Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2010, 02:29
Verwijderd
ik moet kijken en niet posten :F';D;d
Advertentie
Oud 31-10-2010, 09:16
Wammus
Wammus is offline

Ik heb er een helse nacht op zitten. Maud had koorts en heeft nauwelijks geslapen. Ik ben 3 keer bij haar geweest om haar temperatuur op te nemen en lag uiteindelijk om half 5 (zomertijd) in m'n bed. Toen lag ze te slapen en om 8 uur wintertijd was ze weer wakker. Gelukkig was de koorts toen weg en nu gaat het dus allemaal weer prima.

Vanmiddag weer werken en extra geld verdienen en dan vind ik dat ik vanavond wel een speciaal biertje verdiend heb voor al het harde werken.
Oud 01-11-2010, 13:04
SacredRose
SacredRose is offline
^ahh gelukkig gaat het weer goed met haar .

winterdip yeah ik heb echt nergens zin in en wil alleen maar slapen
Oud 01-11-2010, 21:51
Pyro Power
Pyro Power is offline
Ok. Ik móét nú gewoon pep hebben.
Oud 01-11-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ok. Ik móét nú gewoon pep hebben.
als je dat werkelijk denkt moet je even goed nadenken want dat is niet echt de goede richting die je inslaat
Oud 02-11-2010, 03:00
Verwijderd
Citaat:
als je dat werkelijk denkt moet je even goed nadenken want dat is niet echt de goede richting die je inslaat
goed gezegd
Oud 02-11-2010, 12:24
Verwijderd
ik heb een dagje vrij

past de titel vandaag goed bij me
Oud 02-11-2010, 16:59
Verwijderd

lijpe muziek
Oud 03-11-2010, 15:10
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ih heb nog maar drie keer gebruikt, over een tijd verspreid tussen nu en Hemelvaart. Het is gewoon sinds dien blijven hangen in mn hoofd. en maandag was ik gewoon écht helemaal kapot, had de hele nacht niet geslapen. hoofdpijn, vermoeidheid en stress. ik had gewoon even iets nodig om m'n hoofd weer een beetje helder te laten nadenken. Heb het niet gedaan btw
Oud 03-11-2010, 18:23
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik heb echt nergens zin in en wil alleen maar slapen
Heb ik ook al een paar weken

Maandag had ik eindelijk een dag vrij, zondag 2-ci gedaan Tja, zelfde liedje als met alle 2c verbindingkjes, leuk, maar net niet. Merk we dat die shit je echt zwaar minder fucked dan acid, maja, is ook beduidend minder leuk Deze kwam echter wel het meest in de buurt, en had niet zo'n zware bodyload, dus was wel fijn al met al

Voor de rest rook ik al een tijdje lekkere home grown, en heb ik thermo kleren gekocht, is mijn leven effe spannend

*burgelijke boks doet met wim* (en ik ben van mening dat we weer eens moeten chillen, ik kom binnenkort wel een keertje langs als dat goed is?)
Oud 03-11-2010, 18:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ih heb nog maar drie keer gebruikt, over een tijd verspreid tussen nu en Hemelvaart. Het is gewoon sinds dien blijven hangen in mn hoofd. en maandag was ik gewoon écht helemaal kapot, had de hele nacht niet geslapen. hoofdpijn, vermoeidheid en stress. ik had gewoon even iets nodig om m'n hoofd weer een beetje helder te laten nadenken. Heb het niet gedaan btw
Haha, wist wel dat het minder zwart wit was dan het leek, viel me ook wat tegen van onze beste Moesasji

Maja, ik hoor dat zinnetje ook wel eens, en als je als 16 jarige al zo ver heen weg als die lui, had ie wel weer gelijk
Oud 03-11-2010, 18:59
SacredRose
SacredRose is offline
ja je leven is inderdaad heel spannend metroid naja ik ben me ook alweer klaar aan het maken voor het koude weer .

naja ol ben het wel met moesasji eens. maar het verhaal maakt het inderdaad een stuk begrijpelijker
Oud 03-11-2010, 19:41
Verwijderd
IZeenbeetjeSADC
Oud 03-11-2010, 22:53
Verwijderd
ik ga satc zitten
Oud 03-11-2010, 22:54
Verwijderd
Ik word zo burgerlijk, ik krijg katten. eindelijk een gezinnetje. niks mis met een beetje burgerlijkheid
Oud 04-11-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
ok is al wat genuanceerder

maar om dan aan pep te denken om je hoofd weer helder te krijgen
Oud 04-11-2010, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Haha, wist wel dat het minder zwart wit was dan het leek, viel me ook wat tegen van onze beste Moesasji

Maja, ik hoor dat zinnetje ook wel eens, en als je als 16 jarige al zo ver heen weg als die lui, had ie wel weer gelijk
zwart witte post vraagt om zwart witte reply
Oud 04-11-2010, 08:37
HTID
HTID is offline
Citaat:

Maandag had ik eindelijk een dag vrij, zondag 2-ci gedaan Tja, zelfde liedje als met alle 2c verbindingkjes, leuk, maar net niet. Merk we dat die shit je echt zwaar minder fucked dan acid, maja, is ook beduidend minder leuk Deze kwam echter wel het meest in de buurt, en had niet zo'n zware bodyload, dus was wel fijn al met al

Voor de rest rook ik al een tijdje lekkere home grown, en heb ik thermo kleren gekocht, is mijn leven effe spannend

*burgelijke boks doet met wim* (en ik ben van mening dat we weer eens moeten chillen, ik kom binnenkort wel een keertje langs als dat goed is?)
Probeer 2 keer een dosis te nemen. Ik nam 2 keer 16 met 4 uur tijd ertussen. In je hoofd ben je dan nog enigsinds erbij maar visueel ga je alle kanten op
Oud 04-11-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
IZeenbeetjeSADC
Dat werd later een beetje veel, maar toen had ik de C al opgegeven
Oud 04-11-2010, 18:23
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik word zo burgerlijk, ik krijg katten. eindelijk een gezinnetje. niks mis met een beetje burgerlijkheid
En ook niks mis met katten <333 foto's!
Oud 04-11-2010, 18:31
Verwijderd
Zoef zou vandaag foto's maken van de kittens, dus dan zal ik ze showen! En als we ze eind november krijgen zal ik foto's spammen
Oud 04-11-2010, 22:28
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

Dat lijkt me een goed idee. Ik bedacht me laatst dat het alweer bijna een jaar geleden is dat ik voor het laatst fatsoenlijk drugs gebruikt heb. Eigenlijk vind ik het wel een goed idee om dat weer een keer te gaan doen maar het probleem is een beetje dat ik heel weinig tijd heb. Bijna al m'n weekenden zijn volgepland en doordeweeks heb ik sowieso geen tijd. Het is uiteraard goed dat je binnenkort een keer langs komt.

Vanavond ben ik bij m'n schoonouders langs geweest en dat was gezellig. We hebben zitten praten over hoe het allemaal gaat en we zijn het er allemaal over eens dat we goed bezig zijn. Er zijn nog wel wat zaken die geregeld moeten worden maar dat komt in de loop der tijd allemaal vanzelf wel goed.

Vanavond heb ik wat tijd voor mezelf dus ik ga zo straks naar de shop en dan door naar een vriend om heel stoned te worden en spelletjes te spelen.
Oud 05-11-2010, 11:32
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Zoef zou vandaag foto's maken van de kittens, dus dan zal ik ze showen! En als we ze eind november krijgen zal ik foto's spammen

Morgen goa feestje, zin innn!
Oud 05-11-2010, 14:51
Verwijderd

chocoladehasjbrownies zitten in de oven, 5 gram hasj en een beetje wiet in 6 brownies
Oud 05-11-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:

chocoladehasjbrownies zitten in de oven, 5 gram hasj en een beetje wiet in 6 brownies
fail...ze zijn niet echt lekker ofzo wel chocoladeachtig maar er zit een rare bijsmaak aan ;p zie over een uurtje wel of ze ook werken
Oud 06-11-2010, 08:59
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
fail...ze zijn niet echt lekker ofzo wel chocoladeachtig maar er zit een rare bijsmaak aan ;p zie over een uurtje wel of ze ook werken

Als je er zo veel in gestopt hebt dan zullen je er nu waarschijnlijk nog plezier van hebben.

Ik ga vanmiddag naar Zwolle voor een groots alcoholzuipfestijn. Er gaat ook wat wiet en hash mee dus ik vermaak me vanavond wel.
Oud 06-11-2010, 10:12
SacredRose
SacredRose is offline
waarom denk je dat hij niet heeft laten weten of ze werken

klinkt goed ik ga het dit weekend lekker rustig aandoen.
Oud 06-11-2010, 18:21
Pyro Power
Pyro Power is offline
Misschien dat de neus vanavond nog weer vol gaat, maar dan moet ik toevallig aangesproken worden bij de wc's in Bill's bar
Oud 07-11-2010, 13:44
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Misschien dat de neus vanavond nog weer vol gaat, maar dan moet ik toevallig aangesproken worden bij de wc's in Bill's bar
en wat is het geworden?

Vannacht naar een goa feestje geweest. Weinig gedanst maar wel lekker veel rondjes gelopen en nog tot vroeg in de ochtend nagechilled met muziekjes .
Oud 07-11-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
waarom denk je dat hij niet heeft laten weten of ze werken

klinkt goed ik ga het dit weekend lekker rustig aandoen.
haha inderdaad ik kon echt bijna helemaal niks meer, heb 5 uur lang ofzo alleen maar op mn pc muziek geluisterd en gezocht en gedownload en meer gezocht en pff helemaal stuk gisteravond nog een halve en dat was genoeg om weer helemaal stuk te gaan

had het nog nooit gegeten of gebakken, dacht doe het gelijk goed
Oud 09-11-2010, 09:58
Verwijderd
Citaat:
kerel hoe oud ben jij?
Oud 09-11-2010, 21:40
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik begin een beetje de indruk te krijgen dat je behoorlijk veel gebruikt de laatste tijd. Ik weet niet of dit wel zo verstandig is en ik denk wel dat het verstandig is om daar goed op te letten.

Ik heb een goed weekend gehad en was flink naar de klote. Verder zit er voor mij niet veel stoned achter de computer zitten meer in tot aanstaande donderdag. Een maatje van me is bezig met het maken van een Age of Empires 2 map dus dat zal wel goed komen dan.
Oud 10-11-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ik begin een beetje de indruk te krijgen dat je behoorlijk veel gebruikt de laatste tijd. Ik weet niet of dit wel zo verstandig is en ik denk wel dat het verstandig is om daar goed op te letten.
Citaat:
Oud 10-11-2010, 17:04
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Dit idd.
En nee, niks gebeurt.
Oud 10-11-2010, 17:05
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
kerel hoe oud ben jij?
hoe oud ben jíj?
Oud 11-11-2010, 18:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Collega van me ziek deze week, ging mijn rustige week En mega stom, super kut weer de hele dag, ben ik klaar met werk, is het droog. Leek het me wel een goed plan effe naar huis te lopen ipv het OV te nemen, wolkbreuk op mijn hoofd, en nu bij mijn moeder zonder droge kleren, dus weet nog niet hoe thuis te komen vanavond

Morgen wel lekker tekno in Utrecht (HTID en mrboot naamzoek) of ouderwets in de kroeg chillen na heel lang weer eens, en dan zaterdag voor het eerst in eeuwen uitslapen!!! Weekendgevoel<3
Oud 11-11-2010, 18:08
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
hoe oud ben jíj?
Niet meer strafbaar
Oud 11-11-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
of ouderwets in de kroeg chillen na heel lang weer eens
nee beter gaan we wel naar een leuk feestje
Oud 14-11-2010, 00:42
Toneless
Toneless is offline
iemand nog ontopic??? Ik wel tering
Oud 14-11-2010, 01:26
zoef de haas
zoef de haas is offline
nee was het maar zo'n feest. ebaadc ben ik wel.
Oud 14-11-2010, 16:09
Verwijderd
sodeju wat was het druk in de shop net koopzondag, manoman. maar goed, geslaagd én de bus gehaald.
Oud 14-11-2010, 18:08
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
ebaadc
Wát?
Oud 14-11-2010, 18:20
SacredRose
SacredRose is offline
een beetje aangeschoten achter de computer denk ik
Oud 14-11-2010, 19:53
zoef de haas
zoef de haas is offline
Exact
Oud 15-11-2010, 13:10
SacredRose
SacredRose is offline
heb echt fakking veel last van me rug
en parcetamol en aspirine hebben in een hoge dosis best een leuk effect . maar het misselijke gevoel er bij is niet zo geweldig
Oud 15-11-2010, 20:23
Verwijderd
Er is een docu over wiet bezig op NG, voor de geïnteresseerden
Oud 15-11-2010, 21:19
Wammus
Wammus is offline
Ik ben de laatste tijd heel weinig ontopic geweest.

Het gaat hier verder wel heel goed. Maud krijgt steeds meer door hoe dingen werken en als ik vraag waar de poes is gaat ze naar hem op zoek en vind ze hem al vrij snel. Ik ben zaterdag naar de open dag van Inholland geweest om te informeren voor mijn studie. Ik kan hem daar deeltijd gaan doen maar ik kan helaas pas in september volgend jaar beginnen. Ik heb binnenkort nog een afspraak in Amsterdam en dan zie ik daarna wel wat ik ga doen. Morgen ben ik lekker vrij en kan ik de hele dag rustig aan doen.
Oud 15-11-2010, 23:24
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Er is een docu over wiet bezig op NG, voor de geïnteresseerden
Ik was aan het kijken. Maar toen stak ik een jointje op en heb er geen reet meer van gevolgd.
Oud 16-11-2010, 10:44
Verwijderd
Oud 16-11-2010, 14:47
Pyro Power
Pyro Power is offline
Trouwens, is er eigelijk nog een middel tegen de darmproblemen bij speed? (Ja, kom ik ook weer aanzetten met m'n speed )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten