Advertentie | |
|
![]() |
|
Ex heb sinds een paar weken een nieuwe vriend, nadat ze tegen mij heeft gezegd dat ze niet toe was aan een relatie.. En nu maakt m'n bui een draai van 180 graden iedere keer als ze over hem begint. Ik word gek van die jaloezie
|
@Daantje: dat heb ik ook wel eens hoor. Ik vind het heel gezellig om met mijn/zijn ouders of met vrienden ofzo met hem samen te zijn maar het is toch heel anders dan als je met z'n tweetjes bent. Maar de eerste avond overleef je wel toch? Dan kun je daarna gewoon 'quality time' aanvragen
![]() ![]() @Freyja: en vond-ie je verrassing leuk? Mijn vriendje heeft dat ook wel eens spontaan gedaan en je moet je toch altijd even aanpassen, maar ik vond/ vind het altijd wel heel leuk. OT: tja, uhm hij is er nog niet helemaal uit met zijn studie maar ik geloof dat-ie voorlopig nog bij z'n oude studie blijft. En dat vind ik goed. En verder heb ik mijn lieve huisgenootje gebombardeerd tot 'friend-to-be' en zij vindt dat ook tof geloof ik en iemand van koor hetzelfde, dus jippie, vriendenkring ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Hmm ga ws binnenkort toch afspreken met beste-vriendinnetje-van-basisschool en heb er zin in! En <3<3 voor Qimm+man ![]() |
![]() |
|
Gisteravond onverwacht een BBQ gedaan bij mijn ouders, en hij kwam ook ^^
Haha, overdosis aan bij elkaar zijn in vergelijking met normaal maar ik vind het wel leuk. Veel over zijn hond gepraat samen, en ik denk dat zijn rouwproces een beetje in gang is gezet nu.. Ik zie wel of ie vanavond belt, hij krijgt alle tijd en ruimte
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is iemand waar je een serieus gesprek mee kunt hebben wel een verademing. Niet dat ik me nu illusies maak ofzo hoor, het was meer een verzuchting van waarom kan hij dat wel. Het is zelfs een larper. Want een beetje fantasie en spelen moet van mij wel, maar waarom slaat iedereen daar de laatste tijd zo in door? En ik overdrijf misschien, want er zijn er nog waar ik mee praat die normaal lijken te doen, maar daar heb ik geen diepgaander contact mee. |
![]() |
|
![]() |
Gister was leuk. Heb me al een week in zijn huis opgesloten, omdat ik me hier echt beter voor school kan concentreren. Gisteravond niets meer van gekomen, maar het was zo leuk en lief en gezellig <3.
En ik denk dat we vanavond maar weer eens uit eten moeten, want dat is alweer te lang geleden ( 2 weken ofzo? ![]() |
![]() |
|
Ik was naar Oerol en kwam de man van vorig jaar tegen en er was weer een klik en spanning en oneindig blikken over en weer, maar ik ben hem niet meer tegengekomen op momenten dat er tijd en privacy genoeg was voor stiekeme zoenen en dat is misschien maar goed ook. Maar grr, wat is het sexy als een zanger je strak aan blijft kijken tijdens zijn liedjes met een speels lachje om zijn mond..
![]() En overmorgen een blinddatediner met mijn dispuut en ik ben zo benieuwd wie mijn date is! ![]()
||
Citaat:
![]() En het is niet een van de artiesten die echt bij Oerol hoorde, het is zo'n bandje dat tijdens Oerol in kroegen optreedt, brak heten ze...
||
Citaat:
![]() en ik zat in onefortheroad-backstage!
|
Pff. Ik probeerde het contact weer te hervatten met een ex uit 6VWO, waar ik een zeer korte, maar ook zeer intensieve relatie mee heb gehad. Wilde weten hoe het met hem ging, wat er van hem geworden was. Misschien zouden we vrienden kunnen worden? Met de korte vraag erbij of hij het trok om een vrienden te worden.
