Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 12:16
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Zow hee, die is echt gaaf!! Normaal gesproken vind ik een wenkbrauwpiercing niks, maar deze...
Idd *thumbz up*
Oud 13-08-2002, 12:39
Verwijderd
stoerrrrr die brauwpiercing.. [SIZE=0,1]en minder 'blijven haken' gevaar..[/SIZE]
Oud 13-08-2002, 12:53
Verwijderd
[quasi-nuttig]

ik wil een tongpiercing ik wil een tongpiercing ik wil een tongpiercing ik wil een tongpiercing ik wil een tongpiercing maar het mag niet voor mijn achttiende anders word ik het huis uit geschopt

en de industrial van cHaOs vind ik mooier

maar de brauwpiercing is wel heel koel

[/quasi-nuttig]
Oud 13-08-2002, 13:24
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
[quasi-nuttig]

ik wil een tongpiercing ik wil een tongpiercing ik wil een tongpiercing ik wil een tongpiercing ik wil een tongpiercing

maar de brauwpiercing is wel heel koel

[/quasi-nuttig]
ik wil ooooook tongpierc *gaat ook laten zetten*
Oud 13-08-2002, 18:41
-Pinko-
-Pinko- is offline
Ik wilde ook een tong pircieng en het mocht niet!
toen ben ik alleen gaan wonen! en ben ik het gaan zetten
zeide ze tegen mij dat het niet mocht! omadt ik aaders daar heb loopen! en als hij 1 zou raken zou het gevaren kunnen hebben! ik vond wel lief dat hij me dat eerlijk verteld! tong pircieng is niet voor iedereen dus verhuig je er niet teveel op!!!

maar since die dag! heb ik de meest raare pirceings laten zetten! niet aan mijn geslachtsdeel!! maar kjijk maar op de foto!! ik was zooo zooo zooo boos dat ik die tong niet kon krijgen! heb gezworen! dat ik alle adnere ga doen! behalve me tong! en zo heb ik me oor gedaan met die industrial! en nou ja! me wenkbrauw word na de zomer gedaan! eind deze maand! krijg ej nog een foto van me!

en ben nu weer bezig met een nieuwe ontwerp! mischien voor me lip! mischien voor me oor die naar me wenkbrauw gaat lopen! wat eruit komt! zie ik nog wel!
Oud 13-08-2002, 18:43
-Pinko-
-Pinko- is offline
owja! had ook problemen met blijven hakkende wenkbrauw pircieng! die is er inmiddels uitgescheurt! (nee hij deed geen pijn) en van daar ook dit ideetje1 wil hem niet nog een keer kwijt!
Oud 13-08-2002, 18:58
Verwijderd
die wenkbrauw piercing is echt supergaaf
Oud 13-08-2002, 19:49
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:
[IMG] plaatje van industrial [mg]

Deze Heet Indutrial!! Hij doet HEEL VEEL PIJN!!!!!!!!!!!! maar het resultaat is het 10000 keer waard!! en als je die pijn kan omschakelen naar een lekkere pijn! kom je echt klaar bij deze!
ehr... ik heb dus ook een industrial... ennuh.. pijn??? ligt jouw pijngrens laag dan? ik voelde dr amper wat van..

't enige waar je last van zou kunne krijgen qua kutgevoel is als je kraakbeen gaat etteren. maar dat is na een halfjaartje wel over. (ik ken 't weten heb 'm sinds vorig jaar kerst )

mijn industrial

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 19:53.
Oud 13-08-2002, 20:47
Mystique
Mystique is offline
Ik wil graag een navelpiercing (staafje) maar vroeg me af:

- Hoe duur is een (wit)gouden (moet wel vanwege allergie)
- Gaat het erg ontsteken en hoe lang hou je er last van?
Oud 13-08-2002, 20:53
ssjpan
ssjpan is offline
ik mag nog een piercing als ik 16 ben! (duurt nog wel ff)
Oud 14-08-2002, 06:17
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

ehr... ik heb dus ook een industrial... ennuh.. pijn??? ligt jouw pijngrens laag dan? ik voelde dr amper wat van..

't enige waar je last van zou kunne krijgen qua kutgevoel is als je kraakbeen gaat etteren. maar dat is na een halfjaartje wel over. (ik ken 't weten heb 'm sinds vorig jaar kerst )

mijn industrial

Ik weet dat het niet pijn doet! ik heb die van mij nu precies 2 jaar en 5 maanden! dus ik weet het ook wel! maar het deed geen pijn bij mij!! ik schakel pircieng pijn! makkelijk om naar een lekkere pijn! heb ik altijd wel gehad! ook met oor bellen.

maar ik bedoel! het kan pijn doen! ik ken mensen ermee! waarmee ik wel vaker heb gesproken! waar echt tranen uit hun ogen waren gekomen! maar daar heb ik geen last van! gelukkig!

-=pinky=-
Oud 14-08-2002, 06:20
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Ik wil graag een navelpiercing (staafje) maar vroeg me af:

- Hoe duur is een (wit)gouden (moet wel vanwege allergie)
- Gaat het erg ontsteken en hoe lang hou je er last van?
ontsteking van een navel pircieng kan zeker 6 tot 9 maanden duren! je moet ook zolang wachten tot je de pircieng eruit mag halen! heb het toevallig nog hier op een blaadje die ik moest tekenen voor ik ging pircen..... maar als je hem goed verzorgt! komt het allemaal wel goed! je ziet niet veel van die ontsteking alleen de ene dag is het een beetje rood , de andere dag weer niet...........

en hoeveel zo een zou kosten! zou ik echt niet weten! ik draag geen goud......
Oud 14-08-2002, 06:21
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
ik mag nog een piercing als ik 16 ben! (duurt nog wel ff)
en wat zou je dan piercen als je het mocht doen?
Oud 14-08-2002, 10:14
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:

ontsteking van een navel pircieng kan zeker 6 tot 9 maanden duren! je moet ook zolang wachten tot je de pircieng eruit mag halen! heb het toevallig nog hier op een blaadje die ik moest tekenen voor ik ging pircen..... maar als je hem goed verzorgt! komt het allemaal wel goed! je ziet niet veel van die ontsteking alleen de ene dag is het een beetje rood , de andere dag weer niet...........

en hoeveel zo een zou kosten! zou ik echt niet weten! ik draag geen goud......

Dit is onzin elk lichaam reageert anders.
Kijk naar mij al mijn piercings zijn rond een week goed aan het genezen ook mijn tong (wat overigens een spier is dus een scheidingslijn heeft in het midden dus geen aders op die plek) en mijn navel is ook al praktisch genezen en die heb ik misschien net 1 maand.
Dus dit kan enorm varieren.

ps. voor diegene die het vroeg witgoud is niet mogelijk als piercing als ik het goed heb, alleen titaan of goud meestal.
Oud 14-08-2002, 10:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Haast niemand is allergish voor chirurgish staal, en daar zetten ze vaak zweerknopjes mee geloof ik.. dus misschien is dat een optie?
Oud 14-08-2002, 12:58
hoeva
hoeva is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

zal wel rond de 30 euro zijn en het gevolg is een piercing in je oor.
zit er dan een piercing in je oor? WOW
kbedoel: kheb van wat mensen gehoord dat het heel snel ontsteek t en dat je dur snel doof van kunt worden?
Oud 14-08-2002, 16:24
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Kijk naar mij al mijn piercings zijn rond een week goed aan het genezen ook mijn tong (wat overigens een spier is dus een scheidingslijn heeft in het midden dus geen aders op die plek) en mijn navel is ook al praktisch genezen en die heb ik misschien net 1 maand.

ps. voor diegene die het vroeg witgoud is niet mogelijk als piercing als ik het goed heb, alleen titaan of goud meestal.
Het kan nu genezen zijn! maar wacht nog effe over een maand zie je het ineens weer rood worden! ik weet dit! want ik woon in een studenten huis met 4 andere meisjes waarvan 3 een navel pircieng hebben en een vriendin van me ook!!! die waren allemaal redelijk genezen na 2 maanden! maar dan ineens een maand daarna begon het weer rood te worden! en moesten ze het weer behandelen! niet allemaal tegelijk en ook niet allemaal precies 2 maanden! maar je snapt wat ik bedeol! het leek genezen! en toen ineens na een tijdje! kreeg het weer irritatie! dat heb ik ook nog steets met mijn oor! die ook gepircied is!

ik weet dat er geen aders zijn! en het kan best zijn dat aders niet het probleem was! ik praat ook over 2 jaar geleden! hij keek ernaar! en toen zei hij van! hij probeert naast die scheiding lijn te pircien omdat het niet kon in het midden!! en dat kunnen sommige mensen wel hebben!! ga maar langs een geode pircieng winkel! en vraag erna! of het mogelijk is! dat ej het niet kan zetten!!

voordat je je tong pircied! kijken ze er ook naar!! ze tillen je tong op! kijken! en dan pas gaan ze verder! omdat ze eerst moeten kijken of het wel gezet kan worden! geloof me!! ik wil zoooo graag een tong pircieng maar ben al 2 keer geweigert! dus dan maar wat anders.......
Oud 14-08-2002, 17:19
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

titaan als in titanium? Weet je hoe duur geelgoud/titanium dan ongeveer is?
helaas dat geen witgoud is...
Oud 14-08-2002, 17:22
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Haast niemand is allergish voor chirurgish staal, en daar zetten ze vaak zweerknopjes mee geloof ik.. dus misschien is dat een optie?
Zelfs daar ben ik allergisch voor. Ik vind het helemaal niet leuk want zo dol ben ik niet op goud en het is nog eens veel duurder. Dus hopelijk zijn er dan piecings van titanium want dat vind ik wel erg mooi maar das denk ook kassa!

En nog vraagje aan iedereen: maar je meteen een goude piercing erin laten zetten? Bij oorbellen heb je namelijk vaak eerst zweerknopjes. Hoe zit dat met een navelpiercing?
Oud 14-08-2002, 18:53
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:

Het kan nu genezen zijn! maar wacht nog effe over een maand zie je het ineens weer rood worden! ik weet dit! want ik woon in een studenten huis met 4 andere meisjes waarvan 3 een navel pircieng hebben en een vriendin van me ook!!! die waren allemaal redelijk genezen na 2 maanden! maar dan ineens een maand daarna begon het weer rood te worden! en moesten ze het weer behandelen! niet allemaal tegelijk en ook niet allemaal precies 2 maanden! maar je snapt wat ik bedeol! het leek genezen! en toen ineens na een tijdje! kreeg het weer irritatie! dat heb ik ook nog steets met mijn oor! die ook gepircied is!

ik weet dat er geen aders zijn! en het kan best zijn dat aders niet het probleem was! ik praat ook over 2 jaar geleden! hij keek ernaar! en toen zei hij van! hij probeert naast die scheiding lijn te pircien omdat het niet kon in het midden!! en dat kunnen sommige mensen wel hebben!! ga maar langs een geode pircieng winkel! en vraag erna! of het mogelijk is! dat ej het niet kan zetten!!

voordat je je tong pircied! kijken ze er ook naar!! ze tillen je tong op! kijken! en dan pas gaan ze verder! omdat ze eerst moeten kijken of het wel gezet kan worden! geloof me!! ik wil zoooo graag een tong pircieng maar ben al 2 keer geweigert! dus dan maar wat anders.......

jongeman niet om je hele verhaal af te matten maar weet je waar ik allemaal wel niet een piercg heb gehad en dat ik ze zelf ook zet???
Niet zo van huppa rag er een bel door nee gewoon echt piercen ik wil misschien binnekort een keer de opleiding doen en bij me oude piercer gaan werken.
Dus ik denk dat ik wel weet waar ik over praat.
Oud 14-08-2002, 18:54
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mystique schreef:

Zelfs daar ben ik allergisch voor. Ik vind het helemaal niet leuk want zo dol ben ik niet op goud en het is nog eens veel duurder. Dus hopelijk zijn er dan piecings van titanium want dat vind ik wel erg mooi maar das denk ook kassa!

En nog vraagje aan iedereen: maar je meteen een goude piercing erin laten zetten? Bij oorbellen heb je namelijk vaak eerst zweerknopjes. Hoe zit dat met een navelpiercing?
Titanium krijg je standaard bij alle betere piercers, werkt ook het beste.
En is nog goedkoper als goud ook.
Oud 14-08-2002, 18:57
Verwijderd
even een adviesje aan Pinko.. loos al die uitroeptekens en let een beetje op spelfouten.. het staat wel erg raar als je niet eens piercing goed kan spellen..no offence verder hoor.

ennem, ik wil graag een labret maar als ik bv. in het ziekenhuis voor foto;s van me hoofd moet, hoe moet dat dan?? iemand die dat weet??
Oud 14-08-2002, 19:04
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Milk schreef:
even een adviesje aan Pinko.. loos al die uitroeptekens en let een beetje op spelfouten.. het staat wel erg raar als je niet eens piercing goed kan spellen..no offence verder hoor.

