Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
slechte tanden zit ook bij mij in de familie. Alles 'voor' ziet er prima uit maar de dagen van mijn kiezen zijn binnen nu en 10 jaar waarschijnlijk geteld.
||
Citaat:
En mijn slechte gebit heb ik van mijn moeder. Zij kreeg haar kunstgebit op haar 22e.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn tanden zijn dus, wat ik zei, prima, het is alleen m'n onderste tandvlees dat kut zit te doen, en zonder goed tandvlees ben je ook de lul. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
volgens mij is het helemaal niet zo extreem om soms eens een keertje ontstoken tandvlees te hebben hoor
![]() ![]() dit zeg ik niet vanuit enige authoriteit trouwens! Bij geneeskunde leer je echt niets over tanden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de hand natuurlijk. Kijk, een goede, harde trap is een stuk lastiger omdat je been wat minder bewegingsvrijheid heeft, maar een fatsoenlijke mep is toch wel iets wat iedereen moet kunnen!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh well, ik ga eens Youtuben, kijken of ik lachmateriaal kan vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wou hem geen pijn doen, maar toen hij me eenmaal met een slaapzak voor m'n harses sloeg, ging ik er vol voor. Hij had geen schade, maar het schijnt dat ik 'gericht' sla op de 'pijnlijke' plekken (slaap, neus). Oh, en van meerdere mannen heb ik al gehoord dat ze mij niet in een donker steegje willen tegenkomen, omdat ik 'vecht als een kerel'. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Man, nu heb ik zin om te vechten/stoeien/frustratie eruit meppen. Met iemand waarvan ik kan winnen dat is, dus mijn broers vallen af. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
You: Hi im gossip girl, tell me your secret
Stranger: what do you wanna know? ![]() You: Your deepest secret. Stranger: tell me yours first then you can have mine You: I wear a turban cuz i'm a muslim You: Now u Stranger: i cheat on my girlfriend You: Oh that's not good Your conversational partner has disconnected. |
![]() |
|
|