Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben nu allerlei moeite aan het doen (want; weigerende computers en printers) om nog wat tekstjes bij elkaar te verzamelen om mee te nemen vanavond. Gedooooeee! Tot vanavond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik zit 's nachts gewoon een beetje te lezen, series te kijken en dat soort onzin. Waar had je trouwens kaartjes voor gewonnen en waar is 't?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het moet verschrikkelijk zijn om mij te begeleiden in een scriptie want ik kom telkens met tekeningetjes en schemaatjes aanzetten met allerlei waardeloos aan elkaar gekoppelde dingen, allemaal op een of ander onderbuikgevoel dat buiten mijn hoofd totaal géén structuur bevat
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het Unheimliche van Freud is een goed begin, denk ik. Dat vind ik persoonlijk ook nog één van de geloofwaardigere/leukere Freudiaanse concepten. (En dat zegt wat, want Freud en ik zijn bepaald geen vriendjes op wetenschappelijk gebied.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb echt een goede werkhouding nu. En dat wil ik het hele schooljaar volhouden ![]() En jouw dag? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mijn dag was goed. 5 uurtjes goed gelachen en nog een leuk nieuw meisje ontmoet. Ze is nieuw in mijn klas economie, ze rijd paard ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hallo, ik had net college met maar liefst TWEE andere knapen. Die na afloop begonnen te sputteren dat ze misschien toch een ander keuzevak gingen doen. Voor dit vak is namelijk een boek van 700+ pagina´s dat je in 7 weken moet leren en het college ging in een daverend tempo. Dus ik zit er straks wellicht in mijn eentje :') Het leek mij wel leuk eigenlijk, bovendien heb ik geen keus, want het moet een 6-punts vak zijn en ik kan geen heel semestervak volgen want dan lig ik te bevallen in de tentamenperiode. DUS JA.
Oh en de professor had het op een gegeven moment over "een vrind" <3 Ik dacht altijd dat je dat gewoon uitsprak als vriend, maar blijkbaar niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
|