Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 19:54
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik heb nog steeds het allerbeste vriendje dat er te krijgen is. Liefde ftw!
QFT! Liefde alom hier <3.
Oud 05-10-2010, 20:26
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Jeej vanaf 19 november samenwonen
Oud 05-10-2010, 21:43
Neko*
Neko* is offline
Ik mis mijn vriendjes. En morgen wordt mijn dagje met mijn moeder ook nog eens verpest doordat ik naar een stom ziekenhuislab moet voor een rondleiding. Misschien dat ik daarna nog de trein pak naar haar, maar dat ligt een beetje aan hoe lang het allemaal duurt. Plan zoiets gewoon eens vroeg op de dag of zo. Niet om 2 uur zodat heel je dag kapot is.
Oud 05-10-2010, 23:44
Verwijderd
Gefeliciteerd met je diploma ICU

Nou nou, na 2 dagen heeft ie z'n telefoon blijkbaar weer gevonden... En lang leve geen sociaal leven meer hebben door je scriptie
Oud 06-10-2010, 12:27
Pinwin
Pinwin is offline
Ik moet echt ophouden met mezelf dingen aan (laten) praten. ;D
Oud 06-10-2010, 12:48
ST*R
ST*R is offline
Het was gister weer echt heel leuk en lief. Hij zei dat hij verliefd aan het worden is, en dat gevoel heb ik ook Als mensen ook aan hem vragen of ik al zn vriendin ben zegt hij 'nog niet, maar hopelijk binnenkort wel'. Ow help straks heb ik weer een vriendje. Aan de ene kant wil ik bij die gedachte keihard wegrennen, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot hij écht mn vriendje is.
Oud 06-10-2010, 16:40
Dott
Dott is offline
Niet dit weekend maar het weekend erop kon ik een klein klusje krijgen om te werken bij een show, 2 dagen van 10,5 uur.
Kan het geld goed gebruiken dus ik heb ja gezegd, en hij was daarbij.
Betekend wel dat ik hem eigk het hele weekend niet alleen zie, want zaterdagavond hebben we een feest samen, en ik ben eigk niet van plan daarna nog uit te gaan wat hij waarsch wel zal doen en dus thuis zal slapen, en op zondag moet ie om 10 uur weer terug zijn dus hebben we ook niet echt veel tijd samen.
Daarnaast is een groepsgenoot van hem kennelijk jarig en had ie me mee willen nemen, maar dat wist ik nog niet Hij zegt wel dat ie het snapt, en hij weet dat ik het geld heel goed kan gebruiken, maar toch voelt het een beetje rot dat de enige momenten dat we elkaar echt lang kunnen zien nu verloren gaan aan een eenmalige klus.. Ik voel me daar wel schuldig over
Maar ja, het zij zo..
Oud 06-10-2010, 18:34
Breg
Breg is offline
M'n vriend is nu ruim een maand werkloos, en het doet onze relatie niet echt goed.

Kan hem niks verwijten, hij doet z'n best, solliciteert bijna dagelijks wel op meerdere banen, maar tot nu toe nog geen baan, zelfs bijna geen sollicitatiegesprekken, omdat er simpelweg te veel mensen solliciteren. Dus nu woont hij alweer een maand bij mij op de kamer, omdat hij niet weet waar hij misschien een baan kan krijgen en of hij dan dus zal moeten verhuizen.

Sowieso vind ik het vervelend om niet echt een eigen plekje te hebben, ook omdat hij bijna altijd thuis is, en daarnaast wordt hij ook behoorlijk depressief van de hele situatie, wat onze relatie ook geen goed doet. Maarja, aan de andere kant wil ik tegen hem ook weer niet klagen, omdat het voor hem allemaal nog vervelender is dan voor mij natuurlijk.

Hoe dan ook, blijf duimen dat hij snel een baan vindt zodat hopelijk alles weer wat beter zal gaan...
Oud 06-10-2010, 20:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij gaat proberen zaterdag niet te werken om zo iets leuks met mij te kunnen doen, hoop dat het lukt En zaterdagavond komen zijn ouders eten, gezellig. Ga iets lekkers voor ze maken, maar vast eens over nadenken al weet ik denk ik wel al wat ik ga maken. Hij is vaker hier maar we zien elkaar minder lijkt het wel. Eerst maakten we echt een avond vrij om lekker samen op de bank tv te kijken ofzo, nu zijn we samen maar doen we allebei ons ding. Hij heeft het druk met z'n studie en ik op het werk en alles eromheen. Wil gewoon weer ff een avondje lekker samen niets doen, hopelijk vrijdag
Oud 06-10-2010, 20:59
I C U
I C U is offline
Citaat:
M'n vriend is nu ruim een maand werkloos, en het doet onze relatie niet echt goed.

Kan hem niks verwijten, hij doet z'n best, solliciteert bijna dagelijks wel op meerdere banen, maar tot nu toe nog geen baan, zelfs bijna geen sollicitatiegesprekken, omdat er simpelweg te veel mensen solliciteren. Dus nu woont hij alweer een maand bij mij op de kamer, omdat hij niet weet waar hij misschien een baan kan krijgen en of hij dan dus zal moeten verhuizen.

Sowieso vind ik het vervelend om niet echt een eigen plekje te hebben, ook omdat hij bijna altijd thuis is, en daarnaast wordt hij ook behoorlijk depressief van de hele situatie, wat onze relatie ook geen goed doet. Maarja, aan de andere kant wil ik tegen hem ook weer niet klagen, omdat het voor hem allemaal nog vervelender is dan voor mij natuurlijk.

Hoe dan ook, blijf duimen dat hij snel een baan vindt zodat hopelijk alles weer wat beter zal gaan...
Ik heb binnen een week een baan gevonden via een uitzendbureau. Ik werk weliswaar zes maanden via dat uitzendbureau, maar daarna wordt mijn contract overgenomen als ze me leuk vinden. Heeft je vriend zoiets al geprobeerd? Het is in elk geval iets en binnen is binnen.

OT: Zo'n sportschool blijft apart. Nooit echt naar een sportschool geweest, maar damn, aparte types! Volgens mij brengen sommige mensen daar hun leven buiten werk/school door... Dat bestaat dus ook... Helaas moet ik er ook aan geloven, maar no way dat ik er vijf dagen per week ga zitten.

Het vriendje is lief, hij steunt me en vroeg van het weekend nog of hij zich niet iets meer moet inhouden qua eten om het voor mij makkelijker te maken Lief.
Oud 06-10-2010, 21:01
Rationeel
Rationeel is offline
Mijn vriendin is geweldig
Oud 06-10-2010, 21:35
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Het was gister weer echt heel leuk en lief. Hij zei dat hij verliefd aan het worden is, en dat gevoel heb ik ook Als mensen ook aan hem vragen of ik al zn vriendin ben zegt hij 'nog niet, maar hopelijk binnenkort wel'. Ow help straks heb ik weer een vriendje. Aan de ene kant wil ik bij die gedachte keihard wegrennen, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot hij écht mn vriendje is.
Ik heb de behoefte om jou de tip te geven van denk goed na en doe je rustig aan maar ik denk dat dat bij jou toch niet werkt want volgens mij wordt jij gewoon snel verliefd en twijfel je ook heel snel in een relatie .
Oud 06-10-2010, 21:55
Verwijderd
Morgen zie ik hem weer! Ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om zonder hem te zijn. Ergens vind ik dat heel eng, aangezien ik niet graag afhankelijk ben van iemand. Ik mis het om gewoon mijn dagelijkse dingetjes te doen en daarna bij hem thuis te komen. Hij is misschien wel de enige reden waarom ik er tegenop zie om mijn opleiding af te maken. Tuurlijk, verlengde stage enzo is heel erg tof en t zou écht heel gaaf zijn om het wél af te maken, tegen alle verwachtingen in. Maar daar staat tegenover dat het nog minimaal een half jaar langer duurt voor we kunnen gaan samenwonen. Niet alleen dat, waarschijnlijk moet ik dan ook weer weekenddiensten gaan draaien en dus heb ik veel minder tijd om bij hem te zijn. We zien elkaar al niet veel, niet genoeg iig, en dan ook nog eens een weekend in de maand minder. Ik wil dat echt niet....
Op dit moment denk ik echt dat we weer bij het begin zijn, dat ik wéér moet leren me over te geven aan hem, dat ik me opnieuw moet openstellen voor hem, dat het nodig is dat ik ervaar dat het niet erg is als ik hem nodig heb, in de breedste zin van het woord. Frankrijk gaat een langere nasleep hebben dan ik vantevoren had ingecalculeerd....
Oud 06-10-2010, 22:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik word heel blij van de introductie bij Biton. Vet leuke mensen allemaal en die afleiding had ik echt nodig. Ook om om te gaan met mensen met wie ik mezelf wel vrienden zie worden in plaats van halfslachtig gezwets tijdens werkcolleges ofzo.
Vriendje en ik hebben zo nu en dan wel wat spanningen, maandagavond zou ik naar hem komen maar ik had niet gezegd hoe laat, hij had bandrepetitie en zei dat die ook wel vrij laat klaar zou zijn. Hij smste dat zijn mobiel bijna leeg was en toen had ik mijn mobiel in mijn rugzak gestopt en niet meer aan gedacht omdat het allemaal erg gezellig was. Om een uur of 2 besloot ik toch maar even te gaan kijken en bleek dat hij me al een paar keer gesmst en gebeld had en zich zo'n zorgen maakte dat toen ik hem terugbelde hij de stad in was gereden om me te zoeken en zich kapotschrok toen er allemaal politie stond vlakbij het gebouw van de vereniging. Ik voelde me zo ontzettend schuldig! Hij heeft de hele nacht niet meer geslapen dus leek het allemaal nog erger en vond hij het superkut dat ikniks had laten horen en dat was ook echt echt niet cool van mij. Dus hadden we het gisteravond bijgelegd en het gehad over dat alle akkefietjes die we hebben zo'n groot probleem lijken te zijn, omdat hij misschien wel erg negatief denkt over het 'wel weer goedkomen' van dingen, terwijl ik misschien juist heel naief ben en denk dat er wel veel nodig is om ons uit elkaar te krijgen. Bijgelegd allemaal dus, helemaal prima, heerlijk geslapen, heerlijke ochtend gehad en hij fietste een eindje met me mee naar de uni en we hadden het over de wifi op mijn telefoon want dat deed het niet op de