Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maandag had ik eindelijk een dag vrij, zondag 2-ci gedaan ![]() ![]() ![]() ![]() Voor de rest rook ik al een tijdje lekkere home grown, en heb ik thermo kleren gekocht, is mijn leven effe spannend ![]() ![]() *burgelijke boks doet met wim ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja, ik hoor dat zinnetje ook wel eens, en als je als 16 jarige al zo ver heen weg als die lui, had ie wel weer gelijk ![]() |
![]() |
|
ja je leven is inderdaad heel spannend metroid
![]() ![]() naja ol ben het wel met moesasji eens. maar het verhaal maakt het inderdaad een stuk begrijpelijker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar om dan aan pep te denken om je hoofd weer helder te krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vanavond ben ik bij m'n schoonouders langs geweest en dat was gezellig. We hebben zitten praten over hoe het allemaal gaat en we zijn het er allemaal over eens dat we goed bezig zijn. ![]() Vanavond heb ik wat tijd voor mezelf dus ik ga zo straks naar de shop en dan door naar een vriend om heel stoned te worden en spelletjes te spelen. ![]()
||
Citaat:
![]() Als je er zo veel in gestopt hebt dan zullen je er nu waarschijnlijk nog plezier van hebben. ![]() Ik ga vanmiddag naar Zwolle voor een groots alcoholzuipfestijn. ![]() ![]()
||
Citaat:
Vannacht naar een goa feestje geweest. Weinig gedanst maar wel lekker veel rondjes gelopen en nog tot vroeg in de ochtend nagechilled met muziekjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() had het nog nooit gegeten of gebakken, dacht doe het gelijk goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een goed weekend gehad en was flink naar de klote. Verder zit er voor mij niet veel stoned achter de computer zitten meer in tot aanstaande donderdag. Een maatje van me is bezig met het maken van een Age of Empires 2 map dus dat zal wel goed komen dan. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Collega van me ziek deze week, ging mijn rustige week
![]() ![]() ![]() ![]() Morgen wel lekker tekno in Utrecht (HTID en mrboot naamzoek ![]() ![]() |
![]() |
|
heb echt fakking veel last van me rug
![]() en parcetamol en aspirine hebben in een hoge dosis best een leuk effect ![]() ![]()
|
Ik ben de laatste tijd heel weinig ontopic geweest.
![]() Het gaat hier verder wel heel goed. Maud krijgt steeds meer door hoe dingen werken en als ik vraag waar de poes is gaat ze naar hem op zoek en vind ze hem al vrij snel. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |