Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2010, 18:11
Verwijderd
Ik vind het stom dat het een zootje is op lifestyle.
Advertentie
Oud 14-10-2010, 18:12
Verwijderd
Ik vind het stom dat ik een kunstgebit moet.
Oud 14-10-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-10-2010, 18:14
Verwijderd
Ja lach maar!

Het stomme is dat ik nog nooit een gaatje heb gehad in m'n leven, dus je zou zeggen dat ik een gezond gebit heb. Maar ik had een tijd geleden wel ineens een stukje ontstoken en teruggetrokken tandvlees, wat je volgens de bronnen pas krijgt als je het wel héél bont hebt gemaakt.
Dus ik snap het niet. Straks gaat het ook zo met m'n andere tanden en vallen ze uit, en en en
Oud 14-10-2010, 18:14
Miekje*
Miekje* is offline
Er is hier een zekeren forumer die verdacht veel op een kabouter lijkt.
Oud 14-10-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Hé jij ook al? Mijn tanden zijn er in de afgelopen maand ook al bijna allemaal uitgevallen. He potjandorieverdikkemedullem.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja lach maar!

Het stomme is dat ik nog nooit een gaatje heb gehad in m'n leven, dus je zou zeggen da tik een gezond gebit heb. Maar ik had een tijd geleden wel ineens een stukje ontstoken en teruggetrokken tandvlees, wat je volgens de bronnen pas krijgt als je het wel héél bont hebt gemaakt.
Dus ik snap het niet. Straks gaat het ook zo met m'n andere tanden en vallen ze uit, en en en
ben maar blij dat je haren niet uitvallen!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja lach maar!

Het stomme is dat ik nog nooit een gaatje heb gehad in m'n leven, dus je zou zeggen da tik een gezond gebit heb. Maar ik had een tijd geleden wel ineens een stukje ontstoken en teruggetrokken tandvlees, wat je volgens de bronnen pas krijgt als je het wel héél bont hebt gemaakt.
Ach, maak je niet zo druk. Waarschijnlijk moet ik ook een kunstgebit over een paar jaar, maar als het er daardoor beter uit gaat zien /care.
Verwijderd
Daar heb ik wel echt last van Carn.
Verwijderd
Citaat:
ben maar blij dat je haren niet uitvallen!
Ook al!
Oud 14-10-2010, 18:16
Verwijderd
Ik ben nu al zo'n aftakelend wrak.
Oud 14-10-2010, 18:17
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn gebit is al jaren een aftakelend wrak. Ik heb het voor elkaar gekregen een gaatje te hebben in een kies die net een paar dagen doorgekomen was.
Oud 14-10-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ach, maak je niet zo druk. Waarschijnlijk moet ik ook een kunstgebit over een paar jaar, maar als het er daardoor beter uit gaat zien /care.
Moet je echt een kunstgebit over een paar jaar al?
Oud 14-10-2010, 18:18
Carn
Carn is offline
slechte tanden zit ook bij mij in de familie. Alles 'voor' ziet er prima uit maar de dagen van mijn kiezen zijn binnen nu en 10 jaar waarschijnlijk geteld.
Oud 14-10-2010, 18:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Moet je echt een kunstgebit over een paar jaar al?
Mijn tandarts schat dat ik over een jaar of twee, drie wel aan mijn eerste implantaten zit, ja. Maar mijn gebit is zo broos dat het bij het eten van een koekje al ongeveer afbrokkelt. Ik heb geen kies of tand die nog nooit gevuld is. Of ja, toch: mijn onderste 6 tanden is nog nooit wat aan gedaan. De kiezen overigens wel, ik heb geen kies waar géén vulling in zit. Niet echt prettig.

En mijn slechte gebit heb ik van mijn moeder. Zij kreeg haar kunstgebit op haar 22e.
Oud 14-10-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Mijn gebit is al jaren een aftakelend wrak. Ik heb het voor elkaar gekregen een gaatje te hebben in een kies die net een paar dagen doorgekomen was.
Hoe krijg je dat voor elkaar/

