Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2010, 22:32
Verwijderd
Huh, sinds wanneer doe ik mee? Dat heb ik toch helemaal niet gezegd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2010, 23:00
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
hihi, bij deze dan? (a)
Oud 02-10-2010, 23:03
Verwijderd
Mwah, als de deelnemerslijst zo klein blijft, wordt de rolverdeling ook minder leuk, dus ik denk dat ik oversla.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 09:27
Verwijderd
Ik dacht dat je mee wou doen. Sorry dan. Vanmiddag worden de rollen verdeeld en dan zal ik ook posten met spelleiders account.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 09:29
Verwijderd
Ik heb het echt nergens gepost
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 10:48
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Deelnemerslijst tot nu toe:

1 Lemiserable
2 Geel
3 Furby Feeder
4 Sann
5 Sherlock
6 Dott
7 Allure
8 Eye of Sauron
9 Rode panda
10 Bright Blue
11 Daboman
12 Wammus
13 Snoopy

edit: iets meer spelers erbij zou wel leuk zijn, wat vinden jullie?
Oud 03-10-2010, 10:49
Verwijderd
Ik doe mee. Voor de eerste keer in mijn leven. Ik heb de spelregels gelezen en hoop dat ik het goed doe
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 11:05
iemand-8000
iemand-8000 is offline
ik wil ook wel meedoen als het nog kan

edit: ahhh jammer
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 11:05
Spelleider
Spelleider is offline
Etmakas ik heb net de rollen verdeeld

+ functies verstuurd.

Sorry etmakas. Je kon je opgeven tot gisteren 20.00 had ik gezegd althans.

De functies dit spel zijn:

Als het goed is heeft iedereen een pm gehad.
Wie dit niet heeft gehad moet het even melden.

Morgen is de eerste ronde. De dorpelingen mogen beslissen wie opgehangen moet worden.
Stemmen graag voor 20.30!

Laatst gewijzigd op 03-10-2010 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 11:06
Verwijderd
Okee Volgende ronde dan maar
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 11:08
Geel
Geel is offline
Welke functies zijn er dit spel?
Oud 03-10-2010, 11:35
Spelleider
Spelleider is offline
De grijze rook cirkelde door het gloednieuwe kantoor van Rode Panda, de directeur van het nieuwe hotel. Na een jaar lang bouwen was het luxe hotel nu eindelijk af en konden de eerste gasten arriveren. Vanaf de 45ste verdieping, waar Rode Panda zich bevond kan het hele hotel goed in de gaten worden gehouden. Het zicht strekte zich uit van het zwembad tot aan het restaurant en van de hotelkamers tot aan de parkeerplaats. “wat heb ik toch een prachtig leven” dacht Rode Panda bij zichzelf. Ooit was hij begonnen als schoonmaker van het zwembad maar die tijd was nu voorbij. Terwijl hij naar buiten keek zag hij de nieuwe schoonmaker, Wammus. Terwijl Rode Panda zo uit het raam zat te staren keek Wammus ineens verschrikt op. Hij dacht een raar geluid te horen achter zich maar toen hij omkeek zag hij daar bovenin Rode Panda naar hem kijken. “wat een klootzak” dacht Wammus. Eerder die ochtend werd Wammus maar weer eens afgesnauwd. Het was ook al de 14e keer die dag. “Toch maar weer aan het werk want ik ben er nu zat van” dacht Wammus. “vanmiddag komen ze kijken hoeveel sterren dit hotel moet krijgen en als ik niet goed doorwerk ben ik nu al m’n baan kwijt”.
Het was een erg stille ochtend in oktober en stak een snijdende wind op, maar gelukkig had Rode Panda daar geen last van in zijn kantoor. Opeens ging de telefoon: “directeur, de inspectie is hier” zei de secretaresse. “Oké, laat ze maar binnen, dankjewel Allure”. De deur ging open en daar stond een boom van een kerel met een flink uitgezakt gezicht. Rode Panda schatte hem op een jaar of 50 want z’n haar was vrijwel verdwenen en hij praatte ook alsof hij al te lang niks zinnigs meer had gedaan in z’n leven. “Welkom meneer de inspecteur, mijn naam is Rode Panda en ik ben de directeur van het hotel”. “Dat idee had ik al, ik ben Eye of Sauron”. “Rode Panda, u moet echt eens wat doen aan die secretaresse van u want ze is alleen maar bezig met haar nagels”. “Oké, dat zal ik even noteren, maar laat ik u eerst maar eens het hotel zien”. De weg naar de liften was niet erg lang maar toch leek het een eeuwigheid te duren want Rode Panda deed het bijna in zijn broek van de zenuwen. Toch hield hij zich in want hij zou zich niet laten kennen. Hij stond bekend om zijn woedeaanvallen en de typische uitspraak: “wat de neuk”. Toch was het erg belangrijk om zich even anders voor te doen dan wie hij was zeker nu Eye of Sauron het hotel kwam inspecteren. “Laat me het zwembad maar eens zien” zei Eye of Sauron. “zeker meneer, laten we daar eerst heen gaan”. Een tijdje later kwamen ze bij het zwembad. Het zag er allemaal heel netjes uit maar Wammus was nog niet helemaal klaar met schoonmaken, het bubbelbad moest namelijk nog schoongemaakt worden. Er was een speciale laag aangebracht waaraan geen huid hechtte want het kwam nogal eens voor bij andere zwembaden dat er mensen zo lang in het bubbelbad zaten, dat hun huid zelfs losliet. Maar het was wel veel moeilijker schoon te maken door deze speciale laag. Toch was Wammus druk bezig en ging het allemaal prima. Eye of Sauron keek eens goed en zag verderop een bananenschil liggen. Verschrikt vroeg hij aan Rode Panda: “wat is dat voor troep, wil je soms dat ik meteen vertrek zonder ook maar één ster te geven?”. “Nee meneer, dit komt nooit voor en ik zal ook eens een hartig woordje met de schoonmaker spreken”. Rode Panda hield zich in maar diep vanbinnen was hij ontzettend kwaad. Hoe kon zo’n bananenschil zijn hele carrière verprutsen? Het hotel had hem namelijk erg veel geld gekost en dat zou alleen terugverdiend worden als het een 5-sterren hotel werd. Rode Panda zei tegen Eye of Sauron: “Het is niet wat het lijkt, en dit is zeker het enige wat er fout is”. Maar toch had Eye of Sauron al zijn hoop al verloren: “Heb ik voor een troep als deze wel drie uren in de auto gezeten? Ik vertrek nu sowieso en die 5 sterren kun je op je buik schuiven”. Rode Panda werd nu wel erg bang en hij zei haperend: “hier heb je €100,00, kom je dan over een week nog eens terug om weer te controleren?”. “Oké dan” zei Eye of Sauron na een tijdje nagedacht te hebben. “Nu ga ik echt weg voordat ik me bedenk”.
“wat een vreemde kerel” dacht Rode Panda. Hij was hier eventjes en bij het zien van het zwembad vond hij ook zomaar weer een reden om snel te vertrekken. “Is er soms iets waardoor hij ineens weg moest?”. Maar hij dacht er verder ook niet over na, er waren andere zaken die meer aandacht eisten zoals de schoonmaker en de eerste gasten. Eerst maar eens Wammus weer duidelijk maken hoe het wel moet. “Wammus! Kom hier!” riep Rode Panda. Maar toen Wammus eraan kwam lopen kwam er ook net een grote witte limousine de hoek om rijden. Deze auto was van de eerste gast. Toen de auto stopte was het eerste dat door de deur naar buiten kwam een paar hele lange sexy benen....

Functies dit spel zijn:

3 wolven
1 verrader
1 heks
1 ziener
1 tovenaar
1 wolfsbane
5 dorpelingen

De eerste die dood is kiest de geliefden.

Laatst gewijzigd op 03-10-2010 om 14:33.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 13:15
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Lol ik heb in ieder geval wel een gave rol in het verhaal
Oud 03-10-2010, 14:19
snoopy
snoopy is offline
Jeej begonnen! Succes allemaal
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 19:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ben net op tijd terug van vakantie gelukkig!
Oud 03-10-2010, 19:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Mijn stem gaat (random) naarrr, Dott. Sorry, moet nu al beslissen. Misschien dat ik hem morgen nog ga wijzigen, als ik tijd heb.
Oud 03-10-2010, 19:43
snoopy
snoopy is offline
Oei, wat heb ik toch altijd een hekel aan die eerste ronde... Mijn random.org stem komt uit op Allure. Daar hou ik het op, tenzij ik een reden krijg om 'm te wijzigen, maar ik neem aan dat dat de eerste ronde niet gebeurt.

Morgen heb ik vrijwel geen tijd om überhaupt te kijken naar dit topic: ik ben van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat weg. Maar misschien spiek ik even op m'n werk (stout!).

edit: Oh... Sarah is ziek, dus ik blijf thuis...

Laatst gewijzigd op 04-10-2010 om 06:49.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 19:45
Geel
Geel is offline
Ik denk dat ik morgen op Furby Feeder ga stemmen.
Oud 03-10-2010, 19:47
Verwijderd
Begonnen

Random.org zegt nummer 8 en dat is Eye of Sauron, daar gaat mijn stem morgen dus heen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 05:52
Dott
Dott is offline
Random.org zei 6, maar ja ik ga niet op mezelf stemmen xD
Daarna werd het 12.. sorry Wammus
Oud 04-10-2010, 07:07
Geel
Geel is offline
Het topic gaat wel erg hard zeg!
Oud 04-10-2010, 08:43
snoopy
snoopy is offline
Tsja, eerste ronde...

Waarom wil jij op Furby Feeder stemmen trouwens? Is dat random of heb je een reden?
Oud 04-10-2010, 11:04
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
furby still no likey 13!

wij stemmen dus op snoopy
Oud 04-10-2010, 11:09
Verwijderd
Zal ik maar weer stemlijstjes doen?

Dott
Bright Blue
Rode Panda
Wammus

Allure
Snoopy
Daboman

Furby Feeder
Geel

Eye of Sauron
sann

Wammus
Dott

Snoopy
Furby Feeder

Sann
Sherlock
Eye of Sauron

Niet gestemd
Lemiserable
Allure*

* = nog niet zeker

[DISCLAIMER] ook ik ben niet perfect, klopt er iets niet, wijs me er dan op. Ik zet je in het lijstje als je zegt: "ik ga op die stemmen" of "ik denk dat ik op die ga stemmen" (dan krijg je een sterretje achter je naam) of iets wat daar op lijkt. Als ik het te vaag vind zet ik je er niet in, wil je dat wel geef dat dan even aan.

Laatst gewijzigd op 04-10-2010 om 23:13.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 11:48
snoopy
snoopy is offline
@ Furby: tsss...

@ sann: fijn dat jij het weer doet! Thanks!
Oud 04-10-2010, 12:36
Daboman
Daboman is offline
Sann, ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer die disclaimer. Ik geloof niet dat ik ooit heb meegemaakt dat iemand die lijstjes expres niet goed heeft gemaakt. Zelfs de bad guys doen dat niet expres. Als je daar op aangevallen wordt is dat meestal door iemand die je allereerst eruit wil hebben en daarna pas een reden zoekt. Maar door die disclaimer zal dat nu waarschijnlijk niet meer gebeuren.

Ik denk dat ik maar een random ga doen. Allure it is.
Oud 04-10-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Sann, ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer die disclaimer. Ik geloof niet dat ik ooit heb meegemaakt dat iemand die lijstjes expres niet goed heeft gemaakt. Zelfs de bad guys doen dat niet expres. Als je daar op aangevallen wordt is dat meestal door iemand die je allereerst eruit wil hebben en daarna pas een reden zoekt. Maar door die disclaimer zal dat nu waarschijnlijk niet meer gebeuren.

Mja ik ben er al een paar x op aangesproken, vandaar
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 12:51
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:

Dan is dat toch niet jammer maar gewoon slim van haar?
Oud 04-10-2010, 13:49
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dan is dat toch niet jammer maar gewoon slim van haar?
Voor haar is het slim, want ze dekt zichzelf in. Voor ons is het jammer, omdat nu de wolven niet meer uit hun tent worden gelokt.
Oud 04-10-2010, 15:10
Geel
Geel is offline
Citaat:
Tsja, eerste ronde...

Waarom wil jij op Furby Feeder stemmen trouwens? Is dat random of heb je een reden?
Nee, een reden heb ik niet. Ik volg m'n vrouwelijke intuïtie.
Oud 04-10-2010, 16:08
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Nee, een reden heb ik niet. Ik volg m'n vrouwelijke intuïtie.
Oud 04-10-2010, 16:15
snoopy
snoopy is offline
Hmmm... Vind je het erg dat ik jouw vrouwelijke intuïtie niet volg? Ik heb mijn stem op Allure doorgegeven.
Oud 04-10-2010, 17:41
Sherlock
Sherlock is offline
Random.org zegt sann.
Oud 04-10-2010, 17:57
Verwijderd
Dott

Iets zegt me dat ik op haar moet stemmen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 18:49
Geel
Geel is offline
Ik vergeet het telkens te vragen, maar, aangezien er niets vermeld staat, we kunnen tot 20.30 uur stemmen?

Mijn stem op Furby Feeder is definitief.
Oud 04-10-2010, 18:57
Spelleider
Spelleider is offline
Ja jullie kunnen tot 20.30 stemmen.
Mensen vergeet niet jullie stem door te geven!
Oud 04-10-2010, 19:29
Wammus
Wammus is offline
Ik hoop dat ik nog op tijd ben. Ik stem deze ronde op Dott.
Oud 04-10-2010, 19:30
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Op de valreep op Sann gestemd, was het bijna vergeten dus geen tijd gehad om nog even bij te lezen.
Oud 04-10-2010, 19:38
Spelleider
Spelleider is offline
Om de dag komt er een verhaal. Morgen komt het eerste verhaal.
Maar de uitslag van vanavond is:

Jullie hebben allure opgehangen. Zij was heks.
Heel goed gedaan dorpelingen!

1 Lemiserable
2 Geel
3 Furby Feeder
4 Sann
5 Sherlock
6 Dott
7 Allure heks
8 Eye of Sauron
9 Rode panda
10 Bright Blue
11 Daboman
12 Wammus
13 Snoopy

Rood = opgehangen
Blauw = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet

Allure is de eerste dode en mag de geliefden uitkiezen.
Allure graag zo snel mogelijk een pm naar de spelleider
Oud 04-10-2010, 19:40
Geel
Geel is offline
+tekst
Oud 04-10-2010, 20:02
Wammus
Wammus is offline
Dit is wel een hele vreemde uitslag. Er zijn nu 3 stemmen voor Dott, 2 voor Allure en 2 voor Sann en Alure gaat eruit. Dan kan het bijna niet anders dan dat de stemmen op Allure echt zijn geweest. Tenzij de verrader onder Dott of Sann staat en op Allure stemt omdat er een wolf onder Allure staat. Dat zou nog steeds betekenen dat er in ieder geval een valse stemmer onder de ander moet staan. Ook zou het kunnen dat zowel mijn stem als die van Eye of Sauron net te laat waren en er een wolf onder Dott staat.

Het kan in ieder geval bijna niet anders dan dat er een slechterik onder Dott staat maar er zijn nog te veel mogelijkheden om iets zeker te weten.

Laatst gewijzigd op 04-10-2010 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:15
Verwijderd
Wazige uitslag. Maar nu al de heks eruit, dikke prima We hebben geen leerling toch?

Ik kom later even met gedachten over de uitslag.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:26
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Wazige uitslag. Maar nu al de heks eruit, dikke prima We hebben geen leerling toch?

Ik kom later even met gedachten over de uitslag.
Dat klopt dus we zijn de heks kwijt.
Oud 04-10-2010, 20:26
Verwijderd
Nice nice.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:31
Verwijderd
Hoewel mijn secretaresse wel dood is nu... Maarja dan moet je niet steeds met je nagels bezig zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:47
Verwijderd
Ik zat nog aan de optie te denken dat LeMiserabele misschien gestemd had zonder het te zeggen, maar dat is niet zo, voorzover ik kan beoordelen, want volgens zijn profiel is ie vandaag niet meer online geweest, hij heeft ook nergens gepost. Allure heeft sinds 1 oktober niet meer gepost, dus ik ga er vanuit dat zij ook niet gestemd heeft (jammer genoeg mag ze dat niet meer zeggen nu ze dood is)

Kijkend naar het stemlijstje moet ik dan inderdaad tot de conclusie komen dat 1 van de stemmen onder Dott sowieso nep is. De verrader zal dan wel op Allure zijn gegaan.

Voorlopig hou ik dus iig de mensen onder Dott in de gaten .
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:52
Dott
Dott is offline
Okeeeee, kruip ik me daar toch even door het oog van de naald
Oud 04-10-2010, 21:37
Spelleider
Spelleider is offline
Als allure inderdaad niks meer post doen we het zo dat diegene die op wordt gegeten door de wolven, de 2 geliefden mag uitkiezen. Ik wacht nog even af, maar als ik morgen nog geen pm heb, doen we dat zo
Oud 04-10-2010, 22:32
Sherlock
Sherlock is offline
Meh direct de leerling verspeeld

Toch is het voor later wel een mooie uitslag om op terug te kijken
Oud 04-10-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Meh direct de leerling verspeeld

Toch is het voor later wel een mooie uitslag om op terug te kijken
Lezen Jasper, er zit geen leerling in het spel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten