![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neemt niet weg dat sporten an sich wel goed is. Zelf doe ik aan Taekwondo; het is goed voor mijn conditie en ik zit gewoon beter in mijn vel erdoor. Je kunt beter op kracht en conditie trainen, dan spieren 'kweken' voor de spieren an sich. |
![]() |
|
![]() |
Zit op fitness, 2.5 jaar nu. En ik vind dat er niets mis is met naar een ideaal trainen. Mijn ideaal is minder vet
![]() Ben het er wel mee eens dat het beter is om conditie te trainen, dit wissel je dan ook af met massa opbouwen. Over dat hangen.. tja.. zo'n vaart zal dat niet lopen zolang je blijft trainen. En als je ouder wordt, moet je warschijnlijk gaan afbouwen. Het is sowieso gezond om te blijven sporten als je ouder wordt, dus dat vet gaat er wel vanaf.. mits ik zelf gezond blijf natuurlijk. Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 08:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil gewoon een mooie lichaam , niet extreem maar gezond en gespierd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En vrouwelijke vormen... Ik weeg momenteel 9kg teveel... Dus... erm... VORM??? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Smaken verschillen.. wat de een afzichtelijk vindt, vind een ander prachtig. Ik train omdat ik het fijn vind een beetje strak in mijn vel te zitten en omdat ik het mooi vind om redelijk wat spieren te hebben. Daarbij is fitness gezond voor je, het houdt je in vorm en je spieren worden sterker. Het is ook mooi om te zien hoe je je grenzen verlegt; hoe je steeds meer gewicht kunt pakken en hoe je lichaam steeds mooiere - ok, da's subjectief - vormen aanneemt.
Professionele bobybuilders (aka gorilla's) vind ik trouwens ook niet mooi, maar zulke proporties zal ik nooit bereiken. En wat een 'goede sport' is, is natuurlijk ook enorm subjectief... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maare oke Ikv ind he tleuke als meisjes een beetje meer hebben ![]()
||
Citaat:
Ik word al moe van het idee alleen ![]()
|
ik besloot ook om zoiets te gaan doen , dus heb ik me even angemald , en nu trainin inbeperkt daar ( heb niet veel tijd ) maar het gevalt prima , voel em gezond en kilo's gaan er ook af! Wil geen mega grote dude worden ,maar eenbeetje spieren kunnen geen kwaad
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je krachttraining genoeg afwisselt met conditietraining, geen troep neemt en als laatste maar niet minste: het niet overdrijft, dan is er idd niks mis mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *hint hint* body_count83@hotmail.com
Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 00:49. |
![]() |
||
Citaat:
*kwijlt* *knuffelgeeft* ![]() Hoop dat jij een beetje mollige body hebt , dat knuffelt nl lekkerder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en knuffelen is gwoon het fijnste wat dr is duss... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|