Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben het met Minke eens dat het best geaccepteerd moet kunnen worden door de spelers dat er pas om elf uur ofzo een verhaal verschijnt. Er kan natuurlijk altijd eerst de uitslag worden gepost, maar een verhaal schrijven kan best lastig zijn. Het is niet leuk als je dan zeurende mensen op je dak krijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat de spelleiders het prima hebben gedaan en leuke verhalen hebben geschreven, complimenten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij heeft eindeloos discussiëren nu ook geen zin hoor
![]() Bedankt spelleiders. Ik vond het gezellig, en was 's avonds ook laat thuis dus dat de uitslag er dan soms later is maakt mij niet uit. Met die vervanging heb ik geen problemen. Tuurlijk spelen die spelers hun eigen spel dan weer, maar soms zijn er persoonlijke redenen waardoor er vervanging nodig is. Als je die spelers dood laat gaan is het niet leuk. Als het dan toevallig 2 dorpelingen zijn hebben de wolven een grote voorsprong, en andersom hebben de dorpelingen dan bijna gewonnen. |
![]() |
|
Archont, we hebben je echt niet opgegeten omdat ík je niet mag hoor, het was unaniem omdat je zo'n irritante speler bent. Jij zegt zelf altijd dat we het wwspel niet zo persoonlijk moeten nemen, dus doe dat zelf dan ook niet.
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Verder ben ik het met de anderen eens die zeggen dat het vervangen van mensen vervelend is, maar ik vind niet dat daar regels voor gesteld moeten worden, want overmacht is er natuurlijk altijd. Behalve overmacht snap ik zelf niet dat mensen vroegtijdig willen stoppen met het spel omdat ze er geen zin meer in hebben. Als je ergens aan begint dan moet je het ook afmaken. Het is immers niet dat je er urenlang mee bezig bent. toch? 1 keer inloggen om te stemmen, en misschien twee of drie keer per dag posts checken, thats it. Verder maakte iemand de opmerking over maandbans aanvragen terwijl je nog met het spel bezig bent. Das gewoon lomp natuurlijk. Sowieso snap ik het hele nut van die functie niet. Als je niet op het forum wilt komen dan blijf je toch gewoon weg? Waarom heb je dan een ban nodig? Jij bent toch degene die bepaald wat je wel of niet gaat doen? Maargoed das mijn mening.
|
Verwijderd
|
Overigens vond ik het heel leuk hoor en wil over paar spellen best weer spelleiden
![]() ![]() ![]() En bedankt voor de complimentjes, kost toch wel veel tijd dus dan is waardering erg leuk om te krijgen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, en over de vervanging... Vind ik wel lastig om te zeggen. Natuurlijk is het vervelend (al was het maar omdat je het verhaal dan weer aan moet passen
![]() |
![]() |
|
Daar ben ik het wel mee eens. Het is voor andere spelers erg vervelend om ineens een nieuwe speler te moeten doorgronden, maar ja, er kan toch wat gebeuren dat je ineens geen tijd meer hebt inderdaad en dan heb ik wel liever een vervanger dan een dode.
||
Citaat:
Is inderdaad irritant voor een spelleider, ik ben zelf ook spelleider geweest dus ik weet precies wat je bedoeld. Sowieso stemmen de meeste mensen pas vlak voor de deadline dus het is niet eens mogelijk om het verhaal al helemaal van tevoren te schrijven. En sommige mensen willen nog wel eens vergeten dat spelleiders ook nog een leven buiten het weerwolfspel hebben ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de regeling die we nu hebben ook de beste is. Als je functies door bestaande spelers laat overnemen is het helemaal verwarrend. Maar iedereen moet natuurlijk bij zichzelf even goed nagaan of hij/zij genoeg tijd heeft om te spelen & anders niet mee doen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat het soms best wel veel werk is. En dat ik zelfs een paar keer 'ijs eten met een vriendin' heb moeten afzeggen omdat ik een weerwolfspelverhaal moest schrijven ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik gewoon dorpeling was geweest had ik het denk ik nog wel uitgespeeld, dan had ik gewoon een beetje op de achtergrond gespeeld. Maar als bane vond ik dat ik wel door de wolven als gevaar moest worden beschouwd en dus met goede stevige theorieën moest komen, anders zou dat zo'n verspilling van de rol zijn, en dat kostte een stuk meer tijd ineens
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
btw ik wil volgend spel wel weer eens een keertje spelleider zijn. Ik ga deze zomer namelijk niet op vakantie en de rest hier wel dus dan is het wel leuk om nog iets anders te kunnen doen dan aan je stageverslag werken, gamen en films kijken
![]() Bovendien heb ik nog wel wat leuke ideetjes voor een verhaal. Wanneer mag de volgende eigenlijk weer?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze heeft het netjes opgelost door eerlijk te zijn en om vervanging te vragen, ook gezien haar rol in het spel. Sommige mensen zijn er hier té fanatiek en té serieus mee bezig om te zien dat het niet altijd voor iedereen even leuk is, en als je er geen plezier meer in hebt of zelf vindt dat je je rol niet goed kunt uitoefenen, dan is voor vervanging zoeken (hoewel onwenselijk) misschien het beste dat je kunt doen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Absinthe (en Sann ook), hierbij mijn welgemeende excuses dat ik gezeurd heb over de uitslag. Ik wist niet dat jij het zo opvatte. Het was enkel als een grapje bedoeld.
![]() Als het mag wil ik toch weten waarom je care hebt over een paar grapjes van irritante spelers. Edit: Archont, zoals LP al opmerkte, als je zegt dat wij het spel niet te persoonlijk moeten opvatten, dan is het gepast om het zelf ook niet te doen.
|
Ik kan je rustig vertellen dat als je hard je best doet om een leuk verhaal te schrijven, op tijd alles te posten en er gewoon een leuk spel van te maken, het héél erg demotiverend kan zijn als mensen lopen te zeuren om kleine dingetjes. Dat heeft niks met caren te maken, het verpest het spel soms gewoon voor je.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het voor jou dan weer motiverend werkt betekent niet dat dit voor de spelleiders ook motiverend werkt. Er wordt vrij veel zorg aan zo'n verhaal besteed daar kan ook wel wat waardering voor worden gegeven ipv het gezeur dat het te laat was. Dus ga aub niet lopen te vertellen hier hoe de spelleiders die ''grapjes'' moeten oppakken en waarom ze dan extra gemotiveerd moeten worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
Zet elkaar op de negeerlijst of hou op met bitchen, in godsnaam.
Ik heb een opmerking geplaatst waarom het verhaal + uitslag er nog niet was, wist niet dat het zo zwaar werd opgenomen. Heb aan de andere kant vaak genoeg mijn waardering voor het verhaal uitgesproken, dus ik weet nou niet waar we zo moeilijk om doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder vind ik het absoluut lief dat je ook je waardering hebt uitgesproken hoor, maar daar ging het nu even niet om. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, sorry, maar ik heb geen zin om afgeraffelde verhalen te posten. En zoals ik al zei, grapje of grapje. het is irritant, dat heb ik ook een paar keer aangegeven en daarnaast ben ik ervan overtuigd dat heel veel grapjes een kern van waarheid in zich hadden en dus ging ik de druk zeker wel voelen door de grapjes. Maar goed, excuses aanvaard hoor. verder vind ik dat deze discussie nogal ver gaat. Ik blijf bij m'n punt, het is me een beetje tegengevallen, ook in vergelijking met vorige keren. Spelers gaan echt steeds vroeger 'zeuren'. |
![]() |
||
Citaat:
|
LP heeft ook niet zo vaak mee gespeeld toch?
@ LP; het is ook een terugkerend thema. Zo'n beetje ieder spel wordt er wel over gezeurd dat de uitslag en/of verhaal laat is. Ik heb één keer gespelleidt, en zal het niet snel weer doen ![]() En zelf als je alleen de uitslag post, en het verhaal later, dan nog zijn er mensen die het er niet mee eens zijn. Maar als je nog niet zo vaak mee gespeeld hebt (of gespelleidt) hebt, dan is het lastiger inschatten dat zoiets vervelend is en weet je ook niet dat dit een maandelijks terugkerende discussie is. Vind overigens het idee van Severus wel een goeie: gewoon een waarschuwing als mensen er een opmerking over maken. Combineer dat met een tijdslimiet voor de uitslag (en dus niet het verhaal), dan heb je veel meer duidelijkheid. Bijv. altijd voor 10 uur de uitslag posten, en verhaal kan later komen. Zeuren is waarschuwing. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 |