Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2010, 21:03
Verwijderd
Oh dammit. Er is iemand waar ik heel goed mee kan opschieten, die heel volwassen is, ontzettend goed raad kan geven, me begrijpt en waar ik gewoon altijd mee kan praten. Maar die is verdorie 11 jaar jonger! Waarom ontmoet ik nou nooit kerels van ongeveer mijn leeftijd die zo volwassen zijn!
Advertentie
Oud 23-06-2010, 21:40
Volk
Volk is offline
Kreeg vandaag te horen dat we als stel heel leuk en gezellig zijn. En dat we een voorbeeld zijn voor veel van onze vrienden. Altijd leuk om te horen.

Vandaag heerlijk met vrienden in parken gezeten. En een van mijn weinige vriendinnen gesproken! Ik kon haar al een tijdje niet bereiken, maar haar telefoon was dus weer eens kwijt. Opnieuw nummers uitgewisseld en morgen ga ik bij haar langs, ze wil laten zien hoe haar kleine al rechtop kan zitten en we gaan natuurlijk ook flink bijkletsen. Ze is het liefste meisje dat ik ken
Oud 23-06-2010, 21:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh dammit. Er is iemand waar ik heel goed mee kan opschieten, die heel volwassen is, ontzettend goed raad kan geven, me begrijpt en waar ik gewoon altijd mee kan praten. Maar die is verdorie 11 jaar jonger! Waarom ontmoet ik nou nooit kerels van ongeveer mijn leeftijd die zo volwassen zijn!
Dan ontmoet je gewoon nooit kerels van je eigen leeftijd. De meeste mannen van jouw leeftijd zijn echt wel volwassener dan een 16 jarige.
Oud 23-06-2010, 22:01
Akhlys
Akhlys is offline
Ex heb sinds een paar weken een nieuwe vriend, nadat ze tegen mij heeft gezegd dat ze niet toe was aan een relatie.. En nu maakt m'n bui een draai van 180 graden iedere keer als ze over hem begint. Ik word gek van die jaloezie
Oud 23-06-2010, 22:09
indigo
indigo is offline
@Daantje: dat heb ik ook wel eens hoor. Ik vind het heel gezellig om met mijn/zijn ouders of met vrienden ofzo met hem samen te zijn maar het is toch heel anders dan als je met z'n tweetjes bent. Maar de eerste avond overleef je wel toch? Dan kun je daarna gewoon 'quality time' aanvragen . Dat doe ik ook wel eens, gewoon zelf zorgen dat ik niets te doen heb 's avonds en hij ook niet, en dan ook bewust samen zijn. Is erg fijn .

@Freyja: en vond-ie je verrassing leuk? Mijn vriendje heeft dat ook wel eens spontaan gedaan en je moet je toch altijd even aanpassen, maar ik vond/ vind het altijd wel heel leuk.

OT: tja, uhm hij is er nog niet helemaal uit met zijn studie maar ik geloof dat-ie voorlopig nog bij z'n oude studie blijft. En dat vind ik goed. En verder heb ik mijn lieve huisgenootje gebombardeerd tot 'friend-to-be' en zij vindt dat ook tof geloof ik en iemand van koor hetzelfde, dus jippie, vriendenkring . Verder plannen maken voor grote reis volgend jaar met beste vriendinnetje, kijk er naar uit!
Oud 24-06-2010, 00:21
Verwijderd
Citaat:
@Freyja: en vond-ie je verrassing leuk? Mijn vriendje heeft dat ook wel eens spontaan gedaan en je moet je toch altijd even aanpassen, maar ik vond/ vind het altijd wel heel leuk.
Ja, hij moest echt een paar seconden kijken voor hij door had dat ík in de gang stond Maar hij heeft me de hele avond lopen platknuffelen en kussen omdat hij me zo schattig en lief vond hihihi

OT: Hmm ga ws binnenkort toch afspreken met beste-vriendinnetje-van-basisschool en heb er zin in! En <3<3 voor Qimm+man
Oud 24-06-2010, 07:09
Dott
Dott is offline
Gisteravond onverwacht een BBQ gedaan bij mijn ouders, en hij kwam ook ^^
Haha, overdosis aan bij elkaar zijn in vergelijking met normaal maar ik vind het wel leuk.
Veel over zijn hond gepraat samen, en ik denk dat zijn rouwproces een beetje in gang is gezet nu..
Ik zie wel of ie vanavond belt, hij krijgt alle tijd en ruimte
Oud 24-06-2010, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Dan ontmoet je gewoon nooit kerels van je eigen leeftijd. De meeste mannen van jouw leeftijd zijn echt wel volwassener dan een 16 jarige.
Nou... de laatste 33jarige was een wanhopige zieliepoot die met een andere account op msn kwam toen ik hem geblockt had. Dan zijn er wat mannen die wat jonger zijn, maar die zich ook erg jongensachtig gedragen meer als 15jarige. We hebben iemand even oud als ik, die een crush op me heeft (misschien iets meer) die niets meer op msn zegt als hij weet dat ik een date heb. Dan had je die kerels bij het uitgaan die je stonden te keuren als een stuk vlees en je elk moment probeerden aan te raken, vast te pakken (en dat was de categorie 30-50).

Dan is iemand waar je een serieus gesprek mee kunt hebben wel een verademing.

Niet dat ik me nu illusies maak ofzo hoor, het was meer een verzuchting van waarom kan hij dat wel. Het is zelfs een larper. Want een beetje fantasie en spelen moet van mij wel, maar waarom slaat iedereen daar de laatste tijd zo in door?

En ik overdrijf misschien, want er zijn er nog waar ik mee praat die normaal lijken te doen, maar daar heb ik geen diepgaander contact mee.
Oud 24-06-2010, 10:12
I C U
I C U is offline
Drukke week! Elke avond wat en een scriptie die ingeleverd moet worden. Ach, het houdt ons van de straat. Ik hoop maar dat zaterdag gewoon doorgaat, vriendinnetje X kwam niet heul blij over. Maar oké.
Oud 24-06-2010, 10:20
Verwijderd
Ik ben iets op het spoor.
Oud 24-06-2010, 12:49
wup
wup is offline
Gister was leuk. Heb me al een week in zijn huis opgesloten, omdat ik me hier echt beter voor school kan concentreren. Gisteravond niets meer van gekomen, maar het was zo leuk en lief en gezellig <3.
En ik denk dat we vanavond maar weer eens uit eten moeten, want dat is alweer te lang geleden ( 2 weken ofzo?) en gewoon zin in
Oud 24-06-2010, 13:22
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik was naar Oerol en kwam de man van vorig jaar tegen en er was weer een klik en spanning en oneindig blikken over en weer, maar ik ben hem niet meer tegengekomen op momenten dat er tijd en privacy genoeg was voor stiekeme zoenen en dat is misschien maar goed ook. Maar grr, wat is het sexy als een zanger je strak aan blijft kijken tijdens zijn liedjes met een speels lachje om zijn mond..

En overmorgen een blinddatediner met mijn dispuut en ik ben zo benieuwd wie mijn date is!
Oud 24-06-2010, 14:50
Luna
Luna is offline
@giftig kevertje: wiewiewie!? ik was ook op oerol (aan t werk en eb veel artiesten langs zien komen)!
Oud 24-06-2010, 15:58
Verwijderd
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Anne!
Oud 24-06-2010, 20:22
Verwijderd
Meh, ik heb echt zo'n gruwelijk fijn en lief vriendje. <3
Oud 24-06-2010, 22:12
giftig kevertje
Citaat:
@giftig kevertje: wiewiewie!? ik was ook op oerol (aan t werk en eb veel artiesten langs zien komen)!
Was je er ook als vrijwilliger? Ik zat in het varia3 team..
En het is niet een van de artiesten die echt bij Oerol hoorde, het is zo'n bandje dat tijdens Oerol in kroegen optreedt, brak heten ze...
Oud 24-06-2010, 22:16
JJoosje
JJoosje is offline
Hij was zo lief vanavond en ik ben zo blij dat ik hem dit weekend fulltime kan zien <3 Ik hoop dat hij ook blij is mij te zien .
Oud 24-06-2010, 22:25
Dott
Dott is offline
De eerste man die openlijk durft toe te geven dat iets hem emotioneerd.
Ik ga spontaan nog meer van hem houden <3
Oud 25-06-2010, 08:48
wup
wup is offline
Daah. Ik haat zjin werk. Gister moest ie weer laat werken, dus niet meer uit eten geweest. Nou ja, was verder wel leuk en gezellig, maar toch...
Zin in weekend! Hij gaat eindelijk een bed kopen, jeej
Oud 25-06-2010, 11:26
Luna
Luna is offline
Citaat:
Was je er ook als vrijwilliger? Ik zat in het varia3 team..
En het is niet een van de artiesten die echt bij Oerol hoorde, het is zo'n bandje dat tijdens Oerol in kroegen optreedt, brak heten ze...
nee dat ken ik niet, jammer
en ik zat in onefortheroad-backstage!
Oud 25-06-2010, 13:19
giftig kevertje
Citaat:
nee dat ken ik niet, jammer
en ik zat in onefortheroad-backstage!
Hij is ook heel oud en een sukkel hoor

Ik denk dat ik je gezien heb maar niet kon plaatsen waarom je me bekend voor kwam
Oud 25-06-2010, 13:43
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Pff. Ik probeerde het contact weer te hervatten met een ex uit 6VWO, waar ik een zeer korte, maar ook zeer intensieve relatie mee heb gehad. Wilde weten hoe het met hem ging, wat er van hem geworden was. Misschien zouden we vrienden kunnen worden? Met de korte vraag erbij of hij het trok om een vrienden te worden.
Dat had ik beter niet kunnen vragen, er is een mailwisseling tot stand gekomen, die moeilijk, zwaar en moeilijk is. Alle ellende van dien wordt opgerakeld, terwijl ik het vooral luchtig wilde houden. Dat hij er bepaalde emoties heeft kan ik me voorstellen, maar dat het allemaal zo zwaar was. En dat voor twee maanden relatie. Als ik vraag of het wat luchtiger kan, vraagt hij zich af hoe het mogelijk is dat ik zo onverschillig ben.
Nee een vriendschap zit er niet in. Zucht. Toch jammer.
Oud 25-06-2010, 17:36
ST*R
ST*R is offline
Ahh ik zie de seks jongen vanavond even omg heb hem echt al lang niet echt gezien, wat moet ik aan?!
daarna op vakantie, zin in!!
Oud 25-06-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ahh ik zie de seks jongen vanavond even omg heb hem echt al lang niet echt gezien, wat moet ik aan?!
niks, daar zal het toch op uitdraaien, dus waarom moeite doen
Oud 25-06-2010, 19:05
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik voel me koos vriendloos
Oud 25-06-2010, 19:16
Dott
Dott is offline
Citaat:
niks, daar zal het toch op uitdraaien, dus waarom moeite doen
Oud 25-06-2010, 19:46
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Erg is dat hč! Vriendlief hiero heeft niet echt officieel een baard, maar hij scheert eens in de week ofzo en doet meestal z'n best dat zo te doen dat ik hem niet net geschoren zie hihi (en zijn moeder wel, die vindt de baard vreselijk ). Maar af en toe loop ik toch tegen 'm aan terwijl hij net geschoren heeft en dan lijkt hij zo jong! Helemaal omdat hij laatst z'n haar dus ook al kortgeknipt had, oeiii. Dan is hij nog steeds schattig hoor maar ik prefereer hem toch met (stoppel)baardje en een flinke krullenbos
Haha same here, hij plant (plant? Dat klinkt raar) het ook altijd zo precies dat hij een flinke baard heeft als we elkaar zien (want: baarden <3) en als ik weg ben gaat 'ie eraf.

OT: gaat heel goed hier, alleen ga woensdag weer een maand naar de VS, dat wordt missen dus.
Oud 25-06-2010, 20:08
Luna
Luna is offline
Citaat:
Hij is ook heel oud en een sukkel hoor

Ik denk dat ik je gezien heb maar niet kon plaatsen waarom je me bekend voor kwam
oh echt!? ik plaats eigenlijk nooit foto's dus dacht dat ik wel anoniem was haha! Wanneer dan en wie ben jij?
Oud 25-06-2010, 21:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kreeg een heel lief smsje van hem dat ie het eigenlijk wel jammer vond om weer naar huis te gaan maar mij wel weer graag wilde zien, en ik heb echt het idee dat ie het meent en het niet alleen zegt omdat ik dat graag wil horen.

Gisteravond uit eten geweest met de meiden van m'n studie en vandaag drukke dag gehad op m'n werk, de perfecte afleiding Straks lekker slapen, morgen nog een dagje en zondagochtend op schiphol hem ophalen <3
Oud 25-06-2010, 22:12
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Hij is lief lief lief lief lief lief lief en natuurlijk ook heel mooi en sexy en ogosh wat ben ik toch gek op die jongen (L)
Oud 26-06-2010, 10:52
Neko*
Neko* is offline
Fantastisch. Het is dit hele weekend feest hier in het dorp dus gister al flink aan de zuip. Geweldige gesprekken gehad met mensen waar ik dat niet zo van verwacht had. En het is toch altijd leuk te horen dat je blijkbaar een vriendin bent. Ja, echt een leuke avond (eh, nacht) gehad, maar het blijft gewoon het fijnst om wakker te worden en dat er dan koffie voor je gemaakt wordt en een gebakken ei voor je neer gezet wordt met een glas jus d'orange en de mededeling dat ik dat vast wel kan gebruiken.
Oud 26-06-2010, 13:19
Halflight
Halflight is offline
Ik begin een beetje gevoelens te krijgen voor een broer van een vriendin en dat is niet echt de bedoeling. En hij is echt totáál niet mijn type. Maar hij is echt super lief
Oud 26-06-2010, 13:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een superlief kaartje van hem gekregen uit Singapore en morgenochtend ga ik hem ophalen op Schiphol
Oud 26-06-2010, 21:06
Verwijderd
Gisteren naar vrienden geweest. J. deed alleen wat raar, hij wou graag dat ik kwam en meeging naar het festival, maar uiteindelijk sloot ie zich op in zijn kamer en zijn W. en ik maar gegaan. Hij draaide iig wel bij toen we een bakje van de Vietnamees hadden meegebracht ^^. W. en ik hebben eindelijk eens wat meer kunnen praten, dat wel.

Vandaag larp, toffe mensen weer. Alleen ben ik door mijn enkel gegaan en kan ik niet nog naar het festival. En nu voel ik me zielig en wil ik dat iemand me verzorgt
Oud 26-06-2010, 21:24
giftig kevertje
Goed, gisteren dus blinddatediner gehad en mijn date was een jongen die ik al leuk vind zolang ik hem ken dus dat was gaaf, maar hij had een tijdje terug verteld dat zijn ouders overleden waren en dat bleek dus gisteren helemaal niet waar te zijn Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet, vind het raar dat hij zoiets verzonnen heeft..
Oud 27-06-2010, 11:12
Dott
Dott is offline
Zooo. wat word ik aanhalig van alcohol.
Pff..
Dat moet ik zometeen maar even rechtzetten, hij weet dat ik bezet ben, maar wil geen verkeerde ideeen afgeven.
En ze draaiden gigantisch veel Foo Fighters waar ik uit ging, dus de hele avond/nacht aan hem gedacht, en met mn zatte kop hem dat ook gesmst die zal wel dubbel hebben gelegen denk ik..
Ach ja.. morgen uitslag van de scan van mn moeders vriend om te kijken of ie schoon is en aan de chemo mag beginnen.. en deze week nog weer gezellig een BBQ.. maar nu eerst nuchter worden
Oud 27-06-2010, 12:03
Verwijderd
Ik ben blij met mijn vriendin. Daisy zou zo met me naar de dokter zijn gereden, als haar zoontje niet in bed lag met koorts. Ze zei al dat ik kon bellen als ik iets nodig heb van de week.

En nu gaan mijn buren met mij <3 Fijne mensen.
Oud 27-06-2010, 13:48
Akhlys
Akhlys is offline
Ik mis het weer. Ik word er zo moe van om single te zijn, ik ben het echt helemaal zat.
Oud 27-06-2010, 14:21
Dott
Dott is offline
Zometeen lekker naar een boerenfeest/concert met 3 vrienden..
Tof weekend dit
Oud 28-06-2010, 08:24
wup
wup is offline
Gister de hele dag aan het meer gelegen, later nog met een vriend en zijn vriendin van hem. Zo leuk <3 En hij wordt zo mooi van dit weer
Oud 28-06-2010, 09:18
Iduna
Iduna is offline
Goed, doe mij maar meer van zulke weekenden.
Oud 28-06-2010, 09:40
Verwijderd
In de zeik genomen en chagrijnig, als hij werkelijk hierachter zit . Ik ben lastig gevallen door anonieme telefoontjes vanmorgen van 10 voor 6 tot half 7 en toen kreeg ik plots een smsje van die jonge ex die toen heeft afgezegd. Allemaal wel heel toevallig en dat terwijl ik al 2 nachten slecht heb geslapen van de pijn.
Oud 28-06-2010, 10:39
JJoosje
JJoosje is offline
Gister terug van kamp gekomen.. Het was zó leuk, ik heb bijna alleen maar met hem opgetrokken.. Ik heb zelfs zijn nummer en msn.. En hij heeft al iets gesmst, <3. Ik ben alleen een beetje bang dat ik een concurrent heb .

Ah, en nu komt er Alles is liefde op de radio en ik kan al niet meer stoppen met denken aan hem ..

Laatst gewijzigd op 28-06-2010 om 11:04.
Oud 28-06-2010, 14:26
I C U
I C U is offline
Wat een relaxed weekend was dit! Veel in het park gezeten, gebbqt en fijn samen geweest. Donderdag avond BBQ met bedrijf, aardige kater vrijdagochtend... En vandaag blijkt dat mijn scriptie eigenlijk zo goed als af is, JAHOE!
Oud 28-06-2010, 14:56
Optima
Optima is offline
K*T, ik ben verliefd....maar niet op mijn vriendje...
Oud 28-06-2010, 15:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is weer terug en het is zo fijn Heb het idee dat hij mij misschien wel meer gemist heeft dan ik hem, haha. Al zegt ie dat niet zo. Hij wilde vannacht de hele nacht alleen maar tegen me aan liggen en met me knuffelen (en dat met dit weer) maar wel super fijn. Op zich is het ook wel eens goed voor je relatie om elkaar een tijdje niet te zien, dan weet je wel weer wat je mist. Gisteren was ook wel okee. Zijn opa en oma zijn wel langs gekomen en zijn ouders en zusje waren er ook maar we hebben ook nog een uurtje samen op bed gelegen gewoon omdat we allebei moe en brak waren. En nu heb ik gewoon zin om een avondje lekker thuis te zijn met z'n tweetjes en verder niets Ow en ik heb hele mooie oorbellen van hem gehad, uit Maleisie
Oud 28-06-2010, 15:40
Dott
Dott is offline
hmm.. ik wil wel een knuffel van hem <3 maar ja woensdag BBQ en ik denk dat ie dan wel komt.
Gister stonden er springkussens op het 'festivalletje' van het bedrijf waar hij werkt, hoopte hem ff te zien als ie ze zou ophalen, maar de groep ging al eerder weg dus ben ik ook maar gegaan..
Wie weet zie ik hem vanavond ^^
Morgen Twilight marathon met voorpremiere van Eclipse met mn moeder lang geleden dat we echt iets voor ons 2en deden.
Hopelijk ergert ze zich niet te veel aan dat ik de 1e film van voor tot achter ken

Scan zag er allemaal goed uit.. donderdag mag mijn moeders vriend beginnen aan de chemo..
En dan een half jaar leven in kots, misselijkheid, elke 2 weken 3 dagen in het ziekenhuis, koorts in de gaten houden, dove vinger, haaruitval en andere enge bijverschijnselen.
Ik moet eigenlijk iets liefs voor ze doen om te laten zien hoe trots ik op hen allebei ben.

edit: Heb hem net ff aan de telefoon gehad, volgende week woensdag gaan we wat leuks doen met zijn 2en heb er nu al zin in..
En hij is de liefste <3 zo ^^

Laatst gewijzigd op 28-06-2010 om 21:21.
Oud 28-06-2010, 17:23
Kali
Kali is offline
Citaat:
Morgen Twilight marathon met voorpremiere van Eclipse met mn moeder lang geleden dat we echt iets voor ons 2en deden.
Hopelijk ergert ze zich niet te veel aan dat ik de 1e film van voor tot achter ken
.
Oh, ik ga morgen ook ! In Antwerpen wel
Oud 28-06-2010, 17:24
wup
wup is offline
Net voetbal gekeken met de ouwe in zijn hofje met alle bewoners. Zo leuk, nu we allebei gewoon onze eigen liefdesdingetjes hebben, gaat het al weer een flinke poos gewoon leuk.
Oud 28-06-2010, 19:34
kita
kita is offline
Ik ben echt he-le-maal verliefd.. 2 maanden geleden lag ik nog in puin van de breakup, maar heb alweer een nieuwe heeeele leuke vriend.. Ben helemaal blij
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten