Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet dat het niet pijn doet! ik heb die van mij nu precies 2 jaar en 5 maanden! ![]() maar ik bedoel! het kan pijn doen! ik ken mensen ermee! waarmee ik wel vaker heb gesproken! waar echt tranen uit hun ogen waren gekomen! maar daar heb ik geen last van! ![]() -=pinky=-
||
![]() |
Citaat:
en hoeveel zo een zou kosten! zou ik echt niet weten! ik draag geen goud...... ![]()
||
Citaat:
Dit is onzin elk lichaam reageert anders. Kijk naar mij al mijn piercings zijn rond een week goed aan het genezen ook mijn tong (wat overigens een spier is dus een scheidingslijn heeft in het midden dus geen aders op die plek) en mijn navel is ook al praktisch genezen en die heb ik misschien net 1 maand. Dus dit kan enorm varieren. ps. voor diegene die het vroeg witgoud is niet mogelijk als piercing als ik het goed heb, alleen titaan of goud meestal.
||
Citaat:
![]() ![]() kbedoel: kheb van wat mensen gehoord dat het heel snel ontsteek t en dat je dur snel doof van kunt worden? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet dat er geen aders zijn! en het kan best zijn dat aders niet het probleem was! ik praat ook over 2 jaar geleden! hij keek ernaar! en toen zei hij van! hij probeert naast die scheiding lijn te pircien omdat het niet kon in het midden!! en dat kunnen sommige mensen wel hebben!! ga maar langs een geode pircieng winkel! en vraag erna! of het mogelijk is! dat ej het niet kan zetten!! voordat je je tong pircied! kijken ze er ook naar!! ze tillen je tong op! kijken! en dan pas gaan ze verder! omdat ze eerst moeten kijken of het wel gezet kan worden! geloof me!! ik wil zoooo graag een tong pircieng maar ben al 2 keer geweigert! dus dan maar wat anders.......
||
Citaat:
helaas dat geen witgoud is... ![]()
||
Citaat:
![]() En nog vraagje aan iedereen: maar je meteen een goude piercing erin laten zetten? Bij oorbellen heb je namelijk vaak eerst zweerknopjes. Hoe zit dat met een navelpiercing?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jongeman niet om je hele verhaal af te matten maar weet je waar ik allemaal wel niet een piercg heb gehad en dat ik ze zelf ook zet??? Niet zo van huppa rag er een bel door nee gewoon echt piercen ik wil misschien binnekort een keer de opleiding doen en bij me oude piercer gaan werken. Dus ik denk dat ik wel weet waar ik over praat.
||
Citaat:
En is nog goedkoper als goud ook.
|
Verwijderd
|
even een adviesje aan Pinko.. loos al die uitroeptekens en let een beetje op spelfouten.. het staat wel erg raar als je niet eens piercing goed kan spellen..no offence verder hoor.
ennem, ik wil graag een labret maar als ik bv. in het ziekenhuis voor foto;s van me hoofd moet, hoe moet dat dan?? iemand die dat weet?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar haal m er nu heel makkelijk uit, kan m er zonder handen weer inzetten etc. tong lijkt me nog niet echt fijn om zelf te doen, maargoed komt nog wel ![]() ![]() |
![]() |
|
piercing uit zonder handen? knap hoor
![]() ![]() ![]() *nuttigheid alom*
||
Citaat:
ps me wenkbrauwen waren echt eraf. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() dus ik weet ook wel waarover ik praat! maar laat lekker liggen! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ! = . ![]()
||
Citaat:
Hoe kun je zo'n cu2 ding deleten ofzo?
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat ik hem over 2 mnden laat zetten want dan is de zomer voorbij dus geen zwemmen meer (en geen ouders die het zien ![]() ![]() Voor degene die naar een nieuwe piercing zoekt kun je maybe hier kijken: www.body-piercing.nl (is wel in Veenendaal)
Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 15:59. |
![]() |
|
Mijn ouders zijn niet bepaald dol op piercings. Ze vinden het verminking en gevaarlijk. Nu wil ik toch over zo'n twee maanden eentje laten zetten omdat ik het al zo lang wil en mooi vind.
Nu het dubio: - ene kant ik ben 18 en vind dat ik nu wel volwassen genoeg ben voor me zelf zulke beslissingen te maken. Zeker als ik er helemaak achter sta -andere kant ik heb ook geen zin in knallende ruzie met mijn ouders of van dat soort ongein. Wie van jullie kent dit probleem en hoe hebben jullie het opgelost?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |