Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 12:24
Verwijderd
Die chatbox heb ik echt nog noooooit gezien of gebruikt

Ik kende s.com al van de boekverslagen enzo, maar een vriend van de middelbare school forumde hier en toen ging ik hier lurken. Uiteindelijk besloot ik maar lid te worden, want ik kon me niet meer inhouden om niet te reageren op topics. ;o
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2010, 13:58
Verwijderd
een msn-genootje (die ik overigens volgens mij via mijn eigenste dbz-website kende ) linkte door naar een forum waar zij op zat. Daar een beetje rondgekeken, en daar was een topic over wicca waar in de OP stond: naar voorbeeld van dit-en-dit topic op scholieren.com. Toen klikte ik door naar scholieren, las de discussie op Mystiek (!!) en probeerde ook te reageren, maar daarvoor moest ik me natuurlijk aanmelden. Dat was snel genoeg gedaan en ik stortte me vol vuur in de wicca-discussie (volgens mij zelfs met positief commentaar, ook nog ).

Nou ja, van mystiek was de overstap naar andere forumonderdelen snel gemaakt, L&R en seks natuurlijk en art en eigenlijk overal wel. Nou ja, onzin ging me te snel, op DoP kreeg ik meestal huilneigingen van de uitermate slechte kwaliteit van de gedichten (oh god en de Engelse songteksten ), en op Lifestyle voelde ik me altijd zo weggepest. Duurde eeuwen voor ik me realiseerde dat de Lifestylers net zulke kansloze internetnerds waren als de rest van het forum, maar dat ze zichzelf er alleen wat leuker bij vonden Tegenwoordig zitten er trouwens vooral nog vage alto's op lifestyle, da's ook niet meer zoals het geweest is...

Oh en dat alles was iets van 8 jaar geleden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Een klasgenootje las hier weleens en zei dat ik dat ook eens moest doen 'want dat is leuk', dus toen heb ik me aangemeld (onder de naam Noekie) en toen vond ik het idd zo leuk dat ik ben blijven hangen.
Ik kwam voornamelijk op Muziek en Lifestyle, want in die tijd waren die beide subfora nog levendig. Vooral op lifestyle was het een dolle boel en er waren vaak rellen enzo.

In 2006 ben ik een tijdje forumbazin geweest van een aantal subfora, waaronder lifestyle, en omdat het toen een tijdje niet zo lekker met me ging kon ik het forumgezeik niet meer zo hebben en ben ik een tijdje gestopt.
Toen kwam ik weer terug en ben ik op een of andere manier op DK terecht gekomen en hier blijf ik lekker plakken.
Ooohh haaaa ben jij Noekie
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Die chatbox heb ik echt nog noooooit gezien of gebruikt
Ik heb een account! Ik heet Ajbetujlbujlaj en heb een keer gechat geloof ik
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 14:57
snoopy
snoopy is offline
Ik weet het serieus niet meer... Ik weet wel nog dat ik heel lang dacht dat alleen De Kantine (toen nog klaagmuur, geloof ik??) een forum was, en dat de rest allemaal informatie was. Dus toen ik een keer op een ander subforum klikte (per ongeluk) ging er een wereld voor me open
Oud 29-09-2010, 14:58
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zat eerst op een forum van de Vlinder-boeken, zo'n serie puberboeken die dan vanuit 4 verschillende scholieren werden geschreven die bij elkaar in de klas zaten maar allemaal verschillende dingen meemaakten.
Anyway. Daar was dus een ongeorganiseerd forumpje waar dan ook een vast kliekje zat en één zo'n meisje, Tina, had een hele horde volgelingen op internet. Die volgde een opleiding tot pedicureiste of zoiets dergelijks en maakte heel veel quasi-grappige opmerkingen en beledigingen die te maken hadden met voeten. En daar waren heel veel discussies over omdat sommige mensen haar adoreerden en anderen haar en haar volgelingen maar stom vonden.
Van de een op de andere dag was het forum opgedoekt omdat er te veel seksuele inhoud op terecht was gekomen. Daar had ik niks van gemerkt, eigenlijk.

Hoe dan ook, toen ontstond er een forum-vacuüm. Ik kwam toen een oude hello you tegen, zo'n Engels tijdschrift van de basisschool, en daar zat eens een klein boekje in over internet. Daar stond iets in over leuke spiektips op zoiets. Die link ging naar scholieren.com en daar stonden die spiektips niet, maar ik zag wel het kopje 'forum'. En zo geschiedde.

Toen begon ik met mijn eerste tekeningetjes posten op Art. Ik postte ook slechte gedichtjes op DoP en toen maakte iemand een opmerking over gebrek aan dichtkunsten, waarop iemand anders reageerde "*grinnik* Die is gevat!" waarop de ander weer zei, "Dank je, ik vond jouw opmerking over het metrum ook erg aandoenlijk" Om de een of andere reden stootte dat mij ontzettend af en heb ik daar niet lang meer rondgelopen. Ik heb even op Onzin gepost maar daar werd ik gepest omdat ze zeiden dat ik een breezah was en daar was ik het absoluut niet mee eens. Ik was toen 12 of 13. Op de kantine vond ik de mensen aardiger en daar ben ik het langst blijven plakken.
Oud 29-09-2010, 20:37
Verwijderd
ik zocht vaak boekverslagen op het forum. toen op een moment wilde ik veel dingen over de engelse taal weten, dus toen ben ik naar het forum gaan kijken. Daarna ben ik een tijdje op onzin geweest, en had ik een hekel aan kantine. Nu zit ik op de kantine en vind ik onzin wat minder.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 20:41
Carn
Carn is offline
ik mis het oude Muziek wel n beetje
Oud 29-09-2010, 20:44
Verwijderd
Muziek stelt echt geen reet meer voor, nee. Niet dat ik er vroeger heel actief was, maar ik las het wel regelmatig. Nu valt er gewoon niets te lezen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 20:45
Carn
Carn is offline
Ik denk dat het hoogtepunt toch wel de Müller is je niet Waardf-meeting was
Oud 29-09-2010, 22:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ooohh haaaa ben jij Noekie
Weet je dat nog dan? Ik 'm na een jaar ofzo veranderd, dus dat is iets van 7 jaar geleden.

Citaat:
Haha, ik was niet bij de meeting, maar ik weet nog wel alle foto's en naamsveranderingen. (eg Botulismf )
Oud 29-09-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Weet je dat nog dan? Ik 'm na een jaar ofzo veranderd, dus dat is iets van 7 jaar geleden.

Haha, ik was niet bij de meeting, maar ik weet nog wel alle foto's en naamsveranderingen. (eg Botulismf )
Nee je hebt hem geloof ik echt langer gehad. Ik kan me iets herinneren van mijn posts in het toen nog dreadtopic ofzo En dat jij daar ook was.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 22:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben al Trimm Trabb sinds 27-01-2004. Bijna 7 jaar dus.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik in het dread-topic heb gepost, want ik had geen dreads en had ook niks mét dreads.
Maar het zal wel. M'n geheugen is een zwart gat.

Citaat:
Toen begon ik met mijn eerste tekeningetjes posten op Art.
Jaaaa, dat weet ik nog! Je eerste tekeningetjes waren 'mwoah', echt van die 12-jarige doedels, maar ik was er wel van onder de indruk dat je zo snel vooruitgang boekte. Je kon echt zien dat je naar tips had geluisterd en dat je had geoefend.
Oud 29-09-2010, 22:21
Verwijderd
oh dan heb ik het mis, mal gegeven!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 23:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik ben al Trimm Trabb sinds 27-01-2004. Bijna 7 jaar dus.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik in het dread-topic heb gepost, want ik had geen dreads en had ook niks mét dreads.
Maar het zal wel. M'n geheugen is een zwart gat.

Jaaaa, dat weet ik nog! Je eerste tekeningetjes waren 'mwoah', echt van die 12-jarige doedels, maar ik was er wel van onder de indruk dat je zo snel vooruitgang boekte. Je kon echt zien dat je naar tips had geluisterd en dat je had geoefend.
Ik weet ook nog dat ik enorm lange discussies had met maxwell over het kunstzinnigheidsgehalte ofzo. Dat leidde tot een verhitte pm-discussie.
Oud 01-10-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Holy shit, ik heb Jochem en Menno op msn, nu weet ik het weer. Ik opende een topic op het subforum 'Eigen Muziek' en ik werd volledig (terecht overigens) afgekraakt en ik vond dat vreselijk . Dat was in 2007, en toen heb ik hier 3 jaar nog amper gekeken, en ben toen maar begonnen met posten op DK en daar ben ik nu ook vaak te vinden .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 13:59
Verwijderd
Pff, dat is al veel te lang geleden (zo'n zes jaar). Vermoedelijk zal ik wel een keer op een link naar het forum hebben geklikt op de s.com frontpage. Overigens maakte ik nauwelijks gebruik van de uittreksels en werkstukken die op s.com stonden.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 17:07
Verwijderd
Ruim een half jaar geleden probeerde ik iemand te versieren, maar ik had geen flauw idee hoe dat moest. Via Google ben ik toen hier terecht gekomen, hier waren de meeste bruikbare verhalen/topics. Eerst heb ik alleen veel gelezen, later ook gepost.

Laatst gewijzigd op 02-10-2010 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 17:14
Verwijderd
Dat moet iets van 10 jaar geleden zijn, ik zocht natuurlijk uittreksels en toen wees een klasgenootje me op het forum en toen ging ik posten. Mijn eerste nick was iets met 'Muis', maar ik kan hem niet meer vinden, dus ik weet het niet zeker. Daarna - in 2001 - deze nick gekozen en voila, de tijd is omgevlogen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 19:29
Tink*
Tink* is offline
Natuurlijk via de boekverslagen, maar waarom ik me ooit heb geregistreerd weet ik niet meer. Ik begon met sporadisch posten overal en kwam al snel op DK terecht (waar toen de evitokliek nog heerschte, hoeveel jaar geleden dat is weet ik niet meer, maar veel) en ben blijven hangen. Heb sindsdien deel uitgemaakt van allerlei kliekjes die op een gegeven moment ook weer uit elkaar vielen en verdwenen, maar ik ben gebleven. Ik zwerf nog steeds op allerlei subfora rond, maar DK blijft toch m'n hometown.
Oud 02-10-2010, 23:24
Verwijderd
Ik zat eerst op een ander forum, die werd opgedoekt en toen ben ik, met een aantal anderen van dat forum, verhuisd naar s.com. Inmiddels alweer 8 of 9 jaar geleden...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 10:33
Verwijderd
ik keek hier eerst altijd voor werkstukken en boekverslagen en de blog en toen ben ik volgens mij vanzelf mee gaan doen in het forum

ps. waneer komt de blog weer terug?? want die is altijd zo leuk!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 13:11
Issun
Issun is offline
In eerste instantie om verhalen te dumpen zodat iemand ze tenminste las.
Oud 04-10-2010, 18:01
LW
LW is offline
Haha oh best fout, vroeger op de middelbare school haalde ik complete verslagen van deze site af om vervolgens een goed cijfer te halen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:42
Missy
Missy is offline
Citaat:
ik keek hier eerst altijd voor werkstukken en boekverslagen en de blog en toen ben ik volgens mij vanzelf mee gaan doen in het forum

ps. waneer komt de blog weer terug?? want die is altijd zo leuk!!
Het weblog? Volgens mij start ie in oktober weer.
Reageren

Regels voor berichten