Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het serieus niet meer...
![]() ![]()
|
Ik zat eerst op een forum van de Vlinder-boeken, zo'n serie puberboeken die dan vanuit 4 verschillende scholieren werden geschreven die bij elkaar in de klas zaten maar allemaal verschillende dingen meemaakten.
Anyway. Daar was dus een ongeorganiseerd forumpje waar dan ook een vast kliekje zat en één zo'n meisje, Tina, had een hele horde volgelingen op internet. Die volgde een opleiding tot pedicureiste of zoiets dergelijks en maakte heel veel quasi-grappige opmerkingen en beledigingen die te maken hadden met voeten. En daar waren heel veel discussies over omdat sommige mensen haar adoreerden en anderen haar en haar volgelingen maar stom vonden. Van de een op de andere dag was het forum opgedoekt omdat er te veel seksuele inhoud op terecht was gekomen. Daar had ik niks van gemerkt, eigenlijk. Hoe dan ook, toen ontstond er een forum-vacuüm. Ik kwam toen een oude hello you tegen, zo'n Engels tijdschrift van de basisschool, en daar zat eens een klein boekje in over internet. Daar stond iets in over leuke spiektips op zoiets. Die link ging naar scholieren.com en daar stonden die spiektips niet, maar ik zag wel het kopje 'forum'. En zo geschiedde. Toen begon ik met mijn eerste tekeningetjes posten op Art. Ik postte ook slechte gedichtjes op DoP en toen maakte iemand een opmerking over gebrek aan dichtkunsten, waarop iemand anders reageerde "*grinnik* Die is gevat!" waarop de ander weer zei, "Dank je, ik vond jouw opmerking over het metrum ook erg aandoenlijk" Om de een of andere reden stootte dat mij ontzettend af en heb ik daar niet lang meer rondgelopen. Ik heb even op Onzin gepost maar daar werd ik gepest omdat ze zeiden dat ik een breezah was en daar was ik het absoluut niet mee eens. Ik was toen 12 of 13. Op de kantine vond ik de mensen aardiger en daar ben ik het langst blijven plakken. ![]()
|
Verwijderd
|
ik zocht vaak boekverslagen op het forum. toen op een moment wilde ik veel dingen over de engelse taal weten, dus toen ben ik naar het forum gaan kijken. Daarna ben ik een tijdje op onzin geweest, en had ik een hekel aan kantine. Nu zit ik op de kantine en vind ik onzin wat minder.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik ben al Trimm Trabb sinds 27-01-2004. Bijna 7 jaar dus.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik in het dread-topic heb gepost, want ik had geen dreads en had ook niks mét dreads. Maar het zal wel. M'n geheugen is een zwart gat. Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ruim een half jaar geleden probeerde ik iemand te versieren, maar ik had geen flauw idee hoe dat moest. Via Google ben ik toen hier terecht gekomen, hier waren de meeste bruikbare verhalen/topics. Eerst heb ik alleen veel gelezen, later ook gepost.
Laatst gewijzigd op 02-10-2010 om 15:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat moet iets van 10 jaar geleden zijn, ik zocht natuurlijk uittreksels en toen wees een klasgenootje me op het forum en toen ging ik posten. Mijn eerste nick was iets met 'Muis', maar ik kan hem niet meer vinden, dus ik weet het niet zeker. Daarna - in 2001 - deze nick gekozen en voila, de tijd is omgevlogen
![]() |
![]() |
|
Natuurlijk via de boekverslagen, maar waarom ik me ooit heb geregistreerd weet ik niet meer. Ik begon met sporadisch posten overal en kwam al snel op DK terecht (waar toen de evitokliek nog heerschte, hoeveel jaar geleden dat is weet ik niet meer, maar veel) en ben blijven hangen. Heb sindsdien deel uitgemaakt van allerlei kliekjes die op een gegeven moment ook weer uit elkaar vielen en verdwenen, maar ik ben gebleven. Ik zwerf nog steeds op allerlei subfora rond, maar DK blijft toch m'n hometown.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
De Kantine |
Het feest kan beginnen, want saai is binnen! #28 Verwijderd | 500 | 09-05-2010 18:55 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Dodenwals Miss_Bella | 7 | 29-11-2005 19:02 | |
De Kantine |
Hoe ben jij hier terecht gekomen? perfectme | 158 | 09-11-2004 12:48 | |
De Kantine |
hoe ben jij op dit forum terecht gekomen? Boogie | 36 | 22-04-2002 17:57 |