ennem, ik wil graag een labret maar als ik bv. in het ziekenhuis voor foto;s van me hoofd moet, hoe moet dat dan?? iemand die dat weet??
ligt aan de apperatuur die ze ervoor gebruiken en als deze niet in mag kun je'm er heel makkelijk ff uit doen.
Oud 14-08-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

ligt aan de apperatuur die ze ervoor gebruiken en als deze niet in mag kun je'm er heel makkelijk ff uit doen.
als me oorbellen uit moeten zal de piercing er ook wel uit moeten.. maar het lijkt me een beetje creepy om em uit te doen eigenlijk..
Oud 14-08-2002, 22:57
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Milk schreef:

als me oorbellen uit moeten zal de piercing er ook wel uit moeten.. maar het lijkt me een beetje creepy om em uit te doen eigenlijk..
dat k m net had, durfde k er ook niet echt iets mee te doen, ging zelfs voor balletjes verwisselen maar ff terug

maar haal m er nu heel makkelijk uit, kan m er zonder handen weer inzetten etc.

tong lijkt me nog niet echt fijn om zelf te doen, maargoed komt nog wel
Oud 14-08-2002, 23:23
Stevill
Stevill is offline
't is echt allemaal easy weasy zelf doen prikken verwisselen enz went wel.
Oud 14-08-2002, 23:30
Avelon
Avelon is offline
piercing uit zonder handen? knap hoor ik moet toch minstens met een hadn aan het dingetje draaien. ik wil zon oorbel boven in mn oor. maar dan naar boven stekend. dat vond ik zo lievig bij een meisje. zo twee puntjes omhoog (schijnt afgezaagt te zijn maar ik zag het pas net en ik vind het mooi)
*nuttigheid alom*
Oud 14-08-2002, 23:32
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
't is echt allemaal easy weasy zelf doen prikken verwisselen enz went wel.
whehehe voor de newbe's nog ene maal he?
Oud 14-08-2002, 23:36
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Avelon schreef:
piercing uit zonder handen? knap hoor
in
Oud 14-08-2002, 23:37
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Avelon schreef:

whehehe voor de newbe's nog ene maal he?
uiteraard ik moet me stakes high houden ssssssst anders hebben ze het door dat ik een lullige zakenman ben die foto's van zijn rebelse zoon post

ps me wenkbrauwen waren echt eraf.
Oud 14-08-2002, 23:41
Avelon
Avelon is offline
hehe ja met in doen ook hoor
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

ps me wenkbrauwen waren echt eraf.
ok
heb ik die fotoos dan gemist?
en zoja
gelukkig...zooo wil ik niemand herinneren -chatchatterdechat-
Oud 14-08-2002, 23:59
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:
[IMG]*knip*
Richard! Jij ook hier?
Oud 15-08-2002, 00:28
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Avelon schreef:
hehe ja met in doen ook hoor

ok
heb ik die fotoos dan gemist?
en zoja
gelukkig...zooo wil ik niemand herinneren -chatchatterdechat-
vraag het sjoerd geertje en de rest
Oud 15-08-2002, 07:10
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

jongeman niet om je hele verhaal af te matten maar weet je waar ik allemaal wel niet een piercg heb gehad en dat ik ze zelf ook zet???
Niet zo van huppa rag er een bel door nee gewoon echt piercen ik wil misschien binnekort een keer de opleiding doen en bij me oude piercer gaan werken.
Dus ik denk dat ik wel weet waar ik over praat.
dat snap ik allemaal wel. ik pierce ook me eigen dingen en wat die opleiding betreft een echte goede, vind je niet in nederland. ik heb al gekeken. ik zal ervoor naar amerika moeten voor ander half jaar. als je wilt geef ik je het adres door.... we gaan met zn 5e voor die opleiding, want we hebben er al overal voor gezocht in nederland! en niet echt goede gevonden. tenzij je het van je eigen piercer kan leren! lekker mee genomen.

dus ik weet ook wel waarover ik praat! maar laat lekker liggen! binnen kort na de opleiding piercen we mekaar wel.
Oud 15-08-2002, 07:12
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
Milk schreef:
haha ikke snap! waarom denk je dat ik een piercer wil worden! hoef ik lekker niet te schrijven! of te leren schrijven op school! en sorry voor de uitroek tekens! me vinders doen het automatische omdat ik zo snel type! is het sneller dan een punt zetten! hahahahahaha Sorry ierdeeen! ik zal het eronder zetten..

! = .
Oud 15-08-2002, 07:14
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Even Off topic...... ga je vrijdag ook naar Cyberia? leuke foto op je cu2.....
Oud 15-08-2002, 09:16
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:

Even Off topic...... ga je vrijdag ook naar Cyberia? leuke foto op je cu2.....
nee ik ben geen goth ofzo en me cu2 kweenie welke dr op staat maar het is wel een hele oude dus.
Hoe kun je zo'n cu2 ding deleten ofzo?
Oud 15-08-2002, 16:57
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Titanium krijg je standaard bij alle betere piercers, werkt ook het beste.
En is nog goedkoper als goud ook.
Beter! En wat zijn dan 'de betere piercers'? Waar zitten die en hoe heten die? Hebben die ook webpagina's?
Oud 15-08-2002, 17:36
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

nee ik ben geen goth ofzo en me cu2 kweenie welke dr op staat maar het is wel een hele oude dus.
Hoe kun je zo'n cu2 ding deleten ofzo?
Hummmm goede vraag, volgende vraag a.u.b.
Oud 16-08-2002, 16:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mystique schreef:

Beter! En wat zijn dan 'de betere piercers'? Waar zitten die en hoe heten die? Hebben die ook webpagina's?
de beter piercers varieren nogal kijk maar op piercing.pagina.nl
Oud 17-08-2002, 15:55
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

de beter piercers varieren nogal kijk maar op piercing.pagina.nl
Thanks, heb nu site van een piercer hier in de buurt gevonden. Daar staan ook veel piercings op die je kunt bestellen (echt hele gave navelpiercings met bijv een kattenoog enzo!). Hij heeft ook standaard titanium piercings dus lijkt me allemaal wel ok.
Ik denk dat ik hem over 2 mnden laat zetten want dan is de zomer voorbij dus geen zwemmen meer (en geen ouders die het zien ) Ik krijg hem dan ook van me vriend want hebben dan een jaar. Ben blij!

Voor degene die naar een nieuwe piercing zoekt kun je maybe hier kijken: www.body-piercing.nl (is wel in Veenendaal)

Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 15:59.
Oud 18-08-2002, 01:48
ruby soho
ruby soho is offline
ja

vraagje, wat is de "standaard" draaddikte van n navelpiercing?
Oud 18-08-2002, 12:43
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
ja

vraagje, wat is de "standaard" draaddikte van n navelpiercing?
1,6 de meest standaard dikte voor alle piercings
Oud 18-08-2002, 12:51
Stevill
Stevill is offline
_____volgende week_____

tepels piercen als het geld er is.

Oud 21-08-2002, 21:56
Mystique
Mystique is offline
Mijn ouders zijn niet bepaald dol op piercings. Ze vinden het verminking en gevaarlijk. Nu wil ik toch over zo'n twee maanden eentje laten zetten omdat ik het al zo lang wil en mooi vind.
Nu het dubio:
- ene kant ik ben 18 en vind dat ik nu wel volwassen genoeg ben voor me zelf zulke beslissingen te maken. Zeker als ik er helemaak achter sta
-andere kant ik heb ook geen zin in knallende ruzie met mijn ouders of van dat soort ongein.

Wie van jullie kent dit probleem en hoe hebben jullie het opgelost?
Oud 21-08-2002, 22:08
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Mijn ouders zijn niet bepaald dol op piercings. Ze vinden het verminking en gevaarlijk. Nu wil ik toch over zo'n twee maanden eentje laten zetten omdat ik het al zo lang wil en mooi vind.
Nu het dubio:
- ene kant ik ben 18 en vind dat ik nu wel volwassen genoeg ben voor me zelf zulke beslissingen te maken. Zeker als ik er helemaak achter sta
-andere kant ik heb ook geen zin in knallende ruzie met mijn ouders of van dat soort ongein.

Wie van jullie kent dit probleem en hoe hebben jullie het opgelost?
Ik wil je niet om praten ofzo maar ik had er ook veel last van gezeur aan het begin gewoon gedaan 1e dag gekke gezichten na der tijd vonden ze het eigenlijk toch niet zo lelijk.('t ging wel om me ton maargoed)
Oud 21-08-2002, 22:14
french kiss
french kiss is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

1,6 de meest standaard dikte voor alle piercings
1,6 centimeter?
Oud 21-08-2002, 22:17
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
french kiss schreef:

1,6 centimeter?
dat denk ik toch niet?
Oud 21-08-2002, 22:55
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
french kiss schreef:

1,6 centimeter?
ja heerlijk, boomstam door je tong
Oud 22-08-2002, 13:25
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Ik wil je niet om praten ofzo maar ik had er ook veel last van gezeur aan het begin gewoon gedaan 1e dag gekke gezichten na der tijd vonden ze het eigenlijk toch niet zo lelijk.('t ging wel om me ton maargoed)
Ik doe het denk ook gewoon hoor. Maar zou wel rot vinden als ik er enorm gezeik mee zou krijgen met mijn ouders.

Regels voor berichten