OT: Goeiemorgen.
Oud 14-10-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Mijn tandarts schat dat ik over een jaar of twee, drie wel aan mijn eerste implantaten zit, ja. Maar mijn gebit is zo broos dat het bij het eten van een koekje al ongeveer afbrokkelt. Ik heb geen kies of tand die nog nooit gevuld is. Of ja, toch: mijn onderste 6 tanden is nog nooit wat aan gedaan. De kiezen overigens wel, ik heb geen kies waar géén vulling in zit. Niet echt prettig.
Jeetje wat klote voor je. En dan zit ik te zeiken.
Mijn tanden zijn dus, wat ik zei, prima, het is alleen m'n onderste tandvlees dat kut zit te doen, en zonder goed tandvlees ben je ook de lul.
Oud 14-10-2010, 18:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe krijg je dat voor elkaar/

OT: Goeiemorgen.
Geen idee. Slecht glazuur? Ik ben geen tandarts.
Oud 14-10-2010, 18:21
Verwijderd
Ik heb echt zin om iemand kkhard te slaan.
Oud 14-10-2010, 18:22
Verwijderd
Jezus, ik zie Gordon 'ik hou van jou' zingen bij de kist van z'n moeder, en nu moet ik toch wel een beetje huilen.
Oud 14-10-2010, 18:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jeetje wat klote voor je. En dan zit ik te zeiken.
Mijn tanden zijn dus, wat ik zei, prima, het is alleen m'n onderste tandvlees dat kut zit te doen, en zonder goed tandvlees ben je ook de lul.
Mja. Sommige wortels zijn nog wel goed, die van mijn voortanden tenminste, dus daar kunnen wel kronen op. Van mijn kiezen weet ik het niet precies.
Oud 14-10-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Soort van wetmatigheid is dat alles in golfbewegingen gaat, m.a.w. eens gaat het ook weer goed. En dan gaat het weer kut en dan weer goed of daar tussenin. Niet dat ik wil bagatelliseren hoe je je voelt of zo, maar het is wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat je nog heel vaak op goeds nieuws kan wachten.
Volgens welke wet geldt dat precies?
Verwijderd
En dan klaag ik wel eens over dat tandsteen dat altijd achter je voorste tanden zit, maar blijkbaar heb ik het nog goed

Naamzoek Rode Panda:

Citaat:
Illustrator en fotosoep
Wat is daar mee?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb echt zin om iemand kkhard te slaan.
kan je goed slaan?
Oud 14-10-2010, 18:24
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
kan je goed slaan?
Ik denk een vlakke hand
Oud 14-10-2010, 18:25
Verwijderd
Ja.
Oud 14-10-2010, 18:26
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan niet goed slaan. Ik sla als een mietje.
Oud 14-10-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Volgens welke wet geldt dat precies?
In de spreekwoordelijke zin van het woord en je wist best dat ik het zo bedoelde.
Oud 14-10-2010, 18:28
Verwijderd
volgens mij is het helemaal niet zo extreem om soms eens een keertje ontstoken tandvlees te hebben hoor komt met normaal poetsen en flossen vanzelf wel weer goed. Als je verder een normaal gebit hebt, dus

dit zeg ik niet vanuit enige authoriteit trouwens! Bij geneeskunde leer je echt niets over tanden.
Oud 14-10-2010, 18:29
Verwijderd
Hey, wat ik me laatst afvroeg eigenlijk -compleet offtopic-

Is er tijdens zo'n militaire megaparade in Noord-Korea wel eens een soldaat gestruikeld oid? ;o Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat dat altijd goed is gegaan.
Oud 14-10-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:

Is er tijdens zo'n militaire megaparade in Noord-Korea wel eens een soldaat gestruikeld oid? ;o Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat dat altijd goed is gegaan.
Ja, en die wordt dan daarna ter dood gebracht. Dus ze kijken wel uit.
Oud 14-10-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:

Visuals.
Oud 14-10-2010, 18:32
Carn
Carn is offline
ik vind het altijd raar als mensen niet goed kunnen slaan.
Oud 14-10-2010, 18:33
Verwijderd
Godverdomme mijn moeder zou geld geven zodat ik eten kon kopen vergeet ze het weer. Gisteren ookal.
Nu maakt mijn broer nasi. Viezetyfusbezaaidnasi.
Verwijderd
Citaat:
een bal met een knuppel of een schaakstuk met een ander schaakstuk of gewoon iemand die ze niet mogen met hun hand?
Verwijderd
Ik ben volledig motorisch gestoord maar slaan kan ik wel, schijnt. Maar dat heb ik ook alleen maar van de mensen die ik ooit sloeg en dat zijn er nou ook weer niet zo veel.

Laatst gewijzigd op 14-10-2010 om 18:49.
Verwijderd
Ik ga zo maar eens lekker frituren.
Oud 14-10-2010, 18:34
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mwah niet iedereen heeft er ook de goede bouw voor hea!

Citaat:
Ik ga zo maar eens lekker frituren.
Fattie;p
Oud 14-10-2010, 18:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
een bal met een knuppel of een schaakstuk met een ander schaakstuk of gewoon iemand die ze niet mogen met hun hand?

de hand natuurlijk. Kijk, een goede, harde trap is een stuk lastiger omdat je been wat minder bewegingsvrijheid heeft, maar een fatsoenlijke mep is toch wel iets wat iedereen moet kunnen!
Oud 14-10-2010, 18:35
Verwijderd
'Toneelslaan' is ook altijd leuk. Je kunt gewoon iemand prima op z'n wang slaan, dat klinkt dan vooral goed, maar echt pijn doet het helemaal niet. Maar als je dat een speler laat doen (in een regie) zijn ze altijd gruwelijk bang.
Oud 14-10-2010, 18:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
de hand natuurlijk. Kijk, een goede, harde trap is een stuk lastiger omdat je been wat minder bewegingsvrijheid heeft, maar een fatsoenlijke mep is toch wel iets wat iedereen moet kunnen!
Als ik trap strek ik altijd mijn been en gooi mijn gewicht erachter
Oud 14-10-2010, 18:38
Verwijderd
Ik ben de Just-eat helpdesk aan het vervelen.
Oud 14-10-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, en die wordt dan daarna ter dood gebracht. Dus ze kijken wel uit.
Right. Ik weet dat Kim Jong Il geen fijne vent is, maar ter dood gebracht als je struikelt? En de 30 soldaten die daarachter lopen ook?

Oh well, ik ga eens Youtuben, kijken of ik lachmateriaal kan vinden.
Oud 14-10-2010, 18:44
Verwijderd
Ik vind het nog steeds jammer dat niet die complete parade op nos.nl stond.
Oud 14-10-2010, 18:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben volledig motorisch gestoord maar slaan kan ik wel, schijnt. Maar dat heb ik ook alleen maar van de mensen die ik ook sloeg en dat zijn er nou ook weer niet zo veel.
Ik heb ooit gevochten met een vriend van me. Ik was behoorlijk geirriteerd die avond en hij zij ineens 'ik heb eigenlijk best wel zin om te vechten', dus ik meteen "Nou, kom dan!!! '
Ik wou hem geen pijn doen, maar toen hij me eenmaal met een slaapzak voor m'n harses sloeg, ging ik er vol voor.
Hij had geen schade, maar het schijnt dat ik 'gericht' sla op de 'pijnlijke' plekken (slaap, neus).

Oh, en van meerdere mannen heb ik al gehoord dat ze mij niet in een donker steegje willen tegenkomen, omdat ik 'vecht als een kerel'.
Oud 14-10-2010, 18:50
Verwijderd
Ik kan niks vinden. Ze zijn veel te goed en gedisciplineerd, die Koreaanse soldaatjes Of die stukjes zijn gecensureerd.
Oud 14-10-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit gevochten met een vriend van me. Ik was behoorlijk geirriteerd die avond en hij zij ineens 'ik heb eigenlijk best wel zin om te vechten', dus ik meteen "Nou, kom dan!!! '
Ik wou hem geen pijn doen, maar toen hij me eenmaal met een slaapzak voor m'n harses sloeg, ging ik er vol voor.
Hij had geen schade, maar het schijnt dat ik 'gericht' sla op de 'pijnlijke' plekken (slaap, neus).

Oh, en van meerdere mannen heb ik al gehoord dat ze mij niet in een donker steegje willen tegenkomen, omdat ik 'vecht als een kerel'.
Gelukkig ben je goedaardig.

Man, nu heb ik zin om te vechten/stoeien/frustratie eruit meppen. Met iemand waarvan ik kan winnen dat is, dus mijn broers vallen af.
Oud 14-10-2010, 18:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gelukkig ben je goedaardig.
Ja, ik ben een soort van tumor.
Oud 14-10-2010, 18:55
Verwijderd
You: Hi im gossip girl, tell me your secret
Stranger: what do you wanna know?
You: Your deepest secret.
Stranger: tell me yours first then you can have mine
You: I wear a turban cuz i'm a muslim
You: Now u
Stranger: i cheat on my girlfriend
You: Oh that's not good
Your conversational partner has disconnected.
Oud 14-10-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben een soort van tumor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten