf kantjes zijn. En dat is best veel. Wel humor overigens
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 16:01
RiRi95
RiRi95 is offline
Een maand lang van 8 tot 5 op school zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 18:50
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
economie
Oud 14-09-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Vierkante roosters zijn bij ons ook ingevoerd.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Raak er maar aan gewend want zo hoort het gewoon.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 22:35
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
traumatische ervaring?
Oud 14-09-2011, 22:46
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
traumatische ervaring?
Wat dacht je van een fulltime baan?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 23:04
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Wat dacht je van een fulltime baan?
fulltime baan is betaald, en in de regel ben je dan wat ouder dan middelbare scholieren...
Ook is niet iedere scholier klaar met alles als ie uit school komt...
Oud 15-09-2011, 06:24
Verwijderd
Citaat:
fulltime baan is betaald, en in de regel ben je dan wat ouder dan middelbare scholieren...
Ook is niet iedere scholier klaar met alles als ie uit school komt...
Ik ben ook niet klaar met werken als ik uit mijn werk kom. 60u per week is geen uitzondering. Ik werk zo'n beetje fulltime sinds ik de MAVO afgesloten heb.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 21:19
RiRi95
RiRi95 is offline
Citaat:
Hell no.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Hell no.
Je vat even precies het probleem met de jeugd van tegenwoordig samen in twee woorden. Fuck yeah Leer gewoon werken verwend nest.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 13:24
RiRi95
RiRi95 is offline
Citaat:
Je vat even precies het probleem met de jeugd van tegenwoordig samen in twee woorden. Fuck yeah Leer gewoon werken verwend nest.
Heel me vakantie heb ik 6 dagen in een week gewerkt en nu werk ik alleen nog in het weekend.
Je kent me niet eens dus hou dat voor je.
De vraag hier is: wat is je ergste straf die je gekregen hebt en bij mij is dat dus een vierkante maand.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 15:33
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Heel me vakantie heb ik 6 dagen in een week gewerkt en nu werk ik alleen nog in het weekend.
Je kent me niet eens dus hou dat voor je.
De vraag hier is: wat is je ergste straf die je gekregen hebt en bij mij is dat dus een vierkante maand.
wil je daarmee dan zeggen dat je liever een job met veranderende uren en zo zou hebben?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 15:35
Em.
Em. is offline
Misschien is het een idee weer ontopic te gaan, voordat ik jullie eens mijn ergste straffen laat ondervinden ()?
Oud 16-09-2011, 22:00
Verwijderd
Gedwongen naar een polka concert moeten.
Ik schrik s'nachts nog steeds gillend wakker.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Weird Al haat je.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 07:51
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Erg mannelijk, inderdaad
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 17:18
hellyfish
hellyfish is offline
m,n ergste straf ooit was blokweek (van 8 tot 5) met verkort lesrooster dus kort om minimaal 3 uur per dag nablijven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten