Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2010, 23:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wtf?

Ik vind dat we er wel vanuit mogen gaan dat Lusi een slechte functie heeft. Tenzij het reverse (reverse reverse) is, maar zo kun je alles wel bekijken en daar word ik duizelig van. De bad guys willen Lusi niet kwijt.
1. Omdat wij haar verdenken en haar toch in de volgende ronde gaan ophangen.
2. Omdat ze een slechte functie heeft.

De kans is er dat ze gewoon een dorpeling is, maar deze uitslag gaat wel erg ver om ons te mindfucken. Ik bedoel, bijna de hele slechte kant heeft meegeholpen om haar leven te redden.. Ik vraag me af of ze zoveel moeite zouden doen om ons voor de gek te houden.
Oud 10-11-2010, 23:32
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Waarschijnlijk niet, ik denk zelf dat de slechte functies die het niet van elkaar weten elkaar in de spaken lopen met allemaal onder haar te gaan staan.
Oud 10-11-2010, 23:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zou ik ook zeggen als ik in haar rijtje stond
Oud 10-11-2010, 23:40
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Zou ik ook zeggen als ik in haar rijtje stond

Je leest het toch als een "ik denk dat ze wolf is" ? en dat mensen dachten veilig onder haar te staan en nu een probleem hebben; want dat is wel wat ik bedoel.
Oud 11-11-2010, 05:37
Verwijderd
Lol. Alsnog eruit. Op basis van poep nog ook.
Oud 11-11-2010, 07:03
snoopy
snoopy is offline
Wooooh WTF?! Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit betekent dat Lusi inderdaad slecht is? Kan iemand mij dat inzicht even geven?

Sowieso nog interessant om te weten op wie Lusi zelf gestemd heeft...
Oud 11-11-2010, 09:18
snoopy
snoopy is offline
Oh ja, helemaal vergeten: Thanks Dott, voor het verhaal
Oud 11-11-2010, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Wooooh WTF?! Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit betekent dat Lusi inderdaad slecht is? Kan iemand mij dat inzicht even geven?

Sowieso nog interessant om te weten op wie Lusi zelf gestemd heeft...
Waarom? Ze heeft toch geen stem. Vandaar dat ze die ook niet doorgaf in deze hangronde.
Oud 11-11-2010, 09:54
Dott
Dott is offline
Citaat:
k vind Dotts eenzame stem op mij trouwens ook best vreemd. Ze heeft niet echt een duidelijke reden, en ze ziet nog niet echt wie goed en wie slecht zijn, en vervolgens stemt ze dus als enige op mij. Erg veilig, als er twee personen zijn waarop veel gestemd wordt en het misschien wel eens gelijkspel zou kunnen worden...
Nou mijn reden was vrij duidelijk, niemand had nog definitief gezegd op wie hij/zij ging stemmen, en ik moest een keuze maken.
Omdat ik dan trouw blijf aan mijn eigen ondervindingen tot nu toe, heb ik op jou gestemd.
Ik moest gewoon weg en wist dat ik pas nu weer zou kunnen kijken, dan liever iig gestemd hebben ook al heeft het geen nut en word ik nu als bad guy gezien kennelijk, dan helemaal niet stemmen
Oud 11-11-2010, 10:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Waarom? Ze heeft toch geen stem. Vandaar dat ze die ook niet doorgaf in deze hangronde.
Reageer dan ook even op deel 1 van m'n post
Oud 11-11-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Reageer dan ook even op deel 1 van m'n post
Stond die er toenstraks ook al?

Nou de geliefden en wolven hebben er blijkbaar alles aan gedaan om Soija te slachtofferen. Nu kost het ons weer 1 hangronde om Lusi te hangen en hebben ze weer meer kansen om iemand anders op te hangen.

Daarnaast reageert Lusi amper, stemt ze niet en als ze stemt is dit zinloos. Zo speelt ze normaal niet en ik had het gevoel dat ze de vorige hangronde alles al had opgegeven en niks meer heeft gezegd om niet meer info prijs te geven.

Daarnaast heb ik in het vorige topic al gezegd waarom Lusi én Alpha Omega logische keuzes zijn. Ik denk dat als we van Lusi afwijken en ze blijkt toch slecht te zijn we de wolven vrij spel geven.
Oud 11-11-2010, 11:11
Verwijderd
Ik denk persoonlijk ook dat Lusi al heeft opgegeven. Ik vind het dan ook prima om haar volgende ronde alsnog op te hangen.
Oud 11-11-2010, 13:11
Verwijderd
Eh, wat is er zo moeilijk aan 'geen tijd hebben'? Natuurlijk heb ik op Soija gestemd, ik ga mezelf een beetje laten ophangen.

Maar whatever. Hang me maar op Leuk, zo ontzettend de grond in geboord worden op het moment dat je er even niet bent. Nice.
Oud 11-11-2010, 13:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eh, wat is er zo moeilijk aan 'geen tijd hebben'? Natuurlijk heb ik op Soija gestemd, ik ga mezelf een beetje laten ophangen.

Maar whatever. Hang me maar op Leuk, zo ontzettend de grond in geboord worden op het moment dat je er even niet bent. Nice.
Oh doe niet zo zielig, zo word je nou eenmaal behandeld als je niks laat horen. Niet alleen jij.
Oud 11-11-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:

Dus je hebt Soija gestemd terwijl je in het vorige topic aangaf dat je geen tijd had. Dan had je ook nog wel eens iets kunnen posten want je kon het niet aan zien komen dat het tussen jou en Soija ging. Onzin dus.

Daarnaast ga niet zo zielig doen in de hoop wat zieltjes te winnen. Slechte verdediging hoor, ik had beter van je verwacht.
Oud 11-11-2010, 14:08
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
hmm da's een vreemde uitslag. Zullen de geliefden wel geweest zijn. Of de verrader. Dat Lisa alsnog op Soija gestemd heeft geloof ik wel, ik vind het wel slecht van haar echter dat ze dat niet van tevoren heeft doorgegeven.

Toch maar weer even het stemlijstje erbij pakken.

Lusi Khartoum
Solero
Snoopy
Alpha Omega
Onait Sirch -> dorpeling
Daboman
Eye of Sauron
Rups
Twinkebel

Onait
Absinthe
Queasy
Etmakas
Little Phoebe
iemand-8000
Lusi Kharthoum

Geen stem doorgegeven
Dott
Rode panda

Nou ervanuit gaande dat Soija echt gestemd heeft wat ie gezegd heeft wat ie zou stemmen (wat bij Soija altijd nog maar de vraag is, ook al is hij dorpeling, maar in dit geval wel zeker is omdat ie natuurlijk niet op zichzelf zou stemmen) en ik weet dat mijn eigen stem een echte is, zijn er dus zeker twee echte stemmen op Lusi/Lisa. Maar er moeten dus een aantal nepperds tussen zitten. Het meest waarschijnlijke is dat beide geliefden op Soija hebben gestemd. Als dat het geval is (en beide geliefden staan in het Lusi-rijtje) dan maakt het niet eens uit wat de wolven/verrader dan wel of niet gedaan hebben. Die kunnen dan prima gewoon verdeeld zijn tussen de beide lijstjes.
Kan ook de verrader zijn die in het Lusi-lijstje zit en uiteindelijk op Soija gestemd heeft. En dan heb ik het nog niet eens over onze beide 'stillen' Dott en Rode Panda. Hebben die uberhaupt wel gestemd? Als die beide voor Soija zijn gegaan dan kan mijn hele theorie natuurlijk meteen de prullenbak in :/

Ik wacht nog even af wat Dott en Rode Panda te melden hebben voordat ik iets besluit. De wolven zijn toch aan zet vanavond.
Oud 11-11-2010, 14:16
Verwijderd
Dott had haar stem al vroeg doorgegeven op Absinthe. En vind ik niet echt een stille maar ze heeft mij nog niet verbaasd met een theorie.