universiteit en hij zei dat ik dan een of ander wachtwoord in moest voeren, maar dat vond ik een hele stomme tip omdat iedereen die al heeft genoemd en dat ook het eerste was waar ik aan dacht dus op een vrij geirriteerde toon zei ik dat tegen hem. En toen was hij weer ongelukkig en smste hij me later dat hij dat echt heel stom van mij vond etc etc. Goed, was niet handig gebracht van mij maar aan de andere kant was hij nu alweer ontzettend van streek door één stom bozigheidje van mij en komt hij daar pas later mee, in plaats van dat hij meteen tegen me zegt dat ik niet zo lullig moet doen want hij probeert alleen maar te helpen en dan gaat het zo wel weer over, zeg maar. Maar hij denkt er dan te veel over na en is bang dat ik dan alleen maar bozer wordt ofzoiets. Moesten we vandaag dus weer afspreken om het hele gebeuren uit te praten. Dat is vermoeiend. maar we hebben besloten dat ik ga proberen minder cranky tegen hem te doen maar dat hij, als het dan toch eens gebeurd, meteen tegen me zegt dat ik liever moet doen en dan wel weer verder zien. En nu is het weer goed.
Lang en complex. Ik ben heel graag bij hem en ik hou heel veel van hem. Ik vind het alleen erg vervelend dat hij slecht tegen ruziemaken kan of niet zo vlug reageert als ik eens een slechte bui heb. Ik hoop dat hij dat wel wat meer kan leren want ik kan niet al mijn slechte buien van te voren voorspellen en voorkomen.
Oud 06-10-2010, 22:40
stefanielove
stefanielove is offline
eigenlijk gaat het best wel leuk worden denk ik zo, 2,5 week geleden een leuke jongen ontmoet en die heeft via via mijn nummer toch gekregen van één van mijn vriendinnen, was ik eerst niet zo blij mee, maar we hebben al twee weken leuk sms en bel contact en as weekend gaan we samen stappen.. ben benieuwd.
vooralsnog ben ik helemaal in de wolkjes. was ik toen al maar dat heb ik hem niet laten merken, hihihih
Oud 07-10-2010, 08:21
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Morgen zie ik hem weer! Ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om zonder hem te zijn. Ergens vind ik dat heel eng, aangezien ik niet graag afhankelijk ben van iemand. Ik mis het om gewoon mijn dagelijkse dingetjes te doen en daarna bij hem thuis te komen. Hij is misschien wel de enige reden waarom ik er tegenop zie om mijn opleiding af te maken. Tuurlijk, verlengde stage enzo is heel erg tof en t zou écht heel gaaf zijn om het wél af te maken, tegen alle verwachtingen in. Maar daar staat tegenover dat het nog minimaal een half jaar langer duurt voor we kunnen gaan samenwonen. Niet alleen dat, waarschijnlijk moet ik dan ook weer weekenddiensten gaan draaien en dus heb ik veel minder tijd om bij hem te zijn. We zien elkaar al niet veel, niet genoeg iig, en dan ook nog eens een weekend in de maand minder. Ik wil dat echt niet....
Op dit moment denk ik echt dat we weer bij het begin zijn, dat ik wéér moet leren me over te geven aan hem, dat ik me opnieuw moet openstellen voor hem, dat het nodig is dat ik ervaar dat het niet erg is als ik hem nodig heb, in de breedste zin van het woord. Frankrijk gaat een langere nasleep hebben dan ik vantevoren had ingecalculeerd....
Poeh dat klinkt wel ontzettend heftig zeg! heb wel vaker mensen gehoord die een paar maanden naar het buitenland waren geweest om te studeren/reizen en een relatie achterlieten (of andersom dat de partner weg ging). Daar hoor ik toch ook wel vaak de reactie van, ja het is niet makkelijk om daarna het leven weer op te pakken aangezien ej zon tijd uit elkaar bent geweest.. het lijkt wel alsof je opnieuw moet beginnen.. denk dat er veel lotgenoten dus welzijn!
Oud 07-10-2010, 12:02
Verwijderd
Hm. Mijn ex zou vanavond komen helpen inladen zodat we morgen op tijd konden vertrekken (hij rijdt mee), maar nu komt hij met dat hij van zijn coach niet mag. Ben wel lichtelijk pissig, ook al had ik het zien aankomen.
Oud 07-10-2010, 14:49
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik denk dat ik verliefd ben
Oud 07-10-2010, 15:11
Volk
Volk is offline
Gisteren hebben we gezellig een boswandeling gemaakt. We hebben het veel over de toekomst gehad. Wat we willen bereiken en hoe we dingen voor ons zien. Ook hebben we het gehad aan hoe we in het verleden naar de toekomst keken en naar de verschillen tussen ons huidig toekomstbeeld en het toekomstbeeld van het verleden. Het is mooi om te zien dat we allebei op dezelfde punten ons toekomstbeeld hebben aangepast zonder dat we dat ooit hebben afgesproken. Het is gewoon zo gebeurd. We hebben samen mooie plannen voor later waar we nu al aan werken. Het gaat niet zo heel lang meer duren voor we bovenaan de lijst staan voor een huisje. Dan heb ik het niet over volgende maand maar meer over over anderhalf jaar. En dat komt ook beter uit wat betreft huursubsidie enzo. Ik vind het fijn dat we allebei nog geloven en werken naar een toekomst waarin we altijd samen blijven.

Ik maak me een beetje zorgen over de relatie van mijn broertje en zijn vriendin. Ik heb me daar altijd al zorgen over gemaakt maar toen ik gister bij hun langs was gegaan en mijn broertje bijna zag huilen omdat hij nooit een zijn dochtertje vast mag houden moest ik toch ook bijna huilen. Ik ben heel gek op mijn nichtje maar ik denk soms dat het beter was geweest als ze niet zo snel was gekomen. Dan had mijn broertje een stabielere relatie kunnen opbouwen met zijn vriendin of andere vrouw kunnen kiezen. Toen ik daar was hebben ze bijna continu ruzie gehad. En ik vind dat afschuwelijk. Vooral ook voor mijn broertje want hij is daar heel gevoelig voor. Ik heb ook de indruk dat de enige reden dat mijn broertje nog bij zijn vriendin is hun dochtertje is. Hij wil niet zo'n vader zijn als onze vader en ik ben zelf ook bang dat hij zijn dochtertje niet meer mag zien als het uit is. Als hij haar nu al amper mag vastpakken. Ik voel me dan zo rot als ik daar over de vloer kom en ze zitten steeds naar elkaar te schreeuwen en mijn broertje dus ook nog eens bijna te janken... Maar ik moet van mezelf daar over de vloer blijven komen... Voor mijn broertje. En voor zijn dochtertje.

Wat een rotsituatie.
Oud 07-10-2010, 16:53
Pinwin
Pinwin is offline
Citaat:
Ik moet echt ophouden met mezelf dingen aan (laten) praten. ;D
En dates zijn dan misschien wel helemaal niet handig.
Oud 07-10-2010, 18:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij belt net dat ie zaterdag toch gaat werken Hij is net een wijf daarin, kan zo slecht nee zeggen als ze bellen om te vragen of ie kan en daar kan ik zo slecht tegen. Maar ach. Hij komt nu wel morgenavond en dan gaan we even samen de stad in maar dan gaat ie wel 's avonds naar huis. Zaterdagavond komen zijn ouders eten, hadden ze zelf voorgesteld, gezellig Ga iets lekkers voor ze maken Hoop dat ie nu wel een beetje tijd voor me heeft zondag. Hij gaat iig vanavond niet stappen met z'n vrienden maar wel studeren dus hij heeft niet alleen geen tijd voor mij maar wel voor z'n vrienden.
Oud 07-10-2010, 18:22
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Zelf voel ik mij wat stabieler in mijn hoofd, Ik kan uit dipjes ietsjes makkelijker uitkomen.
Natuurlijk heb ik nog mijn schoonheidsfoutjes in mijn gedrag, maar voel me gewoon wat sterker en kan alles iets beter handelen.
Ik mag soms wel wat meer vertrouwen in mezelf hebben, en assertiever zijn. Stap voor stap kom ik er wel.

ot:
Is meer stabiel, heel fijn. Kleine kibbelingen worden sneller uitgepraat of positief opgelost. Ik probeer weer met leuke ideetjes te komen, spontane mailtjes, complimentjes, en etc.
Weekend erg fijn gehad en paar dagen geleden ook, kwam ze spontaan bij mij slapen. Was heerlijk!
Ik geniet meer van de kleine dingetjes.
Oud 07-10-2010, 18:34
Verwijderd
Ik krijg steeds meer het gevoel dat die enorme terugval helemaal niet meer komt. Zo stom, ik denk er bijna alleen nog maar aan omdat ik dat hoor te doen (denk ik).
Het is alleen heel leeg in mijn gedachtes, al die tijd die ik aan hem besteedde is nu 'vrij' en wordt deels ingevuld door andere dingen, maar volgens mij probeer ik de rest te vullen door te proberen aan hem te denken. Maar dat lukt gewoon bijna niet meer, ofnouja, het doet me gewoon bijna niks.
Natuurlijk geef ik om hem enzo, maar het werkte niet en dat laat hij duidelijk werken.. En daar heb ik het ook helemaal niet meer moeilijk mee.

Pff, ik praat mezelf wat aan omdat ik niet zo verdrietig ben als mensen van me verwachten?
Oud 07-10-2010, 19:42
Verwijderd
Hmmm, ik kijk uit naar volgende week want dan gaan we naar hetzelfde feestje en dan ga ik hem wodka voeren, en ook mezelf en dan komt tenminste één van ons twee wel eens over die godverdomde verlegenheid, of wat het ook is, heen. Het moet, want anders houd ik ermee op. Tot die tijd dobber ik een beetje rond in de meest walgelijke verliefdheid die ik ooit heb meegemaakt en houd ik vast aan het idee dat alles bij elkaar de tekenen écht heel goed zijn. En eigenlijk kan ik hem nauwelijks verwijten dat 'ie traag en onduidelijk is, want ik ben óók niet bepaald duidelijk, to the point of ondernemend bezig, hij verlamt me.
En hij moet maar snel klaar zijn met zijn album want hij is veel te druk!
Oud 07-10-2010, 21:30
Verwijderd
Hij is er toch Te laat maar goed
Oud 07-10-2010, 21:32
Lente
Lente is offline
ik word soms echt GEK van mezelf, hou es op met dat getwijfel en gezeur om niks!
Oud 07-10-2010, 21:55
Verwijderd
ze maakt me blij
Oud 08-10-2010, 09:45
Dott
Dott is offline
Morgen gaat ie de familie leren kennen
Oud 08-10-2010, 17:28
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik heb de behoefte om jou de tip te geven van denk goed na en doe je rustig aan maar ik denk dat dat bij jou toch niet werkt want volgens mij wordt jij gewoon snel verliefd en twijfel je ook heel snel in een relatie .
haha eh ja dat klopt ergens wel nouja, ik vind jongens vooral snel best leuk, maar echt verliefd word ik niet snel hoor (hmm geloof ik). En ik weet ook wel dat het verstandiger is om rustig aan te doen, maar ik vind hem gewoon echt leuk dus dan is het wel lastig. Hij is zo lief en leuk 1 sec nadat hij weg is mis ik m alweer en krijg kriebels in mn buik als hij me zoent. En ik heb de laatste tijd best wat jongens leuk gevonden, maar dit gevoel heb ik al best lang niet gehad We zijn er ook wel uit dat het binnenkort ws officieel is. We hebben ook zo veel lol samen! Gister zei hij dat hij zich niet kan voorstellen dat hij mij ooit niet meer leuk vindt, ahh.
ja volgens mij ben ik nu best wel verliefd maar vind het ook nog steeds wel eng..
Oud 08-10-2010, 19:57
indigo
indigo is offline
Waarom vind je het zo eng, St*r? Het is toch juist leuk!

OT: huum ja ik ben alleen en ik moet maandag op nieuw werk beginnen en ik vind het maar eng. En het is niet leuk om alleen te zijn. Maar gelukkig is mijn vriendje heel lief en vindt hij het niet erg als ik af en toe bel en ik kan terugkijken op een hele leuke avond gisteren met mijn mama en eigenlijk moet ik niet zeuren. Hoe dan ook zie ik vriendje morgen weer en dan gaan we wijn drinken in bad (ofzoiets ).
Oud 08-10-2010, 22:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanavond samen de stad in geweest en dat was gezellig En toen ik thuis kwam na een lange dag werken stond de frituur al aan en was de sla al klaar <3 Hij heeft me weer positief verrast. Hij was naar de kapper geweest en nu kan ik weer zo verliefd op hem worden Heb zin in het weekend, wordt vast gezellig. Morgen komen m'n schoonouders eten, leuk
Oud 08-10-2010, 23:19
Akhlys
Akhlys is offline
Woensdag schoolfeest gehad en dat was echt super gezellig. Het is fijn om weer single te zijn en me even geen zorgen te maken over wat m'n vriendin wel of niet ervan zou vinden. Leuke mensen (lees: meiden) ontmoet en mee gekletst en veel gedronken. Vooral 1 meisje in het bijzonder was echt leuk, maar wil ik zelf nog een paar maanden op afstand houden, gewoon omdat ik zeker wil weten dat ik haar echt leuk vind.

Ik vind het alleen wel schandalig dat ik nu alweer loop te flirten enzo, omdat het voor m'n ex waar ik het dinsdag mee heb uitgemaakt nog vers en moeilijk is. Maar aan de andere kant, het is mijn leven en ik voel me niet verplicht om rekening met haar te houden.. Ik kan er niks aan doen, maar alles maalt zo door m'n hoofd heen en ik denk echt over alles na en de consequenties daarvan, zal ook wel met de nieuwigheid enzo te maken hebben denk ik?
Oud 08-10-2010, 23:24
Verwijderd
Kimmetje <3<3<3
Oud 08-10-2010, 23:39
Luna
Luna is offline
Citaat:
lees ik nou goed dat je overweegt je opleiding niet af te ronden vanwege je relatie? Ik mis vast een hoop maar ik zou nog even heel goed bij jezelf te rade gaan wat je op t spel zet!
Oud 09-10-2010, 01:47
Verwijderd
Ik stuurde een explicieter smsje dan ooit en ben nu best trots op mezelf.
Edit: en vooralsnog kreeg ik geen enkele reactie, hmpf.

Laatst gewijzigd op 09-10-2010 om 09:40.
Oud 09-10-2010, 09:39
Luna
Luna is offline
Met ons gaat t goed, het is fijn om bij hem thuis te komen na een lange dag stage. En samen dingen bedenken voor onze reis is ook heerlijk, ik ben zo verliefd <3
Oud 09-10-2010, 11:27
stefanielove
stefanielove is offline
ik was best wel in voor een nieuw avontuur wat vanavond zou gaan gebeuren, helaas heeft ie net ge sms't dat ie niet kan vanavond.. rot smoesje denk ik, dus die droom is ook weer voorbij, helaas
Oud 09-10-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
lees ik nou goed dat je overweegt je opleiding niet af te ronden vanwege je relatie? Ik mis vast een hoop maar ik zou nog even heel goed bij jezelf te rade gaan wat je op t spel zet!
Nee, dat lees je niet goed. Ik weet dat t misschien zo over komt, maar zo bedoel ik het absoluut niet. Ik ga die opleiding afmaken, dat is echt heel zeker. Ik wil dat zelf ook wel echt heel graag doen. Daarnaast zou hij, als ik die niet af zou maken vanwege hem, me naar school slaan. Ik mag niks laten liggen vanwege hem, van zowel mezelf als hem niet.
Neemt niet weg dat ik er tegenop zie om elkaar nog minder te zien dan dat we nu al doen en heel veel mt school bezig te zijn. Ik heb er heel veel zin in en wil het liefste morgen beginnen met stage, maar ik vind het wel een groot nadeel dat we elkaar daardoor waarschijnlijk minder gaan zien.
Maar maak je geen zorgen, ik zou niet durven het voor hem niet af te maken. Ik denk dat ik dan ruzie krijg

ot: Heerlijk met z'n 2en de hele dag in bed liggen. <3
Oud 09-10-2010, 12:28
Verwijderd
Jezus, nu ben ik gewoon nóg onzekerder dan voorheen. Niet verwacht dat dat nog mogelijk was.
Oud 09-10-2010, 14:24
Luna
Luna is offline
Citaat:
Nee, dat lees je niet goed. Ik weet dat t misschien zo over komt, maar zo bedoel ik het absoluut niet. Ik ga die opleiding afmaken, dat is echt heel zeker. Ik wil dat zelf ook wel echt heel graag doen. Daarnaast zou hij, als ik die niet af zou maken vanwege hem, me naar school slaan. Ik mag niks laten liggen vanwege hem, van zowel mezelf als hem niet.
Neemt niet weg dat ik er tegenop zie om elkaar nog minder te zien dan dat we nu al doen en heel veel mt school bezig te zijn. Ik heb er heel veel zin in en wil het liefste morgen beginnen met stage, maar ik vind het wel een groot nadeel dat we elkaar daardoor waarschijnlijk minder gaan zien.
Maar maak je geen zorgen, ik zou niet durven het voor hem niet af te maken. Ik denk dat ik dan ruzie krijg
goedzo!
Oud 09-10-2010, 14:25
Cherry Springs
Ergens denk ik dat ik het op dit moment in principe niet heel erg zou vinden single te zijn omdat er steeds zo veel leuke nieuwe mensen op mijn pad komen. Maar het gaat net weer goed met mijn vriendje dus daar ben ik wel heel blij mee. Hij vertelde dat hij me miste als ik 's avonds zo laat nog bij hem thuiskwam en dat hij er eigenlijk heel erg mee zat dat hij niet het gevoel heeft dat hij de juiste studie heeft gekozen. Ik wou dat ik hem daarmee kon helpen en met zijn ouders, zodat hij genoeg gesteund wordt om te kiezen wat hij wil, in plaats van wat zíj willen.

Introductie is echt vet leuk, gisteren gingen we met een flinke groep naar de verjaardag van een van de aspirant-leden en daar bleef ik met nog wat anderen tot een uur of 6 en toen weer naar Utrecht fietsen enzo... Tegen de tijd dat ik thuis was, ik was de huissleutel ook nog eens onderweg verloren, was het 8 uur dus ik zette mijn wekker om 11 uur zodat ik wat zou kunnen slapen. Voor ik het wist was het kwart voor 3 en had ik de wekker helemaal neit gehoord. What's up with that? XD Nou voel ik me wel heel erg student-achtig. Wat ik ook wel leuk vind. Ik denk dat mijn familie echt een flinke invloed heeft op mijn beeld van mijzelf als student en wanneer ik het 'goed' doe. Mijn ouders zijn allebei steeds heel enthousiast over dat het de beste tijd van hun leven is en alle gezelligheid die ze hebben gekend en alles. En mijn broer brengt dat aardig in de praktijk, die komt steeds thuis met allerlei wilde verhalen over zijn vereniging en weet ik het allemaal. Ik word stiekem een beetje trots op mezelf als ik vind dat ik het goed heb volgehouden vannacht (terwijl ik niet eens zoveel heb gezopen, ha.) Maar gewoon dat ik van mezelf merk dat ik sociaal veel handiger ben dan vroeger, veel zelfverzekerder, dat ik graag met nieuwe mensen praat en mensen beter leer kennen en het lijkt alsof zij mij ook gewoon tof vinden. Daar word ik wel blij van.
Waar ik minder blij van werd is dat één meisje het idee had om alle eerstejaars met iets van eten als bijnaam te gaan bijten. Nou vroeg ze dat vooraf maar ik dacht dat ze een soort van grapje maakte dus ik zei, oké. Nu heb ik een cirkelvormige blauwe plek/bitemark. Gek.
Oud 09-10-2010, 15:12
Lente
Lente is offline
Hij was hier en nu alweer weg want hij is ziek. Misschien heel oneerlijk van mij, maar dat gezucht, gesteun, dramatische uitspraken als 'waaarom????', 'ik snap er niks van.....' en 'oh mijn god......' vind ik ehhh een behoorlijke afknapper. Snap best dat je je rot voelt, maar kom op, je hebt keelpijn en bent verkouden, dan hoef je niet te doen alsof je doodgaat.
Ik weet dat ik een aansteller ben als het om zieke mensen gaat. Meestal vind ik ze maar vies; al dat snot en ze stinken en ze moeten vooral niet te dicht in mijn buurt komen. Maar zo zou ik niet over mijn vriendje moeten denken. toch?
Oud 09-10-2010, 17:11
Cherry Springs
Jongens stellen zich altijd zo aan. Ergens wil ik mijn vriend dan ook wakker schudden dat ie zich niet zo aan moet stellen omdat ie nou toevallig een tijdje hoofdpijn heeft en zich brak voelt maar aan de andere kant zou hij me dat niet in dank afnemen want voor zijn gevoel kan hij niet anders.
Oud 09-10-2010, 18:03
Verwijderd
Het lag aan vodafone. En het antwoord kan ik wel waarderen. Nog meer zin in vrijdag, nu.
Oud 09-10-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ergens denk ik dat ik het op dit moment in principe niet heel erg zou vinden single te zijn omdat er steeds zo veel leuke nieuwe mensen op mijn pad komen. Maar het gaat net weer goed met mijn vriendje dus daar ben ik wel heel blij mee. Hij vertelde dat hij me miste als ik 's avonds zo laat nog bij hem thuiskwam en dat hij er eigenlijk heel erg mee zat dat hij niet het gevoel heeft dat hij de juiste studie heeft gekozen. Ik wou dat ik hem daarmee kon helpen en met zijn ouders, zodat hij genoeg gesteund wordt om te kiezen wat hij wil, in plaats van wat zíj willen.

Introductie is echt vet leuk, gisteren gingen we met een flinke groep naar de verjaardag van een van de aspirant-leden en daar bleef ik met nog wat anderen tot een uur of 6 en toen weer naar Utrecht fietsen enzo... Tegen de tijd dat ik thuis was, ik was de huissleutel ook nog eens onderweg verloren, was het 8 uur dus ik zette mijn wekker om 11 uur zodat ik wat zou kunnen slapen. Voor ik het wist was het kwart voor 3 en had ik de wekker helemaal neit gehoord. What's up with that? XD Nou voel ik me wel heel erg student-achtig. Wat ik ook wel leuk vind. Ik denk dat mijn familie echt een flinke invloed heeft op mijn beeld van mijzelf als student en wanneer ik het 'goed' doe. Mijn ouders zijn allebei steeds heel enthousiast over dat het de beste tijd van hun leven is en alle gezelligheid die ze hebben gekend en alles. En mijn broer brengt dat aardig in de praktijk, die komt steeds thuis met allerlei wilde verhalen over zijn vereniging en weet ik het allemaal. Ik word stiekem een beetje trots op mezelf als ik vind dat ik het goed heb volgehouden vannacht (terwijl ik niet eens zoveel heb gezopen, ha.) Maar gewoon dat ik van mezelf merk dat ik sociaal veel handiger ben dan vroeger, veel zelfverzekerder, dat ik graag met nieuwe mensen praat en mensen beter leer kennen en het lijkt alsof zij mij ook gewoon tof vinden. Daar word ik wel blij van.
Waar ik minder blij van werd is dat één meisje het idee had om alle eerstejaars met iets van eten als bijnaam te gaan bijten. Nou vroeg ze dat vooraf maar ik dacht dat ze een soort van grapje maakte dus ik zei, oké. Nu heb ik een cirkelvormige blauwe plek/bitemark. Gek.
Ah superfijn Cherry, vind het echt leuk om te zien dat het zo goed gaat. Het is ook een enorm leuke periode, al die nieuwe dingen en mensen, hoewel het ook wel spannend is en soms wel moeilijk om relaties met mensen van thuis (ook vrienden enzo) ook een beetje goed te houden.
Oud 09-10-2010, 18:18
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Hij was hier en nu alweer weg want hij is ziek. Misschien heel oneerlijk van mij, maar dat gezucht, gesteun, dramatische uitspraken als 'waaarom????', 'ik snap er niks van.....' en 'oh mijn god......' vind ik ehhh een behoorlijke afknapper. Snap best dat je je rot voelt, maar kom op, je hebt keelpijn en bent verkouden, dan hoef je niet te doen alsof je doodgaat.
Ik weet dat ik een aansteller ben als het om zieke mensen gaat. Meestal vind ik ze maar vies; al dat snot en ze stinken en ze moeten vooral niet te dicht in mijn buurt komen. Maar zo zou ik niet over mijn vriendje moeten denken. toch?
Al heb ik 40 graden koorts (bij wijze van!), ik werk gewoon door. Maar ok, dat is weer het andere uiterste.
Dus ja, ik begrijp je wel als mensen opeens moeilijk gaan doen over verkoudheid en eerder pijntje...en daar een drama vermaken.

ot:
gaat gewoon lekker. En ik vind haar gewoon geweldig, leuk, lief en alles. We zijn nu echt blij met elkaar!! Na de flinke regen, komen langzamerhand de zonnestralen steeds harder en beter door!
Oud 09-10-2010, 19:03
Cherry Springs
Nu moet ik toch even terugkomen op mijn post van net, ik denk dat ik moet toegeven dat het momenteel eigenlijk niet zo goed gaat. Hij is niet gelukkig met zijn studie en over het algemeen niet heel blij en daar word ik helemaal niet blij van en dan zijn we gespannen. Het is niet meer zo simpel als eerst, ik hoop dat we hier doorheen komen want ik weet niet wat ik zonder hem moet.
Oud 09-10-2010, 20:00
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
@cherry: Ik lees je posts een beetje vluchtig, maar wat ik me afvraag:
Kun je niet zonder hem, omdat je niet meer weet hoe het zonder hem is, of hoe het is om geen relatie te hebben?
Of kun je niet meer zonder hem omdat je nog steeds heel veel voor hem voelt en er nog veel voedingsbodem is om op verder te bouwen, ondanks dat hij nu niet zo lekker in zijn vel zit en behoorlijk lichtgeraakt is op het moment?
Oud 09-10-2010, 21:00
Cherry Springs
Het is meer dat ik heel erg gewend ben aan met hem zijn, dat ik bij hem thuis kan slapen als ik in de buurt ben en samen met hem mijn tijd kan doorbrengen. Ik wil echt wel gewoon verder gaan met hem want ik hou heel veel van hem maar als de situatie niet beter wordt uiteindelijk dan 'kan' ik ook wel zonder hem. Maar ik heb nog wel hoop, eigenlijk. Het lijkt echt een achtbaan, soms spreek ik hem even en dan lijkt hij echt niet te genieten en heb ik het idee dat hij het me kwalijk neem dat ik nu graag met de introductie bezig ben in plaats van met hem maar soms dan merk ik wel heel erg dat hij ontzettend veel van me houdt en graag bij me is en daar word ik ook blij van. Hij is vanavond naar de verjaardag van een vriend van hem, die toevallig het vriendje is van een van mijn beste vriendinnen en hij zei dat hij liever niet had dat ik meeging zodat hij zich ook gewoon kon vermaken zonder van mij afhankelijk te zijn enzo. Snap ik best en ik ben veel te moe nu om feest te vieren. Hij lijkt ook gewoon graag te willen bewijzen nu dat hij óók feest kan vieren.
Ik heb vandaag bij mijn vader even uitgejammerd over de hele situatie en het is heel fijn dat hij precies wist wat ik bedoelde en alles. En daarna ben ik meegeweest met mijn broer ophalen uit rotterdam, die zie ik bijna nooit. Ik hou van mijn familie, echt heel erg veel. Ik bof met ze.
Oud 09-10-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Het is meer dat ik heel erg gewend ben aan met hem zijn, dat ik bij hem thuis kan slapen als ik in de buurt ben en samen met hem mijn tijd kan doorbrengen. Ik wil echt wel gewoon verder gaan met hem want ik hou heel veel van hem maar als de situatie niet beter wordt uiteindelijk dan 'kan' ik ook wel zonder hem. Maar ik heb nog wel hoop, eigenlijk. Het lijkt echt een achtbaan, soms spreek ik hem even en dan lijkt hij echt niet te genieten en heb ik het idee dat hij het me kwalijk neem dat ik nu graag met de introductie bezig ben in plaats van met hem maar soms dan merk ik wel heel erg dat hij ontzettend veel van me houdt en graag bij me is en daar word ik ook blij van. Hij is vanavond naar de verjaardag van een vriend van hem, die toevallig het vriendje is van een van mijn beste vriendinnen en hij zei dat hij liever niet had dat ik meeging zodat hij zich ook gewoon kon vermaken zonder van mij afhankelijk te zijn enzo. Snap ik best en ik ben veel te moe nu om feest te vieren. Hij lijkt ook gewoon graag te willen bewijzen nu dat hij óók feest kan vieren.
Ik heb vandaag bij mijn vader even uitgejammerd over de hele situatie en het is heel fijn dat hij precies wist wat ik bedoelde en alles. En daarna ben ik meegeweest met mijn broer ophalen uit rotterdam, die zie ik bijna nooit. Ik hou van mijn familie, echt heel erg veel. Ik bof met ze.
Misschien is het ook wel zo dat hij moet wennen aan dat jij nu de 'onafhankelijke' bent die telkens druk is met haar leuke bezigheden. Eerst was hij dat toch meer?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten