Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toch niet zo vreemd dat ik Bors post als lachwekkend beschouw, omdat het gewoon absurd is jezelf per se in een hokje te willen duwen. Ik bedoel, als Bor recht in zijn schoenen staat (en in z'n 'lifestyle') dan is het toch geen probleem als er bv. meer alternatievelingen dan kakkers zijn. En wat doe je dan met de mensen die zich in geen enkel hokje thuisvoelen? Ik vind het geheel nogal fascistisch klinken,eerlijk gezegd. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe kom je dara nou bij! Als elke groep evenveel toegelaten wordt heb je anarchie in haar zuiverste vorm! |
![]() |
||
Citaat:
En wat bedoel je dan met 'het echte leven'? Wat bedoel jij met het begrip 'meetellen'? Wanneer 'tel je mee' en als dat (zoals ik uit je tekst op kan maken) 16 j.e.o. is, tellen die 4 maanden dat ik 'nog maar' 15 ben dan nog als 'maar' 15? Telt wat je voelt, hoe oud je je voelt, hoe oud je je gedraagt ook? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
16 is gewoon de grens. punt uit klaar. Je mag niet eens op een scooterrijden of bier kopen.. en zeg me nu maar ns dat je dan meespeelt in het leven.. |
![]() |
||
Citaat:
Prikkertjes zijn volgens het regelement van kaassnijders optioneel, dit betekend dat het initiatief nemend persoon (ik in dit geval) aansprakelijk kan worden gesteld voor het leveren van "prikkertjes". [/regelement van kaassnijders] ok, met of zonder vlagje ? en in geval van wel een vlagje: wat voor een ?
||
Citaat:
||
Citaat:
nee, als je niet wordt afgevoerd naar een concentratiekamp, omdat je nog geen 16 bent heb je ook geen geldende mening lijkt me duidelijk |
![]() |
||
Citaat:
Na deze post één keer gelezen te hebben, zie je toch gewoon al dat dit té kromme argumenten zijn. Bor-Man ( ![]() Ik dacht dat ik op niveau praatte... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en meneer.. laat iemand je ff pijpen of ontspan ff op een andere manier want echt je bent wel een beetje lullig aan het doen tegen je medeforumers
||
Citaat:
het bier simboliseert je mogelijkheden in het leven.. je kan niet bij het bier komen; oftewel je kan niet bij het leven komen! |
![]() |
|||
Citaat:
En kampen, wat een belachelijk idee, mensen opsluiten die je niet aanstaan, sadist. Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is: *(onbepaald): beperkt vermogen/ een beperkt vermogen *(bepaald of met adjectief of bezitt vnmw of whatever erbij): het beperkte vermogen/ jouw beperkte vermogen Geen dank. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, als jij het zegt geloven we je maar op je woord...
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hehe, meen je dit nou?
Slaat toch nergens op. Is dit niet JUIST vrijheid van meningsuiting. Laat ze dan reclame gaan maken of site's van Jes, Fancy enz. Met de slogan, ben jij trendy? Ben je hip? Heb je het graag over jouw stijl, kom dan naar het Lifestyle forum!
||
![]() |
Citaat:
ik zie het al voor me,het lifestyle forum zoals Bor het wenst,hoezee,hoezee
||
Citaat:
Daar zit ook een aantal mensen tussen, die d'r eigenlijk niet zouden horen. Maarja het volk heefd ze gekozen, dus het is fair. Kom op nou, dit doet me denken aan racisme. Iedereen is vrij om hier te komen en zijn menig te geven over de topics. IEDEREEN! En dat dat toevallig veel alto's zijn (in jouw ogen) Tsja, mischien heefd nederland statistisch gezien wel veel alto's. Weet jij veel. Gedachtes zoals die van jou zijn absurd, oiets hoor je niet eens te denken. IEDEREEN IS GELIJK ONGEACHT RAS, GLOOF, KLEUR, AFKOMST ENZ ENZ ENZ (hey staat er niet zoiets in de grondwet?)
||
![]() |
Citaat:
*biertje?*,maak ik zo beide partijen blij ? Dit zou vast een enig plan zijn als we hier last hadden van een of andere plaag . Maar daar heb ik tot jij binnen kwam wandelen nog niks over gehoord. Ik vind dat de hokjes die jij schetst juist prima vertegenwoordigd zijn op Lifestyle. Het grappige is ook dat er niet door elk hokje een gezamelijke boodschap wordt overgedragen aan de medeforumbezoekers, maar goed.. En je idee van'bestuur van besten' geldt denk ik nu al. Zo zijn er bepaalde namen die regelmatig vallen (in bijvoorbeeld de forumverkiezingen). Zij zijn in mijn ogen ook de mensen die het best hun mening kunnen verwoorden, en ook nog aardig slim zijn.
|
|