De échte stille is RP ja, vrij vervelend.
Oud 11-11-2010, 14:20
Verwijderd
Hah, ik kan een beschrijving geven van mijn dag, het was heen en weer geren en ik heb nog geen vijf minuutje met mijn vriendje gehad om ons jubileum te vieren

Het is geen poging zieltjes te winnen. Ik ga het niet meer proberen te redden verder. Ik vind het gewoon ontzettend flauw, het gaat om één dag.
Oud 11-11-2010, 14:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je werd al langer verdacht, waarom vat je het zo persoonlijk op? Jij hebt je niet verdedigd, dat is niet de reden dat iedereen massaal op jou stemde. Je kan ook blij zijn dat je nog leeft en vanavond met je wolvenvriendjes een wraakplan verzinnen, ipv zielig gaan zitten doen dat je geen tijd had.
Oud 11-11-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Hah, ik kan een beschrijving geven van mijn dag, het was heen en weer geren en ik heb nog geen vijf minuutje met mijn vriendje gehad om ons jubileum te vieren

Het is geen poging zieltjes te winnen. Ik ga het niet meer proberen te redden verder. Ik vind het gewoon ontzettend flauw, het gaat om één dag.
Ja en? Dat zijn de consequenties voor het weerwolvenspel. Je bent al langer verdacht, hebt raar gestemd, verdedigt je niet. En je gaat nu whinen dat je eruit gaat.

I couldn't care less.
Oud 11-11-2010, 15:54
Verwijderd
Op welke manier is het zielig doen?

Ik heb geen interesse meer in dit spel spelen, blijkbaar heb ik me vergist in hoe het weerwolfspel tegenwoordig wordt gespeeld en heb ik echt geen lol meer erin.
Oud 11-11-2010, 17:21
Verwijderd
Volgens mij is alles wat ik maar zou kunnen verzinnen om te zeggen al wel gezegd. Ik ben het eens met Phoebe en Solero. Volgende hangronde stem ik op Lusi.
Oud 11-11-2010, 17:34
snoopy
snoopy is offline
Misschien wordt ze vanavond wel opgegeten
Oud 11-11-2010, 17:54
Verwijderd
Dat lijkt me sterk.

Maarehm... ik zie hier niemand de grond in geboord worden hoor
Oud 11-11-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me sterk.

Maarehm... ik zie hier niemand de grond in geboord worden hoor
Maar dit is DK hè, daar moet het liev&sagt zijn!!!!!11111
Oud 11-11-2010, 19:12
Spelleider
Spelleider is offline
Jongens, niet op de persoon spelen. Dit is inderdaad de DK en we houden het dus liev,sagt en aardig.
Oud 11-11-2010, 19:33
Verwijderd
Mèn. Dat doet toch ook niemand?
Maar goed.
Oud 11-11-2010, 19:41
Spelleider
Spelleider is offline
Vandaag sterft er weer niemand!

Deelnemers:

1. Onait Sirch (dorpeling)
2. Alpha_Omega
3. Daboman
4. Eye of Sauron
5. Rode Panda
6. Dott
7. snoopy
8. iemand-8000
9. Queasy
10. Lusi Khartoum
11. Hanneke (dorpeling)
12. Etmakas
13. Furby Feeder (weerwolf)
14. Mr.Mark (dorpeling)
15. Little Phoebe
16. Solero
17. twinkebel
18. Absinthe
19. Röps

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 de tijd om te stemmen en hun voorsprong op de wolven nog groter te maken! De evilziener heeft even lang de tijd.

P.S. Gelieve geen discussies over de opmerkingen die ik maak. Ik maak ze omdat ik ze nodig vind. Niemand kan het tegenhouden als jullie jullie ongenoegen willen uitdrukken, maar start nu nog geen discussies.
Oud 11-11-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Dott had haar stem al vroeg doorgegeven op Absinthe. En vind ik niet echt een stille maar ze heeft mij nog niet verbaasd met een theorie.

De échte stille is RP ja, vrij vervelend.
Eens natuurlijk, ben op het moment nogsteeds bezig met huiswerk..

Volgende WW spel doe ik niet mee, als mensen zoveel stemmen op lussie katraum ofzo stemmen dan doe ik daar even snel in mee.

Dikke duim omlaag voor mij, dan daarbij gaat het wel vies goed op school
Oud 11-11-2010, 19:43
snoopy
snoopy is offline
Woehoe!
Oud 11-11-2010, 19:44
Spelleider
Spelleider is offline
Lisa Khartoum trekt zich terug uit het weerwolfspel. Daarom is er een vervanger nodig. Wie voelt zich geroepen?
Als je Lusi Khartoum wil vervangen, houd dan rekening met de reputatie die Lusi over haar (functie) heeft verworven in dit spel.
Oud 11-11-2010, 19:45
Verwijderd
Wat? Dat kan ook? kek!
Verwijderd
Jammer zeg. Nu maar hopen dat er snel vervanging komt.
Verwijderd
Citaat:
Wat? Dat kan ook? kek!
Wat, uit het spel stappen of dat ze niemand doodmaken?
Oud 11-11-2010, 19:46
Verwijderd
Uit het spel stappen, dat niet dood maken is me wat zeg. Lucky!
Oud 11-11-2010, 19:47
Verwijderd
Nou ja, ik vind het wel een grote aanstellerij allemaal. En dan ben ik nu maar wel even persoonlijk. De vorige keer reageerde ze ook al panisch op iets van DP dat helemaal niet zo bedoeld was. Beetje jammer.
Sann heeft morgen haar laatste tentamen... misschien zij?

En verder natuurlijk (en dan heb ik het over de uitslag, voordat men weer denkt dat ik iemand de grond in boor)
Oud 11-11-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Lisa Khartoum trekt zich terug uit het weerwolfspel. Daarom is er een vervanger nodig. Wie voelt zich geroepen?
Als je Lusi Khartoum wil vervangen, houd dan rekening met de reputatie die Lusi over haar (functie) heeft verworven in dit spel.
Vanavond is eetronde toch? Dan wil ik wel proberen in 24 uur goed te maken wat er fout is gegaan

Edit: hoewel ik vanavond misschien niet heel veel tijd heb om al gelijk inhoudelijk te posten.
Oud 11-11-2010, 19:50
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik wil opzich wel invallen voor Lusi. Ik heb het spel nog gevolgd alleen ben ik bang dat ik er meteen weer uit ga daarna. Zullen we dan afspreken dat we dat dan niet doen? (stemmen op mij dan hè xD!)

EDIT: Hoi Sann
Oud 11-11-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wil opzich wel invallen voor Lusi. Ik heb het spel nog gevolgd alleen ben ik bang dat ik er meteen weer uit ga daarna. Zullen we dan afspreken dat we dat dan niet doen? (stemmen op mij dan hè xD!)

Ik zou het leuk vinden als je haar verving dan kan sann achterwacht blijven voor snoopy. Of jij wordt dat, natuurlijk.
Oud 11-11-2010, 19:51
Verwijderd
Hm, grap is wel dat Lusi/vervanger waarschijnlijk morgen opgehangen wordt, dus die vervanger zal ook een beetje voor spek en bonen meedoen.

En @Mr. Mark; jij kan natuurlijk niet invallen want jij weet wie de geliefden zijn
Oud 11-11-2010, 19:53
Verwijderd
Oke ik vind dit echt belachelijk.
Kijk als er persoonlijke problemen zijn of zwangerschappen whatever óke. Maar dit is echt krom.
Oud 11-11-2010, 19:53
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Hm, grap is wel dat Lusi/vervanger waarschijnlijk morgen opgehangen wordt, dus die vervanger zal ook een beetje voor spek en bonen meedoen.

En @Mr. Mark; jij kan natuurlijk niet invallen want jij weet wie de geliefden zijn
Ow...............
Ik zal braaf zijn
Maar opzich heb je een punt....
Maar ik wil zo graag meedoen want ik vind het zo'n leuk spel en ik ging er meteen uit wat natuurlijk niet erg aardig was van jullie... en ik maak de stemlijstjes het is sowieso stom om diegene op te hangen... waarom zou je degene die al het werk doet ophangen? Dus spaar me dan maar
Oud 11-11-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ow...............
Ik zal braaf zijn
Maar opzich heb je een punt....
Maar ik wil zo graag meedoen want ik vind het zo'n leuk spel en ik ging er meteen uit wat natuurlijk niet erg aardig was van jullie... en ik maak de stemlijstjes het is sowieso stom om diegene op te hangen... waarom zou je degene die al het werk doet ophangen? Dus spaar me dan maar
Of je krijgt een postverbod tot we je opgehangen hebben
Verwijderd
Wat een gezeik zeg. Lusi Khartoum, speel anders nooit meer mee met het weerwolfspel als je hier al niet tegen kan.

''ik word eruit gestemd en ik ben het er niet mee eens'' /whinewhine.

Jezus zeg, er is niet op de persoon gespeeld helemaal niks, enkel gezegd dat je normaal meer poste en de rest is een logisch gevolg van je eigen stemmen.

Maargoed, beter eruit dan een speler die toch niks doet en alleen maar zit the whinen.

Daarnaast, word de functie nu overgenomen door iemand maar mijn stem zal sowieso naar die persoon gaan omdat alle argumenten, bewijzen en logische gedachten naar Lusi Khartoum als huilende weerwolf gaan.
Verwijderd
Ik vraag me af of lusi wel wolf is.
Daboman is vanaf het begin onwijs tegen solero ingegaan en daar heb ik mijn twijfels bij.
Zelfde vind ik dat absinthe toch iets anders speelt dan normaal(maar dat argument vind ik nog niet goed genoeg)
Oud 11-11-2010, 19:55
Verwijderd
Mijn stem gaat trouwens alvast naar Lusi Khartoum. Omdat ze de vorige keer gered was terwijl ze zoveel stemmen had en ook een beetje omdat ze zich nu zo teruggetrokken heeft enzo.
Oud 11-11-2010, 19:55
Spelleider
Spelleider is offline
Sann vervangt Lusi Khartoum.

Mr.Mark het is niet mogelijk dat jij Lusi Khartoum vervangt, ten eerste omdat je al kennis hebt over het spel en ten tweede - en dit is eigenlijk geen echte reden, want de eerste reden maakt het al onmogelijk dat je Lusi vervangt - was sann eerder dan jij.

Laatst gewijzigd op 11-11-2010 om 20:02.
Oud 11-11-2010, 19:56
Verwijderd
Sann mag ik even iets vragen. Weet jij niet de functie van absinthe, omdat je wel met haar omgaat?
Dit zou natuurlijk niet zo eerlijk zijn
Oud 11-11-2010, 19:56
Verwijderd
Spelleider wil je mij dan ook nog even de functie pm'en?
Oud 11-11-2010, 19:57
Verwijderd
Jongens, nu de forummer veranderd blijft de functie hetzelfde.

Er zijn 2 logische opties voor wolven dat is : Lusi Khartoum/sann en Alpha Omega.

De vorige keer hebben de wolven/verraders/evilzieners en geliefden alles in het werk gesteld om haar erin te houden, dit laten we toch niet nóg een keer gebeuren?

Als je nu opeens van je stem afgaat vind ik dit een verdachte move.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten