| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Nouja soms dan.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dan is de vakantie voorbij?
|
|
||
|
Citaat:
. Dan is de vakantie voorbij ja, want dan beginnen de stagedagen weer! Die begint niet zaterdag hoor, maar dan heb ik een feestje en mijn vriendje is er het weekend dus veel slapen zal wel niet gaan lukken . Bij mijn stage loop je af en toe jezelf een beetje voorbij omdat je zoveel moet doen. Maar de stage zelf is wel onwijs leuk!
|
|
||
|
Citaat:
Wat voor stage doe je dan? Wat voor dingen moet je doen?
|
|
||
|
Citaat:
. Wat wel weer een voordeel is omdat je weet wat er van je verwacht wordt. Een dag bestaat uit heel veel verschillende dingen. Je kunt een hele dag met dieren bezig zijn door voeren-uitmesten-bekappen/nagels knippen-schoonmaken-naar de dierenarts/hoefsmid kijken-voeren, maar je kunt ook een dag hebben waar je alleen even naar de beesten kan zwaaien door schilderen-organiseren-overleggen-stageverslagen maken bijvoorbeeld. Snap je? . Ik heb de taak op me gekregen om de kerstactiviteit op de kiboe te organiseren, dus daar gaat veel tijd en werk in zitten; knutsels verzinnen, voorbeelden maken, materialen halen, indelingen maken, enzoverder.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wel gaaf! Bevalt het?
|
|
||
|
Citaat:
. Het is de kiboe waar ik al jaren vrijwilligerswerk doe. Was het maar zo'n feest dat ik een eigen kinderboerderij had xD.Ja, het is heel leuk ^^. Met zo'n stage merk je toch wel weer duidelijk verschil tussen het vrijwilliger-zijn het het stagaire-zijn.
|
|
|
Verwijderd
|
Zo m'n sollicitatie ging wel goed. Ik zou vandaag of morgenochtend al iets horen. Maar ik denk wel dat ze tevreden zijn, want ze hadden vooraf 4 punten waar ze het over wilde hebben, maar uiteindelijk hebben we er maar 2 besproken. En aangezien ik die heel goed vond gaan denk ik dat zij wel een positieve indruk hebben.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Wat dan? Nu wordt er meer van je verwacht?
|
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Mijn moeder ook
.Over somgrafieken en allerlei vergelijkingsdingen en dan snap ik het maar dan ben ik het vergeten en dan lukt het niet meer . Wiskunde vergelijk ik een enorm rotsblok dat een berg op moet worden geduwd. Met heel, heel, heel veel moeite ben ik dan met dat blok bij de top maar omdat de berg zo spits en steil is rolt-ie weer naar beneden ![]() ![]() . Maar mijn moeder zei dat zij 'm niet eens de berg op kon duwen .
![]() |
|
|