Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2010, 15:05
Verwijderd
Hoi Trimm!
Advertentie
Oud 09-09-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Mogguh!
'avond!
Oud 09-09-2010, 15:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Helleuh!

Het is wel te merken dat ik de hele week vrij ben en geen fuck te doen heb.
M'n natuurlijk nachtdier ritme komt weer tevoorschijn.

Hoe ist hier daaaan?
Oud 09-09-2010, 15:09
Verwijderd
Ver weg.
Ik ga de mensen maar gewoon mailen dat ze ze aan iemand anders mogen geven. Wat ben ik toch ook stom doodleuk mee doen en er dan achter komen dat ik ook nog vervoer moet regelen voor mij en diegene die meewil. Blugh.
Oud 09-09-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Daar denkt Warren toch anders over!
Is dat zo? De beste man maakt ook wel eens foutjes. Z'n Conoco Phillips -aakoop is niet bepaald een succes te noemen evenals zijn belegging in Exxon Mobil tot nu toe.
Oud 09-09-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Helleuh!

Het is wel te merken dat ik de hele week vrij ben en geen fuck te doen heb.
M'n natuurlijk nachtdier ritme komt weer tevoorschijn.

Hoe ist hier daaaan?
Nachtdier ritme.
Ben je een feestbeest?
Oud 09-09-2010, 15:12
Martiño
Martiño is offline
Zo, lekker anderhalf uurtje eerder weg. Genoeg tijd om nog rustig te eten en dan naar Eindhoven te gaan voor de inschrijfavond van Doppio.
Oud 09-09-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Is dat zo? De beste man maakt ook wel eens foutjes. Z'n Conoco Phillips -aakoop is niet bepaald een succes te noemen evenals zijn belegging in Exxon Mobil tot nu toe.
Natuurlijk, maar hij verdient geld omdat hij uitgaat van lange termijn-trends. Japan heeft een belachelijk hoge staatsschuld en geeft nog geld uit als wheezle, op een gegeven moment gaan beleggers toch twijfelen aan de waarde van die schuldpapieren en dan heeft Japan een erg groot probleem. De beurzen gaan dan flink in mineur, en dat is een goed moment om te kopen. Probleem is wel dat dat net zo goed over 5 jaar kan zijn natuurlijk.
Oud 09-09-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Zo, lekker anderhalf uurtje eerder weg. Genoeg tijd om nog rustig te eten en dan naar Eindhoven te gaan voor de inschrijfavond van Doppio.
Vind ik leuk!

Ik ben nu allerlei moeite aan het doen (want; weigerende computers en printers) om nog wat tekstjes bij elkaar te verzamelen om mee te nemen vanavond. Gedooooeee!

Tot vanavond Weet je waar het is?
Oud 09-09-2010, 15:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Een mannen geest is soms echt zo sneu

Collegaatje van me vroeg of ik haar dienst kon overnemen, omdat ze gaat kijken naar een kamer. Eerste wat ik denk, oeh, die gaat op kamers wonen, goed om te weten
Oud 09-09-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Een mannen geest is soms echt zo sneu

Collegaatje van me vroeg of ik haar dienst kon overnemen, omdat ze gaat kijken naar een kamer. Eerste wat ik denk, oeh, die gaat op kamers wonen, goed om te weten
Oud 09-09-2010, 15:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nachtdier ritme.
Ben je een feestbeest?
Als het aan mij zou liggen wel. Helaas heb ik suffe vrienden die allemaal een 9tot5 baan hebben en nooit tijd/zin hebben om iets te doen...

Dus ik zit 's nachts gewoon een beetje te lezen, series te kijken en dat soort onzin.

Waar had je trouwens kaartjes voor gewonnen en waar is 't?
Oud 09-09-2010, 15:20
Verwijderd
Qbase , Weeze.
Oud 09-09-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Japan heeft een belachelijk hoge staatsschuld en geeft nog geld uit als wheezle, [...]
Oud 09-09-2010, 15:26
Verwijderd
ik ben eindelijk begonnen aan een soort van scriptie onderzoek, ondanks gebrekkige literatuuronderzoek en alles het was wel nodig ook want ik was de enige in de klas zonder onderwerp
Oud 09-09-2010, 15:27
Verwijderd
Wat voor onderwerp heb je?
Oud 09-09-2010, 15:28
Verwijderd
Hey!
Oud 09-09-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Wat voor onderwerp heb je?
Ja dat is het leuke, dat kan ik nog steeds niet fatsoenlijk verwoorden Stukjes verlengstukken van angst, realiteitsmodi in beeldverhalen (droom, hallucinatie en dat soort grappen) waarom verontrustende beelden zo fascinerend zijn ofzo, waanzinnige illustratoren en kunstenaars zoals uh, Henry Darger. Ongemakkelijk beeld. Die hoek. Dus als je uhm, als je daar leuke literatuur over weet, ALLES is welkom.
Oud 09-09-2010, 15:33
Verwijderd
Het moet verschrikkelijk zijn om mij te begeleiden in een scriptie want ik kom telkens met tekeningetjes en schemaatjes aanzetten met allerlei waardeloos aan elkaar gekoppelde dingen, allemaal op een of ander onderbuikgevoel dat buiten mijn hoofd totaal géén structuur bevat ;d;D:
Oud 09-09-2010, 15:33
Macrador
Macrador is offline
Goedenavond iedereen
Oud 09-09-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is het leuke, dat kan ik nog steeds niet fatsoenlijk verwoorden Stukjes verlengstukken van angst, realiteitsmodi in beeldverhalen (droom, hallucinatie en dat soort grappen) waarom verontrustende beelden zo fascinerend zijn ofzo, waanzinnige illustratoren en kunstenaars zoals uh, Henry Darger. Ongemakkelijk beeld. Die hoek. Dus als je uhm, als je daar leuke literatuur over weet, ALLES is welkom.
O lel, daar heb ik tonnen literatuur over, want (sommige) filmwetenschappers houden hier nogal van. Ik zal binnenkort 'ns voor je kijken of ik iets nuttigs kan vinden.
Oud 09-09-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
O lel, daar heb ik tonnen literatuur over, want (sommige) filmwetenschappers houden hier nogal van. Ik zal binnenkort 'ns voor je kijken of ik iets nuttigs kan vinden.
mihihiHIHI
Oud 09-09-2010, 15:48
Verwijderd
Het Unheimliche van Freud is een goed begin, denk ik. Dat vind ik persoonlijk ook nog één van de geloofwaardigere/leukere Freudiaanse concepten. (En dat zegt wat, want Freud en ik zijn bepaald geen vriendjes op wetenschappelijk gebied. )
Oud 09-09-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Goedenavond iedereen
Goedemiddag!
Oud 09-09-2010, 15:50
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Qbase , Weeze.
Haha, nice on
Enige grote dance event waar ik ooit nog eens heen wil (en mystery land)
Oud 09-09-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Goedemiddag!
Hallo!
Oud 09-09-2010, 15:52
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Goedemiddag!
Citaat:
Hallo!
hey, hoe was de dag ?
Oud 09-09-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
hey, hoe was de dag ?
Niet productief en prut. . Bij jou?
Oud 09-09-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
hey, hoe was de dag ?
Het was vandaag mijn eerste lesdag. Waar ik er maar meteen achterkwam dat ik bij de ene helft van de lessen Katarina heet en bij de andere helft Katrien. Dat gaat al goed, wat moet ik nou zeggen als iemand vraagt hoe ik heet? Maria?
Maar ik heb echt een goede werkhouding nu. En dat wil ik het hele schooljaar volhouden
En jouw dag?
Oud 09-09-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Het Unheimliche van Freud is een goed begin, denk ik. Dat vind ik persoonlijk ook nog één van de geloofwaardigere/leukere Freudiaanse concepten. (En dat zegt wat, want Freud en ik zijn bepaald geen vriendjes op wetenschappelijk gebied. )
Ha ja dat is ook één van die begrippen die zo in mijn volgekalkte onderzoekboekjes staat! En Freud is inderdaad een beetje jammer, zo, af en toe.
Oud 09-09-2010, 16:02
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Niet productief en prut. . Bij jou?
ocharme

Citaat:
Het was vandaag mijn eerste lesdag. Waar ik er maar meteen achterkwam dat ik bij de ene helft van de lessen Katarina heet en bij de andere helft Katrien. Dat gaat al goed, wat moet ik nou zeggen als iemand vraagt hoe ik heet? Maria?
Maar ik heb echt een goede werkhouding nu. En dat wil ik het hele schooljaar volhouden
En jouw dag?
Nee eufrazie...

Mijn dag was goed. 5 uurtjes goed gelachen en nog een leuk nieuw meisje ontmoet. Ze is nieuw in mijn klas economie, ze rijd paard en ze is niet lelijk en leuk
Oud 09-09-2010, 16:16
Verwijderd
Zo m'n huisgenoot is ook afgestudeerd, cum laude nog wel.
Oud 09-09-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Zo m'n huisgenoot is ook afgestudeerd, cum laude nog wel.
Gefeliciteerd
Oud 09-09-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd
Ja de champagne vloeide rijkelijk zojuist Vanavond nog een borrel
Oud 09-09-2010, 16:34
Verwijderd
Hallo, ik had net college met maar liefst TWEE andere knapen. Die na afloop begonnen te sputteren dat ze misschien toch een ander keuzevak gingen doen. Voor dit vak is namelijk een boek van 700+ pagina´s dat je in 7 weken moet leren en het college ging in een daverend tempo. Dus ik zit er straks wellicht in mijn eentje :') Het leek mij wel leuk eigenlijk, bovendien heb ik geen keus, want het moet een 6-punts vak zijn en ik kan geen heel semestervak volgen want dan lig ik te bevallen in de tentamenperiode. DUS JA.

Oh en de professor had het op een gegeven moment over "een vrind" <3 Ik dacht altijd dat je dat gewoon uitsprak als vriend, maar blijkbaar niet.
Oud 09-09-2010, 16:35
Verwijderd
Huhu, seksualiteit is best prachtig de laatste tijd. SLT1289835 heeft een ban, maar nu is 'mundial' er Fantastische vent, huhu
Oud 09-09-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Huhu, seksualiteit is best prachtig de laatste tijd. SLT1289835 heeft een ban, maar nu is 'mundial' er Fantastische vent, huhu
Ja he
Oud 09-09-2010, 16:37
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
heeft hij een ban en tja trolls will be trolls
Oud 09-09-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Blijft leuk, dat deelforum.
Oud 09-09-2010, 16:42
Verwijderd
Kan ik iemand blij maken met Qbase kaarten?
Ik vind verkopen zo stom als je iets wint.
Oud 09-09-2010, 16:43
Verwijderd
Qbase?
Oud 09-09-2010, 16:45
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Qbase?
http://www.q-dance.com.au/ google is your friend
Oud 09-09-2010, 16:45
Verwijderd
hihi.
Oud 09-09-2010, 16:46
Verwijderd
Oi, dat lijkt me best een x vet. Maar al een vol weekend met te veel werk voor zo'n feestje
Oud 09-09-2010, 16:48
Verwijderd
Mij ook. Of iemand moet vervoer kunnen regelen en zich als feestganger aanbieden.
Maar dat zit er denk ik ook niet in. Dus ik geef ze weg.
Oud 09-09-2010, 16:52
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mij ook. Of iemand moet vervoer kunnen regelen en zich als feestganger aanbieden.
Maar dat zit er denk ik ook niet in. Dus ik geef ze weg.
verkopen = geld
Oud 09-09-2010, 16:52
Verwijderd
Ik voel mij gierig als ik dat doe.
Oud 09-09-2010, 16:54
Verwijderd
Maar Qbase kaarten zijn toch best prijzig? Als je er niemand in je omgeving blij mee kan maken zou ik ze wel via internet voor een nette prijs verkopen.
Oud 09-09-2010, 16:54
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik voel mij gierig als ik dat doe.
dat heeft daar niks mee te maken het is gewoon slim
Oud 09-09-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Maar Qbase kaarten zijn toch best prijzig? Als je er niemand in je omgeving blij mee kan maken zou ik ze wel via internet voor een nette prijs verkopen.
47,50 en het is niet uitverkocht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten