Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Omdat ik dan trouw blijf aan mijn eigen ondervindingen tot nu toe, heb ik op jou gestemd. Ik moest gewoon weg en wist dat ik pas nu weer zou kunnen kijken, dan liever iig gestemd hebben ook al heeft het geen nut en word ik nu als bad guy gezien kennelijk, dan helemaal niet stemmen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou de geliefden en wolven hebben er blijkbaar alles aan gedaan om Soija te slachtofferen. Nu kost het ons weer 1 hangronde om Lusi te hangen en hebben ze weer meer kansen om iemand anders op te hangen. Daarnaast reageert Lusi amper, stemt ze niet en als ze stemt is dit zinloos. Zo speelt ze normaal niet en ik had het gevoel dat ze de vorige hangronde alles al had opgegeven en niks meer heeft gezegd om niet meer info prijs te geven. Daarnaast heb ik in het vorige topic al gezegd waarom Lusi én Alpha Omega logische keuzes zijn. Ik denk dat als we van Lusi afwijken en ze blijkt toch slecht te zijn we de wolven vrij spel geven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast ga niet zo zielig doen in de hoop wat zieltjes te winnen. Slechte verdediging hoor, ik had beter van je verwacht. |
![]() |
|
hmm da's een vreemde uitslag. Zullen de geliefden wel geweest zijn. Of de verrader. Dat Lisa alsnog op Soija gestemd heeft geloof ik wel, ik vind het wel slecht van haar echter dat ze dat niet van tevoren heeft doorgegeven.
Toch maar weer even het stemlijstje erbij pakken. Lusi Khartoum Solero Snoopy Alpha Omega Onait Sirch -> dorpeling Daboman Eye of Sauron Rups Twinkebel Onait Absinthe Queasy Etmakas Little Phoebe iemand-8000 Lusi Kharthoum Geen stem doorgegeven Dott Rode panda Nou ervanuit gaande dat Soija echt gestemd heeft wat ie gezegd heeft wat ie zou stemmen (wat bij Soija altijd nog maar de vraag is, ook al is hij dorpeling, maar in dit geval wel zeker is omdat ie natuurlijk niet op zichzelf zou stemmen ![]() Kan ook de verrader zijn die in het Lusi-lijstje zit en uiteindelijk op Soija gestemd heeft. En dan heb ik het nog niet eens over onze beide 'stillen' Dott en Rode Panda. Hebben die uberhaupt wel gestemd? Als die beide voor Soija zijn gegaan dan kan mijn hele theorie natuurlijk meteen de prullenbak in :/ Ik wacht nog even af wat Dott en Rode Panda te melden hebben voordat ik iets besluit. De wolven zijn toch aan zet vanavond.
|
Verwijderd
|
Hah, ik kan een beschrijving geven van mijn dag, het was heen en weer geren en ik heb nog geen vijf minuutje met mijn vriendje gehad om ons jubileum te vieren
![]() Het is geen poging zieltjes te winnen. Ik ga het niet meer proberen te redden verder. Ik vind het gewoon ontzettend flauw, het gaat om één dag. |
![]() |
|
Je werd al langer verdacht, waarom vat je het zo persoonlijk op? Jij hebt je niet verdedigd, dat is niet de reden dat iedereen massaal op jou stemde. Je kan ook blij zijn dat je nog leeft en vanavond met je wolvenvriendjes een wraakplan verzinnen, ipv zielig gaan zitten doen dat je geen tijd had.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
I couldn't care less. |
![]() |
|
Vandaag sterft er weer niemand!
Deelnemers: 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Alpha_Omega 3. Daboman 4. Eye of Sauron 5. Rode Panda 6. Dott 7. snoopy 8. iemand-8000 9. Queasy 10. Lusi Khartoum 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe 16. Solero 17. twinkebel 18. Absinthe 19. Röps blauw = opgehangen rood = opgegeten De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 de tijd om te stemmen en hun voorsprong op de wolven nog groter te maken! De evilziener heeft even lang de tijd. P.S. Gelieve geen discussies over de opmerkingen die ik maak. Ik maak ze omdat ik ze nodig vind. Niemand kan het tegenhouden als jullie jullie ongenoegen willen uitdrukken, maar start nu nog geen discussies.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgende WW spel doe ik niet mee, als mensen zoveel stemmen op lussie katraum ofzo stemmen dan doe ik daar even snel in mee. Dikke duim omlaag voor mij, dan daarbij gaat het wel vies goed op school ![]() |
![]() |
|
Lisa Khartoum trekt zich terug uit het weerwolfspel. Daarom is er een vervanger nodig. Wie voelt zich geroepen?
Als je Lusi Khartoum wil vervangen, houd dan rekening met de reputatie die Lusi over haar (functie) heeft verworven in dit spel.
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik vind het wel een grote aanstellerij allemaal. En dan ben ik nu maar wel even persoonlijk. De vorige keer reageerde ze ook al panisch op iets van DP dat helemaal niet zo bedoeld was. Beetje jammer.
Sann heeft morgen haar laatste tentamen... misschien zij? En verder natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: hoewel ik vanavond misschien niet heel veel tijd heb om al gelijk inhoudelijk te posten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou het leuk vinden als je haar verving ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal braaf zijn ![]() Maar opzich heb je een punt.... Maar ik wil zo graag meedoen want ik vind het zo'n leuk spel en ik ging er meteen uit wat natuurlijk niet erg aardig was van jullie... en ik maak de stemlijstjes ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een gezeik zeg. Lusi Khartoum, speel anders nooit meer mee met het weerwolfspel als je hier al niet tegen kan.
''ik word eruit gestemd en ik ben het er niet mee eens'' /whinewhine. Jezus zeg, er is niet op de persoon gespeeld helemaal niks, enkel gezegd dat je normaal meer poste en de rest is een logisch gevolg van je eigen stemmen. Maargoed, beter eruit dan een speler die toch niks doet en alleen maar zit the whinen. Daarnaast, word de functie nu overgenomen door iemand maar mijn stem zal sowieso naar die persoon gaan omdat alle argumenten, bewijzen en logische gedachten naar Lusi Khartoum als huilende weerwolf gaan. |
![]() |
|
Sann vervangt Lusi Khartoum.
Mr.Mark het is niet mogelijk dat jij Lusi Khartoum vervangt, ten eerste omdat je al kennis hebt over het spel en ten tweede - en dit is eigenlijk geen echte reden, want de eerste reden maakt het al onmogelijk dat je Lusi vervangt - was sann eerder dan jij.
Laatst gewijzigd op 11-11-2010 om 20:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens, nu de forummer veranderd blijft de functie hetzelfde.
Er zijn 2 logische opties voor wolven dat is : Lusi Khartoum/sann en Alpha Omega. De vorige keer hebben de wolven/verraders/evilzieners en geliefden alles in het werk gesteld om haar erin te houden, dit laten we toch niet nóg een keer gebeuren? Als je nu opeens van je stem afgaat vind ik dit een verdachte move. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 Geel | 500 | 10-11-2010 19:31 |