Dat had ik beter niet kunnen vragen, er is een mailwisseling tot stand gekomen, die moeilijk, zwaar en moeilijk is. Alle ellende van dien wordt opgerakeld, terwijl ik het vooral luchtig wilde houden. Dat hij er bepaalde emoties heeft kan ik me voorstellen, maar dat het allemaal zo zwaar was. En dat voor twee maanden relatie. Als ik vraag of het wat luchtiger kan, vraagt hij zich af hoe het mogelijk is dat ik zo onverschillig ben. Nee een vriendschap zit er niet in. Zucht. Toch jammer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: gaat heel goed hier, alleen ga woensdag weer een maand naar de VS, dat wordt missen dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kreeg een heel lief smsje van hem
![]() Gisteravond uit eten geweest met de meiden van m'n studie en vandaag drukke dag gehad op m'n werk, de perfecte afleiding ![]()
|
Fantastisch. Het is dit hele weekend feest hier in het dorp dus gister al flink aan de zuip. Geweldige gesprekken gehad met mensen waar ik dat niet zo van verwacht had. En het is toch altijd leuk te horen dat je blijkbaar een vriendin bent. Ja, echt een leuke avond (eh, nacht
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren naar vrienden geweest. J. deed alleen wat raar, hij wou graag dat ik kwam en meeging naar het festival, maar uiteindelijk sloot ie zich op in zijn kamer en zijn W. en ik maar gegaan. Hij draaide iig wel bij toen we een bakje van de Vietnamees hadden meegebracht ^^. W. en ik hebben eindelijk eens wat meer kunnen praten, dat wel.
Vandaag larp, toffe mensen weer. Alleen ben ik door mijn enkel gegaan en kan ik niet nog naar het festival. En nu voel ik me zielig en wil ik dat iemand me verzorgt ![]() |
![]() |
|
Goed, gisteren dus blinddatediner gehad en mijn date was een jongen die ik al leuk vind zolang ik hem ken dus dat was gaaf, maar hij had een tijdje terug verteld dat zijn ouders overleden waren en dat bleek dus gisteren helemaal niet waar te zijn
![]()
|
Zooo. wat word ik aanhalig van alcohol.
Pff.. Dat moet ik zometeen maar even rechtzetten, hij weet dat ik bezet ben, maar wil geen verkeerde ideeen afgeven. En ze draaiden gigantisch veel Foo Fighters waar ik uit ging, dus de hele avond/nacht aan hem gedacht, en met mn zatte kop hem dat ook gesmst ![]() Ach ja.. morgen uitslag van de scan van mn moeders vriend om te kijken of ie schoon is en aan de chemo mag beginnen.. en deze week nog weer gezellig een BBQ.. maar nu eerst nuchter worden ![]()
|
Verwijderd
|
In de zeik genomen en chagrijnig, als hij werkelijk hierachter zit
![]() ![]() |
![]() |
|
Gister terug van kamp gekomen.. Het was zó leuk, ik heb bijna alleen maar met hem opgetrokken.. Ik heb zelfs zijn nummer en msn..
![]() ![]() Ah, en nu komt er Alles is liefde op de radio en ik kan al niet meer stoppen met denken aan hem ![]()
Laatst gewijzigd op 28-06-2010 om 11:04. |
![]() |
|
Wat een relaxed weekend was dit! Veel in het park gezeten, gebbqt en fijn samen geweest. Donderdag avond BBQ met bedrijf, aardige kater vrijdagochtend... En vandaag blijkt dat mijn scriptie eigenlijk zo goed als af is, JAHOE!
|
Hij is weer terug en het is zo fijn
![]() ![]() ![]()
|
hmm.. ik wil wel een knuffel van hem <3 maar ja woensdag BBQ en ik denk dat ie dan wel komt.
Gister stonden er springkussens op het 'festivalletje' van het bedrijf waar hij werkt, hoopte hem ff te zien als ie ze zou ophalen, maar de groep ging al eerder weg dus ben ik ook maar gegaan.. Wie weet zie ik hem vanavond ^^ Morgen Twilight marathon met voorpremiere van Eclipse met mn moeder ![]() Hopelijk ergert ze zich niet te veel aan dat ik de 1e film van voor tot achter ken ![]() Scan zag er allemaal goed uit.. donderdag mag mijn moeders vriend beginnen aan de chemo.. En dan een half jaar leven in kots, misselijkheid, elke 2 weken 3 dagen in het ziekenhuis, koorts in de gaten houden, dove vinger, haaruitval en andere enge bijverschijnselen. Ik moet eigenlijk iets liefs voor ze doen om te laten zien hoe trots ik op hen allebei ben. edit: Heb hem net ff aan de telefoon gehad, volgende week woensdag gaan we wat leuks doen met zijn 2en ![]() En hij is de liefste <3 zo ^^
Laatst gewijzigd op 28-06-2010 om 21:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|