Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Redneck Rampage dat leek me echt gaaf toen ik destijds de review las in de Power Unlimited. Spel gekocht, bleek vet suf te zijn, en toen maar geruild voor Phantasmagoria 2
Dat was het!!

Ik had het alleen niet gekocht. M'n vader had vroeger om de zoveel tijd van die Twilight cd's
Advertentie
Oud 07-10-2010, 22:37
Carn
Carn is offline
ik heb nog bergen PU's
Oud 07-10-2010, 22:39
Verwijderd
Kut het gat waar mijn verstandskies zat is weer flink gaan bloeden, na 4 dagen Dat kan niet goed zijn!
Oud 07-10-2010, 22:39
Verwijderd
Zo ik ben weer thuis. Werk was leuk, ik heb geleerd hoe je ogen moet druppelen en hoe je ogen moet zalven. M'n collega zei dat ze heel tevreden over me was en dat ik zoveel inzet toonde

en nu 2 dagen vrij
Oud 07-10-2010, 22:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kut het gat waar mijn verstandskies zat is weer flink gaan bloeden, na 4 dagen Dat kan niet goed zijn!
even afwachten, als het over een maand weer gebeurd dan zat je verstandskies op een behoorlijk rare plaats.
Oud 07-10-2010, 22:41
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ow jawel hoor. nouja, je hebt het liever niet, maar het kan best lang (een beetje) open blijven gaan
Oud 07-10-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
even afwachten, als het over een maand weer gebeurd dan zat je verstandskies op een behoorlijk rare plaats.

I wish, dan kon ik er tenminste een tampon in douwen en gaan slapen. Nu moet ik op een gaasje bijten ofzo.
Oud 07-10-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
hm, dus toch een ontsteking?
Carn
Carn is offline
nou ja, toen de kaakchirurg bij mij huis had gehouden had ik ongeveer een week lang dat het zo nu en dan weer wat begon te bloeden
Verwijderd
Godver, wat is het moeilijk om een sollicitatiebrief te schrijven voor een grote baan die je heel graag wil, maar wat eigenlijk niet je vakgebied is
Verwijderd
Citaat:
ow jawel hoor. nouja, je hebt het liever niet, maar het kan best lang (een beetje) open blijven gaan
Jij ook gehad? Ik ken echt niemand met recente kiestrekervaring en ik maak me er helemaal druk om, omdat ze het onderste gat dus gesloopt hebben (kies brak af, wortels moesten eruit gegraven worden zegmaar). Bovenste gat geneest prima volgens mij, maar onder is een hel
Verwijderd
Citaat:

I wish, dan kon ik er tenminste een tampon in douwen en gaan slapen. Nu moet ik op een gaasje bijten ofzo.
Een tampon werkt ook wel hoor
Oud 07-10-2010, 22:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Godver, wat is het moeilijk om een sollicitatiebrief te schrijven voor een grote baan die je heel graag wil, maar wat eigenlijk niet je vakgebied is
wat leuk dat je reageert op mijn oproepje "poetshulp gezocht"
Oud 07-10-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
nou ja, toen de kaakchirurg bij mij huis had gehouden had ik ongeveer een week lang dat het zo nu en dan weer wat begon te bloeden
...eeen wat deed je toen? Gewoon alles maar slikken als een man? Of klagerig de tandarts bellen?
Oud 07-10-2010, 22:44
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jij ook gehad? Ik ken echt niemand met recente kiestrekervaring en ik maak me er helemaal druk om, omdat ze het onderste gat dus gesloopt hebben (kies brak af, wortels moesten eruit gegraven worden zegmaar). Bovenste gat geneest prima volgens mij, maar onder is een hel
bij mij bloedde het in één van de twee gevallen na een week nog wel
Verwijderd
Citaat:
Een tampon werkt ook wel hoor
Die pluist me teveel
Verwijderd
Citaat:
wat leuk dat je reageert op mijn oproepje "poetshulp gezocht"

Maak ik een kans of is het bij voorbaat al een verloren zaak?
Verwijderd
Citaat:
Ik wil je niet demotiveren, maar mijn ervaring is: niet doen. Ik heb nu een aantal brieven geschreven en dat waren, al zeg ik hetzelf, echt juweeltjes. Maar je wordt gewoon afgewezen omdat je profiel niet aansluit. En ik vind het enorm frustrerend dat je gewoon lang met een brief bezig bent en dan zo'n reactie krijgt. Hoewel je diep van binnen die reactie al van te voren zag aankomen.
Verwijderd
Citaat:
Wat voor vakgebied dan?
Oud 07-10-2010, 22:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is het voor die baan in Tilburg?

En ben jij vanavond nog naar de bestuursborrel van Doppio geweest? Kreeg om half zes een telefoontje van Willem (weet bij god niet meer wie dat was ) of ik nog kwam.
Rationeel
Rationeel is offline
sowieso wel slikken, bloed is lekker
Carn
Carn is offline
Citaat:

Maak ik een kans of is het bij voorbaat al een verloren zaak?
Dat ligt er een beetje aan of je stevig kan onderhandelen!

Citaat:
Ik wil je niet demotiveren, maar mijn ervaring is: niet doen. Ik heb nu een aantal brieven geschreven en dat waren, al zeg ik hetzelf, echt juweeltjes. Maar je wordt gewoon afgewezen omdat je profiel niet aansluit. En ik vind het enorm frustrerend dat je gewoon lang met een brief bezig bent en dan zo'n reactie krijgt. Hoewel je diep van binnen die reactie al van te voren zag aankomen.
mwah, een keer een goeie brief schrijven is altijd handig; je kan er later altijd gewoon dingen recyclen.
Oud 07-10-2010, 22:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
...eeen wat deed je toen? Gewoon alles maar slikken als een man? Of klagerig de tandarts bellen?
slikken natuurlijk. En dat het kon gebeuren stond ook vermeld in het info-pamfletje wat ik had meegekregen, dus ik had zoiets van "zal wel" (T)
Oud 07-10-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je punt hoor, en ja, ergens zie ik die reactie ook aankomen. Maar omdat de vorige persoon in deze functie nog veel meer nitwit was op dat vakgebied dan ik (maar wel universitair opgeleid, dat dan weer wel) en omdat ik al vanaf m'n 11e daar over de vloer kom dus iedereen me al wel redelijk kent daar, én omdat veel mensen in m'n omgeving zeggen dat ik een goede kandidaat zou zijn... ga ik het toch proberen Maar ja, dat zijn mensen uit m'n omgeving en dat is ook niet echt iets dat je in zo'n brief zet
Verwijderd
Citaat:
mwah, een keer een goeie brief schrijven is altijd handig; je kan er later altijd gewoon dingen recyclen.
Nou ik denk dat het meevalt. Ik heb een aantal zeer degelijke brieven, again dat vind ik zelf, waarvan ik alinea's vaak recycle. Maar ik heb ook een paar keer een paar juweeltjes geproduceerd, echt helemaal toegespitst op die functie. Maar dan blijkt toch vooral dat ze naar je CV kijken.
Verwijderd
Sann dan ga je toch 4 november mee
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
...eeen wat deed je toen? Gewoon alles maar slikken als een man?
Zonder context kan deze quote op diverse manieren geïnterpreteerd worden.
Oud 07-10-2010, 22:48
Verwijderd
@Forever; Dat verschilt. Ik vind alles wat ik doe eigenlijk wel leuk dus dan weet ik altijd waar de leuke dingen te doen zijn.
Oud 07-10-2010, 22:48
Rationeel
Rationeel is offline
als je niet slikt, ga je dood
Oud 07-10-2010, 22:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ik denk dat het meevalt. Ik heb een aantal zeer degelijke brieven, again dat vind ik zelf, waarvan ik alinea's vaak recycle. Maar ik heb ook een paar keer een paar juweeltjes geproduceerd, echt helemaal toegespitst op die functie. Maar dan blijkt toch vooral dat ze naar je CV kijken.
Het is altijd de combinatie van je CV en brief die er voor zorgt. En als ze Minke kennen, dan zullen ze vast ook haar brief lezen, als je dan een goede brief schrijft heb je altijd kans om uitgenodigd te worden.
Oud 07-10-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Zonder context kan deze quote op diverse manieren geïnterpreteerd worden.
I know honey. Some of it is intentional

Ik kreeg dus geen foldertje mee, geen handleidingen, wat dan ook... best suf eigenlijk want ik ben dus meteen best mijn mond gaan spoelen en dat moet juist niet.
Oud 07-10-2010, 22:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
als je niet slikt, ga je dood
Sondevoeding ftw.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
I know honey. Some of it is intentional

Ik kreeg dus geen foldertje mee, geen handleidingen, wat dan ook... best suf eigenlijk want ik ben dus meteen best mijn mond gaan spoelen en dat moet juist niet.
Is je dat niet verteld dan? Dat is dan wel behoorlijk nalatig.
Verwijderd
Citaat:
Wat voor vakgebied dan?
Nou ja, vakgebied op zich wel hetzelfde; theater. Maar ik ben opgeleid tot docent/regisseur en evt. actrice, niet tot theaterprogrammeur

Citaat:
Is het voor die baan in Tilburg?

En ben jij vanavond nog naar de bestuursborrel van Doppio geweest? Kreeg om half zes een telefoontje van Willem (weet bij god niet meer wie dat was ) of ik nog kwam.
Jup!

Willem? Nooit van gehoord En ik las pas laat het mailtje, en ik dacht dat het alleen voor bestuur was ook! Nee dus Maar wat bizar dat je daar zelfs voor gebeld werd

Citaat:
Dat ligt er een beetje aan of je stevig kan onderhandelen!
Afpingelen bij het kopen van de schoonmaakmiddelen?
Oud 07-10-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Het is altijd de combinatie van je CV en brief die er voor zorgt. En als ze Minke kennen, dan zullen ze vast ook haar brief lezen, als je dan een goede brief schrijft heb je altijd kans om uitgenodigd te worden.
Nee hoor, ik heb een aantal recruiters gesproken. En de primaire selectie is gewoon op CV. Er zijn 3 stapeltjes: Uitnodigen, afwijzen en twijfel. En alleen in het geval van twijfel is je brief bepalend.

maar zoals je zegt, als ze je kennen is het waarschijnlijk anders.
Oud 07-10-2010, 22:53
Verwijderd
Weer wat nieuws hoor, nu doet de linkermuisknop van m'n laptop het niet meer.
Oud 07-10-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Weer wat nieuws hoor, nu doet de linkermuisknop van m'n laptop het niet meer.
je gebruikt toch een muis?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Afpingelen bij het kopen van de schoonmaakmiddelen?
Neej oh, het salaris.
Verwijderd
Citaat:
je gebruikt toch een muis?
Ja, maar omdat die óók al kut deed, en het RSI-gewijs niet zo goed is, had ik die weggedaan.

Nou lekker dan. Wat een teringlaptop is het toch ook.
Oud 07-10-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar omdat die óók al kut deed, en het RSI-gewijs niet zo goed is, had ik die weggedaan.

Nou lekker dan. Wat een teringlaptop is het toch ook.
Ja hij laat het nu wel snel afweten
Oud 07-10-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Neej oh, het salaris.
En je hebt niet liever dat je zélf stevig kan onderhandelen?
Oud 07-10-2010, 22:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee hoor, ik heb een aantal recruiters gesproken. En de primaire selectie is gewoon op CV. Er zijn 3 stapeltjes: Uitnodigen, afwijzen en twijfel. En alleen in het geval van twijfel is je brief bepalend.

maar zoals je zegt, als ze je kennen is het waarschijnlijk anders.
Wat je wel zegt klopt wel, maar er is ook een verschil per sector en de grootte van het bedrijf, daarnaast speelt het aantal sollicitaties ook mee.
Ik denk dat een kleine speler in de kunst- en cultuursector heel anders omgaat met sollicitaties dan de Rabobank, om zomaar maar iets te noemen, en als jij op een vacature maar vier reacties hebt gehad lees je gewoon allevier de brieven.
Oud 07-10-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Is je dat niet verteld dan? Dat is dan wel behoorlijk nalatig.
Nee dus. Dat vind ik eigenlijk ook... terwijl ik zo'n fijne tandarts heb Maar hier ben ik toch niet heel blij over. Hij zei alleen dat ik het watjeding een half uur moest laten zitten, en dat ik 's avonds gewoon weer kon eten.
Oud 07-10-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Dat ook, en daarnaast; ik ga er vast spijt van krijgen als ik het niet probeer.
Oud 07-10-2010, 23:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
En je hebt niet liever dat je zélf stevig kan onderhandelen?
Dat is een gegeven.
Oud 07-10-2010, 23:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee dus. Dat vind ik eigenlijk ook... terwijl ik zo'n fijne tandarts heb Maar hier ben ik toch niet heel blij over. Hij zei alleen dat ik het watjeding een half uur moest laten zitten, en dat ik 's avonds gewoon weer kon eten.
Wat dom, die nazorg is ook belangrijk. Als je een onderzoek of ingreep hebt gehad moet je als zorgverlener sowieso iets zeggen, als is het maar "u bent klaar, u hoeft verder nergens rekening mee te houden" als ze niks hoeven te doen, maar zolang je die informatie maar geeft.
Oud 07-10-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Daarom doe ik het ook. Nou goed, volgende week 1 gesprek en 1 assessmentday. Ik ben benieuwd.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gewoon doen.
Martiño
Martiño is offline
*insert maurice de hond/natascha froger plaatje*
Oud 07-10-2010, 23:07
Carn
Carn is offline
de nieuwe Alter Bridge plaat is goed te doen.

Regels voor berichten